המצב בו יש לכם מוצרים בחנות וירטואלית, שעומדים על תילם כי אף אחד לא קונה הוא מצב ידוע ומוכר במיוחד כיום בעידן האינטרנט. זה לא ישתנה אם לא תטפלו בזה. לכן, חשוב מאד לעשות פרסום בגוגל, ולהתייחס לכך כפרויקט בפני עצמו, אשר יביא קהל לאתר ויגרום לכם להצלחות מסחריות רבות ככל האפשר.

ההבדל בין שיווק ליח”צ, וכיצד נהנים משניהם?

שיווק היא פעולה ליידוע העסק עליה בעל העסק שילם כסף. יח”צ יכול להיות גם בחינם, ויכול להיעשות גם ללא ידיעתו של בעל העסק. החל מקרובת המשפחה שמחמיאה לעסק ברבים ועד לאיש מקצוע נחשב שמחמיא לכם מבלי שביקשתם, או אפילו כותב כתבה קטנה בלי לראיין אתכם – אלו נחשבים יח”צ. הציבור הישראלי – כשהוא רואה שלעסק יש יח”צ, לרוב יסיק שמדובר בעסק מקצועי, ויפנה אליו, מה שלא בהכרח קורה בעסק שיש לו רק שיווק, אבל על מנת שאנשים בכלל יכירו אתכם אתם צריכים שיווק, וצריכים שהוא יהיה פרסום בגוגל: מנוע החיפוש מס’ 1 בעולם. רק ככה אנשים יכירו אתכם וייווצר עבורכם קהל יעד חדש.

כיצד מתניעים פרסום בגוגל לבית העסק?

חבילת הפרסום לבית העסק מתחלקת ל- 2 מוצרי צריכה עיקריים: ממומנים ושאינם. המוצרים הממומנים הם מודעות אשר יכולות להתפרסם ברשתות חברתיות ובמנועי חיפוש תמורת תשלום. את המודעות ניתן לפלח לקהלי יעד ואזורים גיאוגרפיים בהם הן יפורסמו, וככל שתשלמו יותר כסף, כך גוגל או פייסבוק יפרסמו יתר פעמים וליותר זמן – את המודעות שלכם. לעומת זאת, בפרסום אורגני, כלום לא עולה לכם כסף, אבל אתם כן נדרשים לכתוב ידע טהור על מה שאתם עושים: מאמרים ודפי נחיתה. ברוב בתי העסק, ההצלחה מיושמת על ידי שילוב של 2 שיטות הכתיבה, הממומנת והאורגנית.

על מה חשוב להקפיד כאשר מבצעים פרסום בגוגל לעסק?

לדבר על דברים שהלקוח ירצה לשמוע אודותיהם, לדבר על דברים שהם ידע חדש, ולא חזרה על הידע הקיים או נבירה ברבדיו הקודמים. להתנסח בעברית תקינה וברורה. להקפיד על מונחים מקצועיים, ולהרשים את הלקוח שמדובר בכותב בעל ידע, שיש לו מה לתרום לו גם בהמשך. את כל זאת, מבצעת חברת פרסום בגוגל עבור כל לקוח ולקוחה.