חשיבות SEO בפיתוח אתר אינטרנט

כל הנושא של פיתוח אתרי אינטרנט ובניית אתרים לעסקים הינו נושא מורכב מאוד. רבים חושבים כי להקים אתר אינטרנט זה דבר פשוט, וכל אחד יכול לבצע זאת, אך בפועל המצב שונה. להקים אתר אינטרנט יכול להיות עניין מורכב, וישנם מרכיבים רבים אליהם יש להתייחס בזמן הקמת האתר, ולכן חשוב לפנות אך ורק אל חברה מקצועית לבניית אתרים אשר תדע כיצד להתייחס בצורה נכונה לכל האספקטים של הפיתוח ותקים עבורכם אתר אשר ישמש אתכם היטב, ולאורך זמן, ללא כל בעיה.במאמר זה נתרכז בחשיבות ההתייחסות לנושא של מקדם אתרים, בזמן הפיתוח ובמה עוסק כל נושא ה Front End ביחס לפיתוח האתר.

פיתוח האתר תוך מתן דגש למאפייני SEO

לא משנה עד כמה תשקיעו בעיצוב של האתר או בפיתוח הטכנולוגי שלו, בסופו של דבר, אם הוא לא יצליח להתקדם בצורה נכונה במנועי החיפוש, תפספסו את המטרה שלו. ככל שתוכלו להציב את האתר במקום גבוה יותר בראש תוצאות החיפוש, ותחת מנעד רחב מאוד של מילות מפתח, כך תוכלו להפוך את האתר לפופולארי ומצליח יותר. לכן, כאשר מפתחים אתר חדש חשוב מאוד לשים לב למאפייני SEO ובכלל, רצוי להקים אתר רק עם חברה בעלת מומחיות לא רק בבניית אתרים, אלא גם בקידום אתרים, כך שהיא תוכל לשלב את הידע שלה בשני הנושאים בהקמת האתר שלכם.

המשמעות של Front-End על האתר ועל הקידום

נושא ה Front-End הינו נושא המתייחס לפיתוח צד של האתר, מדובר ברכיבים אשר הגולשים באתר באים במגע ישיר איתם בזמן השימוש באתר. נושא זה מתייחס לשלושה מרכיבי מפתח חשובים – הנגישות של האתר, נוחות השימוש בו והביצועים של האתר.

מעבר לביקוש הגבוה בהייטק למפתחי Front End, מפתחי Front End הינם מפתחים אשר צריכים לשלב ידע בכמה שפות פיתוח, אבל לא רק זה, אלא גם חוש אסטטי ויצירתיות אשר יאפשרו להם לשים לב לדקויות ולפרטים הקטנים באתר אשר יכולים להשפיע על המשתמשים בו, פרטים כמו הפונטים, הגדלים שלהם וכדומה.

כל נושא ה Front-End הינו נושא אשר משפיע גם על השימוש באתר, וגם על הקידום שלו. גם אם תקדמו אתר מסוים אל המקום הראשון, אם השימוש בו איננו נוח ונעים, המשתמשים יינטשו אותו לאחר זמן קצר יחסית והוא יתחיל לסגת אחורה בתוצאות החיפוש. לכן חשוב בפיתוח האתר לשלב מפתחי Front-End בעלי הבנה וניסיון גם בעולם ה- SEO אשר ידאגו אתר שהוא לא רק מתקדם מבחינה טכנולוגית, אלא גם מתאים לשימוש של הגולשים הזקוקים לו ולמנועי החיפוש.

הכל מתחיל מאפיון נכון של האתר

כל הפרטים הנוגעים בפיתוח האתר, ומשפיעים עליו, הינם פרטים אשר יש לקחת בחשבון כבר בזמן האפיון של האתר. חברה מקצועית בפיתוח אתרים מעלה כבר בשלב האפיון את הצורה של ממשק המשתמש, את מאפייני ה SEO  אשר ישולבו בתוך האתר ועוד פרטים רבים אשר אליהם יתייחסו כל המפתחים מאוחר יותר, כל אחד בתחום שלו.

לכן שלב האפיון של האתר הוא שלב חשוב מאוד. לקוחות רבים רוצים כבר לראות התקדמות מהותית כמו עיצוב או אפילו כמה דפים ראשונים של האתר, כך שהם ממהרים ולוחצים על מאפייני המערכת לסיים את עבודתם מהר ככל האפשר, ולעיתים מדובר בטעות חמורה מאוד.

ממש כמו שבנייה של בניין טוב ויציב מתחילה בבנייה של יסודות חזקים, כך האתר חייב את האפיון הזה, שהוא למעשה היסוד עליו הוא מתבסס, ולכן חשוב להשקיע חשיבה מקצועית ושילוב של כמה אנשי מקצוע בזמן האפיון בכדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

המאמר בחסות חברת TechJob – חברת השמה להייטק.

אז מה היה לנו פה?

אולי תרצה לקרוא גם על:

לוגו אלי סאסי

בחרו את השירות הרצוי
והתחילו במסע...