בעידן המודרני, צרכנים מסתמכים פחות על חנויות גלויות ויותר על הידע הטהור שהם מקבלים. בעבר, הפרסום התנהל על פי מראה עיניים. מה שלא נראה טוב – לא מכר, ומה שנראה טוב אך לא בהכרח עשה עבודה טובה – מכר. כיום הצדק האוניברסלי מתחיל לחזור למחוזותינו לנוכח העובדה שמי שמחפש בעל מקצוע טוב פונה לפרסום האינטרנטי, שואל על המלצות ברחבי הרשת, ולרוב מגיע לאותה תוצאה: בעל עסק מסוים עליו כולם ממליצים. רוצה שזה יהיה אתה? אתה חייב פרסום בגוגל אשר יתחיל להכניס לתודעה שאתה הוא ספק השירות באותו תחום.

כיצד פרסום בגוגל יכול להפוך אותך מעוסק ממוצע לעוסק השולט בענף המקצועי שלך?

פרסום בגוגל מכניס לתודעה שאתה הוא בעל הידע, אבל בתנאי אחד: שאתה באמת כזה. מה שצריך על מנת להראות זאת לציבור הוא כלים שיסייעו לך להיות ממונף גבוה בתחום: מאמרים מקצועיים, דפי נחיתה, והצלחות מקצועיות שהיו לך בעבר, ראיונות שהיו לך בתקשורת, אם היו, וכד’. בכל מקרה, גם אם למעט מאמרים מקצועיים אין לך כלים אחרים, הטמעתם במקומות הנכונים על ידי פרסום בגוגל יכולה לחשוף אותך לתקשורת ולמתעניינים במהרה.

מה יכולות להיות מטרות המינוף של בית העסק בגוגל?

בתי עסק יכולים להציב לעצמם כל מיני יעדים: להגיע להכנסה ברף מסוים עד תקופה מסוימת, לצבור X לקוחות, לזכות לחשיפה תקשורתית, ועוד. מה שחשוב הוא להציב מטרה, ולהבין כי אותו פרסום בגוגל יכול מממש רק אותה או את מקבץ המטרות אשר מנית. פרסום בגוגל, וביצועו באופן נכון על ידי חברה מקצועית יכולים להשיג לך הישגים שיתרמו להשגת אותם מטרות ואותן יעדים.

אלו סוגים של פרסום בגוגל ניתן להפיק עבור הלקוח?

מודעות ממומנות, דפי נחיתה, מאמרים כתובים לפרסום בבלוג או בפורום, מאמרים כתובים לאתר האינטרנט של העוסק, שכתוב תוכן לאתר האינטרנט, ועוד. כל המשימות הללו ייעשו על ידי חברת הקידום בגוגל בהתאמה אישית ללקוח ולצרכיו, ובכפוף להשלמת המטרות והיעדים שהוא הציב לעצמו. חברת פרסום בגוגל תגרום למימושם מהר ככל האפשר באמצעות חבילת פרסום אטרקטיבית במנוע החיפוש, והטמעתה ברשות הרבים.