בחרתם במקדם אתרים פרילנסר אבל הקידום לא מביא תוצאות?

כנראה שפספסתם כמה דברים חשובים בדרך.
יש לא מעט מקדמי אתרים פרילנסרים וחברות קידום בשוק ומי שלא מגיע מהתחום לא באמת יודע איזה שאלות צריך לשאול על מנת לוודא שהוא בידיים טובות.
(חשוב להגיד בשלב זה שאין דבר כזה 100% הצלחה ותמיד יהיו יעדים שיתעכבו מעבר למצופה)

אז ברשותכם אספר קצת על עצמי ועל מה אני עושה ולמה מצאתם אותי בעמוד ה -1 בגוגל. לאחר מכן אסביר מה יש לשאול מקדם אתרים פרילנסר לפני שיוצאים לפרויקט קידום אתר.

כמה מילים עלי כמקדם אתרים:

שם מלא: אלי סאסי
חברה:
 SEOtraffic
תפקיד: מייסד ומנכ”ל

קוראים לי אלי סאסי ואני מקדם אתרים בשיטת SEO בלבד במהלך שש השנים האחרונות. למה דווקא SEO? כי אני מאמין בשיטה זו כאסטרטגיה לטווח ארוך עבור כל בעל עסק. בסופו של דבר, כשהקידום מצליח – מדובר בהחזר השקעה (ROI) הרווחי ביותר. (וממה שאני בדקתי גם בלידים האיכותיים ביותר)

במהלך שנותי כמקדם אתרים ניהלתי מאות אתרי אינטרנט מכל סוג שהוא מאתרי תדמית קטנים ועד אתרי תוכן עם עשרות מליוני דפים וגולשים. בנוסף תפקדתי כראש צוות SEO על מחלקות קידום אורגני, העברתי קורסים של קידום אתרים, חקרתי ולמדתי את התנהגות מנועי החיפוש (עד כמה שאפשר)

מה זה SEOtraffic:
את העסק שלי SEOtraffic קידום אתרים במנועי חיפוש הקמתי לפני שנה וחצי לאחר שהחלטתי שהגיע הזמן לפרוש כנפיים ולצאת לדרך עצמאית כמקדם אתרים פרילנסר. תוך כמה חודשים העסק גדל, התווספו עובדים, וכיום אנו מקדמים עשרות לקוחות קטנים וגדולים כאחד כאשר אני משמר את כל הידע שצברתי בשנים בהם קידמתי ובכך אני מייצר תוצאות עבור לקוחותיי בכל יום מחדש. כך גם לוגו החברה – “פשוט לייצר תוצאות”. אנו גם מבצעים קורס SEO במתכונת של אחד על אחד או שניתן להירשם לקורס אונליין (למידה מרחוק) יחד איתי לאלו שלא יכולים להגיע פיזית.

אתר החברה מקודם ומופיע בדף הראשון בגוגל בביטויים תחרותיים מאוד כמו קידום אתרים, קידום אתרים בגוגל, מומחה קידום אתרים ועוד עשרות רבות של ביטויים. מה שמאפשר לנו לבסס את מערך השיווק על 95% פעילות אורגנית ולא ממומנת. זה גם מאפשר לעבוד מול לקוחות בביטחון רב ולייצר גם להם מציאות כזו שהאתר עובד 24/7 עבורם ומביא לידים על בסיס שוטף.

כיצד הלקוחות שלי עוקבים אחרי התוצאות:
אני מאמין בשקיפות מלאה. וזה מתבטא בכמה סעיפים אותם מקבל כל לקוח קידום בכל סוף חודש:

  1. דוח מיקומים: הקידום שלי מכוון אסטרטגיה של קידום ללא הגבלת מילות מפתח. לא 5. לא 10. לא 50. קידום ללא הגבלה של ביטויים. בממוצע אתר קטן מקודם על 200-300 ביטויים על תקופה ל 12 חודשי קידום. הלקוח עובר בכל חודש על דוח המיקומים ומוודא יחד איתי שהוא מבין את התוצאות.
  2. דוח טראפיק: אנו מודדים תנועה אורגנית המגיעה אך ורק מגוגל ובכל מוודאים האם קיבלנו יותר או פחות תנועה לאתר דרך גוגל.
    כמובן שלא צריך לומר שיותר טראפיק = יותר לידים.
  3. דוח לידים: אנו לא מסתפקים אך ורק בלידים של טפסי צור קשר באתר. הסטטיסטיקה אומרת שעל כל טופס צור קשר אחד יש 3 טלפונים ולכן אנו מודדים  כמה טלפונים התקבלו אך ורק דרך האתר ע”י קו טלפון יעודי שאנו מטמיעים באתר.

בנוסף לכל אלו אנו שולחים בדוח הערות שלנו והמלצות לשיפור חווית משתמש ושיפור יחס המרה גם אם מדובר בנגיעות של עיצוב ותכנות. אנו מבינים ש SEO ב 2017 מורכב יותר אך מתגמל יותר!

איפה אנחנו נמצאים:
אנו נמצאים במתחם WorkPlus רח’ המנוף 2 ברחובות.
מוזמנים להגיע לפגישת ייעוץ SEO ללא עלות.

מה יש לשאול מקדם אתרים פרילנסר לפני שיוצאים לפרויקט קידום אתר?

  1. כמה שנים הוא עוסק בתחום?
  2. אלו לקוחות הוא מקדם?
  3. האם אפשר לראות תוצאות של הלקוחות שלו בגוגל? לצפייה בתוצאות מוכחות על לקוחותינו לחצו כאן!
  4. האם אפשר לדבר עם 2 ממליצים מלקוחותיו הפעילים?
  5. האם הוא מתחייב לתוצאות? כלומר שנהיה בעמוד ה -1?
    (אבל היי! זוהי שאלה מכשילה. במידה ויגידו לכם “כן” – תגידו תודה בנימוס והמשיכו הלאה! אין למקדם אתרים שום יכולת להתחייב למיקומים בתוצאות האורגניות)


אם התרשמתם מהתשובות ואתם מרגישים שיש כימיה והבנה – ניתן להמשיך הלאה ולצאת לדרך, בהצלחה!

להמשך קריאה על הכתבה שהכינו עלינו באתר הלידרים>>