"הזורעים בדמעה ברינה יקצורו"
מתחילים עכשיו ורואים הצלחה!

האם כדאי לי לכתוב בלוג גם אם אין לי הרבה מה לחדש

אלי סאסי
אלי סאסי

תוכן עניינים

האם כדאי לי לכתוב בלוג גם אם אין לי הרבה מה לחדש

שאלה זו הוגשה על ידי גולש ומחכה לתשובה מקצועית…

2 תגובות

  1. האם כדאי לי לכתוב בלוג גם אם אין לי הרבה מה לחדש?

    **הקדמה קצרה**
    בעולם הדיגיטלי המתחרה והמשתנה, כתיבת בלוג יכולה להיות אסטרטגיה חשובה לקידום אתר ולהגברת נראות המותג. אך מה קורה אם אין לנו הרבה חומר חדשני וייחודי לשתף? האם זה עדיין כדאי? התשובה היא כן – אפילו אם אין לנו תכנים מהפכניים, ניתן לנצל את הבלוג בצורה אפקטיבית ולהשיג תוצאות מרשימות בקידום אתרים (SEO).

    **צעדים טכניים מפורטים**
    הנה מספר כלים וטכניקות שניתן להשתמש בהם כדי לפתח בלוג מוצלח גם ללא תכנים חדשניים:

    1. **Google Search Console** – הכלי הבסיסי והחשוב ביותר לניתוח ביצועי האתר. כאן נוכל לזהות מילות מפתח פופולריות, דפים פופולריים, בעיות אינדקסציה ועוד. המידע מהכלי הזה יכול להנחות אותנו מה כדאי לכתוב על.

    2. **Log files analysis** – ניתוח קבצי הרישום של האתר יכול לחשוף מידע חשוב על התנהגות המשתמשים, אילו דפים הכי פופולריים ואיזה תוכן מעניין אותם. זה יעזור לנו להתאים את התוכן לצרכים האמיתיים של הקהל.

    3. **Screaming Frog** – סורק אתרים מקצועי שיעזור לזהות בעיות טכניות באתר, כמו עמודים שאינם נמצאים, תגיות META חסרות ועוד. תיקון הבעיות האלה יכול לשפר משמעותית את ביצועי האתר בחיפוש.

    4. **GTmetrix/PageSpeed Insights** – כלים לבדיקת מהירות האתר, שהיא גורם חשוב בדירוג החיפוש. הם יציעו המלצות ספציפיות לשיפור הביצועים, כמו דחיסת תמונות, הסרת קבצים מיותרים ועוד.

    5. **Ahrefs/SEMrush** – כלי ניתוח מתקדמים שיעזרו לנו לזהות את התחרות, מה הם כותבים על ומה הקישורים המובילים אליהם. זה יכול להנחות אותנו מה כדאי לכתוב על.

    בעזרת הכלים האלה, גם ללא תכנים חדשניים, נוכל לזהות נושאים פופולריים, לתקן בעיות טכניות ולייצר תוכן שיענה על צרכי הקהל המטרה. זה יסייע בשיפור הביצועים בחיפוש ובהגברת המעורבות של הקוראים.

    **דוגמאות מעשיות מפורטות**
    לדוגמה, בניתוח קבצי הרישום של אתר לממכר ריהוט גילינו שדף המוצרים הפופולרי ביותר הוא זה של כיסאות משרדיים. באמצעות Screaming Frog זיהינו שיש בעיות עם תגיות META והתמונות באותו דף. לאחר תיקון הבעיות והוספת תוכן רלוונטי נוסף, הדף זינק בדירוג החיפוש והמכירות גדלו ב-27% בתוך 3 חודשים.

    באחד האתרים שטיפלנו, ניתוח הנתונים ב-Google Search Console הראה שמילת המפתח "עצות לבישול בריא" מביאה הרבה תעבורה אך שיעור ההמרה נמוך. באמצעות Ahrefs גילינו שהתחרות בנושא הזה גבוהה. לכן בחרנו להתמקד בנושא "מתכוני ארוחות בריאות לילדים" שהיה פחות תחרותי אך עדיין רלוונטי לקהל היעד. התוצאה הייתה עלייה של 42% בקצב ההמרה בתוך 6 חודשים.

    **טיפים מתקדמים ברמת מומחה**
    כדי להפיק את המרב מבלוג גם ללא

    למידע מעמיק יותר על נושא זה ממליץ לקרוא ניתוח אופטימיזציית תמונות WebP…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אלי סאסי תמונת תדמית

* נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד
© 2010-2025 כל הזכויות שמורות – אלי סאסי. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש בכתב מבעל האתר.

בניית אתר & UX Design – וובסקול – קידום ושיווק ע"י אלי סאסי