לקידום אתרים יש מגוון רחב של שיטות שמסייעות בחיזוק דפי האתר ובהגברת הסמכות שלו בעיני גוגל ובעיני יתר מנועי החיפוש. אחת מן השיטות לחיזוק האתר היא באמצעות הקמת בלוג להעלאת פוסטים במגוון נושאים שונים. [בנייה וקידום אתר בגוגל מעניין אותך?]
הבלוג בעצם מאפשר לנו לכתוב כמעט על כל מה שעולה על רוחנו מבלי להספים את האתר. למשל דפי הקטגוריה שבתפריט הראשי חייבים להיות ממוקדים וסופר רלוונטיים לגולשים. דפי המאמרים של הבלוג כבר יכולים ללכת מסביב ולדבר על נושאים קצת פחות בוערים ועדיין לאפשר לנו להתברג בתוצאות שונות.
למה כדאי לתחזק בלוג עבור קידום האתר?
למנועי החיפוש חשוב לדעת שהאתרים כל הזמן מתחדשים ומתרעננים. הדרך היחידה שבה אנחנו נראה לגוגל שאנחנו סופר פעילים באתר ורק מחכים לקבל דירוגים טובים יותר, היא באמצעות העלאת תכנים חדשים. ומה היתרון בכך? הנה כמה פירות שאפשר לקצור בעזרת בלוג.
ביטוי זנב ארוך
עצם העובדה שאנחנו מאפשרים לעצמנו להתפרע יותר בבלוג ופחות ללכת על ביטויים גנריים ועיקריים, מוביל אותנו להופיע בביטויים נוספים שטרם הופענו בהם קודם לכן. כך למשל, אתר שעוסק בלימודי נדל"ן יקדם את הביטוי לימודי נדל"ן בקטגוריה או תת קטגוריה של נושא קורסים. בבלוג ניתן להעלות מאמר שכותרתו היא "מה כדאי לעשות לפני שמשקיעים בנדל"ן". בדרך זו האתר יופיע בשאילתה הארוכה הזו ועשוי להגיע לגולשים רלוונטיים שימצאו עניין בקורס.
קישורים לחיזוק העמודים הפנימיים
בבלוגים אפשר גם להתפרע יחסית עם כמות הקישורים הפנימיים שמפנים לעמודים נוספים באתר. דרך קישורים פנימיים באנקורים רלוונטיים נוכל לחזק את הדפים ולהסביר לגוגל בצורה טובה יותר את ההיררכיה באתר. כך למשל אם יש לנו תת קטגוריה של קורס נדל"ן אז נקשר מתוך המאמר "מה כדאי לעשות לפני…." בביטוי לימודי השקעות נדל"ן. בכך הבהרנו למנועי החיפוש בצורה מעט שונה על הביטוי החשוב הזה ועל מעמדו באתר שלנו.
חיזוק היררכי ב-URL
ה-URL שלנו בנוי כך: example.co.il ובדף קטגוריה כך: example.co.il/category. ככל שהולכים ומתעמקים באתר והמבנה הולך ומתארך, האתר שלנו רומז למנועי החיפוש על ההיררכיה ומה הם הדפים החשובים ביותר. לעתים ניתן להשתמש בדפי פוסט שלא יופיעו תחת הבלוג, אלא תחת דף מסוים שאנחנו רוצים לקדם. אז אם הפעם אנחנו מקדמים החלפת מצבר בראשון לציון ורוצים לחזק את העמוד, אז נכתוב פוסט כלשהו בנושא ונשים אותו בצורה היררכית תחת הדף שמקדם את הביטוי החלפת מצבר בראשון לציון.
זה אמור להיראות בצורה הבאה: example.co.il/category/sub-category/blog-post. למעשה שמנו מאמר נוסף שנמצא תחת התת-קטגוריה שאנחנו רוצים לחזק ובכך הגברנו את מעמדה בהיררכיה הכללית של האתר.
אז האם בלוג הוא דרך טובה לקידום? חברות קידום אורגני רבות וביניהן מקום ראשון עושות שימוש ניכר בבלוג כדי להזרים דם חדש לאתר ולפתוח דלתות עם מגוון ביטויים חדשים. אל תוותרו על בלוג באתר שלכם והיו סמוכים ובטוחים שלאט אבל בטוח תקצרו את הפירות.

הכנסה נוספת/פסיבית – איך אני מרוויח מאתרים שאני בונה לעצמי ומקדם?
הכנסה נוספת כל חודש [אפשר גם מהבית] – אז איך עושים את זה?בואו נבין קודם כל מהי הכנסה נוספת אמיתית? כמה אפשר להרוויח באמת מהכנסה

אלמנטור / Elementor: ה-Page Builder הטוב בעולם
אלמנטור / Elementor: ה -Page Builder האולטימטיבי 🙂 לא צריך להיות שרלוק בשביל לעבוד עם אלמנטור פייג' בילדר, זה אלמנטרי אלמנטור (Elementor) הוא פייג' בילדר

בואו נדבר על וויקס ו SEO-אפשר או אי-אפשר לקדם אתרי וויקס?
קידום אתרים בוויקס – בואו נדבר על זה מזווית אחרת נראה שבכל תקופה יש מחלוקות המלוות אותה, יוצרות מחנות ומאלצות אותנו לבחור צד: עופרה חזה

שירותי טלמיטינג ותיאום פגישות לעסקים דרך שיווק דיגיטלי – קודם מייצרים לידים ורק אח"כ מתאמים להם פגישה / שיחת ייעוץ
שירותי טלמיטינג ותיאום פגישות לעסקים – באמצעות שיווק דיגיטלי! הדגשה: אנו לא מבצעים תיאום פגישות לדאטה קרה. אין אצלנו מוקד מכירות – אנו חברת קידום

קידום אתרים לעסקים קטנים: המתחרים שלכם כבר שם, לא תתנו להם פייט?
קידום אתרים לעסקים קטנים קידום אתרים לעסקים קטנים הוא אמצעי המאפשר לאותם עסקים לתת "פייט" אמיתי למתחרים אך גם לחברות גדולות, מותגים ותאגידים. ובעידן שבו כולנו

בניית אתרים רספונסיביים: כך עושים את זה היום, כך עושים את זה נכון
בניית אתרים רספונסיביים אמנם בניית אתרים רספונסיביים נראית לנו היום כמו משהו שהוא מובן מאליו, אך זה ממש לא היה תמיד כך… זה קרה במחצית

מחיר בניית אתרים: {המחירון} ה"לוי יצחק" של ענף דיגיטל
בניית אתרים מחיר מחירון 2020 כאשר בעלי עסקים מחפשים בגוגל את מילת המפתח "בניית אתרים מחירון" הם ככל הנראה מקווים להגיע ללוח מחירים קבוע בדומה

מדריך גוגל לעסק שלי: נותנים לך. לא תיקח? [google my business]
מדריך גוגל לעסק שלי כל טירון בצה"ל שמע לפחות פעם אחת את המשפט "נותנים לך, תיקח. מרביצים לך – תברח". זו לא איזו מורשת קרב

נכסים דיגיטליים: כמו השקעה בנדל"ן אבל בלי משכנתה וללא סיכונים
נכסים דיגיטליים העשירים תחילה משקיעים את הכסף שלהם ורק אז מבזבזים את מה שנותר להם. העניים קודם מבזבזים את הכסף שלהם ורק אחר כך משקיעים

פיתוח אפליקציות ו SEO – הילכו שניים יחדיו? ילכו, ילכו
פיתוח אפליקציות "אבל סאסי עכשיו חברות ועסקים מתרכזים בפיתוח אפליקציות וגם יותר ויותר אנשים משתמשים באפליקציות ופחות באתרי אינטרנט, אתה בטוח שיש עתיד למקדמי אתרים?

מדריך בניית אתרי וורדפרס: כי מה שטוב לביונסה, טוב גם לי
בניית אתרים וורדפרס כאשר לקוחות, קרובים או חברים שואלים אותי על בניית אתרים וורדפרס תהיה פלטפורמת ה- CRM הראשונה שאמליץ עליה. וכאשר אני נשאל מדוע

שיווק שותפים: אפשר לעשות כסף גם בזמן שישנים
שיווק שותפים: מא' ועד ת להכנסה חודשית פאסיבית נוספת תראו, אם עבודה מסודרת 5 ימים בשבוע, עמידה בפקקים מדי יום – פעמיים ביום, בוס קפדן

עוד אין לכם וואטסאפ ווב? לא נורא: וואטסאפ ווב להורדה
עוד אין לכם וואטסאפ ווב? לא נורא: וואטסאפ ווב להורדה – מדריך בגובה העיניים אתמול דיברתי עם חבר טוב. במהלך השיחה הוא אמר לי שהוא

דוח מהירות חדש בגוגל, אלגוריתם Bert ושלל עדכונים
הם מנסים, להבין עוד ועוד ולאסוף כל פיסת מידע אפשרית על אתר האינטרנט שלנו. אם לא שמתם לב עד כה – עולם ה SEO שהכרנו

שיפור זמן טעינה: איך להגיע מ 0 ל 90 לידים בחודש בפחות מ 5 דקות
איך הגעתי מ 0 לידים ל 90 לידים בחודש בפחות מ 5 דקות? הקמפיין כבר באוויר ורץ, הקליקים מבזבזים כסף ללא חשבון, ולידים? דממה מוחלטת.

Google Mobile First: איך עדכון המובייל פירסט משפיע על עולם ה SEO?
Mobile First – מכירים? שמעתם? הפנמתם? אם לא אז הנה – הגיע הזמן! אין ספק, עולם ה SEO עובר בשנים האחרונות הרבה טלטלות אבל הגדולה

עמוד 404 בחנויות וירטואליות – איך מתמודדים עם מוצר פג תוקף?
מקדמים חנות וירטואלית עם מוצרים? בעלי חנות אך קידום אורגני חשוב לכם? מצוין. המאמר הבא יכול לעזור לכם לקבל החלטות בכל הקשור למוצרים פגי תוקף

החשיבות של מטה טייטל מזמינה
הקלדתם ביטוי כלשהו במנוע החיפוש? מיד קפצו מולכם מגוון רחב אתרים שונים שכולם ככולם מציעים את המידע הרלוונטי עבורכם. המבנה של האתרים המופיעים הוא ברור
מחקר מילות מפתח: טכניקות בסיסיות למחקר מילות מפתח
כאשר אנו ניגשים לקדם אתרים, הדבר הראשון והבסיסי ביותר שעלינו לעשותו, הוא איך לא – לבצע מחקר מילות מפתח מקיף. מטרתו של המחקר היא לאתר

מפות חום: איך מפות חום יכולות לסייע בקידום האתר?
בעבר קידום אתרים בגוגל היה פשוט וקל – היינו חוזרים על מילת המפתח מספר בלתי מבוטל של פעמים, ומנוע החיפוש מיד היה מסיק שהדף שלנו