קידום אתרים אורגני – מחיר – כמה זה עולה באמת?

חשוב לדעת מחירים של קידום אתרים אורגני אני לגמרי מבין

אבל חשוב לי גם להסביר לכם שכמו
כל ישראלי טוב שיודע שהזול הוא היקר, אז בתחום הזה המשפט הזה מקבל פי כמה וכמה יותר משמעות

חפשו את הטובים עם הניסיון והתוצאות ולא את המתחילים
 שזורקים מחירים נמוכים רק כדי לצבור תיקי עבודות.

קידום אתרים אורגני מחיר

קידום אתרים אורגני וממומן,
מחירים אמיתיים בתחום ב 2022 – בואו נדבר על זה.

כמה עולה לקדם אתר ב GOOGLE?
איך לזהות מומחה או שרלטן?
ואיך בעצם מורכבת הצעת המחיר?

כיצד מתומחר פרויקט קידום אתרים אורגני?

זה לא מפתיע אותי שחיפשת בגוגל בנוגע לעלויות ומחירים של קידום אתרים אורגני. בישראל קיימות מעל 100 חברות קידום אורגני ולכל אחת מחיר ואג’נדה משלה. בסופו של יום אתה הלקוח, שלא מגיע מהתחום ובסך הכל רוצה להופיע בגוגל ולקבל לידים ומכירות נאלץ לעמוד מול חברות הקידום ולנסות להבין מהו המחיר הנכון לפרויקט בסדר גודל כמו שלך וכיצד תוכל להיות בטוח שאתה בידיים הנכונות.

אז מה משפיע על מחיר הקידום האורגני?

בסעיף זה נמנה את האלמנטים שיכולים להשפיע על הקידום. אני בכוונה מחלק ל2 חלקים. חלק ראשון ידבר על מה שקשור העסק/חברה וחלק שני ידבר על נותן השירות עצמו.

חלק ראשון :

רמת תחרות: 
בכל פרויקט קידום יש לקבוע את רמת התחרות האינטרנטית של העסק. המחירים יעלו וירדו בעקבות רמת התחרות וכמות שעות העבודה שיש להשקיע באתר כדי להביא אותו ליעדים שנקבעים מראש בזמן סביר.

מתחרים:
ככל שהמתחרים יהיו חזקים יותר כך זה ישפיע על המחיר וההפך. מתחרים בעלי מוניטין באינטרנט וכח מצריכים מחברת הקידום האורגני לעבוד קשה יותר כדי להשיג מיקומים טובים.

מוניטין החברה:
ככל שמדובר בחברה ממותגת ומוכרת כך יהיה פשוט יחסית לקדם אותה בגוגל. ככלל, גוגל אוהבת מותגים. לכן נראה לא מעט פעמים מותגים בדף ה -1 בביטויים תחרותיים אפילו שהאתר שלהם לא מדוגם מבחינת SEO.

עבודה מול כמה גורמים:
במידה וחברת קידום האתרים צריכה לעבוד מול כמה גורמים במקביל כמו חברת פיתוח, מנהל שיווק, מנהל תוכן וכו וכו’ העלות של הקידום תהיה בהתאם.

פגישות צפויות במהלך הפרויקט:
ישנם לקוחות שדורשים פגישות כל שבועיים, אחרים פעם בחודש ויש כאלו שמסתפקים בדוחות מסודרים ושיחות טלפון בשוטף. כל אופציה ממה שציינתי משנה את מחיר הקידום האורגני

חלק שני :

וותק במקצוע:
סעיף זה די פשוט ומובן. מקדם אתרים עם 6,7,8 שנות ניסיון יתמחר אחרת ממקדם שעובד במקצוע רק שנה או שנתיים. הניסיון הוא זה שעושה את ההבדל. בנוסף למקדם ותיק צריכה להיות רשת אתרי תוכן איכותית עבור שירותי בניית קישורים ללקוחות.

תוצאות בשטח על לקוחות:
חברת קידום או מקדם שיכולים לספק מידע ותוצאות מוכחות של קידום הלקוחות יכולים להיות בטוחים בעצם שיצליחו גם בפרויקט שלך. מה שנכנס גם הוא לשכלול המחיר הסופי.

הערכה עצמית:
כמו בכל תחום, אני לא חושב שניתן להפריד את הערכה העצמית של נותן השירות ממחיר השירות. אני לא מדבר על שרלטנים שבטוחים שהם טובים בלי שום ביסוס. אני מדבר על איכות אמיתית ששווה כסף. כמו שכולנו למדנו בדרך הקשה ” הזול הוא היקר “

חישוב ROI:

עם כל הכבוד למוניטין, ניסיון והערכה עצמית גבוהה יש להתייחס בתמחור ל ROI חיובי שצריך לצאת ללקוח לאחר תקופה של קידום אורגני. כמו כל השקעה שיווקית ובמיוחד באינטרנט שהכל מדיד גם בקידום אורגני צריך לנתח ולאפיין תקציב שיכול להחזיר את עצמו ולהיות רווחי עבור הלקוח.

אם קראתם עד לפה אני מרגיש לא בנח לא לתת לכם טווח מחירים:

אני אתעלם לרגע ממחירים נמוכים מ 1500 שקלים לחודש כי אנחנו מדברים על אנשי מקצוע אמיתיים. מחירים של פרילנסרים ינועו בין 1500-3000 ש”ח בהתאם לפרמטרים שקראנו במאמר. חברות קידום אתרים גדולות המעסיקות עובדים ומשרדים יתחילו מ 2500 ויגיעו גם ל 10,000 שח בחודש.

להגיד לכם ששווה לשים שם את הכסף ?! לא אגיד : )

נעבור לממומן – כיצד מתומחר קידום ממומן בשיטת PPC?

קידום אתרים ממומן ב GOOGLE ADS מתומחר שונה בין חברה לחברה. 

יש הרבה שיטות של הונאה שהרבה בעלי עסקים נופלים בפח כמו “ללא הגבלת קליקים” וכו’. אני בוחר שלא להרחיב כאן בנושא, ניתן להתקשר אלי ואספר מדוע לא מומלץ לגעת בשיטות אלו. 

כאן אתמקד בתמחור הנכון שצריך להיות בין מפרסם ללקוח:

  1. עלות הקמה: 500-2000 ש”ח: לא מעט חברות גובות עלות להקמת קמפיין. אני מבין את הכוונה שעומדת מאחורה אבל לא מאמין בשיטה זו – אצלי אין עלות הקמה לקמפיין.
  2. דמי ניהול חודשיים: 500 עד 2000 ש”ח לחודש:  דמי ניהול הולכים לכיסו של המשווק. המטרה בגדול? לוודא שהכל עובד נכון. החל מרמת העלות לקליק ועד לשיפורי CTR במודעות. 
  3. עלות מדיה: עלות יומית לפי יכולת: זוהי העלות שאותה הלקוח מקצה לגוגל על כל קליק. המשווק צריך לעשות מחקר ולהמליץ על תקציב שיביא לתוצאה הרצויה
  4. עלות דף נחיתה: עשרות שקלים – אלפי שקלים: גם פה המחירים משתנים ונעים בין כמה עשרות שקלים לאלפי שקלים. [אצלי ללא עלות וכלול בדמי הניהול]

אז מה היה לנו פה?

אולי תרצה לקרוא גם על:

לוגו אלי סאסי

בחרו את השירות הרצוי
והתחילו במסע...