קידום אתרים לעסקים: עסק קטן? גם לך מגיע קידום!

קידום אתרים לעסקים קטנים – החל מ 1250 שח לחודש בלבד.

השאירו פרטים ונבדוק האם אתם מתאימים לחבילה זו.

קידום אתרים לעסקים קטנים הוא אמצעי המאפשר לאותם עסקים לתת “פייט” אמיתי למתחרים אך גם לחברות גדולות, מותגים ותאגידים. ובעידן שבו כולנו נמצאים יותר ויותר ברשת, קידום אתרים לעסקים קטנים יכול להיות יתרון משמעותי בעולם כל כך תחרותי.

חלק לא מבוטל מהמתחרים שלכם כבר מקדמים את האתר שלהם. אתם בטח רואים אותם בעמוד הראשון, אולי אפילו במקום הראשון בתוצאות האורגניות, כאשר אתם מחפשים בגוגל מילות מפתח הרלוונטיות לתחום העיסוק שלכם. גם הם עסק קטן או בינוני, בדיוק כמוכם, והם כבר התחילו ליישם  את עקרונות ה-SEO לקידום העסק שלהם בגוגל. זה לא קרה בין-לילה, מקדמי האתרים שלהם עבדו קשה וללא הרף כדי לכבוש את ראש תוצאות החיפוש.

זיהיתם בראש תוצאות החיפוש גם מתחרים הנחשבים מותגים גדולים וזה הרתיע אתכם? אל פחד מתחרות עם מותגים אלו ובטח שאין סיבה להתייאש או להרים ידיים. עם קידום אתרים לעסקים קטנים גם לעסקים מקומיים, קטנים ככל שיהיו, יש סיכוי גבוה מאוד להגיע לעמוד הראשון ואף לכבוש את המקומות הראשונים. כל מה שצריך לעשות זה ליישם כראוי את עקרונות ה-SEO תוך בניית אסטרטגיית קידום כוללת. זה הכול!

קידום אתרים לעסקים קטנים ייקח אתכם לשלב הבא

  • קידום אתרים לעסקים קטנים הרבה יותר זול ומשתלם. קידום אתרים הוא אמצעי פרסום שהוא זול משמעותית בהשוואה לערוצי הפרסום הוותיקים: טלוויזיה, רדיו או עיתונות מודפסת. קידום אתרים לעסקים קטנים כרוך בהשקעה של כמה אלפי שקלים בחודש בלבד בעוד שעבור קמפיינים באמצעי התקשורת המסורתיים צריך להקצות תקציבי ענק המסתכמים במיליוני שקלים לשנה. גם במונחים של ROI (=החזר על השקעה) קידום אתרים מוביל. ההשקעה הכספית בקידום אתרים היא נמוכה מאוד ביחס לתוצאות שהיא מניבה. ההוצאה על קידום אתרים לעסקים קטנים מחזירה את עצמה במהרה ומשאירה לבעלי העסקים הקטנים רווח נאה במיוחד.
  • קידום אתרים לעסקים קטנים תורם לאמינות, לסמכותיות ולמהימנות של בית העסק. אנשים “סומכים” על דירוג האתרים של גוגל. הם יוצאים מנקודת הנחה שאם גוגל הציב בעמוד הראשון עסקים מסוימים, משמע ניתן לבטוח בעסקים אלו. וכאשר אנשים בוטחים בבית עסק הם יזדרזו להוציא את כרטיס האשראי ולרכוש בו.
  • קידום אתרים מעצים את חווית המשתמשים. כולם רוצים להתברג בראש תוצאות החיפוש האורגניות, אך מעטים יודעים כי חוויית משתמש מיטבית היא חלק אינטגרלי מהדרך לעמוד הראשון. גוגל מפרשת את חווית המשתמשים בבואה לדרג אתרי אינטרנט. אם חוויית המשתמשים טובה האתר יטפס בהצלחה לראש התוצאות. אם חווית המשתמשים שלילית האתר ידרדר לעמודים שכוחים.  בעת עבודת קידום האתר מומחי SEO משפרים את עמודי האתר, מעשירים את האתר ויוצרים ארכיטקטורת אתר שהיא מזמינה, משכנעת ומניעה לפעולה.  
  • קידום אתרים מקומי לעסקים קטנים מעלה את המעורבות, את כמות התנועה ואת שיעורי ההמרות. עם העלייה המטאורית בשימוש בטלפונים חכמים, חיפושים מקומיים הפכו לחלק מהותי מההצלחה של עסקים קטנים ובינוניים. קידום אתרים מקומי מאפשר חשיפה גדולה יותר ומהירה יותר לעסקים קטנים בסביבה גיאוגרפית מסוימת ואם מבצעים אופטימזציית קידום לוקאלית (גוגל לעסק שלי) נהנים מיותר לקוחות ומשיעור גבוה יותר של מכירות.
  • קידום אתרים לעסקים קטנים הוא שירות שביצועיו ניתנים למדידה. נסו לחשוב על פרסומת בטלוויזיה, האם אתם יכולים לומר כמה אנשים ראו את הפרסומת באופן מדויק? וברדיו? האם ניתן לומר כמה אנשים האזינו לפרסומת? התשובה היא – לא! קשה מאוד לכמת במספרים מוחלטים את כמות החשיפה באמצעי תקשורת מסורתיים. אבל בקידום אתרים הביצועים ניתנים למדידה ולכימות. ניתן לעקוב, לפקח ולנתח כל מהלך SEO תודות למערכות אנליטיות כגון גוגל אנליטיקס. מערכות אנליטיות אלו מאפשרים לנו לנתח כל פעולה, לשפר ביצועים רעועים, למנף ביצועים אופטימליים ולעקוב אחר DATA מדויק, וכל זאת גם בזמן אמת.

על מה אנחנו משלמים כאשר מסתייעים בשירותי קידום אתרים לעסקים קטנים?

כעת, משהבנו עד כמה קידום אתרים לעסקים קטנים הוא חשוב, אתם בטח תוהים מהי עבודתו של מקדם אתרים? או במילים אחרות: על מה בעצם אנחנו משלמים למקדמי אתרים?

קידום אתרים הוא שם כולל למספר רב של פעולות שנערכות בתוך האתר (On Site) וגם מחוצה לו (Of Site), חלק מן הפעולות הם טכניות או טכנולוגיות בעוד אחרות הן מהשדה השיווקי

אז מה היה לנו פה?

אולי תרצה לקרוא גם על:

לוגו אלי סאסי

בחרו את השירות הרצוי
והתחילו במסע...