לוגו אלי סאסי

לא מבינים מה חברת קידום אתרים עושה עבורכם?

מה תמצאו במאמר זה?

עזבתם פרויקט קידום אתרים אורגני ועברתם לחברת קידום אתרים אחרת? כנראה שלא ממש הייתם מרוצים מהתוצאות…
אך האם מדדתם באמת את מה שחשוב למדוד?

ישנם לא מעט סוגים של עסקים וחברות ולכל אחד חשוב לקבל פרטים אחרים אודות הפרויקט. בדרך כלל ההבדלים מגיעים בהתאם לגודל הלקוח.

בואו נדבר קצת על העולם של קידום אתרים בגוגל – הלקוחות של היום חכמים מפעם..הם קוראים כתבות מבלוגים מובילים, מתעדכנים איפה שאפשר ברשת…אפילו גוגל הוציאו מדריך בסיסי לקידום עבור בעלי אתרים והיום אנו עדים ללקוחות שמהלחץ שהקידום לא יצליח מנסים לעבוד יחד עם המקדם ולקבל את ההחלטות איתו או במקומו. כמובן שזה יוצר בעייתיות גדולה מאוד שכן שום בלוג או מאמר לא ינצח שנים רבות של קידום בשטח של מקדם האתרים על מאות אתרים.

עדיין, הלקוח משלם סכום לא מובטל כל חודש והוא רוצה לקבל בקרה ושליטה על הנעשה וזה די הגיוני, אז מה עושים?
מילת המפתח היא: דוח חודשי. 

לצערי, מגיעים אלי לא מעט לקוחות ששולחים אלי דוחות שהם קיבלנו לדוג’ – הדוחות שנשלחים אליהם הם דוחות טכניים מאוד שכוללים בדרך כלל מיקומים של ביטויים בלבד. כמובן שזה חשוב מאוד אבל ללקוח זה לא מספיק! לקוח שמשלם כסף רוצה לדעת על מה הוא משלם ולקבל נתונים שמצד אחד לא מסובכים וניתנים להבנה ומצד שני מספקים מידע מקצועי אודות קידום אתרים אורגני

אילו נתונים חייבים להיכלל בדוח חודשי שנשלח ללקוח?

  1. עבודה שבוצעה בפועל: יש לציין בצורה הפשוטה והשקופה ביותר את העבודה שבוצעה. אם בניתם קישורים תעלו לינקים לצפייה בקישורים, אם כתבתם תוכן חדש לאתר תעלו לינק לדפי האתר עם התוכן החדש וכו וכו’. כמובן שלא מספיק רק לשלוח ללקוח את הנתונים אלא לעבור עליהם יחד איתו ולדעת להסביר למה ביצעתם את הפעולות הללו ולאילו יעדים אתם שואפים להגיע דרכם.
  2. דוח מתוך גוגל אנליטיקס: ישנם קורסים שלמים על גוגל אנליטיקס אבל את הלקוח מעניינים מס נתונים ספציפיים והם:
  • כמות כניסות כלליות לאתר
  • כמות כניסות אורגניות לאתר
  • סעיף 1 + 2 בהשוואה לחודש קודם/שנה קודמת
  • זמן שהייה ממוצע באתר
  • אחוזי הנטישה מן האתר

3. דוח לידים: חברת קידום אתרים מקצועית יודעת לספור לא רק לידים שהגיעו דרך טפסי הצור קשר באתר אלא גם לידים טלפונים. כלומר כמה אנשים התקשרו אך ורק דרך האתר. לאחר שיש בקרה מלאה על כמות הפניות דרך האתר ניתן למדוד בצורה מקצועית קצב התקדמות ו ROI של פרויקט הקידום האורגני.

4. דוח מיקומים: כמובן שעל חברת קידום האתר להוציא דוח מיקומים מסודר של מילות המפתח על מנת לבחון מגמות SEO עבור האתר.

משלמים על קידום אורגני ולא ממש מבינים מה עושים לכם באתר? אשמח לעשות לכם את החיים פשוטים יותר.
חייגו עכשיו – 0546-700290

רגע רגע, אהבתם את המאמר? תמשיכו למאמר הבא: