גם אם הייתם החברה או הארגון המובילים בענף באזור המגורים שלכם, ואפילו בכלל הארץ, המסלול ליפול מטה ולהיות אחרונים, או לא ידועים מהיר משחשבתם, בייחוד כיום שכל הפרסומים מבוססים על אינטרנט. פרסום בגוגל ברובו (למעט נדבך קטן ממנו) לא עולה כסף, מה שהופך את השוק משוק שרק הכסף מדבר, לשוק של ידע טהור: העסק בעל הידע הוא זה שמביא לקוחות. אכן, גם ברמה הקמעונאית, ניתן לראות חזרה של הצרכנים למכולות ולחנויות החנווניות הקטנות והעדפתן על רשתות השיווק, במיוחד רשתות שיווק שלא מפרסמות ולא מעבירות מסר שהוא ערך מוסף ללקוח. אם תמורות אלו מתקיימות בתחום כה מבוקש כמו מזון, שוו בנפשכם מה יקרה בתחום האזוטרי יותר בו אתם עוסקים. לכן, אל תנוחו על זרי הדפנה, והירשמו לשירות פרסום בגוגל מותאם אישית.

כיצד מתאימים אישית שירות פרסום בגוגל ללקוח?

ראשית כל, מבררים מהן מטרותיו של הלקוח: עבודה אצל מעט לקוחות בהרבה כסף או אצל הרבה לקוחות תמורת מעט כסף מכל אחד. מבררים מהו החזון העסקי שלו, היכן הוא רואה את עצמו בעוד 5 או 10 שנים, ובאיזו פוזיציה הוא מעוניין להיות בתקופה הזו. בהתאם לכך, משווקים את בית העסק שלו ברמה שתתאים לו, ואשר תביא לו לקוחות בהיקפים שהוא ייחל לעצמו, ומהסוגים להם הוא פילל: קבוצות גיל, קבוצות אוכלוסייה, מאזור מגורים מסוים, וכד’.

מה נעשה בפועל על מנת לקדם פרסום בגוגל ללקוח?

כמובן שאם מדובר בלקוח גדול, חברות וארגונים, רוב השירות נעשה על מנת לקדם את האתר בגוגל. למותר לציין כי אם אין לחברה או לארגון שלכם אתר עדיין, זו עובדה מצערת, אבל אנחנו נהיה שם בשבילכם ונדאג להרמת אתר לאוויר מהר ככל האפשר. רוב ההתמקדות תהיה באתר, כאשר אם החברה מקצועית בנושא מסוים, נקדם גם פרסום מאמרים מקצועיים בפורומים חיצוניים. כמו כן, נפעיל דפי נחיתה שיאפשרו ללקוחות חדשים להכיר אתכם ולהירשם לשירותים שאתם מעניקים. בדרך זו, פרסום בגוגל יביא לכם לקוחות וידאג שתמיד תישארו רלוונטיים. חשוב לציין כי רוב משימות השיווק הן משימות על בסיס תחזוקתי קבוע: כתיבת מאמרים, כתיבה לעמודים הרשתות החברתיות וכד’. לכן, חשוב להקצות תקציב חודשי קבוע לשיווק העסקי שלכם, ובפרט עבור פרסום בגוגל.