לוגו אלי סאסי

נעים מאוד: אני Google Alerts – בואו נכיר מקרוב :)

תוכן עניינים

Google Alerts הוא שירות מקוון חינמי שמסופק על ידי גוגל המאפשר למשתמשים לקבל הודעות דוא"ל

כאשר תוכן חדש מופיע באינטרנט התואם למונחי חיפוש או מילות מפתח ספציפיות.

משתמשים יכולים ליצור התראות לנושאים מעניינים, כגון שם החברה שלהם, קבוצת הספורט האהובה עליהם, ענף ספציפי או אירוע מסוים. Google Alerts תשלח הודעות דוא"ל בכל פעם שגוגל יוסיף דפי אינטרנט חדשים, מאמרי חדשות או סוגים אחרים של תוכן הקשור לנושאים אלה.

התראות Google יכולות להיות שימושיות לניטור אזכורים של מותג או עסק באינטרנט, מעקב אחר חדשות ומגמות בתעשייה, שמירה על עדכניות לגבי מתחרים או מעקב אחר נושאים ספציפיים של עניין. זה גם יכול לעזור לאנשים להישאר מעודכנים לגבי אירועים או חדשות הקשורות לתחומי העניין האישיים שלהם.

להלן מדריך שלב אחר שלב לשימוש ב-Google Alerts:

עבור אל אתר Google Alerts: עבור אל www.google.com/alerts בדפדפן האינטרנט שלך.

היכנס לחשבון Google שלך: אם עדיין לא נכנסת, תצטרך להיכנס עם פרטי חשבון Google שלך.

צור התראה: לאחר שנכנסת, תוכל ליצור התראה חדשה על ידי הזנת מונח חיפוש או מילת מפתח בתיבה "צור התראה על". אתה יכול להזין כל מונח שאתה רוצה לפקח עליו, כמו שם החברה שלך, מוצר, שם של מתחרה או כל נושא אחר שמעניין אותך.

הגדר פרמטרים של התראה: אתה יכול להתאים אישית את ההתראה שלך על ידי התאמת הפרמטרים. לדוגמה, אתה יכול לבחור באיזו תדירות ברצונך לקבל התראות (יומי, שבועי או כפי שקורה), המקורות שברצונך לעקוב אחריהם (חדשות, בלוגים, סרטונים וכו'), השפה והאזור, וה מספר התוצאות שאתה רוצה לקבל.

תצוגה מקדימה וצור את ההתראה: לאחר שהגדרת את הפרמטרים, לחץ על כפתור "תצוגה מקדימה" כדי לראות דוגמה של התוצאות שההתראה שלך תייצר. אם אתה מרוצה מהתצוגה המקדימה, לחץ על כפתור "צור התראה" כדי ליצור את ההתראה.

נהל את ההתראות שלך: תוכל לנהל את ההתראות שלך על ידי לחיצה על הקישור "נהל התראות" בדף הבית של Google Alerts. משם תוכל לערוך, למחוק או להוסיף התראות חדשות.

עקוב אחר ההתראות שלך: לאחר שיצרת את ההתראות שלך, Google תשלח לך הודעות דוא"ל בכל פעם שתוכן חדש התואם למונחי החיפוש שלך יוכנס לאינדקס על ידי Google. בדוק את האימייל שלך באופן קבוע כדי להישאר מעודכן בנושאים שאתה עוקב אחריהם.

Google Alerts יכול להיות כלי רב עוצמה להתעדכן ולהתעדכן בחדשות ובטרנדים האחרונים הקשורים לתחומי העניין או העסק שלך. בכמה לחיצות בלבד, תוכל להגדיר התראות שיודיעו לך באופן אוטומטי בכל פעם שמופיע תוכן חדש באינטרנט התואם את מונחי החיפוש שלך.