לוגו אלי סאסי

קיבלתי עונש מגוגל – מה עושים?

תוכן עניינים

קיבלתי עונש מגוגל – מה עושים?

אם אתה מאמין שהאתר שלך נפגע מעונש ידני מ-Google, הנה כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לשחזר:

זהה את הבעיה: ראשית, עליך לזהות את הסיבה לעונש הידני. Google Search Console יספק לעתים קרובות הודעה לגבי העונש יחד עם מושג כללי מה הבעיה. אתה יכול גם להשתמש בכלים כמו SEMrush או Ahrefs כדי לזהות כל שינוי משמעותי בפרופיל ה-backlink של האתר שלך.

תקן את הבעיה: ברגע שאתה יודע מה הבעיה, עליך לתקן אותה. זה יכול לכלול הסרה או ביטול של קישורים בעייתיים, מחיקת תוכן דק או כפול, או תיקון בעיות טכניות באתר שלך.

שלח בקשה לבדיקה מחדש: לאחר שתפתור את הבעיה, תוכל להגיש בקשה לבדיקה מחדש ל-Google. זוהי בקשה מ-Google לבדוק את האתר שלך ולהסיר את העונש הידני. הקפד לספק כמה שיותר פרטים על מה שעשית כדי לתקן את הבעיה וכיצד תמנע ממנה להתרחש שוב בעתיד.

היו סבלניים: התאוששות מעונש ידני עשויה לקחת זמן, וחשוב להתאזר בסבלנות. Google תבדוק את בקשתך ותקבל החלטה על סמך האם הם מאמינים שנקטת את הצעדים הדרושים לתיקון הבעיה.

עקבו אחר ההנחיות של גוגל: כדי למנוע עונשים עתידיים, חיוני לעקוב מקרוב אחר ההנחיות של גוגל למנהלי אתרים. זה כולל הימנעות מכל טכניקות SEO של כובע שחור, יצירת תוכן באיכות גבוהה ובניית פרופיל קישורים נכנסים טבעי ומגוון.

בסך הכל, התאוששות מעונש ידני עשויה להיות תהליך ארוך ומאתגר. חיוני להקדיש זמן לזהות ולתקן את הבעיה כראוי ולעקוב מקרוב אחר ההנחיות של Google כדי למנוע עונשים עתידיים.

 

10 קיבלו סיבות אפשריות מדוע האתר שלכם נענש על ידי גוגל:

תוכן דק: גוגל מעדיפה אתרים עם תוכן איכותי ואינפורמטיבי. אם האתר שלך מכיל תוכן מועט או באיכות נמוכה, הוא עשוי להיענש.

תוכן משוכפל: תוכן כפול יכול להוות בעיה עבור אתרי אינטרנט, במיוחד כאלה שמגרדים תוכן מאתרים אחרים או משכפלים את התוכן שלהם. זה יכול לגרור עונש.

סתימת מילות מפתח: סתימת מילות מפתח כוללת שימוש יתר במילות מפתח בניסיון לתמרן את דירוג החיפוש. אם גוגל תגלה זאת, היא עלולה להעניש את האתר.

קישורים לא טבעיים: גוגל מענישה אתרים עם קישורים לא טבעיים או ספאמיים, כולל קישורים בתשלום, החלפת קישורים או קישורים מאתרים באיכות נמוכה.

טקסט או קישורים מוסתרים: הסתרת טקסט או קישורים כדי לשנות את דירוג החיפוש מנוגדת להנחיות של גוגל ועלולה להוביל לעונש.

תוכנה זדונית או דיוג: אתרים נגועים בתוכנה זדונית או שעוסקים בפעילויות דיוג עלולים להיענש על ידי Google.

הסוואה: הסוואה כוללת הצגת תוכן שונה למנועי חיפוש מאשר למשתמשים. טכניקה זו מנוגדת להנחיות של גוגל ועלולה לגרום לעונש.

מהירות אתר איטית: גוגל מעדיפה אתרים עם זמני טעינה מהירים. אם האתר שלך איטי, הוא עשוי להיענש בדירוג החיפוש.

אופטימיזציה יתר: אופטימיזציה יתר כוללת שימוש ביותר מדי מילות מפתח או טקטיקות SEO אחרות כדי לתפעל את דירוג החיפוש. זה יכול לגרור עונש.

ספאם שנוצר על ידי משתמשים: אם האתר שלך מאפשר תוכן שנוצר על ידי משתמשים, חשוב למתן אותו בזהירות כדי למנוע ספאם או תוכן באיכות נמוכה להופיע באתר שלך.

גוגל יכולה להעניש אתרים עם יותר מדי ספאם שנוצר על ידי משתמשים.

אתם יכולים ללמוד עוד על קידום אורגני בגוגל

או להירשם לקורס ה SEO שלי