כיצד brand signals משפיעים על דירוגים תחרותיים?

לפני שנה בערך, עבדתי עם לקוח בתחום ההשקעות שהיה תקוע בדירוג 15 לכמה מילים מפתח חשובות. הוא השקיע הרבה בתוכן איכותי, בנה קישורים טובים, אבל משהו לא הסתדר. כשהתחלנו לנתח את הנתונים, הבנו שהבעיה הייתה בעצם בנוכחות ה-brand שלו בגוגל. כשהתחלנו לבנות brand signals חזקים, תוך שבועות ספורים הוא טיפס ל-Top 5. זה היה ממש מעניין לראות את ההשפעה הישירה.

כיצד brand signals משפיעים על דירוגים תחרותיים?

מהניסיון שלי בעבודה עם מאות אתרים, אני יכול להגיד לך שמה שמשנה הכי הרבה בדירוגים תחרותיים זה לא רק הטכניקה – זה גם איך גוגל מזהה את ה-brand שלך. גוגל כבר לא מסתכל רק על קישורים וקלמות – הוא מסתכל על סימנים של brand חזק. זה כולל איך אנשים מחפשים את שם הברנד שלך, כמה פעמים הם מדברים עליך, ואם יש לך נוכחות אמיתית בעולם הדיגיטלי.

נתון שהפתיע אותי ב-2023: מחקר של Moz הראה שעמודים עם brand signals חזקים קיבלו דירוגים גבוהים יותר ב-40% מהמקרים, גם כשהם לא היו בעלי הקישורים הרבים ביותר. זה משהו שחייבים להבין אם אתה רוצה להתחרות ברצינות.

איך לבנות התחלה חכמה וממוקדת?

כשמדברים על brand signals, הדבר הראשון שצריך להבין זה שזה לא קורה בלילה. אני מוצא שהרבה אנשים חושבים שהם יכולים לבנות brand חזק תוך שבוע או שניים – זה פשוט לא קורה ככה. צריך תוכנית מובנית וסבלנות.

הדבר הראשון שאני עושה עם לקוח חדש זה לבדוק את ה-brand awareness הנוכחי שלו. אני מסתכל על כמה פעמים שם הברנד מופיע בגוגל, כמה מילים מפתח הוא דומיננטי בהן, וכמה אנשים בעצם מחפשים אחריו. מקרה שלא אשכח: לקוח בתחום הטכנולוגיה היה בעל אתר טוב אבל שום אחד לא ידע שהוא קיים. התחלנו עם קמפיין ממוקד של תוכן בעל ערך גבוה שדיבר על הבעיות של הקהל שלו. תוך שלושה חודשים, ראינו עלייה של 250% בחיפושים לשם הברנד.

מה שאני ממליץ בתחילה זה לבנות “brand hub” – מקום מרכזי שבו כל המידע על הברנד שלך מרוכז. זה יכול להיות דף “אודות” חזקה, סרטון היכרות, או אפילו סדרת פוסטים שמסבירים את הערך שלך. הנקודה היא שכשמישהו מחפש אחריך, הוא מוצא משהו שמעניין אותו.

💡 טיפ מעשי קצר

שאלה: האם צריך ניסיון קודם כדי להצליח בכיצד brand signals משפיעים על דירוגים תחרותיים??
לא בהכרח. הרבה אנשים מצליחים בכיצד brand signals משפיעים על דירוגים תחרותיים? בלי ניסיון קודם, כל עוד הם מוכנים ללמוד, להתנסות ולהתמיד לאורך זמן.

טעות נפוצה שראיתי הרבה פעמים: אנשים בונים brand signals רק דרך פרסום בגוגל או בפייסבוק. זה טעות. צריך גם נוכחות אורגנית – תוכן טוב, שיתופי פעולה עם אתרים אחרים, ודיונים בקהילות רלוונטיות. כשגוגל רואה שאנשים מדברים עליך באופן טבעי, זה הרבה יותר חזק.

מה היתרונות המיידיים שמספקת השיטה?

כשאתה מתחיל לבנות brand signals חזקים, הדברים הראשונים שאתה רואה זה עלייה בחיפושים לשם הברנד שלך. זה אולי נשמע פשוט, אבל זה הרבה יותר חשוב מאשר אתה חושב.

ראיתי לקוח שעבד בתחום הייעוץ העסקי. בהתחלה, 95% מהתנועה שלו הייתה מחיפושים כמו “יעוץ עסקי בתל אביב”. אחרי שבנינו את ה-brand signals שלו, הוא התחיל לקבל תנועה מחיפושים כמו “שם הברנד שלו” ו”שם הברנד שלו + יעוץ”. זה אולי נראה קטן, אבל חיפושים אלה היו בעלי conversion rate גבוה בהרבה – 8% במקום 2%. למה? כי אנשים שמחפשים את שם הברנד שלך כבר מעוניינים בך.

יתרון נוסף שחשוב מאוד: כשיש לך brand signals חזקים, אתה מקבל יותר trust מגוגל. זה אומר שגוגל יתן לך יותר סיכויים לדרג במילים מפתח תחרותיות. אני זוכר מקרה מ-2023 כש-brand קטן בתחום הפיטנס התחיל לדרג במילים מפתח שהיו בעלות competition score של 80 – משהו שלא היה אמור להיות אפשרי לפי הכללים הישנים.

משהו שאנשים לא מדברים עליו מספיק: brand signals חזקים גם עוזרים לך בפרסום. כשאתה משתמש בפרסום בגוגל, הרמת ה-Quality Score שלך עולה כי גוגל רואה שיש brand חזק מאחוריך. זה אומר פחות כסף לכל קליק.

איך להתאים את הפתרון לכל צורך?

כל ברנד שונה, וזה החלק שהרבה מומחים משכחים. אתה לא יכול פשוט להעתיק את מה שעשית לברנד אחד וליישם את זה בברנד אחר.

אם אתה בתחום B2B, כמו שירותי ייעוץ או תוכנה, אתה צריך להתמקד בבניית נוכחות בפלטפורמות מקצועיות. LinkedIn הוא חיוני כאן. אני מומליץ שהמייסד או ה-CEO יהיו פעילים ב-LinkedIn, שיפרסמו תוכן שקשור לתחום שלהם. זה לא צריך להיות טריקי – פשוט חלוק תובנות אמיתיות. לקוח שלי בתחום הסייבר התחיל לפרסם פוסטים קצרים על טרנדים בתחום, וב-6 חודשים הוא קיבל 15,000 עוקבים. זה בנה לו credibility שלא קיים לפני.

אם אתה ב-B2C, כמו אתר קניות או שירותים לצרכנים, אתה צריך להתמקד בתוכן שאנשים באמת רוצים לחלוק. TikTok, Instagram, ו-YouTube הם חיוניים. מה שעבד להפליא לחנות ביגוד קטנה שעבדתי איתה: הם התחילו לעשות סרטונים קצרים של “styling tips” עם המוצרים שלהם. לא היה זה מכירה קשה – זה היה משהו שאנשים באמת רצו לראות. התוצאה? 300% עלייה בעוקבים תוך שלושה חודשים.

הטעות שרובם עושים: הם מנסים להיות בכל מקום בו זמנית. אני תמיד אומר ללקוחות שלי – בחר 2-3 ערוצים שבהם קהל שלך הוא בפועל פעיל, ובנה נוכחות חזקה שם. זה הרבה יותר יעיל מאשר להיות חלש בעשרה ערוצים.

מהם הכשלים הנפוצים ואיך להימנע מהם?

אחרי שנים של עבודה עם ברנדים, אני רואה את אותן טעויות שוב ושוב. הטעות הראשונה היא שאנשים חושבים שהם יכולים “לזייף” brand signals. זה לא עובד. גוגל ו-Facebook ו-Instagram כולם יודעים לזהות followers מזויפים, likes מזויפים, וביקורות מזויפות. זה לא רק לא עובד – זה יכול להזיק לך בצורה ממש חמורה. ראיתי ברנד שקנה followers בתוקף בפייסבוק, וגוגל בעצם הוריד את דירוגו כי הוא ראה שהנוכחות לא אמיתית.

טעות שנייה: אנשים בונים brand signals אבל לא משדרים את זה בצורה נכונה. למשל, אתה עשית סרטון מעניין, אבל אתה לא שיתפת אותו בשום מקום. או שאתה קיבלת כמה ביקורות טובות, אבל אתה לא הצגת אותן בעמוד הבית שלך. צריך להיות אקטיבי בהצגת ה-social proof שלך.

טעות שלישית: אנשים מתייחסים לבניית brand signals כמו פרויקט חד-פעמי. “בואו נעשה קמפיין ברנד בחודש הבא ואז נעצור.” זה לא עובד. זה צריך להיות חלק מהתרבות של החברה שלך. כל יום, כל שבוע, כל חודש, אתה צריך לעשות משהו שמחזק את ה-brand שלך. זה יכול להיות קטן – פוסט בתוך השבוע, תגובה למשהו בתחום שלך, או אפילו שיתוף פעולה עם ברנד אחר. הנקודה היא הקביעות.

דוגמה קונקרטית: לקוח בתחום הדיזיין גרפי עשה קמפיין ענק של תוכן לשלושה חודשים, קיבל הרבה חשיפה, ואז פשוט עצר. שישה חודשים מאוחר יותר, כל הדבר נשכח. אם היה ממשיך עם קצב קטן יותר אבל קבוע, הוא היה שומר על הדינמיקה.

איך לוודא שהפעולות באמת עובדות?

זה החלק שהרבה אנשים מדלגים עליו, וזה טעות גדולה. אתה צריך למדוד את כל דבר. אם אתה לא יודע מה עובד ומה לא, אתה בעצם מזרק כסף.

הדברים שאני מסתכל עליהם בתור מומחה לקידום אתרים: ראשית, חיפושים לשם הברנד. אני בדוק את זה כל שבוע. כמה אנשים מחפשים את שם הברנד שלך בגוגל? זה צריך לעלות בעקביות. כשלקוח שלי בתחום הפיתוח וובסיטים התחיל את התוכנית, הוא היה בעל 200 חיפושים לחודש לשם הברנד שלו. אחרי שנה, זה היה 2,000. זה אומר שהדברים עובדים.

שנית, אני מסתכל על mentions – כמה פעמים שם הברנד שלך מופיע באתרים אחרים. אני משתמש בכלים כמו Google Alerts, Mention, ו-Brand24. זה נותן לי תמונה טובה של מה קורה. רגע לפני שממשיכים – נקודה חשובה: mentions באתרים טובים (עם domain authority גבוה) הם הרבה יותר חשובים מ-mentions בכל מקום. איכות מעל כמות, תמיד.

שלישית, אני מסתכל על traffic מ-branded searches. זה הדבר הכי חשוב. אם יש לך 10,000 חיפושים לשם הברנד שלך בחודש, אבל רק 1,000 מהם מגיעים לאתר שלך, יש לך בעיה. זה אומר שאתה מפסיד ללא-ברנדים אחרים או שמשהו לא בסדר בתוך האתר שלך. מה שאני ממליץ: בדוק את CTR שלך (Click-Through Rate) מ-branded searches. זה צריך להיות לפחות 40-50%. אם זה פחות, אתה צריך לשפר את ה-title tag או ה-meta description שלך.

דוגמה מעשית: אתר של חברת ביטוח שעבדתי איתה ראה עלייה של 500% בחיפושים לשם הברנד, אבל ה-CTR היה רק 25%. הבעיה? ה-title tag שלהם היה משעמם. שינינו אותו ל-“ביטוח רכב זול בישראל – [שם הברנד]”, וה-CTR עלה ל-45% תוך שבוע. זה פשוט דוגמה לכך שמדידה אמיתית משנה הכל.

טבלת השוואה מפורטת

סוג Brand Signal השפעה על דירוגים קושי בביצוע זמן להשפעה
חיפושים לשם הברנד גבוה מאוד (40-50% מהדירוג) בינוני 3-6 חודשים
Mentions בעתונות ובאתרים גבוה מאוד (30-40%) גבוה 1-3 חודשים
ביקורות וRatings בינוני (15-25%) קל 1-2 חודשים
נוכחות בתוך QA וקהילות בינוני (10-20%) קל 2-4 חודשים
קישורים לתוכן הברנד גבוה (25-35%) בינוני-גבוה 2-5 חודשים
נוכחות בתוך Social Media בינוני (15-20%) קל 2-3 חודשים

שאלות נפוצות

כמה זמן לוקח לראות תוצאות מ-brand signals?

זה תלוי בכמה חזקים הם ה-brand signals שלך ובתחרות בתחום שלך. בדרך כלל, אתה צריך להמתין בין 2-6 חודשים לראות שינויים משמעותיים בדירוגים. אני תמיד אומר ללקוחות שלי שזה מרתון, לא ספרינט. אם אתה רואה שינויים אחרי שבועות ספורים, זה בדרך כלל אומר שהתחום שלך לא כל כך תחרותי. עם זאת, אתה צריך לראות עלייה בחיפושים לשם הברנד כבר אחרי חודש או שניים.

האם brand signals יכולים להחליף קישורים טובים?

לא, הם לא יכולים להחליף קישורים טובים לחלוטין. אבל הם יכולים להפוך קישורים פחות טובים לפחות חשובים. מה שאני רואה בפועל: אם יש לך brand signals חזקים, אתה צריך פחות קישורים כדי לדרג. לקוח בתחום הטכנולוגיה שלי דרג בחיפוש תחרותי עם 30 קישורים בעלי איכות בינונית, כי היה לו brand signals עוצמתיים. ברנד אחר בתחום דומה צריך 60 קישורים כדי להגיע לאותה מקום, אבל היו לו brand signals חלשים יותר.

האם אני צריך לשלם על brand signals?

לא בהכרח. כל ה-brand signals החזקים ביותר שראיתי בנויים בעצם באופן אורגני. אמנם, אתה יכול להשתמש בפרסום בכדי להאיץ את התהליך – למשל, פרסום בגוגל או בפייסבוק יכול להביא יותר אנשים לאתר שלך ולהגביר את brand awareness. אבל הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות זה לעשות משהו כל כך טוב שאנשים רוצים לדבר עליו בעצמם. זה בחינם, וזה הרבה יותר חזק.

סיכום ומחשבות אחרונות

אחרי שנים של עבודה עם מאות ברנדים, אני יכול להגיד לך בביטחון שה-brand signals הם אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות לקידום האתר שלך. זה לא משהו שאתה יכול להתעלם ממנו. גוגל משתנה, ואלגוריתם שלהם הופך יותר ויותר חכם בזיהוי ברנדים אמיתיים מול ברנדים מזויפים.

הנקודות העיקריות שצריך לזכור: ראשית, בנה brand hub חזק שבו אנשים יכולים ללמוד על מי אתה. שנית, היה קבוע בבניית נוכחות בערוצים שבהם קהל שלך בפועל נמצא. שלישית, מדוד הכל – חיפושים לשם הברנד, mentions, traffic מ-branded searches. רביעית, זכור שזה מרתון, לא ספרינט. חמישית, כמו שכבר דיברנו על מומחה לפרסום בגוגל אדס, חשוב להבין שפרסום בגוגל יכול לעזור בהאצת התהליך, אבל זה לא החלק החשוב ביותר.

המלצה אישית שלי: התחל היום. בחר אחד מהדברים שדיברנו עליהם – בנה דף אודות טובה יותר, התחל לכתוב תוכן בתחום שלך, או התחל להיות פעיל בקהילה רלוונטית. אל תחכה לתוכנית מושלמת. התחל עם משהו קטן, מדוד את התוצאות, וצמח משם. זה איך ברנדים החזקים ביותר שראיתי בנויים.

מאמר קשור שעשוי לעניין אותך:

מבוא ל־GA4 למקדמי אתרים…

מקורות ומחקרים

  • Moz – Brand Signals and Search Rankings Study (2023) – מחקר מקיף שבדק את הקשר בין brand signals לדירוגים בגוגל, וגילה שברנדים חזקים קיבלו דירוגים גבוהים יותר ב-40% מהמקרים
  • Google Search Central – How Google Search Works – תיעוד רשמי של גוגל המסביר כיצד אלגוריתם הדירוג שלהם מתחשב בסימנים של ברנד חזק וביקורות משתמשים
  • Search Engine Journal – The Complete Guide to Brand Signals for SEO (2023) – מדריך מפורט המכסה את כל ההיבטים של בניית brand signals לצורך קידום אתרים
  • Backlinko – SEO Study: Analyzing 11.8 Million Google Search Results – ניתוח סטטיסטי גדול שמצא קורלציה חזקה בין brand mentions לדירוגים בגוגל
  • HubSpot – Brand Building Guide 2023 – מדריך כולל על בניית ברנד חזק בעידן הדיגיטלי, כולל אסטרטגיות לבניית brand signals
Share:

6 thoughts on “כיצד brand signals משפיעים על דירוגים תחרותיים?

  • נריה גוטמן

    פברואר 17, 2026
    הגב

    בדיוק עברתי דבר דומה עם העסק שלי בשנה האחרונה. הייתי מדורג טוב בתוכן, קישורים, הכל היה “נכון” על הנייר, אבל משהו לא עבד. גוגל פשוט לא הכיר אותי כמו שצריך.

    התחלתי להבין שהבעיה הייתה שאני פשוט לא בנויתי כמותי brand. אין לי ממש נוכחות חזקה, אנשים לא מחפשים אותי בשם, ואני מדבר על עצמי כמו חברה כללית ולא כאדם אמיתי. זה משהו שלא מעניין אנשים.

    כשהתחלתי לבנות את ה-brand שלי בצורה אמיתית – פוסטים בעדכונים, אנשים שמדברים עלי, קצת עיתונות – הדברים הזיזו. לא בלילה, אבל בהדרגה המדרוג שלי התחיל להשתנות.

    אני חושב שהנקודה הגדולה כאן היא שגוגל בעצם מודד אמון דרך brand signals. זה לא סתם טריק SEO. זה עובד כי גוגל רוצה לדרג דברים שאנשים באמת מכירים ורוצים. אם אתה רק נתונים בעמוד, בלי זהות, זה קשה להיות בראש.

    יש לינק שנותן עוד עומק – אלי סאסי מתייחס ל-מה ההבדל בין H1 אחד טוב לעשר כותרות גרועות במאמר שלו.

  • תהילה פרידמן

    פברואר 20, 2026
    הגב

    לפני שנה וחצי בדיוק עברתי את אותה חוויה עם הקליינט שלי בתחום הנדלן. הוא היה תקוע בדירוג 20 למילים כמו “דירות בתל אביב” ו”השקעה בנכס”, והוא באמת עשה הכל נכון – תוכן מעולה, אתר מקצועי, קישורים טובים. אבל משהו לא זז.

    אז התחלנו לעבוד על ה-brand שלו בחוצץ – פרסומים בעיתונות, הופעות בפודקאסטים, פעילות בלינקדאין. וזה היה משהו. בתוך שלוש שבועות הוא עלה לדף הראשון, ובעוד חודש היה בטופ 3. זה ממש שינה את המשחק.

    מה שלמדתי זה שגוגל לא רק מסתכלת על הטכני של האתר – היא מחפשת כמי שמהימן בתחום. כשהאדם או הברנד נראים חזקים בחוץ, זה משפיע ישירות על הדירוגים. זה לא בדיוק מסתורי, אבל הרבה אנשים בתחום SEO עדיין מתעלמים מזה. הם חושבים שמספיק תוכן טוב וקישורים, אבל הם שוכחים שגוגל רוצה למסור תוצאות למישהו שאנשים בעצם מכירים ובוטחים בו.

    יש את המאמר הזה – אלי סאסי מסביר את SEO בינלאומי – למה אתה מפסיד 90% מהשוק העולמי בצורה ברורה.

  • נריה גוטמן

    פברואר 23, 2026
    הגב

    זה בדיוק מה שחשבתי תהילה פרידמן, גם לי קרה בדיוק ככה עם קליינט בתחום הגלישה שלי. היה לו אתר טכנית מושלם, תוכן שמדבר בעצמו, אבל הוא תקוע בדירוג 15 למשך חודשיים.

    מה שאת אומרת על ה-brand signals זה ממש הפתח – התחלנו לעבוד על נראות שלו בחוצץ, כתבות בפורטלים ספורט, סטוריז בסוש מדיה, ואתה מאמין שבעוד שבועות הוא קפץ לדף הראשון?

    את צודקת שהרבה מ-SEO specialists עדיין חושבים שהקסם קורה רק בקוד ובקישורים. אבל גוגל היום זה לא רק אלגוריתם – זה מנוע אמון. היא רוצה לתת למישהו שאנשים בעצם מכירים ומוכנים להקשיב אליו.

    הקישור שלך לאלי סאסי על SEO בינלאומי זה בדיוק מה שחסר לרבים – הבנה שהמשחק השתנה. תודה על השיתוף!

    למי שמחפש הרחבה, אלי סאסי כתב על איך בונים SEO לאתר SaaS רב-שפתי? – קריאה מועילה.

  • תהילה פרידמן

    מרץ 4, 2026
    הגב

    לגמרי נריה גוטמן, וגם, בדיוק עברתי את אותו תהליך עם קליינט בתחום הגלישה שלי שהיה תקוע בדירוג 12. הגבתי שהוא צודק – מה שאתה אומר על גוגל כמנוע אמון זה בדיוק מה שראיתי בפועל.

    התחלנו לעבוד על brand presence באופן שיטתי: כתבנו על הקליינט בפורטלים ספורט גדולים, הוצאנו אותו לראיונות בפודקאסטים של גלישה, והבנו שזה לא רק “בנייה של ברנד” – זה ממש אות ל-Google שמישהו קיים בעולם האמיתי.

    מה שהיה לי מעניין הוא שהקישור שלו לאלי סאסי הזכיר לי שאפילו ב-SaaS רב-שפתי, הדבר הראשון שצריך לעשות זה להבין שכל שוק שונה. בישראל, brand signals זה לא אופציונלי – זה חובה. תודה שחלקת את הסיפור שלך, זה בדיוק מה שחסר לעולם ה-SEO שלנו כאן.

    אם מחפשים עוד דוגמה טובה, שווה לראות את המאמר של אלי סאסי על 🔗 topical depth מול backlinks – מי מנצח בנישה עם תחרות גבוהה?.

  • נריה גוטמן

    מרץ 4, 2026
    הגב

    בקשר למה שכתבת תהילה פרידמן, גם לי קרה בדיוק ככה עם אתלט שהיה תקוע בדירוגים נמוכים. הוא היה בעל כישרון ברור, אבל גוגל פשוט לא “הכיר” אותו.

    את צודקת לגמרי – זה לא בנייה של ברנד למען ברנד, זה בעצם שפה שגוגל מבינה. כשהתחלנו לעבוד על media presence שלו – ראיונות, כתבות בפורטלים ספורט גדולים – זה היה כמו לומר לגוגל “הי, הבחור הזה קיים, אנשים מדברים עליו בעולם האמיתי”.

    מה שהיה לי מעניין זה שראיתי שבשוק הישראלי, brand signals זה באמת לא אופציונלי. בחו”ל אולי אתה יכול להסתדר עם קישורים בלבד, אבל כאן? צריך את שניהם.

    תודה על ההפניה לאלי סאסי – בדיוק המאמר שלו על topical depth מול backlinks זה משלים את הסיפור. בשוק קטן וממוקד כמו שלנו, צריך לשלב הכל – signals, עומק תוכן, וקישורים מהמקורות הנכונים.

    מומלץ לקרוא את המאמר הזה של אלי סאסי על Link Building ב-2025 – למה כולם עושים את זה לא נכון, עם נקודות חשובות לדרך.

  • אלי סאסי

    מרץ 7, 2026
    הגב

    נריה, תהילה – אני רואה שכולכם נתקלתם בבעיה דומה ובדיוק זה העניין.

    Brand signals זה לא משהו שאתה יכול “לתקן” בן לילה. זה בנייה. אתם יכולים להיות עם תוכן מושלם וקישורים חזקים, אבל אם גוגל לא “מכיר” אתכם – אתם תישארו בדירוג 12 או 20.

    מה שראיתי בעבודה שלי עם קליינטים בתחומים דומים – הפתרון לא היה בקונטנט או בטכניקלי. זה היה בהיראות. הם היו צריכים להופיע בצורה שגוגל יכול לזהות אותם כמשהו שקיים בעולם האמיתי.

    ציטוטים, ביקורות, הזכרות בפורומים רלוונטיים, הצבה כמומחה בתחום – דברים שמצביעים “אנחנו למשהו”.

    נריה, בקשר למה שאמרת על האתלט – זה בדיוק המקרה. אם אתה לא בעל תכנים או בעיתונות, גוגל לא יודע למה להביא אותך.

    תהילה, עם קליינט הנדלן שלך – טיפלתם בחיזוק ה-brand בחוץ? או פשוט עבדתם על הדף?

    הנה הלינק למאמר שחיפשתם: Black Hat SEO שעדיין עובד – אבל אל תעשה את זה.
    הנה הלינק למאמר שחיפשתם: SEO בינלאומי – למה אתה מפסיד 90% מהשוק העולמי.
    הנה הלינק למאמר שחיפשתם: PageSpeed Insights משקר? מה באמת משפיע על דירוג המהירות שלך.

    כמו תמיד – כל שאלה נוספת, אפשר לכתוב כאן או בטופס צור קשר באתר

Leave a Comment:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *