"הזורעים בדמעה ברינה יקצורו"
מתחילים עכשיו ורואים הצלחה!

למה עמוד חדש שאני מעלה לא מופיע באינדקס בכלל

אלי סאסי
אלי סאסי

תוכן עניינים

למה עמוד חדש שאני מעלה לא מופיע באינדקס בכלל

שאלה זו הוגשה על ידי גולש ומחכה לתשובה מקצועית…

2 תגובות

  1. מבוא מקצועי:

    אחת הבעיות הנפוצות בתחום האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא כאשר עמוד חדש שהועלה לאתר אינו מופיע כלל בתוצאות החיפוש של גוגל. זוהי בעיה מטרידה, שכן חשיפה בתוצאות החיפוש היא אחד המפתחות להגדלת התעבורה והמרות לאתר. ללא נוכחות בתוצאות, העמוד פשוט לא יגיע לקהל היעד. בתור מומחה SEO מנוסה, אני אספק מספר צעדים טכניים מפורטים שיעזרו לפתור בעיה זו.

    צעדים טכניים מפורטים:

    1. Google Search Console – כלי חיוני זה יספק לנו מידע חשוב על אינדוקס גוגל ועל הבעיה שלנו. ראשית, נוודא שהעמוד החדש אכן הועלה לאתר והתווסף ל-Google Search Console. לאחר מכן, נבדוק את דוח "Indexing" כדי לראות האם העמוד אינדקסי על ידי גוגל. אם לא, נוכל לבקש אינדוקס חדש באמצעות "Fetch as Google" ו-"Request Indexing".

    2. Log files analysis – ניתוח קבצי הרישום (log files) של השרת יכול לספק מידע חשוב על כיצד גוגל קורא ומעבד את העמוד. נבדוק האם קיימות בעיות טכניות כמו זמני טעינה ארוכים, שגיאות 404, או חסימות רובוטים. זה יעזור לנו לזהות ולתקן כל בעיה טכנית שעשויה למנוע את אינדוקס גוגל.

    3. Screaming Frog – כלי סריקה זה יאפשר לנו לבדוק את מבנה העמוד ואת קוד ה-HTML שלו. נוכל לזהות בעיות כמו מטה תגים חסרים, תגי כותרת לא מתאימים, או קישורים שבורים. תיקון בעיות אלה יסייע לגוגל להבין טוב יותר את תוכן העמוד ולאינדקס אותו בצורה נכונה.

    4. GTmetrix/PageSpeed Insights – מדדי מהירות וביצועים הם גורם חשוב באינדוקס גוגל. נוודא שעמוד החדש טוען במהירות סבירה (פחות מ-3 שניות) ועומד בדרישות גוגל לביצועים. שיפור מהירות העמוד יכול לסייע רבות בשיפור הדירוג והאינדוקס.

    5. Ahrefs/SEMrush – כלים אלה יאפשרו לנו לנתח את התחרות ואת פרופיל הקישורים לעמוד. נוודא שיש מספיק קישורים איכותיים המובילים לעמוד, וכן שאין בעיות כמו קישורים שבורים או קישורים ממקורות לא אמינים. בנייה נכונה של פרופיל הקישורים היא מפתח חשוב להופעה טובה בתוצאות החיפוש.

    דוגמאות מעשיות:

    לאחרונה טיפלתי במקרה של אתר חדש בתחום הבריאות שלא הצליח להיכנס לאינדקס גוגל. לאחר בדיקה בעזרת הכלים שתיארתי, גיליתי כי העמוד הראשי סבל מזמני טעינה ארוכים של מעל 7 שניות. בנוסף, מבנה ה-HTML היה לקוי עם חסרים בתגי כותרת ומטה תגים. לאחר ביצוע אופטימיזציות במהירות העמוד והתיקון של מבנה ה-HTML, העמוד החל להופיע בתוצאות החיפוש תוך פחות משבוע.

    במקרה אחר, עמוד חדש באתר של לקוח לא הופיע בתוצאות למרות שהועלה כהלכה. בבדיקת קבצי הרישום (log files) גיליתי שגוגל ניסה לקרוא את העמוד אך נתקל בשגיאת 404, כיוון שהעמוד לא היה מחובר כהלכה למבנה האתר. לאחר שתיקנתי את הקישור, הע

    למידע מעמיק יותר על נושא זה ממליץ לקרוא Lighthouse Performance Audit –…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אלי סאסי תמונת תדמית

* נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד
© 2010-2025 כל הזכויות שמורות – אלי סאסי. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש בכתב מבעל האתר.

בניית אתר & UX Design – וובסקול – קידום ושיווק ע"י אלי סאסי