לוגו אלי סאסי

מדריך להתקנת ReCaptchaV3 + דוגמאות קוד

תוכן עניינים

מדריך להתקנת ReCaptchaV3 :

ReCaptchaV3 הוא כלי שפותח על ידי Google כדי להגן על האתר שלך מפני ספאם, שימוש לרעה ופעילויות זדוניות אחרות. זה עובד על ידי ניתוח התנהגות המשתמש באתר שלך ומתן ציון שמעיד על הסבירות שהמשתמש הוא אנושי או בוט.

להלן מדריך שלב אחר שלב להתקנת ReCaptchaV3 באתר האינטרנט שלך:

עבור אל אתר
ReCaptcha
והירשם לקבלת מפתח API. תצטרך לספק מידע בסיסי על האתר שלך, כולל כתובת האתר שלך וסוג ה-reCAPTCHA שבו אתה רוצה להשתמש.

ברגע שיש לך את מפתח ה-API שלך, תוכל להתחיל לשלב את ReCaptchaV3 באתר האינטרנט שלך.
תצטרך להוסיף את הסקריפט הבא לכותרת של קובץ ה-HTML שלך:


<script src="https://www.google.com/recaptcha/api.js?render=YOUR_SITE_KEY"></script>

לאחר מכן, תצטרך להוסיף תכונה "data-sitekey" לטופס שלך, כדי ש-ReCaptchaV3 יידע על איזה טופס להגן. לדוגמה:

<form action="/submit-form" method="POST" data-sitekey="YOUR_SITE_KEY">

לבסוף, תצטרך להוסיף פונקציית JavaScript ששולחת בקשה לשרתים של גוגל כדי לאמת את תגובת ReCaptcha.
פונקציה זו צריכה להיות מופעלת כאשר המשתמש שולח את הטופס. הנה דוגמה:

function onSubmit(token) {
document.getElementById("myForm").submit();
}

תצטרך גם לשנות את לחצן השליחה של הטופס שלך כדי לקרוא לפונקציה הזו:

<button class="g-recaptcha" data-sitekey="YOUR_SITE_KEY" data-callback="onSubmit">Submit</button>

זהו זה! ReCaptchaV3 מותקן כעת באתר האינטרנט שלך ויעזור להגן עליך מפני דואר זבל ופעילויות זדוניות אחרות.

איך להימנע מספאם באתר שלי?

דואר זבל באתרים יכול לבוא בצורות רבות, כולל הערות דואר זבל, הגשת טפסי יצירת קשר ורישום משתמשים. דואר זבל לא רק יכול להיות מעצבן, אלא הוא גם יכול לפגוע במוניטין של האתר שלך, ואפילו לסכן את אבטחת האתר שלך. הנה כמה דרכים לצמצם ספאם באתר האינטרנט שלך:

השתמש בתוספים נגד ספאם: לרוב מערכות ניהול התוכן (CMS) כמו וורדפרס או דרופל יש תוספים זמינים נגד ספאם שיכולים לעזור להפחית את הספאם באתר שלך. לדוגמה, תוספים כמו Akismet, Spam Protection by CleanTalk ו-CAPTCHA של BestWebSoft יכולים לסייע במניעת הערות ספאם והגשת טופס יצירת קשר.

השתמש ב-CAPTCHA: CAPTCHA הוא כלי המוודא אם המשתמש הוא אנושי או לא. באמצעות CAPTCHA, אתה יכול למנוע מבוטים וכלים אוטומטיים אחרים לשלוח דואר זבל באתר שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של CAPTCHA, כגון CAPTCHA מבוסס תמונה או מתמטיקה, ואתה יכול לבחור אחד שמתאים לצרכי האתר שלך.

דרוש רישום משתמש: אם אתה מאפשר למשתמשים ליצור חשבונות באתר האינטרנט שלך, אתה יכול להפחית דואר זבל על ידי דרישה מהמשתמשים להירשם לפני שהם יכולים לפרסם הערות או לשלוח טפסים. בדרך זו, תוכל למנוע ממשתמשים אנונימיים לפרסם דואר זבל.

ניהול הערות ורישום משתמשים: על ידי ניהול תגובות ורישום משתמשים באופן ידני, אתה יכול לאשר או לדחות אותם לפני שהם מתפרסמים באתר שלך. זה יכול לעזור לך לסנן דואר זבל ולהבטיח שרק הערות והרשמות לגיטימיות מותרות באתר שלך.

השתמש בחומת אש: חומת אש יכולה לעזור למנוע מבוטים וכלים אוטומטיים אחרים לגשת לאתר שלך. באמצעות חומת אש, אתה יכול לחסום כתובות IP הידועות בספאם ופעילויות זדוניות אחרות.

עקוב אחר האתר שלך: חשוב לבדוק באופן קבוע את האתר שלך לאיתור דואר זבל ובעיות אבטחה אחרות. על ידי ניטור האתר שלך, אתה יכול לזהות ולהסיר דואר זבל במהירות, לפני שהוא פוגע במוניטין או באבטחתו של האתר שלך.

על ידי יישום אמצעים אלה, אתה יכול להפחית את כמות הספאם באתר שלך, לשפר את אבטחת האתר שלך ולספק חווית משתמש טובה יותר למבקרים שלך.