BLOG DIGITAL

מידע מקצועי - שיווק דיגיטלי וקידום אתרים

Elisasi Digital and SEO

אופטימיזציה לנייד: שיקולים מרכזיים עבור מקדם אתרים

בעולם המתפתח במהירות של פיתוח אתרים, אופטימיזציה לנייד הפכה לשיקול קריטי. פוסט זה בבלוג מתעמק בגורמים המרכזיים שמפתחי אתרים צריכים לקחת בחשבון בעת אופטימיזציה של אתרי האינטרנט שלהם למכשירים ניידים. מהבנת התנהגות המשתמש

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

השפעת החיפוש הקולי על מקדם אתרים

פוסט זה בבלוג חוקר את המגמה המתפתחת במהירות של חיפוש קולי והשפעתו המשמעותית על קידום אתרים. הוא מתעמק בשינויים העמוקים שהחיפוש הקולי יזם, השפעתו על אסטרטגיות קידום אתרים וההתאמות הנדרשות שעסקים צריכים לעשות

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

הפסיכולוגיה של קליקים: הבנת התנהגות משתמשים במקדם אתרים

פוסט זה בבלוג חוקר את ההצטלבות בין פסיכולוגיה ופיתוח אתרים, תוך התמקדות כיצד הבנת התנהגות המשתמש יכולה לייעל את חווית ה'קליק'. הוא מתעמק ברמזים התת-מודעים שמניעים משתמשים לאינטראקציה, דפוסי ההתנהגות שמפגינים קבוצות משתמשים

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

בניית קישורים נכנסים איכותיים לקידום אתרים אורגני בוורדפרס

חוות דעת טכנית זו בוחנת את החשיבות והמתודולוגיה של בניית קישורים נכנסים איכותיים לקידום אתרים אורגני בוורדפרס. הוא מתעמק במושג אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), תוך התמקדות כיצד קישורים נכנסים איכותיים יכולים לשפר משמעותית

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

Exploring the Dark Side: Black Hat Techniques במקדם אתרים

מאמר זה מתעמק בעולם הלא מובן לעתים קרובות של טכניקות קידום אתרים ב-Black Hat. אנו חוקרים את השיטות הנפוצות שבהן משתמשים מתרגלים, את הרווחים הפוטנציאליים לטווח הקצר ואת הסיכונים הקשורים לשיטות השנויות במחלוקת

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

מערכות ניהול תוכן: בחירת ה-CMS הנכון

חוות דעת טכנית זו מספקת ניתוח מעמיק בנושא מערכות ניהול תוכן (CMS). הוא בוחן את הסוגים השונים של פלטפורמות CMS הזמינות כיום, את התכונות, היתרונות והחסרונות שלהן כדי לעזור לקוראים לקבל החלטה מושכלת

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

התפקיד של חווית משתמש בפיתוח אתרים

חוות דעת טכנית זו בוחנת את התפקיד המרכזי של חווית משתמש (UX) בפיתוח אתרים. הוא מתעמק כיצד UX מעצב אסטרטגיות פיתוח אתרים, משפיע על התוצאות העסקיות ומשפיע על תפיסות המשתמשים. יתרה מכך, היא

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

פיתוח אתרי מסחר אלקטרוני: בניית חנות מקוונת

חוות דעת טכנית זו דנה במורכבות ובשיקולים הכרוכים בפיתוח של אתר מסחר אלקטרוני, תוך התמקדות ספציפית בבניית חנות מקוונת. הוא בוחן את מרכיבי המפתח הנדרשים ביצירת פלטפורמת קניות מקוונת מאובטחת, ידידותית ויעילה. המאמר

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

לוקליזציה של אתרים: הגעה לקהל עולמי

חוות דעת טכנית זו בוחנת את המשמעות של לוקליזציה של אתרים בהגעה לקהל גלובלי. הוא בוחן את התפקיד של תוכן מקומי ביצירת חוויה מקוונת ידידותית למשתמש, טיפוח מעורבות לקוחות והגברת טווח הגעה גלובלי.

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

תחזוקת אתר: שמירה על עדכון האתר שלך

מאמר דעה זה בוחן את ההיבט הקריטי של תחזוקת אתרים ואת החשיבות של שמירת אתר מעודכן. הוא מדגיש את הצורך בעדכונים עקביים, את ההשלכות של אתר מוזנח, ואת המרכיבים השונים הכרוכים בתחזוקת האתר.

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

שיטות עבודה מומלצות לאופטימיזציה של מבנה אתר וורדפרס לקידום אתרים אורגני

חוות דעת טכנית זו בוחנת את השיטות המומלצות לאופטימיזציה של המבנה של אתר וורדפרס לקידום אתרים אורגני. התמקדות בהיבטים כמו היררכיית אתרים, תוכן ידידותי לקידום אתרים, עיצוב רספונסיבי ושימוש בתוספים, ניתוח זה מספק

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

קריאה לפעולה באתר (CTAs): הגדלת המרות

בנוף הדיגיטלי של היום, קריאות לאתר לפעולה (CTAs) ממלאות תפקיד מרכזי בהדרכת משתמשים לקראת המרה. חוות דעת טכנית זו מתעמקת באסטרטגיות שונות ושיטות עבודה מומלצות להגדלת ההמרות באמצעות קריאה לפעולה יעילה, ומספקת תובנות

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

קופירייטינג לאתר: יצירת תוכן משכנע

חוות דעת טכנית זו בוחנת את המשמעות של קופירייטינג אתרים ביצירת תוכן משכנע. הוא מתעמק בטכניקות, מושגים ואסטרטגיות שונות שניתן להשתמש בהם כדי לרתק מבקרים, להגביר את המעורבות ולהניב המרות. הבנת הקהל שלך:

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

מיתוג אתרים: יצירת זהות מקוונת חזקה

חוות הדעת הטכנית דנה במשמעות של מיתוג אתרים וכיצד הוא מהווה היבט חיוני בביסוס זהות מקוונת חזקה. הוא מתעמק באסטרטגיות השונות שניתן להשתמש בהן כדי ליצור מותג מקוון ייחודי ויעיל. נבדקות גם ההשפעות

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

עיצוב אתרים רספונסיבי: הבטחת ידידותיות לנייד

מאמר חוות דעת טכני זה מציג ניתוח מעמיק של עיצוב אתרים רספונסיבי, היבט מרכזי בפיתוח אינטרנט מודרני, תוך התמקדות בתפקידו החיוני בהבטחת ידידותיות לנייד. הוא בוחן באופן ביקורתי אסטרטגיות עיצוב שונות, טכנולוגיות מעורבות,

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

התוספים הטובים ביותר לקידום אתרים של וורדפרס לתנועה אורגנית

בנוף הדיגיטלי המתפתח במהירות, תוספים של WordPress SEO ממלאים תפקיד מכריע בהנעת תנועה אורגנית לאתר שלך. חוות דעת טכנית זו חוקרת את התוספים המובילים לקידום אתרים הזמינים לוורדפרס, מנתחת את התכונות והיעילות שלהם

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

מגמות עיצוב אתרים בשנת 2024

בחוות דעת טכנית זו, אנו מתעמקים בנוף המתפתח של מגמות עיצוב אתרים בשנת 2024. אנו דנים בהשפעות המעצבות את המגמות הללו, בהשפעת ההתקדמות הטכנולוגית ובתפקידה של חווית משתמש בהנעת החלטות עיצוב. אנו גם

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

אופטימיזציה לאתר: האצת האתר שלך

בעידן הדיגיטלי, מהירות האתר חיונית הן לעסקים והן למשתמשים כאחד. חוות דעת טכנית זו מתעמקת במורכבות של אופטימיזציה של אתרים, דנה באסטרטגיות שונות להפחתת זמני הטעינה ולשיפור חווית המשתמש. זה כולל אלמנטים מאופטימיזציה

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

כיצד לייעל את אתר הוורדפרס שלך לתהליך קידום אתרים אורגני

חוות הדעת הטכנית בוחנת את האסטרטגיות והכלים השונים שניתן להשתמש בהם כדי לייעל אתר וורדפרס לקידום אתרים אורגני. הוא מתעמק בחשיבות של קידום אתרים, השפעת מהירות האתר, תפקידו של תוכן איכותי, וההכרח באופטימיזציה

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

שימוש במדיה חברתית כדי להניע תנועה אורגנית לאתר הוורדפרס שלך

חוות דעת טכנית זו חוקרת את השימוש היעיל במדיה חברתית ליצירת תנועה אורגנית אל אתר וורדפרס. הוא מתעמק במורכבות של אלגוריתמים של מדיה חברתית, בחשיבות של תוכן מרתק ותפקיד האנליטיקה בהנחיית אסטרטגיה מוצלחת.

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

תפקידה של מהירות האתר בקידום אתרים אורגני של וורדפרס

חוות דעת טכנית זו דנה בתפקיד החיוני שמהירות האתר משחקת באופטימיזציה אורגנית למנועי חיפוש (SEO) עבור אתרי וורדפרס. הוא מתעמק ביחסים המורכבים בין זמני טעינה ומעורבות משתמשים, ובוחן כיצד הראשון משפיע ישירות על

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

החשיבות של אופטימיזציה לנייד עבור תנועת וורדפרס אורגנית

חוות הדעת הטכנית מתמקדת בחשיבות הגוברת של אופטימיזציה לנייד בהנעת תנועה אורגנית לאתרי וורדפרס. הוא בוחן את גורמי המפתח המשפיעים על אופטימיזציה לנייד, והשפעתו על חווית המשתמש ועל דירוג מנועי החיפוש. עם השימוש

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

שימוש בגוגל אנליטיקס למדידת תנועה אורגנית בוורדפרס

חוות דעת טכנית זו מציעה חקר מקיף לגבי השימוש ב-Google Analytics למדידת תנועה אורגנית בוורדפרס. הוא מספק מדריך מפורט על אסטרטגיות, טכניקות ושיטות עבודה מומלצות למינוף Google Analytics, המאפשר למשתמשי וורדפרס לקבל תובנות

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

אסטרטגיות SEO מקומיות לאתרי וורדפרס

חוות דעת טכנית זו מספקת בחינה מעמיקה של אסטרטגיות אופטימיזציה למנועי חיפוש מקומיים (SEO) עבור אתרי וורדפרס, תוך התמקדות בחשיבות של קידום אתרים מקומי, ניצול תוספים של וורדפרס, משמעות התוכן האיכותי והצורך באופטימיזציה

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

החשיבות של עדכוני תוכן שוטפים עבור תנועת וורדפרס אורגנית

חוות דעת טכנית זו מדגישה את המשמעות של עדכוני תוכן קבועים להגברת תעבורת וורדפרס אורגנית. הוא מבהיר כיצד עדכונים תכופים יכולים לשפר את קידום האתרים, חווית המשתמש וביצועי האתר הכוללים, ובכך להוביל יותר

קרא עוד »
אלי סאסי

איך משתמשים במידג׳רני (Midjourney)? המדריך האולטימטיבי למתחילים!

פוסט זה בבלוג משמש כמדריך אולטימטיבי למתחילים שמעוניינים לדעת כיצד להשתמש ביעילות ב- Midjourney. הוא מכסה את כל ההיבטים הבסיסיים של האפליקציה, כולל התכונות, היתרונות שלה והוראות שלב אחר שלב כיצד לנווט בה.

קרא עוד »
אלי סאסי

איך להרוויח כסף באינטרנט דרך ChatGPT

בעידן הדיגיטלי הזה, להרוויח כסף באינטרנט הפך ממיתוס למציאות. פוסט זה בבלוג ידריך אותך כיצד להשיג הטבות כספיות באמצעות ChatGPT, מודל שפה מתקדם שפותח על ידי OpenAI. זה יסביר מה זה ChatGPT, למה

קרא עוד »
אלי סאסי

איך לשווק ברווחיות בפייסבוק ואינסטגרם ב2023 – המדריך המלא

בעולם הנשלט על ידי פלטפורמות דיגיטליות, שיווק אפקטיבי בפייסבוק ובאינסטגרם הוא מכריע מתמיד. מדריך שלם זה יפרק את האסטרטגיות, הכלים והתובנות הדרושים לך כדי למנף את הפלטפורמות הללו לשיווק רווחי בשנת 2023. מהבנת

קרא עוד »
אלי סאסי

איך עושים כסף מהבית בעזרת שיווק דיגיטלי, קידום אתרים והקמת נכסים דיגיטליים

בעידן הדיגיטלי הזה, להרוויח כסף מהנוחות של הבית שלך מעולם לא היה קל יותר. פוסט זה בבלוג בוחן את ההזדמנויות והאסטרטגיות מאחורי שיווק דיגיטלי, קידום אתרים והקמת נכסים דיגיטליים. למד כיצד למנף את

קרא עוד »
אלי סאסי

קידום אתרים באמצעות AI

מאמר דעה זה בוחן את ההצטלבות בין אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ובינה מלאכותית (AI), תוך התמקדות ביתרונות ובאתגרים הפוטנציאליים של שימוש ב-AI עבור אסטרטגיות SEO. המחבר מספק תובנה על הנוף המתפתח של שיווק

קרא עוד »
הורדה מיוטיוב

הורדה מיוטיוב

לחצו כאן להורדה מהירה מיוטיוב >> [גם אודיו וגם וידאו!] – 100% בחינם!   ישנם מספר כלים מקוונים המאפשרים להוריד סרטוני YouTube. דוגמאות מכילות: Y2mate KeepVid ClipConverter הרחבות לדפדפן: הרחבות דפדפן כמו “Video

קרא עוד »
אלי סאסי

“מדריך מעמיק לשימור ושדרוג אתר WordPress למשתמש חד משמעי.”

מדריך מקיף זה נועד לעזור למשתמש החד משמעי להבין את המורכבויות של תחזוקה ושדרוג של אתר וורדפרס. הוא יחקור את הטכניקות והשיטות המומלצות העדכניות ביותר, ויבטיח שהאתר שלך יישאר מאובטח, ידידותי למשתמש ועדכני.

קרא עוד »
אלי סאסי

מה צריכה לכלול תכנית קידום אורגני לאתר?

מאמר דעה זה דן במרכיבים הקריטיים של תוכנית קידום אתרים אורגנית, תוך הדגשת החשיבות של אופטימיזציה של SEO, יצירת תוכן, מעורבות במדיה חברתית וניתוח מעקב. הוא מספק תובנות לגבי האסטרטגיות שיכולות לעזור להגדיל

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

“מדריך להקמת מערכת דואר אלקטרוני מתקדמת בעזרת SendGrid.”

פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף להקמת מערכת אימייל מתקדמת באמצעות SendGrid, פלטפורמה מובילה לתקשורת לקוחות. הפוסט מכסה את כל ההיבטים, החל מהגדרה בסיסית ועד לתכונות מתקדמות כמו אוטומציה של דוא"ל, ניתוח ואינטגרציה

קרא עוד »
אלי סאסי

“איך להקים ולהגדיר תמונת פרופיל ותמונת כותרת איכותיות בכל רשת חברתית?”

פוסט זה בבלוג מספק לקוראים מדריך מקיף כיצד להגדיר ולהגדיר תמונת פרופיל ותמונת כותרת איכותית בכל רשת חברתית. הוא מסביר את החשיבות של אלמנטים אלה ביצירת רושם ראשוני רב עוצמה, ומציע טיפים מעשיים

קרא עוד »
אלי סאסי

“כיצד להפעיל ולנהל קמפיינים ב-LinkedIn Ads?”

בעידן הדיגיטלי, לינקדאין הפכה לפלטפורמה רבת עוצמה לפרסום. פוסט זה בבלוג נועד להדריך את הקוראים כיצד להפעיל ולנהל קמפיינים של LinkedIn Ads בצורה יעילה, החל מהגדרת המודעה ועד למעקב אחר ההתקדמות שלה וביצוע

קרא עוד »
אלי סאסי

“מדריך להקמת מערכת דואר אלקטרוני אוטומטית באמצעות Mailchimp.”

בפוסט זה בבלוג, נחקור את תהליך ההגדרה של מערכת דואר אלקטרוני אוטומטית באמצעות Mailchimp. מהבנת העקרונות הבסיסיים של שיווק בדוא"ל ועד להוראות שלב אחר שלב כיצד להשתמש בתכונת הדוא"ל האוטומטית של Mailchimp, מדריך

קרא עוד »
אלי סאסי

“כיצד ליישם טכניקות מתקדמות של קידום דואר אלקטרוני (Email Marketing)?”

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם הטכניקות המתקדמות של שיווק בדוא"ל. אנו חוקרים כיצד לפלח את הקהל שלך, להתאים אישית תוכן, להפוך את מסעות הפרסום שלך לאוטומטיים ולהעריך את ההתקדמות שלך. באמצעות הבנת

קרא עוד »
Elisasi Digital and SEO

“מדריך לקמפיינים מתקדמים ב-Google Analytics: יישומונים והרחבות.”

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מעמיק למסעות פרסום מתקדמים של Google Analytics, המתמקד בשימוש בווידג'טים ותוספים. מטרתו היא לצייד את הקוראים בידע ובכישורים כדי להשתמש ביעילות בכלים אלה כדי לקבל תובנות ולייעל את

קרא עוד »
אלי סאסי

“מדריך לפרסום אורגני ב-Instagram: יצירת תוכן ושיטות יעילות.”

פוסט זה בבלוג ישמש כמדריך מקיף לפרסום אורגני באינסטגרם, תוך התמקדות ביצירת תוכן חדשני ובשיטות עבודה אפקטיביות. המטרה היא לצייד אותך בכלים ובידע הדרושים כדי למנף את הפלטפורמה של אינסטגרם, להגיע לקהל רחב

קרא עוד »
אלי סאסי

מתי ואם בכלל נראה בישראל תוצאות AI בתוצאות החיפוש בגוגל?

המאמר בוחן את הסיכויים של שילוב בינה מלאכותית (AI) בתוצאות החיפוש של גוגל בישראל. הוא מתעמק בטווח הזמן הפוטנציאלי, היתרונות, האתגרים וההשפעה הכוללת על הנוף הדיגיטלי במדינה. האם ישראל מוכנה לבינה מלאכותית בחיפוש

קרא עוד »
אלי סאסי

“כיצד למצוא ולבחור בכלים יעילים לניהול קמפיינים במדיה חברתית?”

בעידן הדיגיטלי המתפתח במהירות, ניהול קמפיינים במדיה החברתית ביעילות אינו עוד בחירה, אלא הכרח. פוסט בלוג זה נועד להדריך את הקוראים כיצד להבחין ולבחור בכלים היעילים ביותר לניהול מסעות הפרסום שלהם במדיה החברתית,

קרא עוד »
אלי סאסי

אופטימיזציה לנייד לקידום אתרים אורגני

מדריך מקיף זה שכותרתו ‘אופטימיזציה לנייד לקידום אתרים אורגני’ הוא משאב מקיף שמטרתו לספק לקוראים הבנה ברורה וקלה להבנה של החשיבות של אופטימיזציה לנייד בקידום אתרים אורגני. הוא דן בטכניקות השונות לשיפור האופטימיזציה

קרא עוד »
אלי סאסי

גרסאות PHP באחסון אתר – למה זה חשוב עבור אלמנטור אלמנטור פרו?

מאמר דעה זה דן בתפקידן החיוני של גרסאות PHP באירוח אתרים, תוך התמקדות ספציפית בחשיבותן עבור התוספים Elementor ו-Elementor Pro. זה מתייחס לקורלציה בין גרסאות PHP וביצועי האתר, אבטחה, תאימות וחווית המשתמש הכוללת.

קרא עוד »
אלי סאסי

איך למצוא מילות מפתח חדשות לקידום בעבודה עם כלי מנהלי האתרים של גוגל [ סרצ קונסול ]

בעולם המתפתח במהירות של שיווק דיגיטלי, מציאת מילות מפתח חדשות לקידום התוכן שלך היא היבט חיוני של SEO. חוות דעת טכנית זו מספקת ניתוח מעמיק כיצד ניתן למנף את כלי מנהלי האתרים של

קרא עוד »
אלי סאסי

“אני רוצה לקדם אתר בישראל למי שיחפש באנגלית – 3 טיפים חשובים”

קידום אתר אינטרנט בישראל לדוברי אנגלית מצריך גישה ייחודית. מאמר זה מספק שלושה טיפים חשובים לאופטימיזציה של האתר שלך עבור קהל יעד ספציפי זה, בהתחשב בהעדפות השפה, הניואנסים התרבותיים והתנהגות החיפוש שלו. הבנת

קרא עוד »
אלי סאסי

תקנון לאתר אינטרנט: אתר תדמיתי + חנות

ישנן מספר תקנות שאולי אתר אינטרנט יצטרך לעמוד בהן בהתאם לאופיו ולמיקום שבו הוא פועל. הנה כמה דוגמאות: מדיניות פרטיות: אם האתר אוסף מידע אישי מהמבקרים בו, צריכה להיות לו מדיניות פרטיות שחושפת

קרא עוד »
אלי סאסי

מהו DOM באתר אינטרנט?

מהו DOM באתר אינטרנט? בהקשר של אתרי אינטרנט, DOM ראשי תיבות של Document Object Model. זהו ממשק תכנות עבור מסמכי HTML ו-XML, המייצג את המבנה של דף האינטרנט כמבנה דמוי עץ של אובייקטים.

קרא עוד »
אלי סאסי

דרופשיפינג – איך מרוויחים כסף?

דרופשיפינג – איך מרוויחים כסף? דרופשיפינג היא שיטת מילוי קמעונאית שבה חנות לא שומרת את המוצרים שהיא מוכרת במלאי. במקום זאת, כאשר חנות מוכרת מוצר, היא רוכשת את הפריט מצד שלישי ומעבירה אותו

קרא עוד »
אלי סאסי

סוגי קמפיינים ב GOOGLE ADS

סוגי קמפיינים ב GOOGLE ADS ישנם מספר סוגים של מסעות פרסום זמינים ב-Google Ads, כולל: מסעות פרסום ברשת החיפוש: מסעות פרסום אלו מציגים מודעות טקסט למשתמשים שמחפשים באופן פעיל מילות מפתח או ביטויים

קרא עוד »
אלי סאסי

(FAQ (frequently asked questions – סכמות SEO

(FAQ (frequently asked questions – סכמות SEO איך יוצרים סכמת שאלות נפוצות? יצירת ערכת שאלות נפוצות (FAQ) כוללת זיהוי השאלות הנפוצות ביותר לגבי מוצר, שירות או נושא, ומתן תשובות תמציתיות וברורות לשאלות אלו.

קרא עוד »
אלי סאסי

בונים לאתר שלי קישורים מאתרים זדוניים

בונים לאתר שלי קישורים מאתרים זדוניים מה עלי לעשות על לא להיפגע בדירוג בגוגל? קידום אתרים שלילי הוא טקטיקה הכוללת שימוש בטכניקות זדוניות כדי לפגוע בדירוג האתר במנועי החיפוש. חשוב לבעלי אתרים להיות

קרא עוד »
אלי סאסי

קיבלתי עונש מגוגל – מה עושים?

קיבלתי עונש מגוגל – מה עושים? אם אתה מאמין שהאתר שלך נפגע מעונש ידני מ-Google, הנה כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לשחזר: זהה את הבעיה: ראשית, עליך לזהות את הסיבה לעונש הידני. Google

קרא עוד »
אלי סאסי

תוכן משוכפל: באנו לנפץ מיתוסים

תוכן משוכפל: באנו לנפץ מיתוסים ישנם מספר כלים וטכניקות שבהן תוכל להשתמש כדי לזהות תוכן משוכפל באתר שלך, הן פנימית והן חיצונית: השתמש ב-Google Search Console: Google Search Console הוא כלי חינמי המאפשר

קרא עוד »
אלי סאסי

איך מגייסים לקוחות לעסק בחינם?

איך מגייסים לקוחות לעסק בחינם? כיצד לגייס לקוחות לעסק בחינם גיוס לקוחות לעסק בחינם יכול להיות מאתגר, אך ישנן מספר טקטיקות שתוכלו לנסות: מנף מדיה חברתית: השתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם,

קרא עוד »
אלי סאסי

סימילרווב (Similar Web) – מדריך ל 2023

סימילרווב (Similar Web) – מדריך ל 2023 SimilarWeb היא פלטפורמת ניתוח אינטרנט המספקת תובנות לגבי תעבורת אתרים, מעורבות משתמשים ומדדים קשורים אחרים. הוא נועד לעזור לעסקים, למשווקים ולאנשי מקצוע אחרים להבין טוב יותר

קרא עוד »
אלי סאסי

אופטימיזציה של הפיקסל של פייסבוק

אופטימיזציה של הפיקסל של פייסבוק יכולה לעזור לשפר את מהירות האתר על ידי הפחתת משך הזמן שלוקח לפיקסל להיטען ולהפעיל באתר האינטרנט שלך. הנה כמה דרכים לייעל את הפיקסל של פייסבוק: השתמש בטעינה

קרא עוד »
אלי סאסי

מה זה Above The Fold [ATF]?

מה זה Above The Fold [ATF]? Above The Fold (ATF) מתייחס לתוכן בדף אינטרנט הנראה מיד למשתמשים ללא צורך לגלול מטה. תוכן זה ממוקם בדרך כלל בחלק העליון של הדף ונחשב לאזור החשוב

קרא עוד »
אלי סאסי

רימרקטינג: כל מה שאתם חייבים לדעת

שיווק מחדש הוא אסטרטגיית שיווק דיגיטלית שמכוונת לאנשים שכבר קיימו אינטראקציה עם האתר או המותג שלך בדרך כלשהי. על ידי שיווק מחדש לאנשים אלו, תוכל להזכיר להם את המוצר או השירות שלך ולעודד

קרא עוד »
אלי סאסי

התחלתם לקדם אתר? זה מה שאתם צריכים לדעת

צק ליסט לניתוח ראשוני לאתר אינטרנט: אופטימיזציה בדף: מבנה כתובת האתר תגי כותרת תיאורי מטא תגיות כותרת אופטימיזציה של תוכן אופטימיזציה של תמונה קישור פנימי קישור חיצוני אופטימיזציה טכנית: מהירות האתר היענות סלולרית

קרא עוד »
אלי סאסי

15 טיפים להגדלת התנועה [טראפיק] לאתר שלכם

15 טיפים להגדלת התנועה [טראפיק] לאתר שלכם ישנן דרכים רבות להגדיל את התנועה לאתר, והיעילות של כל שיטה עשויה להיות תלויה בנישה, בקהל ובמטרות הספציפיות שלך. להלן טיפים להגדלת תעבורת האתר: בצע אופטימיזציה

קרא עוד »
אלי סאסי

Screaming Frog – אתם חייבים את הצפרדע הזאת

Screaming Frog הוא כלי SEO פופולרי המשמש לסריקת אתרים וניתוח. זה מאפשר למשתמשים לסרוק את כתובות האתרים ולאסוף מידע על אלמנטים שונים כגון תגיות כותרת, תיאורי מטא, כותרות, תמונות וקישורים. ניתן להשתמש בכלי

קרא עוד »
אלי סאסי

מערכת Zefo – כלי חשוב למקדמי אתרים

 Zefo, כלי ניתוח אתרים המסייע למקדמי אתרים לנטר ולבצע אופטימיזציה של ביצועי האתר שלהם. הנה כמה מהדברים שמערכת Zefo עשויה לעשות: עקוב אחר תנועת האתר והתנהגות המשתמשים: Zefo יכול לאסוף נתונים על מבקרים

קרא עוד »
אלי סאסי

עדכון DNS: איך מגדירים שרתי NS?

שינוי DNS (מערכת שמות דומיינים) כרוך בשינוי ההגדרות של רשם שמות הדומיינים שלך כדי להצביע על ספק DNS אחר. ה-DNS אחראי על תרגום שמות דומיין לכתובות IP והפניית תנועה לאתר הנכון. כדי לשנות

קרא עוד »
אלי סאסי

Latent Semantic Indexing – LSI – מה זה ?

אינדקס סמנטי סמוי (LSI) היא טכניקה המשמשת בעיבוד שפה טבעית ואחזור מידע כדי לנתח קשרים בין קבוצת מסמכים לבין המונחים שהם מכילים. LSI שואפת לחשוף את המבנה הסמנטי הסמוי הבסיסי של אוסף טקסטים

קרא עוד »
אלי סאסי

Yoast seo: ככה עושים אופטימיזציה !

Yoast seo: ככה עושים אופטימיזציה ! Yoast SEO הוא תוסף פופולרי לאתרי וורדפרס המסייע באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). הוא מספק תכונות וכלים שונים לשיפור ה-SEO באתר האינטרנט שלך ולהפוך אותו לידידותי יותר למנועי

קרא עוד »
אלי סאסי

Disavow : הפקודה שתציל לכם את האתר מענישה

הכלי Disavow הוא תכונה שמספקת גוגל למנהלי אתרים ולאנשי מקצוע בתחום קידום האתרים כדי לבקש הסרה של קישורים נכנסים באיכות נמוכה או ספאמיים לאתר שלהם. זה חלק מהמאמץ של גוגל להילחם בספאם באינטרנט

קרא עוד »
אלי סאסי

CDN: מה זה בכלל? ואיך זה קשור ל SEO?

CDN ראשי תיבות של Content Delivery Network, שהיא רשת מבוזרת של שרתים הפועלים יחד כדי לספק תוכן למשתמשי קצה על סמך מיקומם הגיאוגרפי. שרתי CDN ממוקמים במספר מיקומים גיאוגרפיים, והם מאחסנים עותקים מאוחסנים

קרא עוד »
אלי סאסי

Google Shopping: המדריך המלא לשנת 2023

גוגל שופינג הוא שירות שמסופק על ידי גוגל המאפשר למשתמשים לחפש מוצרים ולהשוות מחירים בין קמעונאים מקוונים שונים. זה היה ידוע בעבר כ-Google Product Search ו-Google Shopping Express. משתמשים יכולים לחפש מוצרים באתר

קרא עוד »
אלי סאסי

מה זה VPN? ומה הקשר שלו ל SEO?

VPN, או רשת פרטית וירטואלית, היא טכנולוגיה המאפשרת לך ליצור חיבור מאובטח ומוצפן בין המחשב או המכשיר שלך לבין האינטרנט. כאשר אתה משתמש ב-VPN, תעבורת האינטרנט שלך מנותבת דרך מנהרה מוצפנת, שעוזרת להגן

קרא עוד »
אלי סאסי

קידום אתרים בגוגל סייטס (Google Sites)

Google Sites הוא כלי חינמי ליצירה ופרסום של אתרים המאפשר למשתמשים ליצור אתרים פשוטים ובעלי מראה מקצועי ללא צורך בידע בקידוד. הוא חלק מחבילת היישומים של Google Workspace, והוא זמין למשתמשים עם חשבון

קרא עוד »
אלי סאסי

Link Bait: מה הקשר בינו לבין SEO?

קישור פיתיון הוא מונח המשמש בתחום של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כדי להתייחס לתוכן שנוצר במטרה ספציפית ליצור קישורים מאתרים אחרים. הרעיון מאחורי קישור הפיתיון הוא ליצור תוכן כל כך מעניין, אינפורמטיבי או

קרא עוד »
אלי סאסי

Ahrefs: למה כל מקדם אתרים צריך את זה?!

Ahrefs הוא ערכת כלים פופולרית וחזקה לקידום אתרים המסייעת לבעלי אתרים ומשווקים לשפר את דירוג מנועי החיפוש שלהם ולבצע אופטימיזציה לאתרי האינטרנט שלהם לשיפור נראות ותנועה. Ahrefs מספקת מגוון תכונות וכלים שיכולים לעזור

קרא עוד »
אלי סאסי

פיתוח תוכנה: לבחור בבית תוכנה הנכון

פיתוח תוכנה הוא תהליך של יצירה, עיצוב, תכנות, בדיקה ותחזוקה של מוצרי תוכנה. הנה מדריך שיעזור לך לנווט בתהליך פיתוח התוכנה. איסוף דרישות: השלב הראשון בפיתוח תוכנה הוא להבין מה המשתמש רוצה. זה

קרא עוד »
אלי סאסי

מדריך להתקנת ReCaptchaV3 + דוגמאות קוד

מדריך להתקנת ReCaptchaV3 : ReCaptchaV3 הוא כלי שפותח על ידי Google כדי להגן על האתר שלך מפני ספאם, שימוש לרעה ופעילויות זדוניות אחרות. זה עובד על ידי ניתוח התנהגות המשתמש באתר שלך ומתן

קרא עוד »
אלי סאסי

WordPress: תכירו את המערכת הטובה בעולם!

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן פופולרית (CMS) המאפשרת למשתמשים ליצור ולנהל אתרים. הוא שוחרר לראשונה בשנת 2003 ומאז הפך לאחת מפלטפורמות ה-CMS הנפוצות ביותר בעולם, ומפעילה למעלה מ-40% מכל אתרי האינטרנט באינטרנט. וורדפרס

קרא עוד »
אלי סאסי

wp rocket: האם הוא התוסף הטוב ביותר?

WP Rocket הוא תוסף מטמון וורדפרס פופולרי שעוזר לשפר את הביצועים והמהירות של אתר וורדפרס. התוסף מבצע אופטימיזציה של אלמנטים שונים של אתר אינטרנט, כולל קבצי CSS, HTML ו-JavaScript, תמונות ומשאבים אחרים כדי

קרא עוד »
אלי סאסי

חיפוש קולי בגוגל: Google voice search – מדריך

חיפוש קולי של Google הוא תכונה שמספקת גוגל המאפשרת למשתמשים לחפש באינטרנט על ידי אמירת השאילתות שלהם בקול במקום הקלדתן בסרגל החיפוש. הוא משתמש בטכנולוגיית זיהוי דיבור מתקדמת כדי להבין את השפה המדוברת

קרא עוד »
אלי סאסי

מה זה נושא CLS ואיך מטפלים בו?

CLS (Cumulative Layout Shift) הוא מדד ביצועי אינטרנט המודד את היציבות החזותית של דף אינטרנט בזמן הטעינה שלו. CLS מתרחש כאשר אלמנטים גלויים בדף משתנים באופן בלתי צפוי בזמן שהדף נטען, מה שגורם

קרא עוד »
אלי סאסי

חיפוש לפי תמונה: מה זה Google Lens? {גוגל לנס}

Google Lens היא טכנולוגיית חיפוש חזותית שפותחה על ידי גוגל המאפשרת למשתמשים לחפש מידע על אובייקטים שהם רואים בעולם האמיתי. הוא משתמש בשילוב של למידת מכונה, ראייה ממוחשבת ועיבוד שפה טבעית כדי להבין

קרא עוד »
אלי סאסי

מה זה ChatGPT? איך לכתוב ב 2023 באמצעות AI?

נכון לשנת 2023, ישנן דרכים שונות להשתמש בבינה מלאכותית כדי לסייע לך בכתיבה. הנה כמה דוגמאות: כלי כתיבה בינה מלאכותית: ישנם כלים רבים לכתיבה בינה מלאכותית זמינים שיכולים לעזור לך במשימות כתיבה כגון

קרא עוד »
אלי סאסי

Big Data: לעבוד כמו המקצוענים

ביג דאטה מתייחס למערכות נתונים גדולות ומורכבות ביותר, שהן מעבר ליכולות של יישומי עיבוד נתונים מסורתיים לעבד, לאחסן ולנתח ביעילות. ביג דאטה מאופיין בנפח, מהירות, מגוון ואמינות, המכונה לעתים קרובות “4Vs”. נפח הנתונים

קרא עוד »
אלי סאסי

Data Analyst: פרטים על המקצוע +10 דוגמאות לכלים בתחום

מנתחי מידע הם אנשי מקצוע שאוספים, מנתחים ומפרשים כמויות גדולות של נתונים כדי להפיק תובנות ולקבל החלטות מושכלות. הם מומחים בניהול נתונים, ניתוח סטטיסטי וטכנולוגיית מידע. כמה משימות נפוצות של מנתחי מידע כוללות

קרא עוד »
אלי סאסי

מדריך ל-HTML פלוס {22 דוגמאות קוד}

HTML, או HyperText Markup Language, היא שפת הסימון הסטנדרטית המשמשת ליצירת דפי אינטרנט. HTML מאפשר לך לבנות תוכן בדף אינטרנט באמצעות תגיות, המוקפות בסוגריים זווית, כגון <tagname>. תגים אלה מציינים את ההתחלה והסוף

קרא עוד »
אלי סאסי

חווית משתמש: מה זה user experience?

חווית משתמש (UX) מתייחסת לחוויה הכוללת שיש למשתמש בעת אינטראקציה עם אתר אינטרנט, מוצר או שירות. הוא מקיף את כל ההיבטים של האינטראקציה של המשתמש, לרבות העיצוב, הפריסה, הניווט והתוכן של האתר, כמו

קרא עוד »
אלי סאסי

מדריך: איך לתזמן פוסט בוורדפרס. שלב אחר שלב

בוורדפרס ניתן לתזמן פוסט כדי שיפורסם בתאריך ובשעה מסוימים בעתיד. כדי לתזמן פוסט בוורדפרס, עקוב אחר השלבים הבאים: צור או ערוך פוסט בוורדפרס כרגיל. בתחתית חלונות התכנון של הפוסט (ליד כפתור “פרסם” ו”עדכן”),

קרא עוד »
אלי סאסי

מעקב המרות בגוגל אנליטיקס 4

Google Analytics 4 (GA4) מאפשר לך לעקוב אחר המרות, שהן הפעולות שאתה רוצה שהמבקרים באתר שלך יבצעו באתר שלך. כך מגדירים מעקב המרות ב-GA4: הגדר את אירוע ההמרה שלך: ראשית, עליך להגדיר את

קרא עוד »
אלי סאסי

כיצד אוכל לבצע בקשת HTTP ב-Javascript?

ב-JavaScript, אתה יכול לבצע בקשת HTTP באמצעות פונקציית האחזור המובנית או האובייקט הישן יותר של XMLHttpRequest (XHR). הנה דוגמה לשימוש באחזור: fetch(‘https://example.com/data’).then(response => response.json()).then(data => console.log(data)).catch(error => console.error(error)); קוד זה שולח בקשת GET

קרא עוד »
אלי סאסי

חיבור Google Tag Manager ל-Google Analytics:

מנהל התגים של גוגל (GTM) הוא כלי המאפשר לך לנהל ולפרוס תגיות שיווק וניתוח (קטעי קוד) באתר שלך ללא צורך לערוך ישירות את קוד האתר. זה מקל ומהיר יותר להוסיף, לשנות ולהסיר תגי

קרא עוד »
אלי סאסי

What is Noindex?

“Noindex” הוא מונח המשמש באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כדי להורות למנועי חיפוש לא להוסיף לאינדקס דף אינטרנט או תוכן מסוים באתר. כאשר מנוע חיפוש סורק אתר, הוא מוסיף לאינדקס את התוכן כדי שיהיה

קרא עוד »
אלי סאסי

בואו נדבר על CTR

CTR מייצג שיעור קליקים, שהוא מדד לאפקטיביות של קמפיין פרסום מקוון. שיעור הקליקים מחושב על ידי חלוקת מספר הקליקים שמודעה מקבלת במספר הפעמים שהמודעה מוצגת (הופעות), ולאחר מכן הכפלת התוצאה ב-100 כדי לבטא

קרא עוד »
אלי סאסי

סקירת על Webflow

Webflow הוא בונה אתרים פופולרי המאפשר למשתמשים ליצור ולעצב אתרים ללא צורך בידע בקידוד. עם Webflow, משתמשים יכולים ליצור בקלות אתרים רספונסיביים ומדהימים מבחינה ויזואלית באמצעות ממשק גרירה ושחרור, תבניות הניתנות להתאמה אישית

קרא עוד »
אלי סאסי

מה זה google discover – המדריך המלא

Google Discover הוא תצוגה של מאמרים, חדשות, וידאו, תמונות ותוכן אחר שגוגל מציעה למשתמשים באמצעות אפליקציות ומפעילי מכשירים ניידים. זהו כלי חשוב לקידום תוכן ומספק חשיפה לקהל רחב בפלטפורמת החיפוש של גוגל. כדי

קרא עוד »
אלי סאסי

המונח E-A-T הופך ל E-E-A-T

גוגל, מי שמפעילה את מנוע החיפוש הפופולרי בעולם, נעזרת, לצד טכנולוגיות שונות ומתקדמות, גם במעריכיאיכות אנושיים. תפקידם של מעריכי האיכות האלו הוא לוודא כי התוצאות שמחזיר מנוע החיפוש באופן אוטומטיוללא מגע יד אדם,

קרא עוד »
אלי סאסי

בנייה וקידום אתרים – מה חשוב לדעת?

אתר שמותאם מראש ל-SEO? יש חיה כזאת! לא פעם יוצא לי לפגוש בלקוחות עם אתרים שקידום SEO זה מהם והלאה. המבנה ההיררכי של האתר, סדר העמודים, התוכן, האופטימיזציה וחווית המשתמש – כולם פשוט

קרא עוד »
אלי סאסי

16 תוספי חובה לווקומרס

השנה האחרונה הביאה לצמיחה מואצת של עולמות האיקומרס, בכך שדחפה את העסקים הקטנים לשדרג את פעילותם לפעילות אונליין. כעת כמעט כל בעל עסק מכיר את המושג איקומרס, ואם גם לכם יש אתר כזה

קרא עוד »
אלי סאסי

אלמנטור / Elementor: ה-Page Builder הטוב בעולם

אלמנטור / Elementor: ה -Page Builder האולטימטיבי  לא צריך להיות שרלוק בשביל לעבוד עם אלמנטור פייג’ בילדר, זה אלמנטרי אלמנטור (Elementor) הוא פייג’ בילדר (=יוצר עמודים) המגיע כתוסף וורדפרס, ונראה כי מאז אלמנטור הושק

קרא עוד »
אלי סאסי

פיתוח אפליקציות ו SEO – הילכו שניים יחדיו? ילכו, ילכו

פיתוח אפליקציות “אבל סאסי עכשיו חברות ועסקים מתרכזים בפיתוח אפליקציות וגם יותר ויותר אנשים משתמשים באפליקציות ופחות באתרי אינטרנט, אתה בטוח שיש עתיד למקדמי אתרים? ובכלל למקצוע ה-SEO?” לא יודע אם אתם יודעים

קרא עוד »
אלי סאסי

החשיבות של מטה טייטל מזמינה

הקלדתם ביטוי כלשהו במנוע החיפוש? מיד קפצו מולכם מגוון רחב אתרים שונים שכולם ככולם מציעים את המידע הרלוונטי עבורכם. המבנה של האתרים המופיעים הוא ברור ומוכר – כל אחד מהם כולל כותרת המסבירה את

קרא עוד »
אלי סאסי

חשיבות SEO בפיתוח אתר אינטרנט

כל הנושא של פיתוח אתרי אינטרנט ובניית אתרים לעסקים הינו נושא מורכב מאוד. רבים חושבים כי להקים אתר אינטרנט זה דבר פשוט, וכל אחד יכול לבצע זאת, אך בפועל המצב שונה. להקים אתר אינטרנט

קרא עוד »
אלי סאסי

10 דרכים להרוויח כסף מהבית

האינטרנט וערוצי הפרסום מכילים בחובם הרבה הזדמנויות, הזדמנויות להכנסה נוספת מהבית. למעשה, ישנם מקצועות ושירותים שאותם תוכלו לספק ובאמצעותם תוכלו להרוויח לא מעט כסף. לדוגמא: שירותי עיצוב גרפי, שירותים למקדמי אתרים, קידום אתרים

קרא עוד »
אלי סאסי

קורס קידום אתרים – כל מה שרציתם לדעת

תחום קידום האתרים תמיד עניין אתכם? תמיד רציתם לדעת איך מנוע החיפוש עובד? הגעתם למקום הנכון. קורס קידום אתרים פותח דלתות לקריירה חדשה, מלמד אותנו דברים חדשים, וכמובן, מכניס לנו כסף בכל חודש,

קרא עוד »
אלי סאסי

איך בוחרים מקדם אתרים?

שירות קידום אתרים אורגני בגוגל נעשה על ידי מומחה לקידום אתרים, בקיצור, מקדם אתרים. בישראל קיימים עשרות מקדמי אתרים, חלקם מקצועיים וחלקם פחות. וכן, יש גם חובבנים, לצערי. בגלל כמות מקדמי האתרים בישראל,

קרא עוד »
אלי סאסי

מה זה אופטימיזציה לאתרים – כל מה שרציתם לדעת

מקדמי אתרים בישראל מבצעים המון תהליכים בשירותי קידום אתרים אורגני, ביניהם, אופטימיזציה. אופטימיזציה היא חלק בלתי נפרד מתהליכי הקידום האורגני, משפיעה רבות על דירוגי האתר. ומהצד השני, אי אופטימיזציה תמנע את התקדמותו ותגרום

קרא עוד »
אלי סאסי

ניהול זמן – 5 כלים שימושיים

לעסקים מקומיים, נתון זה, פחות משמעותי. אם זאת, לעסקים וירטואליים, לא מוחשיים, ניהול זמן הוא חשוב. לדוגמא: עסקים שמספקים שירותי ייעוץ, מקדמי אתרים ופרילנסרים, ועסקים אחרים המתמחרים את המחיר לפי זמן. בעולם שבו

קרא עוד »
אלי סאסי

כלי מילות מפתח – כלים למחקר מילות מפתח

בקידום אתרים אורגני, כלים למחקר מילות מפתח מהווים נכס משמעותי ועצום למקדם האתרים. למעשה, בתהליכי הקידום האורגני, המשימה הראשונה, היא מחקר מילות מפתח מקיף ורלוונטי. באמצעות תוצאות המחקר הסופיות, נוכל להכין תוכנית לקידום

קרא עוד »
אלי סאסי

מה זה הפניות 301 ומתי נשתמש בהם?

כל מקדמי האתרים מדברים על זה, כולם אומרים שזה חשוב, וכולם אומרים שזה לא יפגע בקידום. הכירו את המושג החדש בתחום קידום אתרים – הפניות 301. הפניות שאתם ממש חייבים להכיר. בלעדיהן, בלי

קרא עוד »
אלי סאסי

בדיקת תוכן משוכפל – המדריך המלא

במאה ה־21, בעידן שבו ניתן להעתיק כמעט הכל, ישנה משימה אחת שבעלי האתרים חייבים לעשות – בדיקת תוכן משוכפל או מועתק. את הבדיקה ניתן לעשות במספר דרכים, ביניהם, על ידי כלים. במטרה לבדוק

קרא עוד »
אלי סאסי

בדיקת מהירות אתרים – כלים מומלצים

מהירות אתר הינו מדד מאוד חשוב, בתחום קידום אתרים אורגני, קמפיין ממומן, ובניית אתרים. ואם זאת, אל תהיו אובססיביים יותר מדי. מדד מהירות אתר נחשב כאחד מהמדדים החשובים ביותר בקידום האורגני בגוגל. למעשה,

קרא עוד »
אלי סאסי

מה זה שירותי אחסון בענן

שירותי אחסון בענן מתאימים לכל אחד – צרכנים, בעלי עסקים, בעלי אתרים, וחברות וארגונים. בנוסף, לכאלה העוסקים בפרויקטים ומשימות יומיומיות, מקדמי אתרים סוכנויות ופרילנסרים בתחום, שירותי אחסון בענן יתפקדו כנכס משמעותי. החל מאחסון

קרא עוד »
לוגו אלי סאסי

בחרו את השירות הרצוי
והתחילו במסע...