לוגו אלי סאסי

קידום אתרי רפואה או במילים אחרות: YMYL

תוכן עניינים

YMYL מייצג "Your Money or Your Life" , מונח שנטבע על ידי גוגל כדי לתאר סוגים מסוימים של אתרים המספקים מידע שעלול להשפיע באופן משמעותי על הרווחה הכלכלית או הפיזית של המשתמש. דוגמאות לאתרי YMYL כוללות אתרים הקשורים לפיננסים, בריאות, סוגיות משפטיות ובטיחות. אתרים מסוג זה מחזיקים בסטנדרטים גבוהים יותר על ידי Google ונתונים לבדיקה נוספת מכיוון שלמידע לא מדויק או מטעה עלולות להיות השלכות חמורות על המשתמשים. כתוצאה מכך, אתרי YMYL צפויים להפגין רמה גבוהה יותר של מומחיות, סמכותיות ואמינות על מנת לדרג היטב בתוצאות החיפוש של גוגל.

איך לקדם אתרים בגוגל באמצעות EAT

E-A-T ראשי תיבות של Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness, והוא מכלול קריטריונים המשמשים את גוגל להערכת איכות התוכן של אתר אינטרנט.
על ידי התמקדות ב-E-A-T, בעלי אתרים יכולים לשפר את סיכוייהם לדירוג טוב בדפי תוצאות החיפוש של גוגל. הנה כמה דרכים לקדם את האתר שלך באמצעות E-A-T:

מומחיות: הצג את המומחיות שלך בתחום שלך על ידי פרסום תוכן איכותי, אינפורמטיבי ומדויק. ודא שהתוכן שלך נחקר היטב ועדכני, והשתמש במקורות מכובדים כדי לתמוך בטענותיך.

סמכותיות: קבע את הסמכות שלך על ידי בניית נוכחות מקוונת חזקה. ניתן לעשות זאת על ידי יצירת פרופיל 'Google לעסק שלי', חשבונות מדיה חברתית ועל ידי רישום האתר שלך בספריות נחשבות ובאתרים אחרים. עודדו אתרים בעלי מוניטין אחרים לקשר לתוכן שלכם.

אמינות: בנה אמון עם הקהל שלך על ידי שקיפות וכנות בתוכן שלך. ודא שהאתר שלך מאובטח ושקל למצוא את פרטי הקשר שלך. עודדו ביקורות ועדויות מלקוחות מרוצים, והגיבו מיידית לכל משוב שלילי.

בנוסף לאסטרטגיות אלו, אתה יכול גם לשפר את ה-E-A-T של האתר שלך על ידי הבטחה שיש לו מטרה ברורה, ממשק משתמש מעוצב היטב ושהוא ידידותי לנייד.
על ידי התמקדות ב-E-A-T ואספקת תוכן באיכות גבוהה, תוכל לעזור לאתר שלך לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ולמשוך יותר תנועה.

5 טיפים שימושיים לקידום אורגני באתרי רפואה, כולל באתרים בעלי סמכות:

קידום אתרים רפואיים, במיוחד בעלי סמכות, יכול להיות מאתגר. להלן חמישה טיפים שימושיים לקידום אורגני באתרים רפואיים:

צור תוכן באיכות גבוהה: אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את האתר הרפואי שלך היא על ידי יצירת תוכן איכותי, אינפורמטיבי ומדויק. השתמש במקורות מכובדים כדי לתמוך בטענות שלך, וודא שהתוכן שלך מעודכן ורלוונטי. כמו כן, שקול להשתמש במולטימדיה כגון תמונות וסרטונים כדי להפוך את התוכן שלך למושך יותר.

בצע אופטימיזציה למנועי חיפוש: בצע אופטימיזציה של האתר הרפואי שלך למנועי חיפוש על ידי שימוש במילות מפתח רלוונטיות, תיאורי מטא ותגיות כותרת. השתמש בתגי כותרות כדי לארגן את התוכן שלך ולהפוך אותו לקריאה יותר. ודא שהאתר שלך מותאם לנייד ובעל מהירות טעינה מהירה.

מנף מדיה חברתית: השתמש במדיה חברתית כדי לקדם את האתר הרפואי שלך ולהגיע לקהל רחב יותר. שתף את התוכן שלך בערוצי המדיה החברתית שלך וצור קשר עם העוקבים שלך על ידי מענה לשאלותיהם והתייחסות לדאגותיהם. השתמש בפרסום במדיה החברתית כדי למקד לדמוגרפיה ספציפית ולהגדיל את טווח ההגעה שלך.

בנה קישורים נכנסים באיכות גבוהה: בנה קישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר הרפואי שלך על ידי פנייה לאתרים אחרים בענף שלך ובקשת קישורים לתוכן שלך. השתמש בפרסום אורח כדי לבנות קישורים ולהגדיל את הנראות שלך. כמו כן, צור תוכן שאחרים ירצו לקשר אליו, כגון מחקר מקורי, אינפוגרפיקה ומאמרי דעה של מומחים.

צור קשר עם הקהל שלך: צור קשר עם הקהל שלך על ידי תגובה לתגובות והודעות באתר ובערוצי המדיה החברתית שלך. עודדו ביקורות ועדויות ממטופלים מרוצים, והשתמשו בהם כדי לבנות אמון ואמינות עם מטופלים פוטנציאליים. כמו כן, שקול ליצור פורום או קהילה באתר האינטרנט שלך כדי להקל על דיון ושיתוף ידע.

על ידי ביצוע טיפים אלה, תוכל לקדם את האתר הרפואי שלך באופן אורגני ולהגדיל את הנראות והסמכות שלו.