מקדם אתרים » איך מגיעים לדעתי לדף 1 בגוגל ב2022?
האמת?
לא חייב לקחת קורס שלם לקידום אתרים כדי להבין באופן כללי מה עובד ומה לא.
אספר פחות או יותר את הראיה שלי על
תחום ה SEO ולאן כל זה הולך ב 2022 והלאה
ואיך מצליחים לקדם אתרים לדף 1 בגוגל.
© אלי סאסי – "דינוזאור ותיק" מ 2010
רוצה להתייעץ? מלא/י פרטים, או חייג/י: 054-6700290
אוקי חברים, אז איך אני מקדם אתרים ולמה זה מצליח לי? למה הלקוחות שלי נמצאים בדף 1 ועושים כסף?
למה האתר שלי מופיע בדף 1 ומביא לי לקוחות חדשים כל חודש?
בעוד שאחרים מנסים חודשים/שנים ולא מצליחים להיכנס לדף 1?
את האמת? לא כי אני תותח! ולא כי אני דינוזאור ולא כלום,
האמת הפשוטה היא שיש דברים שעבדו פעם יפה מאוד והיום פשוט לא רלוונטים.
יהיה די קשה לפתוח את כל הקלפים במאמר אחד.
בשביל זה אפשר להירשם לקורס שלי וללמוד איתי את הנושא כמו שצריך מא ועד ת.
אפשר לספר המון על קידום אתרים אורגני אבל אותך מעניין תוצאות, אז בבקשה:
בואו נפרק לרגע את התחום ל 4 מחלקות ואז נדבר על החשיבות של כל אחד וניתן את הדגש על מה שעובד היום מאוד חזק בגוגל
עבודת און סייט:
עבודת אוף סייט:
טכנולוגיה ב SEO:
את האמת? אני יכול לכתוב עכשיו אל תיבהלו מהכותרת וכו', אבל האמת היא שאם אתם רוצים להגיע לדף 1 אתם חייבים היום להיות טכנים ולהבין בקוד
סעיף אחרון – מדידה – כ"כ חשוב היום!
אוקי אז כמובן שיש עוד המון על מה לדבר בקידום אתרים אבל קיבלתם כרגע רק את הפרומו
עכשיו נעבור לחלק המעניין – כיצד אני מקדם אתרים ועל מה לדעתי חייב לשים היום דגש בקידום של 2022!
יש דבר אחד שמונע מהרבה אנשים להצליח לקדם אתרים לדף 1 בגוגל וזה הקושי בלהבין שאנחנו בעידן אחר לגמרי של האלגוריתם של גוגל
קידום אתרים בשנים של 2010-2016 היה משהו אחר מהקידום של השנים הקרובות. זה נכון שתמיד גוגל "איימו" בעדכונים חדשים אבל בתכלס הם לא באמת הצליחו עד 2016 לשנות משהו
אני מסדר לפי חשיבות [ חשוב לי להגיד שהכל על סמך התוצאות ביום יום של אלפי מילות מפתח שאני מקדם – לא בטוח שזה תואם למה שגוגל בעצמם אומרים או לאג'נדות של מקדמי אתרים אחרים] את מה שעבד באמת בין השנים 2010-2016:
1. קישורים: זה פשוט עבד. פורומים לא פורומים, תגובות, מאמרים – הכל מהכל – תבנה מיותר מקורות תתקדם יותר טוב.
2. מאמרים: איכות לא חשובה אלא כמות. תפגיז כאילו אין מחר ויהיה בסדר
3. היררכיה: כאן דווקא הייתה חשיבות מאוד גבוה לנושא. גם בנושא הטכני כמו סידור כותרות H הייתה חשיבות גבוהה. גוגל מאוד הסתמכו על החלק הטכני הזה כולל תגית meta keywords למי שזוכר : )
ועכשיו? ברוכים הבאים אל עידן חדש.
משנת 2017 הדברים התחילו להיות ברורים יותר. בשנת 2018 כמעט 50% ממקדמי האתרים עזבו את המקצוע לא פחות ולא יותר!
למה? כי דברים לא זזו! היו כאלה שהמציאו תוכנות וגילו שגם זה לא עובד, היו כאלו שאמרו ללקוחות שצריך לחכות היום לפחות 3-4 שנים עד שבאמת האתר יהיה מקודם ויביא פניות והיו גם מקדמי אתרים שכן הצליחו! חלקם ידעו למה וחלקם לא אבל זה לא משנה כי הם עבדו נכון עם קו מנחה שמאפשר להם להצליח.
בואו נדבר על הקו המנחה הזה
{חלקכם שקוראים עכשיו את המאמר מבינים בקידום ותגידו נו אלי באמת…
את זה כבר שמענו לפני שנים…
אבל אני אבקש מכם לענות לי בכנות: כמה באמת אתם מיישמים את זה ביום יום?}
חברים! חד וחלק – אלו הדברים שהיום עובדים בקידום של 2022
וככה צריך לקדם אתרים אם רוצים להגיע לדף הראשון בגוגל: מצורפים כטיפים:
אני חושב שהכוונות ברורות: בקידום אתרים של 2022 – פחות לקדם אתרים – יותר לטפח אתרים!
תהפכו את האתר שלכם ליצירת מופת, למקום מדהים שהגולשים ירצו להיות בו
אם אתם עדיין כאן וקוראים סביר להניח שמצאתם שימוש כלשהו במאמר הזה, תכתבו מאמרים כמו המאמר הזה של "איך להיות בעמוד ה -1 בגוגל?",
שגם הגולשים שלכם יישבו לקרוא ואולי אח"כ יעברו לדף אחר באתר שלכם ויצביעו על שביעות רצון בחווית המשתמש
בהצלחה לכולנו בקידום אתרים של 2022!
רוצה לספר לי על האתר שלך? מלא/י פרטים
או חייג/י עכשיו: 054-6700290
* נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד © 2010-2021 כל הזכויות שמורות – אלי סאסי. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש בכתב מבעל האתר
עיצוב - חגית דמתי ❤ קידום אתרים - אלי סאסי
הזן שם וטלפון
ואני מתקשר אלייך עם כל הפרטים: