מתבלטים בין קמפיין ממומן בגוגל לבין קידום אורגני? אולי פרסום בפייסבוק?
חשוב להבין מה ניתן להשיג מקמפיין ממומן בגוגל ולמה לצפות.
- מטרת הפרסום: דבר ראשון שצריך לשאול את עצמנו זה "מה אנו רוצים להשיג" ? מה המטרות והיעדים המצופים מהקמפיין? האם אנו רוצים חשיפה ותדמית בלבד כדי שיכירו אותנו? האם אנו רוצים יותר לידים לצורך הגברת המכירות? או שאולי מדובר בפיילוט קצר שייתן לנו להרגיש את השוק?
- תקציב: כמו בכל דבר בעולם הפרסום והשיווק באינטרנט – מה התקציב שלנו מאפשר לנו לעשות? האם אנו יכולים להחזיק קמפיין כמה חודשים טובים גם אם לא נגיע ליעדים כבר מהחודש הראשון? אולי בכלל מה שנכון לנו לעשות זה קידום אורגני?
- מדידה: אחד מהמדדים החשובים ביותר שיש לנתח זה תוצאות ופרמטרים שונים בקידום ממומן בגוגל.
יש למדוד לא רק כמה כסף שילמנו וכמה לידים קיבלנו אלא לדרוש מחברת הפרסום נתונים עמוקים יותר כמו:
- אחוזי CTR – כלומר כמה אנשים נחשפו למודעה שלנו לעומת כמה אנשים באמת הקליקו עלינו
- שימוש במפות חום: הקלטת הגולשים על מנת לצפות במחזורי גלישה באתר ולחוות את הלישה מנקודת מבט של הגולש.
כל אלו יתרמו וישפרו את נתוני הקמפיין מה שישליך בצורה ישירה על כמות הלידים וההכנסות שלכם.
טיפ קטן:
חשיפה – על זה כל המהומה. אחרי הכל, אנחנו מדברים פה על רכש מדיה לכל דבר. אנו קונים מקום בתוצאות החיפוש בגוגל.|
לכן, השתמשו בכל הכלים הרלוונטיים שמערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם.
כגון תוספי sitelinks, תוספי הסבר, תוסף טלפון לנייד ועוד..
למידע והסברים על תוספי משנה לחצו כאן
בהצלחה!