פרסום בגוגל › פרסום ממומן בגוגל Adwords!

חייבים לידים ולקוחות באופן מיידי?! מחפשים מומחה שינהל לכם קמפיין מוצלח?
פרסום ממומן בגוגל יאפשר לכם לגדול עם לקוחות חדשים מדי יום!

מבצע ניהול קמפיין פרסום בגוגל : קבלו מאיתנו 400 ש”ח במתנה!

אני מזמין אתכם לשמוע מה יש ללקוחות לומר… 

בין לקוחות SEOtraffic

משלוחה - לקוח בחברת אלי סאסי קידום אתרים
techjob

קידום אתרים

קידום אורגני או פרסום בגוגל:

שירותי קידום ופרסום ממומן בגוגל מתאימים לעסקים הרוצים לגייס לקוחות חדשים באופן מיידי!

קידום ממומן או בשמו המקביל פרסום בגוגל נועד על מנת לאפשר לבעלי עסקים לגייס לקוחות חדשים בזמן קצר מאוד.

לפרסום בגוגל יש לא מעט ייתרונות וחסרונות. במידה ומקבלים החלטה של יציאה לקמפיין קידום ממומן בגוגל יש להבין את המשמעויות ולוודא שאכן הפרסום בגוגל יוביל אותנו אל המטרות והיעדים שהצבנו.

לפרטים נוספים חייגו עכשיו:
0546-700290        

עוד אין לכם דף נחיתה או אתר אינטרנט?

אנו נקים עבורכם דף נחיתה ממיר שנבנה עם עיצוב ייחודיי כשהדגש העיקרי הוא עיצוב שממיר גולשים ללקוחות!

בבניית דף הנחיתה/אתר נקפיד גם על:

  • עיצוב אישי מותאם לגלישה גם מהנייד (רספונסיבי)
  • קריאייטיב מנצח
  • מהירות ונוחות מקסימלית למשתמש
  • כחלק מהשירות אנו נקליט את הגולשים באמצעות מפות חום חכמות ונשפר בכל חודש את אחוזי ההמרה של האתר!

לפרטים נוספים חייגו עכשיו:
054-6700290

גולשים מחפשים בגוגל בכל רגע…
האם הם מוצאים אותך?

חייגו עכשיו לשיחת היכרות ראשונית ואבדוק האם אוכל לעזור  054-6700290

פרסום ממומן בגוגל לעסקים וחברות,
מחויבים לשירות ואמינות עבור כל עסק!
אלי סאסי קידום אתרים נושאי תג אמון הציבור


חשבתם לעשות פרסום בגוגל?


לאחר מחקר שוק קטן שביצעתי, מצאתי שקיימים חיפושים רבים לשאלה “מה מתאים יותר לעסק שלי? קידום אורגני או פרסום ממומן בגוגל?” 

כדי לענות על שאלה זו חשוב להבין מהם היתרונות והחסרונות בקידום אורגני ומהם היתרונות והחסרונות בפרסום בגוגל Adwords.

נתחיל באורגני,

יתרונות:

  1. עלויות נמוכות יותר. ניתן לקדם מגוון מילות מפתח בגוגל ולאחר עבודה רבה מביאים טראפיק לאתר ללא תשלום לגוגל. העלויות שמשלמים לחברת קידום אתרים אורגני נמוכות משמעותית מהוצאות הפרסום לגוגל אדוורדס.
  2. איכות גולשים פוטנציאלים: כמה פעמים יצא לכם לשמוע חברים או משפחה אומרים לכם :”אעע..אני לא לוחץ על המודעות האלו – סתם פרסומות”. בתת מודע, הגולש מאמין שהתוצאות האורגניות איכותיות יותר מכיוון שהם פשוט שם “כביכול” ללא כסף שמושקע על פרסום בגוגל.
  3. נכס לטווח ארוך: גם אם תפסיקו את הקידום לאחר כמה שנים עדיין תקבלו פניות ולידים מהאתר.

חסרונות:

  1. יש לחכות כמה חודשים טובים ועד כמה שנים במקרים מסויימים עד הגעה ליעדים
  2. לעיתים לא מצליחים להגיע לדף ה-1 בגוגל
  3. במידה ומפסיקים את הקידום (המתחרים כמובן לא מפסיקים את הקידום) כך שלאחר זמן הם יעקפו אותך בגוגל

יתרונות פרסום בגוגל Adwords:

  1. משלמים ומופיעים: לאחר הקמת קמפיין ממומן בגוגל תופיעו בעמוד ה -1 לכמות בלתי מוגבלת של מילות מפתח (כמובן תלוי בתקציב שלכם לקמפיין)
  2. יכולת לקבל חשיפה מיידית גם לתקופות קצרות
  3. יכולת שיפור יחס המרה באופן שוטף בהסתמך על נתוני הכניסות
  4. אין צורך לבנות אתר באלפי שקלים. אפשר לעלות עם דף נחיתה בלבד. (כמובן שהוא חייב להיראות כמו שצריך)

חסרונות פרסום בגוגל:

  1. עלויות גבוהות – כשאני אומר עלויות גבוהות אני לאו דווקא מתכוון למיליונים 🙂 עלויות גבוהות הכוונה ביחס למה שהיה ניתן להשיג בקידום אורגני בגוגל 
  2. משלמים ומופיעים – אך גם ההפך: ברגע שתפסיקו לשלם תפסיקו להרוויח כסף. זה לאו דווקא צריך למנוע מכם לעשות פרסום בגוגל פשוט צריך לצאת לפיילוט עם קמפיין ממומן ובמידה ובאמת מגיעים לROI חיובי ניתן להמשיך ללא בעיה מכיוון שאתם מכניסים ומרוויחים כסף מחודש לחודש.
פרסום בגוגל זוהי דרך פופולרית לקידום אתרים אל התוצאות הראשונות בדפי החיפוש באופן מיידי. בשיטה זו משתמשים גוגל ופייסבוק בכדי לגבות כסף מבעלי האתרים תמורת הצבה של האתר במקומות בולטים, ובהתאמה לחיפושים של הגולשים על פי ההגדרות שניתנו לקמפיין מראש.

רבים סבורים כי בשל הנוחות של השימוש במערכת הפרסומים הממומנים, הם יכולים לנהל קמפיין קידום אתרים ממומן PPC בכוחות עצמם, גם ללא ידע קודם בתחום או ניסיון, אך זה לא נכון. למרות שמדובר במערכת נוחה מאוד להפעלה, החכמה היא בהגדרות שמכניסים אל המערכת, המעקב אחרי הקמפיין, ניתוח נכון של קהל היעד, תכנון חכם של התקציב ועוד, ולכן כדאי לתת לאיש מקצוע לבצע את העבודה הזו בצורה הטובה ביותר.

ניתוח נכון של קהל היעד
כמו שאתם מבצעים סקר שוק לפני הקמה של עסק חדש, ומנתחים את קהל היעד אליו אתם פונים, חשוב לבצע את אותן פעולות לפני שמתחילים להריץ קמפיין קידום אתרים ממומן PPC. ניתוח נכון של קהל היעד, ועל פיו תכנון של הקמפיין, הינם הדרך הנכונה לקמפיין איכותי ולהצלחה שלו.

לדוגמא, אם אתם מקדמים אתר של חברה אשר פונה בעיקר לקהל דתי וחרדי, אין שום טעם להריץ את הקמפיין במשך כל ימות השבוע – מיום שישי בערב ועד יציאת השבת סביר להניח כי לא ייחשף אף אחד מקהל היעד אל הקמפיין שלכם, והתשלום שלכם עבורו יהיה לחינם.
אותו כלל נכון גם לגבי קידום אתרים אורגני

תכנון נכון של התקציב
עוד חלק חשוב מאוד בעבודת קידום אתרים ממומן PPC הינו תכנון נכון של התקציב לצורך הפעלת הקמפיין. פעמים רבות נתקלים באנשים אשר מריצים קמפיינים מבלי להגביל אותם, ומבלי לתכנן נכון את התקציב, ואז מגלים חיובים גדולים מאוד בכרטיס האשראי בסוף החודש, מבלי שהם מוכנים לכך.

לכן, לפני שמריצים קמפיין ממומן חשוב מאוד לתכנן היטב את התקציב לצורך הפעלת הקמפיין, ולדעת כיצד לנתב את התקציב לכיוון הנכון ביותר שיביא מקסימום תוצאות במינימום עלויות, ואת זה רק איש מקצוע מומחה בתחום יוכל לבצע בצורה טובה.

היתרון המובהק של פרסום ממומן בגוגל הוא האפשרות לייצר עבורכם פניות ומכירות באופן מיידי

כשעושים קמפיין פרסום בגוגל (בשונה מקידום אורגני) ניתן להופיע בכל מילת מפתח שרק נרצה. כמובן שלבקש להופיע בכל ביטוי וביטוי יגרום לכם לבזבז הרבה כסף ולא בהכרח תביאו לקוחות חדשים.

יש לאפיין בצורה מאוד מדוקדקת את בחירת המילים איתם נופיע וזאת בהתאם לתקציב שתרצו להשקיע ולרמת פילוח קהל היעד.

 

פרסום בגוגל שלא עובד!

כמה פעמים השקעתם על פרסום בגוגל – הבאתם טראפיק ו….כלום!

אנו לא מסתפקים בהעלאת קמפיין ופרסומו בגוגל. לאחר 30 ימי פרסום בגוגל אנו נתחיל להקליט את הגולשים באמצעות מפות חום חכמות על מנת ללמוד כיצד הם חווים את האתר שלכם או דף נחיתה.

שיפור יחס המרה שווה לכם כסף!
SEOtraffic – פשוט לייצר תוצאות!

אני חייב להודות, לקידום אורגני יש לא מעט ייתרונות ובדרך כלל, לטווח ארוך הוא עדיף ומספק ROI הטוב ביותר. עם זאת, ישנם מקרים בהם אמליץ ללא ספק לנהל אסטרטגיית קמפיין פרסום בגוגל – וזה קורה כשמדברים עם קידום לואקלי!

עסק שמספק שירותים באזורים מסוימים בארץ – חייב לנתב את הפרסום בגוגל אל המיקום הגאוגרפי של הלקוחות שלו. זה ממש לא יעזור לו שאקדם אותו אורגנית ואביא לא 200 לידים בחודש כש180 מהם נמצאים באזורים שלא מקבלים שירות.

גוגל אדוורדס מאפשרת לנו המפרסמים למקד את הפרסום הממומן לערים בהם נרצה לחשוף את המודעות שלנו. בנוסף אנו יכולים לקבל מדד על נפח וכמות האנשים הפוטנציאלים שיחשפו למודעה שלנו.

קידום ממומן בגוגל הוא קידום שונה מקידום אתרים אורגני, וברוב המקרים מומלץ לבצע את שניהם יחד. אם אתם רוצים לנהל את התקציבים שלכם על שיווק העסק בצורה נכונה, באופן קבוע מה שממומלץ לכם לעשות הוא קידום אורגני – עבודות קידום חודשיות שיבוצעו על האתר שלכם ויאפשרו לכם לראות אותו מתקדם במעלה תוצאות החיפוש ושומר על המיקום שלו בצורה טובה.

יחד עם זאת, אם יש איזה שהוא פרסום ממוקד שאתם רוצים לעשות, או שאתם רוצים להעניק לעסק חשיפה טובה יותר עד שתגיעו לתוצאות טובות עם הקידום האורגני (מה שלוקח לא מעט זמן) כדאי לשלב במקביל לקידום האורגני גם קמפיין פרסום בגוגל על דףף נחיתה המתאים למטרה שלכם.

לאילו מטרות יכול לשמש קידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן בגוגל יכול לשמש למטרות ספציפיות כמו למשל:

  • קידום של שירות ספציפי שאתם מעניקים מתוך מגוון השירותים של בית העסק, בכדי להגיע לחשיפה רחבה וממוקדת ולהגיע לכמות לידים גדולה.
  • קידום של אירוע חברה מיוחד אשר יערך בקרוב ופונה לקהל יעד ספציפי.
  • קידום ושיווק של מוצר חדש ומיוחד שאתם מציעים.
  • קידום מבצעים ייחודיים אשר נערכים לזמן מוגבל וכדומה.

עבור המטרות הללו כדאי לשלב בין קידום ממומן בגוגל לבין קידום אורגני של האתר עצמו, וכך תוכלו להגיע לתוצאות אפקטיביות, מהירות וטובות יותר.

למה לא לקדם את האתר עצמו באופן ממומן?

אם תתחילו לקדם את אתר האינטרנט עצמו באופן ממומן, לא תוכלו להפסיק. ברגע שאתם משקיעים בתקציבים גדולים לקידום האתר בצורה ממומנת, ולא משקיעים בקידום אורגני, יגיע היום שבו לא תוכלו להשקיע את אותם תקציבים ואז החשיפה אל האתר שלכם תרד באופן משמעותי מאוד.

בנוסף, מדובר בתקציבים גדולים מאוד, במיוחד בתחומים תחרותיים בהם העלויות גבוהות במיוחד ולא כדאי להתחייב לקידום בעלויות גבוהות כאלו באופן קבוע.

ועוד דבר – כפי שכבר כתבנו מעלה קידום ממומן עדיף לקידום של נושא ספציפי, ולא לאתר אינטרנט שלם. כאשר אדם נכנס למודעה ממומנת הוא מצפה לראות מול העיניים את מה שהוא מחפש, ולא אתר של חברה המציעה שירותים או מוצרים רבים, וביניהם אולי מה שהוא זקוק לו.

זקוקים לאתר חדש? עברו למחלקת בניית אתרים לעסקים

קידום ממומן בגוגל או קידום אורגני – מה עדיף?

כל בעל אתר אשר מתחיל לקדם את האתר שלו, או לחשוב על העניין, נתקל בשאלה האם לבחור בקידום אורגני או קידום ממומן בגוגל. בכדי לענות על התשובה הזו, חשוב להתייחס לנתונים רבים

המשך לקרוא>>      

פרסום בגוגל חיוני לכל בית עסק למינופו בימים אלה

בעידן המודרני, צרכנים מסתמכים פחות על חנויות גלויות ויותר על הידע הטהור שהם מקבלים. בעבר, הפרסום התנהל על פי מראה עיניים. מה שלא נראה טוב – לא מכר, ומה שנראה טוב אך לא בהכרח עשה עבודה טובה – מכר.

המשך לקרוא>>      

פרסום בגוגל לאתרים מסחריים

ההבדל בין שיווק ליח”צ, וכיצד נהנים משניהם?
שיווק היא פעולה ליידוע העסק עליה בעל העסק שילם כסף. יח”צ יכול להיות גם בחינם, ויכול להיעשות גם ללא ידיעתו של בעל העסק.

המשך לקרוא>>      

הקמתם אתר לעסק? פרסום בגוגל יזרים אליו תנועה מרובה

מדוע פרסום בגוגל חשוב יותר משהיה חשוב פרסום במשרדי פרסום בעידן הטרום דיגיטלי?
משום שפרסום בגוגל יכול להניב לכם מה שבעל החנות הרגילה משנות השמונים יכול היה רק לחלום עליו: להיפגש אך ורק עם לקוחות שבאים לקנות.

המשך לקרוא>>