מדוע פרסום בגוגל חשוב יותר משהיה חשוב פרסום במשרדי פרסום בעידן הטרום דיגיטלי?

משום שפרסום בגוגל יכול להניב לכם מה שבעל החנות הרגילה משנות השמונים יכול היה רק לחלום עליו: להיפגש אך ורק עם לקוחות שבאים לקנות. כמה פעמים ביקרתם בחנות ואמרתם למוכר “באתי רק להסתכל” או שמעתם מבקרים אחרים מתבטאים כך? אנו מאמינים שכבעלי החנות, הייתם רוצים שמספר הקונים יעבור את מספר הבאים-להסתכל, וזה בדיוק מה שעושה פרסום בגוגל. פרסום בגוגל לא בא להשוויץ בעסק שלכם או לגרום למשיכת לקוחות עקב מעשי גנדרנות גרוטסקיים. ההיפך הוא הנכון, הוא בא להתמקד בדיוק בקהלים היעד להם אתם צריכים לתת עבודה, מה שאומר שמי שפונה אליכם פונה אליכם לקבל בדיוק את העבודה שהוא פילל לקבל.

על מנת להצליח בעידן גוגל אתם צריכים להיות הכי טובים בתחומכם ולהרשים בכתובים את הלקוחות

היותכם באמת ובתמים הכי טובים בתחום העיסוק שלכם זה דבר אחד. מה שבאמת יביא לקוחות הוא ניסוח של כתבים בהם אתם מוכיחים שאתם הם בעלי המידע והבקיאות באותו ענף, ושהלקוח זקוק לכם על מנת לקבל ידע בוטיק באותו תחום ולהתקדם בו. לכן, חשוב לעדכן את רשימת המאמרים שלכם בפרקי זמן קצובים ולדאוג שהם יפורסמו בכל מקום אפשרי: באתר שלכם, בקידום במנועי חיפוש, בבלוגים, בפורומים, ברשתות חברתיות ובעמודים המקצועיים בהן. לכך, תדאג חברת פרסום בגוגל אשר תבטיח כי כל מה שאתם כותבים או מעדכנים יגיע לאן שצריך ויביא לכם לקוחות רבים שיהיו הלקוחות שלכם.

פרסום בגוגל עם הצלחה יכול להכניס לכם עשרות עד מאות אלפי שקלים

חשבונות יוטיוב מסוימים, בהם כל סרטון מכיל מאות אלפים או מיליונים של צפיות מזכים בכסף מזומן את לקוחותיהם. בישראל, בעל חשבון היוטיוב הכמעט יחיד שהוא כזה הוא אייל גולן, אבל לקוח כמוהו נחשב לבינוני לעומת לקוחות מסוימים באוסטרליה או ארה”ב, וזה לא בגלל שהם אמריקאים או אוסטרלים אלא בזכות זה שהם חשבו בגדול, והפיקו סרטונים באיכות בלתי מתפשרת, עם תוכן איכותי. פרסום בגוגל על בסיס סרטונים כאלה הוא יקר, זה מצריך אולפנים ועורכי וידאו, אבל סרטון פשוט המסביר את פעולת העסק שלכם יכול לתרום יפה מאד לחשיפת העסק.