לוגו אלי סאסי

מעקב המרות בגוגל אנליטיקס 4

תוכן עניינים

Google Analytics 4 (GA4) מאפשר לך לעקוב אחר המרות, שהן הפעולות שאתה רוצה שהמבקרים באתר שלך יבצעו באתר שלך. כך מגדירים מעקב המרות ב-GA4:

הגדר את אירוע ההמרה שלך: ראשית, עליך להגדיר את אירוע ההמרה שאחריו אתה רוצה לעקוב. זה יכול להיות כל דבר, החל מרכישה באתר מסחר אלקטרוני ועד שליחת טופס לידים באתר יצירת לידים. אתה יכול ליצור אירוע המרה ב-GA4 על ידי מעבר לקטע "אירועים" בכרטיסייה "מדידה" בהגדרות הנכס שלך ב-GA4.

צור יעד המרה: לאחר שיצרת את אירוע ההמרה שלך, תוכל להגדיר עבורו יעד המרה. כדי לעשות זאת, עבור אל הקטע "יעדים" בכרטיסייה "מדידה" בהגדרות נכס GA4 שלך ולחץ על "צור יעד". בחר את אירוע ההמרה שאחריו תרצה לעקוב והגדר את התנאים להשלמת היעד.

הוסף את תג ההמרה לאתר שלך: לאחר שהגדרת את יעד ההמרה שלך, עליך להוסיף את תג ההמרה GA4 לאתר שלך. תג ההמרה הוא קטע קוד שאתה מוסיף לאתר שלך כדי לעקוב אחר אירוע ההמרה. אתה יכול להוסיף את תג ההמרה באמצעות Google Tag Manager או על ידי הוספת הקוד ישירות לאתר שלך.

ודא שמעקב ההמרות פועל: לאחר שהוספת את תג ההמרה לאתר שלך, עליך לוודא שמעקב ההמרות פועל כהלכה. אתה יכול לעשות זאת על ידי ביצוע המרת בדיקה באתר האינטרנט שלך ובדיקה אם ההמרה מתועדת ב-GA4.

נתח את נתוני ההמרות שלך: לאחר שהגדרת מעקב המרות ווידאת שהוא פועל, תוכל להתחיל לנתח את נתוני ההמרות שלך ב-GA4. אתה יכול להציג את נתוני ההמרות שלך בקטע "המרה" בכרטיסייה "ניתוח" בנכס GA4 שלך. כאן תוכל לראות את מספר ההמרות, שיעור ההמרות ומדדי המרה אחרים עבור האתר שלך.