שנתקדם?
054-6700-290

054-6700290

בניית אתרים לעסקים

נעים מאוד, שמי אלי סאסי,
מומחה לבנייה וקידום אתרים משנת 2010

אז מה שונה פה?
אני איש שיווק שבונה לכם אתר, ולא סתם בונה אתרים.
וההבדל? מורגש טוב טוב בכיס בשלבי הקידום והפרסום.

ככה זה נשמע כשהאתר מביא לקוחות:

רוצה לספר לי על האתר שלך? מלא/י פרטים
או חייג/י עכשיו: 054-6700290

אלי סאסי

אז נעים מאוד! קוראים לי אלי סאסי ואני מקדם אתרים ובונה אתרים לעסקים משנת 2010.

והנה ההצעה שלי:
במציאות של היום אני בטוח שהאתר שאתם בונים ישמש אתכם לצרכי הבאת לקוחות דרך פרסום ולכן:

אני מעניק אתר בעיצוב אישי מ 0 [כמו האתר הזה שלי] בחינם לגמרי כחלק מחבילת הקידום והפרסום שלי. דברו איתי.

התפקיד שלי?

לדאוג שתקבלו מוצר מוגמר מבלי שתזרקו כסף בדרך על הערוצים הלא נכונים.

ומה לאחר מכן?
להביא לכם עבודה דרך האתר באמצעות קידום אורגני ופרסום בגוגל

0546700290 – אלי סאסי

שיווק דיגיטלי, ניתוח ומדידה

בעולם מלא אפשרויות פרסום, אתם לא יכולים להמר על ערוץ אחד מיני רבים או חלילה לשפוף כסף על כמה ערוצים במקביל ולהמר. אתם צריכים תכנון מראש עם יעדים.

אפשר להציע לך חבילת הכל כלול?

מסלול ליסינג: אתר תדמית בוורדפרס בעיצוב אישי מ 0 [ללא תבניות] +קידום אורגני SEO +ניהול קמפיינים החל מ 2000 שח לחודש בלבד!

אוהבים לקדם דברים מהר? תתקשרו אני זמין – 0546700290 – אלי סאסי

בדרך כלל אתרי תדמית ינועו סביב ה 3500-9500 ₪ – מה בתפריט?

בניית האתר בוורדפרס [אלמנטור]

לא עוד להיות כבולים למערכות ניהול סגורות של חברות עצמאיות. האתר יבנה על מערכת קוד פתוח - וורדפרס, ככה שהשליטה בידיים שלכם.

עיצוב אישי בהתאם לערכי המותג

התאמת צבעי האתר, אופי האתר ותוכן האתר בהתאם לתחום ולקהל היעד שלכם - הכל יעבור כמובן אישור שלכם לפני עלייה לאוויר.

התחייבות ל 100% שביעות רצון

כ"כ הרבה אני שומע על לקוחות מאוכזבים ששילמו על בניית אתר ובסוף במקרה הטוב קיבלו אתר שהם לא אוהבים - אז לא אצלי : )

התאמה מלאה לכל רזולוצית מסך

כמובן שרספונסיבי אך לא רק... התאמה ידנית לכל רזולוציה אפשרית [טלויזיה,מחשב, טאבלט ונייד]. בנייה דקדקנית באלמנטור פרו.

פופ אפ חכם

כאן אתם נהנים מזה שאיש שיווק בונה לכם אתר ולא "מתכנת". תקבלו פופ אפים חכמים בנייד ובמחשב שיגרמו לגולשים להשאיר פרטים.

מוכן תוך 30 ימי עסקים

לא אמשוך אתכם חודשים. אני מבין את החשיבות של אתר תדמית לעסק. תקבלו סקיצה ראשונה תוך 10 ימים ולאחר אישור שלכם נמשיך ונסיים את האתר.

כותרות שיווקיות ארסיות

לטקסט יש כח! אכתוב לכם בעצמי כותרות ארסיות במקומות אסטרטגיים באתר שיגרמו לגולשים ליצור אתכם קשר עם יחס המרה גבוה

הטמעת פלאגינים

תחזוקה מלאה כבר אמרתי? הטמעת פלאגינים חשובים בשווי 100$ לשיפור זמן טעינה [תמונות + קוד + טעינה רספונסיבית].

דומיין ואחסון מתנה לשנה

במסגרת המחיר תקבלו דומיין במתנה ל 12 חודשים. אם יש לכם כבר דומיין נבצע שינוי DNS אל האחסון החדש ללא עלות במעבר.

אתר לבן ריל - אמן חושים
דף נחיתה לחברת לטורקיז האוס
דף נחיתה לאולפן הקלטות
דף נחיתה לחברת גויה גולד
דף נחיתה לחברת לאיחסון

שאלה מעולה. התשובה? תלוי.

במידה ומדובר באתר גדול כמו יד 2, פייסבוק וכו' הייתי ממליץ לחלוטין על קוד סגור. השליטה ביידים של החברה, הקוד נבנה מ 0 בצורה גמישה וקלה. קל יותר לתכנתנים לבצע שינויים בקוד כי הם בנו אותו מ 0 עם תכנית יעדים וראיה לטווח רחוק.

אבל כל עוד אנחנו מדברים על אתרי תדמית לעסקים? התשובה היא חד משמעית – קוד פתוח.

התשובה פשוטה. זה לא עיצוב גרפי מהמם וזה לא מערכת מיוחדת ולא נעליים. אני לא מעצב גרפי ואני לא מתכנת קוד מובחר. אני איש שיווק דיגיטלי ובואו אגלה לכם משהו – זה הטקסט שלכם והמוצר שלכם ואיך שאתם משווקים אותו.

אני יכול לבנות לכם אתר ללא עיצוב בכלל – רק טקסט משכנע וארסי שיביא לכם ים לידים שרוצים אתכם ואני יכול לבנות לכם אתר שכולם יגידו לכם ואווווו!!! ותקבלו 0 לקוחות בשלב הפרסום!

רוצים להפסיק לרצות אחרים ולקבל אתר שיביא לכם כסף בסוף החודש? אבנה לכם, ואף אקדם ואשווק לכם אותו עם תכנית עבודה ויעדים ברורים.

לבנות אתר זה לא מספיק! צריך שהוא גם יביא לכם עבודה!

הקמפיינים שלכם מביאים קליקים אבל טלפונים? קומסי קומסה

הקידום האורגני שלכם מביא כניסות ויש הצלחות אבל טלפונים? קומסי קומסה

הפייסבוק מביא לייקים ואפילו נכנסים לדפים שלכם אבל טלפונים? קומסי קומסה

ועזבו, נניח שאתם מאסטרים ויש מלא טלפונים – כמה עסקאות באמת נסגרות?

האתר נשאר שלכם.

מה הכוונה? קבצי האתר [2 קבצים סה"כ] יושבים על המחשב שלכם. יום אחד לא הסתדרתם עם המקדם שלכם? עם בונה האתר? עם המשווק? עם האחסון? אתם יכולים לעבור לספק אחר שיטפל בכם ולהמשיך מאותה נקודה. אף אחד לא מחזיק אתכם בביצים. [סליחה על הביטוי הבוטה אבל זה ממש כך]

בנוסף, תמיד נרצה לבצע שינויים באתר נכון? בקוד סגור כל שינוי הכי קטן יעלה לכם בין מאות לעשרות אלפי שקלים. לא כי מנסים לגנוב אתכם אלא כי כל שורת קוד נכתבת מ 0 לעומת קוד פתוח שבו מורידים פלאגין ובמקרה היקר יותר עושים בו התאמות מיוחדות לדרישות ועדיין נשארים בעלויות נמוכות. כמה נמוך לעומת קוד סגור? בדרך כלל 80 אחוז פחות. כן – הבדל גדול.

בנוסף כאשר מדובר בקוד פתוח כמו וורדפרס [האתר שאתם גולשים בו כרגע לדוגמא בנוי על וורדפרס] מקדם האתרים שלכם יכול לבצע כל מה שהוא צריך [במידה והוא מומחה בקידום אתרים] מה שחוסך לכם כסף, כאבי ראש והכי חשוב – זמן.

איזה עיצוב עדיף? עמוס ומפורט או נקי ומדוייק?

בתור אחר שחוקר את התנהגות הגולשים משנת 2010 שהתחלתי להתעסק בקידום אורגני אני יכול להגיד לכם דבר אחד – תלוי במה אתם עוסקים!

הרבה מעצבים גרפיים חושבים תמיד על איך להרשים את הלקוח בעיצוב כזה או אחר מה שמתנקם בסוף בבעלי העסקים שלא מבינים את העניין עד הסוף.
אתם מסכימים איתי שבניית אתר לעסק של מנעולן ייראה אחרת מבניית אתר של עורך דין פלילי? הן ברמת הצבעים, הן ברמת התוכן ואורכו וגם השפה המדוברת והצורה בה הוא כתוב. לכן הדבר הטוב ביותר הוא לתת לאיש שיווק דיגיטלי לבנות לכם את האתר. כזה שרואה כבר מתחילת הדרך את התמונה המלאה.
האם צריך גרסת מותאמת לנייד או להסתפק ברספונסיבי כמו שגוגל ממליצה?

אכן, גוגל ממליצה לנו על רספונסיבי. זה פותר אותנו מדיגום הקוד ובמניעת טעויות קנוניקל בין דפי האתר. אני תמיד לוקח את עיצוב האתר כמה שלבים קדימה. מצד אחד אני בונה אתרים לעסקים באופן רספונסיבי על מערכת וורדפרס. אך לא מסתפק רק בזה.
בעזרת התוסף אלמנטור – אני מבצע התאמה נוספת ומדוייקת של פונטים, גדלים, צבעים וצורות לרזולוציה של ניידים, טאבלטים, מחשבים ניידים ומסכים גדולים יותר.

זמן טעינה – האם חשוב רק ל SEO?

זמן טעינה חשוב ל SEO וכבר מזמן פרמטר לכל דבר בטח אחרי עדכון המובייל פירסט – כאן תקראו בהרחבה על העדכון.

אבל יחד עם זאת זה יהיה טעות להתחייס לזמן טעינה רק במובן של SEO. תחשבו על עצמכם כגולשים באתרי אינטרנט, זמן טעינה הרי מפריע לכל אחד ואחד מאיתנו ומשפיע ישירות על ההחלטה שלנו האם להישאר באתר או לצאת אל המתחרה הבא. דרשו מבונה האתרים שאיתו אתם עובדים להביא לכם את האתר עם ציוני טעינה גבוהים עד כמה שניתן בדגש על המובייל.

מדידות והמרות – איך גורמים לאתר להפוך כמה שיותר גולשים ללקוחות?

עוד יתרון בלבנות אתר תדמית לעסק שלכם עם מקדם אתרים/איש שיווק דיגיטלי זה בכך שאיש שיווק דיגיטלי לעולם לא ימסור לכם אתר בנאלי ורגיל. הוא יחשוב כמה צעדים קדימה – לשלב של הפרסום והבאת הלקוחות מהאתר.

כאשר מוסרים אתר יש לוודא שכל התוספים שאחראים על יחס המרה נמצאים באתר.

כאשר אני בונה אתר אני מקפיד לבנות תוסף נפרד לגרסת המחשב ותוסף נפרד לגולשים בסלולר.
מה שמביא לי הרבה יותר המרות בקמפיינים שאני מבצע לאחר מכן.

אחסון אתרים – הזול הוא היקר?

דווקא על הסעיף הזה הרבה נופלים ובאמת שחבל. ישנם לא מעט חברות אחסון אבל חוסר הבנה של בונה האתרים יכול להרוס הכל. גם את תדמית העסק כאשר תציגו אותו בפני לקוחות וגם בפרסום עצמו

אתר שנטען לאט או שחווה נפילות ושגיאות מסוג 500 – יפיל לכם כל עסקה פוטנציאלית. לכן עבדו עם חברת אחסון מוכרת וטובה. דרשו לדעת נתוני שרת.
אולי להשתמש ב CDN אולי להקצות IP נפרד לאתר – בקשו הסבר מנומק ממי שבונה לכם את האתר לעסק.

בחירת דומין / הפניות 301 – צריך את זה בכלל?

עד כאן דיברתי על בניית אתר חדש. אבל מה קורה כאשר מדובר בשדרוג אתר? שכבר יש לכם אתר בגוגל מקודם יותר או פחות ועכשיו החלטתם לעבור לאתר חדש?
תתפלאו לשמוע, אבל מאז 2010 שאני מקדם אתרים – נתקלתי בעשרות מקרים בהם בונה האתרים החליט על דעת עצמו להעביר את הלקוח לאתר חדש, נתקלתי במקרים בהם אתר שמכיל 500 דפים עבר לאתר חדש שמכיל רק 30 דפים. ברור לכם שמדובר באיבוד 90% מכמות הפניות שהיו עד כה.

אז אם דיברנו כבר על ייתרון שמקדם אתרים יבנה לכם אתר חדש – הנה לכם עוד אחד. שמירה על המיקומים הקיימים בגוגל
כתבתי מאמר נרחב על זה – אם תרצו לקרוא עוד לחצו כאן

בניית אתר בהתאמה לקידום אורגני – יש חיה כזאת או מיתוס ישן?

ממש לא מיתוס. נתחיל מהסוף – ההבדל של אתר שנבנה בהתאמה לקידום לבין אתר שנבנה ללא התייחסות לSEO הוא הפרש של 5 חודשי קידום.

תעשו את החישוב הכלכלי בעצמכם : )

אתר שנבנה בהתאמה לקידום אורגני נבנה בצורה אחרת לגמרי עוד מהשלבים הראשוניים.

שלב ההכנה – מחקר מילים, אפיון היררכיה ב URL, אפיון היררכיה בתפריטים, מחקר מתחרים ועוד
שלב ההטמעות – כתיבת כותרות SEO תגיות H אלטים לתמונות, תוכן ראשוני לקטגוריות ראשיות, קישורים פנימיים ועוד..
שלב העליה לאוויר ושליחה לאינדוקס באופן מבוקר תוך כדי שליחת מפת אתר ל GOOGLE.

רוצים ללמוד עוד על קידום אתרים – אני גם מעביר קורסים בתחום

שיווק דיגיטלי – להפנות את הגולשים לדף נחיתה או לאתר עצמו?

לאחר שנסיים לבנות את האתר אני מאמין שתרצו גם להביא ממנו לקוחות. בכל הקשור לקידום ממומן בגוגל אנו נפנה תמיד לדף נחיתה כדי למדוד על השקל כמה כסף הוצאתם על פרסום וכמה ניכנס לכם לכיס. אנו נטמיע מספר טלפון מדיד בדפי הנחיתה ונדע בדיוק מי התקשר מהקמפיין ומי התקשר כתוצאה מקידום אורגני/פייסבוק אורגני וכו'.

נעבור לחלק המעניין של המאמר. למה מעניין? כי הוא מדבר ישירות על כסף. בשפה שבעלי עסקים שבונים אתר צריכים לדעת.

הגבלת דפים – 2009 או 2019?

לא ברור לי למה ב 2019 אני עדיין שומע מלקוחות שקיבלו הצעות לבניית אתר עם מגבלה בכמות דפי האתר. אני יכול לומר שזה קורה מן הסתם בחברות בניית אתרים שבונות ללקוחות אתר בקוד סגור. אבל עדיין – פשוט תתרחקו מהצעות כאלו – אין לי משהו אחר לומר בנושא.

תבנה לי אתר מתנה ואתחייב לך ל 12 חודשי קידום – האמנם?

אגיד את זה פשוט : לעולם אל תתחייבו לשום חברת בנייה או קידום אתרים. לא תמורת אתר מתנה ולא תמורת כלום.
גם אני נותן לפעמים אתר מתנה בלקיחת קידום אבל לעולם לא מחייב לקוח לתקופת זמן. אין לי לקוח אחד שמחויב לי. אתה מרוצה – אתה נשאר. לא מרוצה – נפרדים כידידים ללא שום מגבלות.

תוכלו לקרוא בהרחבה על איך מתמחרים קידום אורגני כאן
אשמח להמליץ גם עם קולגה בתחום שחברתו מתמחה בפיתוח אתרי סחר ואתרי מורכבים של בניית אתרי בוורדפרס

הגעתם עד לפה? תכלס? אני מבסוט עליכם. זה אומר שאתם באמת מתוכננים ולא פועלים מבלי להבין את הדברים.
אני אשמח להיות האיש שייקח את פעילות הדיגיטל שלכם משלב בניית האתר ועד הבאת המכירות והלקוחות ממנו.

תוכן עניינים

כל מומחה לבניית אתרים לעסקים מבין ויודע שההליך כולל בתוכו מגוון שילובים המצריכים לא מעט ידע.

החל מאפיון האתר בהתאמה לדרישות GOOGLE הן בנייד והן ברמה הטכנולוגית ועד עיצוב המתאים לאופי החברה, ועוד לא התחלתי לדבר על אחסון יציב מהיר ובטוח והמשך דרך נכונה וברורה בכל הקשור לקידום האורגני של האתר והשיווק הדיגיטלי שלו ביום שאחרי בניית האתר.

בניית אתרים, שלא כמו בניית בית, היא מהירה, אינה כרוכה באישורים ממשלתיים ובבירוקרטיה סבוכה, היא אינה דורשת תפעול ותיאום בין מספר רב של בעלי מקצוע או בהוצאות-עתק. ובכל זאת, יש גם מכנה משותף בין בניית אתרים לבין בניית בתים. בית הוא נכס המשמש קורת גג עבור אנשים, ובדומה לכך אתרי אינטרנט הם נכסים המשמשים קורת הגג לעסקים במרחב הווירטואלי.

העולם בכף ידינו והמידע בקצות אצבעותינו

העולם עבר לדיגיטל ולנוכחות של עסקים אונליין יש השפעה ברורה ומיידית על ההצלחה שלהם, ואין זה משנה מה תחום ההתמחות של בית העסק או החברה. כיום רוב הלקוחות מתחילים את מסע הקניות שלהם אונליין, ובעלי עסקים שאינם מקדישים זמן, מחשבה ומשאבים לצורך בניית אתרים פשוט מפספסים לקוחות לטובת המתחרים.

נוכחות במרחב הדיגיטלי יכולה להזניק חברות, ולהפך – העדר נוכחות אונליין יכולה להיות גזר דין מוות לבית העסק. וכאשר מדברים על הגדלת הנוכחות והנראות של עסקים ברשת הצעד הראשון הוא ללא כל צל של ספק בניית אתרים.

אתר אינטרנט הוא נכס לכל דבר ועניין: הוא השקעה מניבה, יציבה ובטוחה, זהו אפיק המבטיח בלעדיות על הנכס (בניגוד לרשתות חברתיות) וכשם שערכם של נכסי דלא ניידי עולה ועולה עם השנים, כך ערכו של אתר אינטרנט עולה אף הוא עם חלוף השנים.

מדוע חשוב להשקיע בבניית אתרים לעסקים?

הנה קצת חומר למחשבה…

בניית אתרים הכרחית ליצירת לידים.

חברה לא יכולה להתקיים ללא לקוחות, זו עובדה שקשה להתווכח איתה. ללא לקוחות אין הכנסות ואם אין הכנסות אפשר לזרוק את המפתחות לים ופשוט לסגור את העסק. עסקים קמים ונופלים על שורת רווח, ככל שהרווח של החברה גדול יותר כך תזרים המזומנים שלה טוב וחיובי יותר וההצלחה שלה מובטחת. בכוחם של אתרי אינטרנט להביא לידים (לידים = לקוחות פוטנציאליים) לבית העסק. ברגע שאנשים מוצאים אתר אינטרנט באינטרנט גדלים הסיכויים שהם יתעניינו במוצר/שירות שהאתר מציע, הם ירצו לדעת יותר על החברה, על המוצר ועל הדרכים בהן ניתן ליצור עם החברה קשר, ואת כל המידע הזה הם יוכלו למצוא באתר האינטרנט. אתר אינטרנט יכול להיות מכונת לידים, שמביאה עוד ועוד לקוחות חדשים.

בניית אתרים חשובה לבניית מותג אמין ומהימן.

כיום, ללא אתר אינטרנט לקוחות פוטנציאליים עלולים לפקפק בלגיטימיות ובאמינות של חברה. אתר אינטרנט מהווה הן כרטיס ביקור הן קטלוג  והן חלון ראווה וירטואלי לעסקים. עסקים שיש להם אתר אינטרנט נתפסים כאמינים ומהימנים יותר, והם משרים תחושת ביטחון על לקוחות. מדוע אמינות כה חשובה לעסקים? כי אנשים לא יזדרזו להושיט יד אל הכיס ולהוציא את הארנק שלהם במקום שאינם מרגישים בטוח. בעלי עסקים שרוצים להוכיח שהם רציניים וניתן לבטוח בהם, צריכים להשקיע אם כן בבניית אתרים.

כ-75% ממשתמשי הסמארטפונים מדווחים כי הם מצפים לקבל אינפורמציה מיידית כשהם משתמשים בטלפון החכם שלהם. ובימים בהם יותר מ-50% ממשתמשי הסמארטפונים מגלים עסקים, מותגים, שירותים ומוצרים בזמן שהם גולשים ברשת, בעלי עסקים פשוט לא יכולים להרשות לעצמם פגיעה באמינות.

תמונה מספר 1:  על פי Think with google 75% מכלל משתמשי הסמארטפונים מצפים לקבל מידע מיידי כשהם גולשים בטלפונים החכמים שלהם

תמונה מספר 1:  על פי Think with google 75% מכלל משתמשי הסמארטפונים מצפים לקבל מידע מיידי כשהם גולשים בטלפונים החכמים שלהם

בניית אתרים חשובה לעסקים, אבל חשוב לא פחות להשקיע גם בעיצוב האתרים

הגולשים של היום זה לא הגולשים של פעם. לגולשים בני ימינו יש טעם טוב, הם ביקורתיים, יש להם כושר שיפוט מפותח והבנה עמוקה בנבכי העולם הדיגיטלי, אי אפשר לעבוד עליהם או "למרוח" אותם. כאשר גולשים מגיעים לאתר אינטרנט נתון הם בוחנים אותו היטב; על התכנון שלו, חווית השימוש בו והעיצוב שלו. לפי bluecorona.com כ-75% מהגולשים מודים שהם שופטים את האמינות של אתרים לפי רמת העיצוב. ככל שהאתר אסתטי ומעוצב יותר כך הוא נתפס כאמין יותר. המסקנה היא אחת: בעת בניית אתרים חשוב מאוד להשקיע גם בעיצוב האתרים ותכנון חוויית המשתמשים.

תמונה מספר 2:  על פי bluecorona.com  בבואם של גולשים לבחון אמינות של אתר הם נותנים דגש רב על עיצוב האתר. אתר מעוצב היטב משרה תחושה של ביטחון ואמינות, בעוד שאתרים מוזנחים נתפסים כבלתי מהימנים ומבריחים גולשים.

תמונה מספר 2:  על פי bluecorona.com  בבואם של גולשים לבחון אמינות של אתר הם נותנים דגש רב על עיצוב האתר. אתר מעוצב היטב משרה תחושה של ביטחון ואמינות, בעוד שאתרים מוזנחים נתפסים כבלתי מהימנים ומבריחים גולשים.

הלקוחות מצפים שיהיו לעסקים אתרי אינטרנט.

סיבה טובה נוספת שבעטיה חשוב להשקיע בבניית אתרים לעסקים נעוצה בציפייה של לקוחות שיהיו לעסקים  אתרי אינטרנט. היום יותר מתמיד לקוחות עורכים מחקר ברשת לפני שהם מבצעים פעולות שונות, לרבות קניות. אם לבית עסק אין אתר לקוחות יתפסו את בית העסק כמיושן ולא עדכני, וזה בהחלט לא המסר שבעלי עסקים בעידן החדש רוצים לשדר ללקוחותיהם.

בניית אתרים חוסכת לעסקים כסף וגם כוח אדם

אתרי אינטרנט הוא מאגר בלתי נדלה של מידע חשוב וחיוני אודות עסקים. באתרים מסחריים אנחנו מוצאים לרוב "אודות החברה", כתובת החברה, שעות פעילות, מי עומד בראש החברה, אילו לקוחות יש לחברה ועוד. המידע הזה נגיש לכל אחד ואחת והוא חוסך לא מעט שיחות טלפון של לקוחות המתקשרים לברר: מתי פתוח? איך מגיעים? היכן ניתן להחנות את הרכב? ועוד. המשמעות של זה היא פשוטה: בניית אתרים לעסקים חוסכת בשיחות טלפון, חוסכת בכוח האדם הנדרש למחלקת שירות לקוחות, ובשורה התחתונה – מפחיתה באופן משמעותי את ההוצאות השוטפות של בית העסק.

בניית אתרים מאפשרת לעסקים למכור מוצרים ושירותים אונליין.

לפי כל הסקרים והמחקרים שנערכו לאחרונה עולה כי עולם המכירות אונליין מתעצם וגדל בהתמדה. יותר ויותר אנשים מבצעים רכישות אונליין, ועל פי התחזית של Shopify אתרי מסחר אונליין צפויים לגלגל סכום אסטרונומי של 4.5 מיליארדים דולרים בשנת 2021.

תמונה מספר 3:  לפי Shopify היקף המכירות אונליין צפוי לעלות ל-4.5 מיליארדי דולרים בשנת 2021.

תמונה מספר 3:  לפי Shopify היקף המכירות אונליין צפוי לעלות ל-4.5 מיליארדי דולרים בשנת 2021.

כדי לסבר את אוזן, הנה כמה נתונים: ב-2010 רק 6.4% מהגולשים ביצעו רכישות אונליין. בשנת 2015 אחוז זה עלה כבר ל-10.7% וב-2019 כבר 16% מהגולשים ביצעו רכישות אונליין.

תמונה מספר 4:  על פי Digital Commerce 360 חל גידול מתמיד בהיקף המכירות אונליין במספר הקונים אונליין

תמונה מספר 4:  על פי Digital Commerce 360 חל גידול מתמיד בהיקף המכירות אונליין במספר הקונים אונליין

על פי Statista בשנת 2020 הגיע מספר הקונים אונליין ל-2.05 מיליארדים.

תמונה מספר 5: על פי Statista  ב-2020 הגיע מספר הקונים אונליין ל-2.05 מיליארדים, ובשנת 2021 מספר זה צפוי לעלות ל-2.14 קונים.

תמונה מספר 5: על פי Statista  ב-2020 הגיע מספר הקונים אונליין ל-2.05 מיליארדים, ובשנת 2021 מספר זה צפוי לעלות ל-2.14 קונים.

גם אם עסקים לא מגדירים או רואים את עצמם כחנות מסחר אלקטרונית קלאסית טיפוסית, ניתן עדיין למכור אונליין ואופליין לא מעט מוצרים ושירותים וליהנות מכל מה שהמרחב הווירטואלי מציע כדי לשדרג ולהגדיל מכירות.

הרבה יותר זול לפרסם ולקדם אתר אינטרנט.

עסקים קטנים ובינוניים לא מסוגלים להשקיע את תקציבי הפרסום שלהם בערוצי הפרסום הותיקים כמו הרדיו או הטלוויזיה. הפרסום באפיקים אלו הוא יקר מאוד ואינו עולה בקנה אחד עם תקציב הפרסום של עסקים קטנים. יתרה מכך, הדור החדש גם לא צורך כל כך תוכן באפיקי הפרסום המסורתיים. הדור החדש נמצא במרחב הדיגיטלי ומשם הוא מקבל אינפורמציה, כמעט בכל תחום: צרכנות, בידור, פנאי, ספורט, אקטואליה ועוד. הפרסום בעולם הדיגיטלי הוא זול ונגיש לכל עסק: קטן בינוני או גדול. פרסום במערכת אדס של גוגל למשל מאפשר לבעלי העסקים לקבוע את התקציב שיוקצה לפרסום, וגם שירותי קידום אתרים הם זולים הרבה יותר מפרסום בטלוויזיה. המסקנה היא ברורה: פרסום אתרי אינטרנט הוא משתלם יותר הן מבחינת חשיפה והן מבחינת עלויות. הלקוחות נמצאים ממילא יותר זמן ברשת בהשוואה לכמות השעות שהם מקדישים לצפייה בטלוויזיה או להאזנה ברדיו, ואפיקי הפרסום ברשת הם גם זולים הרבה יותר.

בניית אתרים לעסקים היא חשובה גם בעידן הרשתות החברתיות.

נכון, אנחנו חיים בעידן שבו הרשתות החברתיות משחקות תפקיד חשוב בפרסום וחשיפה של עסקים, אך לא ניתן לבנות אסטרטגיה שיווקית חכמה המבוססת אך ורק על עמודי פייסבוק ואינסטגרם, זה פשוט לא מספיק.  מדוע? כי אין שליטה על הרשתות החברתיות, הן יכולות להסגר ביום אחד ולא כדאי להיות תלויים במדיה שאין שליטה עליה. בנוסף, האלגוריתם של הרשתות החברתיות כל הזמן משתנה, כמו גם כללי הפרסום בהן, כך שאפילו שינויים מינוריים יכולים לחרב עמל רב. בניגוד לכך, בניית אתרים מעניקה לבעלי האתרים שליטה מלאה ובלעדית באתר, בתכנים ובכללי הפרסום. השקעה בבניית אתרים מבטיחה שלעסק תמיד יהיה עוגן בטוח אליו לקוחות יכולים להגיע, לא משנה אם רשת חברתית נסגרה ואחת חדשה נולדה. האתר הוא אך ורק  של בעל העסק והוא שולט בו באופן טוטאלי.

אם לוקחים בחשבון את כמות הזמן שבה אנשים מבלים היום באינטרנט, מבינים עד כמה בניית אתרים חשובה להצלחה של עסקים. העולם הדיגיטלי ממשיך לשנות את האופן שבו אנחנו מתקשרים, משתפים וגם צורכים ואתרי אינטרנט הם המפתח לצמיחה עסקית ולהצלחה מסחרית.

רוצה לספר לי על האתר שלך? מלא/י פרטים
או חייג/י עכשיו: 054-6700290

* נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד © 2010-2020 כל הזכויות שמורות – אלי סאסי. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש בכתב מבעל האתר

עיצוב - חגית דמתי ❤ קידום אתרים - אלי סאסי

רוצה לדבר על העסק שלך?

שריין תאריך ושעה ואני אחזור אליך לשיחת ייעוץ ובדיקת אתרך ללא עלות!

הזן שם וטלפון
ואני מתקשר אלייך עם כל הפרטים: