לוגו אלי סאסי

חיפוש לפי תמונה: מה זה Google Lens? {גוגל לנס}

מה תמצאו במאמר זה?

Google Lens היא טכנולוגיית חיפוש חזותית שפותחה על ידי גוגל המאפשרת למשתמשים לחפש מידע על אובייקטים שהם רואים בעולם האמיתי.
הוא משתמש בשילוב של למידת מכונה, ראייה ממוחשבת ועיבוד שפה טבעית כדי להבין ולנתח תמונות וסרטונים שצולמו על ידי מצלמת סמארטפון.

עם Google Lens, משתמשים יכולים פשוט לכוון את המצלמה שלהם לעבר אובייקט ולקבל מידע עליו, כגון שמו, תיאור או מחירו. הוא יכול גם לזהות טקסט בתמונות ולתרגם אותו לשפות שונות, כמו גם לזהות ציוני דרך, צמחים ובעלי חיים.

בנוסף ליכולות החיפוש החזותיות שלה, Google Lens יכולה גם לספק למשתמשים מידע הקשרי על הסביבה שלהם. לדוגמה, הוא יכול לספק ביקורות ודירוגים על מסעדות כאשר הוא מצביע על מסעדה, או להציג את שעות הפעילות ופרטי התקשרות של עסק.

Google Lens זמין כאפליקציה עצמאית במכשירי אנדרואיד ו-iOS, כמו גם משולבת באפליקציית Google Photos וב-Google Assistant.

התקן את אפליקציית Google Lens: הצעד הראשון לשימוש ב-Google Lens הוא להוריד ולהתקין את האפליקציה במכשיר Android או iOS שלך.
אתה יכול למצוא את האפליקציה בחנות Google Play עבור אנדרואיד או ב-App Store עבור iOS.

הפעל את Google Lens ב-Google Photos: אם אינך רוצה להשתמש באפליקציה העצמאית, תוכל לגשת ל-Google Lens גם מתוך אפליקציית Google Photos. כדי להפעיל את Google Lens ב-Google Photos, פתח את האפליקציה, עבור אל ההגדרות והפעל את האפשרות "הצעות Google Lens".

הפעל את Google Lens: כדי להפעיל את Google Lens, פתח את האפליקציה או פתח תמונה ב-Google Photos והקש על סמל העדשה. אם אתה משתמש באפליקציה העצמאית, תוכל גם להפעיל אותה ממסך הבית.

כוון את המצלמה אל אובייקט: לאחר ש-Google Lens פתוחה, כוון את המצלמה אל אובייקט שברצונך לזהות. האפליקציה תנתח את התמונה ותספק מידע על האובייקט, כגון שמו, תיאורו ותמונות קשורות.

תרגם טקסט: Google Lens יכולה גם לזהות ולתרגם טקסט בתמונות. פשוט כוונו את המצלמה אל הטקסט והקש על כפתור "תרגם" כדי לראות את התרגום.

זיהוי ציוני דרך: Google Lens יכול לזהות ציוני דרך מפורסמים ולספק מידע עליהם. כוון את המצלמה שלך לנקודת ציון ו-Google Lens תזהה אותה ותספק מידע עליה.

חקור עם Google Lens  :Google Lens יכולה לזהות גם צמחים, בעלי חיים וחפצים אחרים. השתמש בו כדי לחקור את הסביבה שלך וללמוד יותר על העולם סביבך.

אלו הן רק כמה דוגמאות למה שאתה יכול לעשות עם Google Lens. ככל שתחקור את האפליקציה, תגלה עוד הרבה תכונות ויכולות.

רגע רגע, אהבתם את המאמר? תמשיכו למאמר הבא: