לוגו אלי סאסי

קורס קידום אתרים – כל מה שרציתם לדעת

תוכן עניינים

תחום קידום האתרים תמיד עניין אתכם? תמיד רציתם לדעת איך מנוע החיפוש עובד? הגעתם למקום הנכון. קורס קידום אתרים פותח דלתות לקריירה חדשה, מלמד אותנו דברים חדשים, וכמובן, מכניס לנו כסף בכל חודש, ולא מעט. בין אם אתם עצמאיים או שכירים, תוכלו להרוויח המון כסף. שימו לב: המחיר החודשי עבור קידום אורגני בגוגל עומד בממוצע על כ־3,500₪ ועד 5,000₪. במאמר זה, בפוסט זה, אני, אלי סאסי, אפרט לכם הכל על קורס קידום אתרים אורגני בגוגל.

מה זה קורס קידום אתרים אורגני?

לפני שנבין מהו קורס קידום אתרים נתחיל ממש מההבנה הבסיסית ביותר – מה זה קידום אתרים. קידום אתרים הינו תהליך המבוסס על מספר פעולות שהוגדרו מראש לייעול וקידום אתר האינטרנט. תהליך קידום אתרים כולל – בניית אסטרטגיה, מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה, ויצירת קישורים. אז מה זה בעצם קורס קידום אתרים? קורס קידום אתרים הינו קורס מעשי או פרקטי שבו אתם לומדים כיצד מנוע החיפוש עובד ואיך מקדמים אתרים בגוגל, על אמת. קורס זה, מעמיד לרשותכם כלים מקצועיים, ידע פרקטי, והמון שיטות נפוצות שבהם תוכלו לקדם את אתרכם בגוגל.

קורס קידום אתרים אורגני נלמד בכמה דרכים: אחד על אחד, באופן מקוון, או במכללה בישראל. בקורס זה תלמדו את הבסיס, היסודות, והחוקים של עולם ה־SEO. ברוב המקרים, קורס קידום לא דורש יותר מידי, לא תצטרכו להיות מתכנתים. אם זאת, תצטרכו להבין את הבסיס של שפת HTML. בישראל, קורס קידום האתרים מפוקח ומלומד על ידי מקדמי אתרים בכירים, עם ניסיון בלבד. קורס קידום אתרים מקצועי פותח לכם דלתות, קריירה חדשה, וכן עבודה מובטחת בחברת SEO מובילה.

https://youtu.be/Yr9qutcHlHw

קורס קידום אתרים בגוגל – למה זה כדאי?

קורס קידום אתרים בגוגל הינו קורס שמלמד אתכם על הצעדים הראשונים, איך מקדמים אתרים. בשנת 2022, כשהעבודות הישנות מתחילות להיות פחות רלוונטיות, קהלים רבים מעוניינים להיכנס לתחום הדיגיטל והפרסום. למה בעצם? מכמה סיבות מוצדקות: עניין ואתגר, משכורת, ותשוקה. קורס קידום האתרים הינו הקורס הבלעדי שמספק לכם הכשרה לעבוד כמקדמי אתרים בתחום. שימו לב: חברות וסוכנויות SEO מחפשות מקדמי אתרים עם ניסיון או כאלה שעברו הכשרה.

אז למה כדאי ללמוד קורס קידום אתרים בגוגל? הנה מספר סיבות מוצדקות:

  1. תעודה והכשרה – הרבה מאוד חברות וסוכנויות SEO מחפשות מקדמי אתרים עם הכשרה, מקדמי אתרים עם ניסיון או תוצאות. לימוד קורס קידום אתרים יספק לכם הכשרה מתאימה, תעודת הסמכה מגורם מקצועי, ואסמכתא אמיתית. התעודה וההסמכה יזרזו את התהליכים בקבלת העבודה והמשרה אצל חברת קידום האתרים. ואם להיות כנים, זה חובה. אף חברה לא מחפשת מקדם אתרים ללא ניסיון או תעודה, החברות מחפשות את המיטב.
  2. ידע ופרקטיקה – בשביל להביא תוצאות תזדקקו לידע מקצועי, פרקטיקה, והרבה אומץ. באמצעות קורס קידום אתרים פרקטי תוכלו להשיג את הנדרש, את הידע והפרקטיקה. תחום קידום אתרים זה מקצוע שלם, ובחובו, ישנם עשרות פרמטרים שתצטרכו ליישם. קורס קידום אתרים יהפוך אתכם למקדמי אתרים טובים יותר, עם ידע וניסיון עשיר.*הידע שתרכשו בקורס ממקדמי האתרים מגיע לאחר הרבה ניסיון, קייס סטאדי, ומאמצים.
  3. שינוי קריירה – בשנים האחרונות, צרכנים רבים עושים שינוי קריירה ממספר סיבות: הכנסה, תשוקה ועניין לתחום אחר, ונוחות. קורס קידום אתרים פותח לכם דלתות אל קריירה חדשה ומעניינת, משכורת גבוהה מהרגיל, ותנאים די טובים. זוהי סיבה נוספת ומוצדקת שבה הכדאיות בקורס קידום אתרים די משתלמת, לטווח הארוך.*לידיעתכם: שכר העסקת מקדם אתרים מתחיל כשכיר הינה החל מ־6,500₪.

הרבה מאוד צרכנים אשר מעוניינים ללמוד קידום אתרים יעשו זאת בגלל האהבה והתשוקה לתחום. מהנתונים שנבדקו, עובד שלא אוהב את עבודתו יעזוב כבר בשנה הראשונה, במרבית מהמקרים. אוהבים את תחום קידום אתרים? מחפשים קריירה חדשה? קורס קידום אתרים היא התשובה.

תוכנית הלימודים השלמה – מה לומדים בקורס קידום אתרים?

קורס קידום אתרים מלמד אתכם קצת יותר מסתם ״תיאוריה״, בקורס תלמדו את הפרקטיקה. את הקורס תוכלו ללמוד מהבית, בשיעורים אחד על אחד, או במכללה עצמאית ופיזית בישראל. קורס הקידום ישקף לכם את משימותיו של מקדם אתרים מקצועי, הפרקטיקה החשובה בתהליכי SEO. לדוגמא: הכרת מנוע החיפוש גוגל, הכרת אתרי אינטרנט ואופטימיזציה, קישורים, ועוד הרבה.

בהתאם לסוג הקורס והמרצה, תוכנית הלימודים עשויה להשתנות. קורס קידום אתרים מתחלק לשניים: קורס למתחילים וקורס למתקדמים. אז מה בעצם לומדים בקורס? הנה תוכנית הלימודים:

  1. בניית אתרים בדגש על SEO – בתוכנית הלימודים תלמדו כיצד לבנות אתרים בדגש SEO. בקורס קידום אתרים תלמדו אודות שרת אחסון, וורדפרס, עבודה עם HTML ו-CSS, אלמנטור ואלמנטים שימושיים, תוספים נפוצים לוורדפרס (ביניהם: Yoast SEO), ועוד.
  2. מחקרים יסודיים – בתוכנית הלימודים קיים חלק נוסף וחשוב – מחקרים יסודיים. המחקרים נועדו לשמש אותנו עבור אסטרטגיית הקידום והתוכן, באמצעותם נקבל תמונה משוערת. בתוכנית נלמד על מחקר מילות מפתח מקיף, מחקר מתחרים, טרנדים בגוגל, ועוד. שימו לב: מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים הינם חובה לקידום אתרים בגוגל, זהו כלל חשוב מאוד. באמצעות המחקר נוכל לוודא מהם מילות המפתח הרווחיות, מהי מידת התחרות, והכדאיות. בתוכנית זאת התלמידים ילמדו על כלים נוספים שמסוגלים לייצא רעיונות למילות מפתח.*בתוכנית הלימודים תלמדו על כלי מתכנן מילות המפתח, כלי Ahrefs, וכמובן SEMrush.
  3. אופטימיזציה לאתרים – תוכנית הלימודים מכשירה אתכם לפרמטר החשוב ביותר: אופטימיזציה לאתרים, אופטימיזציה On-Off Site. אופטימיזציה ברמת האתר, ואופטימיזציה מתקדמת מחוץ לאתר (קישורים לדוגמא). בחלק זה, תלמדו כיצד בנוי דף אינטרנט, תגיותSEO נפוצות, תוכן וצפיפות מילות מפתח, קישורים פנימיים ואנקורים, תקינות קוד המקור באתר, משמעות שיפור מהירות האתר, תגיות SEO לתמונות, ועוד.
  4. קישורים ומה שביניהם – בחלק הספציפי הזה, אנו נכנסים לעולם חדש לגמרי – עולם האנקורים, הקישורים, ומה שביניהם. בתוכנית תלמדו על חשיבותו של קישור נכנס, מהו אנקור טקסט בצורה המלאה, בניית קישורים חיצוניים והדרכים הנפוצות, מעקב דירוגים, סקירה ושימוש ראשוני עם כלים לחקירת קישורים, מידע ראשוני על תשתית אתרים, ועוד.
  5. סקירה מקיפה על הכלים של גוגל – תפקידו של מקדם אתרים, בין היתר, לחקור ולבדוק. בגוגל ישנם שני כלים ייעודים שהם חובה לכל מקדם אתרים בישראל – Google Analytics, Google Search Console. אלה הם שני הכלים המתקדמים שבהם תוכלו לבדוק את הביצועים של התהליכים אשר אתם מבצעים בקידום האורגני. במילים אחרות – אתם הופכים להיות סוג של אנליסטים. בדיקה של הכלים מפעם לפעם הינה חובה. בתוכנית, תלמדו בצורה יסודית אודות שני הכלים, כיצד משתמשים בהם, וכיצד הם עוזרים לכם. בנוסף, בהתאם לקורס, ייתכן שתלמדו על כלי נוסף – Google Tag Manger.

ועוד הרבה, אלה הם רק חמשת הנושאים העיקריים בקורס קידום אתרים, קיימים נושאים נוספים. בנוסף, ייתכן שתלמדו על שיטות קידום נפוצות בעקבות לקייס סטאדי של מקדם האתרים. וזכרו, בתהליכי קידום אתרים, התוכן הוא המלך. כן, גם אם זה נשמע קלישאתי, חשיבותו הינה עליונה.

קורס קידום אתרים – כמה זמן נערך הקורס?

קורס קידום אתרים ייערך בהתאם לסוג הקורס – מקוון, אחד על אחד, או במכללה עצמאית. סיום קורס קידום אתרים מקוון תלוי בקצב ההתקדמות של המשתמש, הוא נערך כ־50 שעות במינימום.

ניתן לסיים את הקורס תוך חודש ואפילו פחות, תלוי בקצב ההתקדמות שלכם. ומהצד השני, קורס אחד על אחד משתנה תמיד, נערך בהתאם לכמות ההתקדמות, והצפי עומד על כ־3 חודשים בלבד. לימוד קורס קידום אתרים במכללה תיערך בין 6-12 חודשים בלבד, תלוי בהתאם לתלמיד. בקיצור, קורס קידום אתרים פרקטי ייערך בין 1-12 חודשים במקסימום. מרבית מהקורסים בתחום הקידום כוללים שיעורי חיזוק, השלמת החומר, או הסבר פרטני אחד על אחד. תתכן תוספת תשלום.

איך בוחרים קורס לקידום אתרים פרקטי?

קורס קידום אתרים פרקטי הינו קורס שמלמד אתכם רק את הדברים שאתם צריכים לדעת. במילים אחרות, דברים שתוכלו ליישם בתהליכי הקידום האורגני. קורס קידום פרקטי חייב להיות מעודכן, מקצועי, ואינפורמטיבי מאוד. אז איך בוחרים קורס לקידום אתרים אורגני? הנה מספר פרמטרים:

  1. מרצה עם ניסיון ותוצאות – המרצה הינו הפרמטר החשוב והטוב ביותר בבחירת הקורס. בחירה במרצה עם ניסיון, שם, ותוצאות, תהיה הבחירה הטובה ביותר שתעשו לעצמכם. כדאי ומומלץ לבחור במרצה שמספק שירותי קידום אורגני ללקוחות, כזה שמביא תוצאות. בנוסף, בחרו במרצה שחי את תחום הקידום האורגני כל יום, כל היום. זוהי ההמלצה שלי.
  2. המלצות וביקורות משפיעות – טיב המרצים בישראל בתחום הקידום הינו די איכותי. אם זאת, היו חכמים ונבונים, אל תסתמכו על בחירה אקראית. בדקו אודות המרצה, ההיסטוריה שלו בתחום, התוצאות, וכמובן, ההמלצות החיוביות. מרצה איכותי יספק לכם תשובה די חיובית – המלצות בווידאו, המלצות בכתב, והמלצות בערוצים הפרסומיים – גוגל, פייסבוק. חוששים? משהו נראה לכם לא בסדר? עשו נקסט, עברו לבחינה של המרצה הבא.
  3. כמות המידע האינפורמטיבי – כתלמידים, תרצו לבחור בקורס האינפורמטיבי ביותר. קורס שילמד אתכם מא׳ ועד ת׳ איך בדיוק העסק עובד, איך מקדמים אתרים בהצלחה רבה. כל קורס מקוון מכיל בחובו את הנושאים שתלמדו, עיברו על הנושאים, בצעו השוואה, ובחרו. כדאי ומומלץ לבחור בקורס שמלמד את הפרקטיקה של הקידום האורגני, כלים ייעודיים, ושיטות קידום מוצלחות. קורס מפי מקדם אתרים הינו הקורס הטוב ביותר שתמצאו.
  4. הבטחה להחזר כספי – טיב המרצים בישראל יתנו לכם הבטחה להחזר כספי מלא. ברוב המקרים, קורס שמונגש על ידי מקדם אתרים יסופק עם החזר כספי מלא, ללא ספק. הסיבה היא די הגיונית: מקדם האתרים די מאמין בשיטה שלו, הוא מביא תוצאות ללקוחותיו. לכן, כאשר קיימת הבטחה להחזר כספי מלא או חלקי, אתם מכוסים. אתם יכולים רק להרוויח.
  5. מחיר שמשתלם לשני הצדדים – המחיר מהווה חשיבות רבה לתלמידים, ולכן, השוואת מחירים בין מספר קורסים המתמקדים בקידום אורגני הינה הבחירה הטובה ביותר. בדקו 3-5 קורסים שונים, ערכו השוואות, ובחרו בקורס שישתלם לכם מבחינה כספית ולימודית. קורס שמלמד קצת יותר מאחרים הינו הקורס האולטימטיבי ביותר עבורכם.

על ידי התחשבות והקשבה ל־5 הפרמטרים תוכלו למצוא את הקורס המתאים ביותר עבורכם. הן מהבחינה הכספית, והן מהבחינה הלימודית. הקורס יכין אתכם בצורה מלאה לתחום קידום אתרים, ישקף לכם את הדברים החשובים ביותר, ויספק לכם תשובות לשאלות שעדיין לא פתורות. שימו לב: תחום קידום האתרים נשען על פי האלגוריתם של גוגל, לכן, הלימודים אף פעם לא מסתיימים. כלל המקדמים בישראל לומדים תמיד דברים חדשים, תמיד מתעדכנים, ותמיד רעבים לעוד.

אולי תרצו לקרוא גם על: