מקדם אתרים אלי סאסי

שנתקדם?
054-6700-290

קידום אתרים לדינוזאורים בלבד

רוצה להתייעץ? מלא/י פרטים, או חייג/י: 054-6700290

קידום חנות וירטואלית › קידום אורגני לאתרי eCommerce

אתם כאן – כי יש לכם חנות באינטרנט וכן, אתם רוצים להרוויח ממנה יותר כסף.

זה בדיוק מה שאני עושה. מביא יותר כניסות מגוגל לחנות שלכם ודואג להגברת יחס ההמרה בכל יום מחדש.

אשמח לשלוח לכם דוח מצב עדכני להבנת הפוטנציאל הלא ממומש. חייגו: 0546700290

אפשר לספר המון על קידום אתרים אורגני אבל אותך מעניין תוצאות, אז בבקשה:

אז מה שונה פה? או במילים אחרות – למה איתי?

יש אין סוף אפשרויות זולות לבניית חנות וירטואלית והאמת? הן די מפתות. אבל האכזבה הגדולה היא שגם אחרי שהשקעתם זמן וכסף, אתם לא מצליחים למכור בחנות כלום - ואתם אפילו לא מבינים למה.

אז זה די פשוט: אתר מכירתי בונים עם איש שיווק ומכירות דיגיטלי. כזה שרואה את התמונה הכוללת מהשניה הראשונה.

חנות וירטואלית זה ברור. אבל מה היא כוללת?

עיצוב אישי מ 0 ע"י מעצבת גרפית

החנות שלכם תהיה ייחודית ולא דומה לשום אתר אחר

ניהול עצמאי שלכם

תוכלו לפתוח דפים, קטגוריות ותתי קטגוריות, לשייך מוצרים, לערוך תפריטים ועוד אפשרויות רבות

מערכת בקרת מכירות

הזמנת משלוחים, מעקב הזמנות ודוחות פעילות נוחים.

אחסון על גבי שרת מקצועי

תעודת SSl ללא עלות, הפניות 301 חיוניות באופן אוטומטי, התקנת פלאגינים לשיפור זמני טעינה באופן אוטומטי ועוד הרבה פינוקים בכל שלב בתהליך

ללא הגבלת מוצרים

תוכלו לעדכן מוצרים לפי צבעים, גדלים שונים, לעדכן על מבצעים ועוד

אתם בידיים של מקדם אתרים

כשמקדם אתרים בונה לכם מערכת להקמת חנות תהיו בטוחים שהאתר שלכם תואם להנחיות גוגל ולהגדרות ה SEO הדרושות עבור גוגל

הנפקת חשבוניות

הפקת חשבוניות באופן אוטומטי לכל עסקה

ליווי ותמיכה אישית

כשאתם בונים איתי חנות וירטואלית אתם נכנסים לעולם שלי כמקדם אתרים. תקבלו ייעוץ מלא והכוונה וכמובן מחירים מיוחדים בשירותי הקידום והפרסום בגוגל ופייסבוק

בקשה אישית? פיתוח מיוחד עבורכם? שאלה/התלבטות?

אין בעיה – אתם במשפחה תומכת – תמיכה מלאה לכל בקשה ודרישה.

חנות וירטואלית על וורדפרס
דלתות תבור - חנות וירטואלית
עיצוב אישי לחנות באינטרנט
תיק עבודות לבניית חנויות וירטואליות

אוהבים לקדם דברים מהר? תתקשרו אני זמין – 0546700290 – אלי סאסי

לקוחות ה VIP שלי מספרים עלי :

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

אתם בידיים טובות!

קוראים לי אלי סאסי. ואני מקדם אתרים ב GOOGLE ומשווק דיגיטלי משנת 2010.

כחלק מתפקידי נחשפתי לא מעט לעולם של בניית אתרים וחנויות וירטואליות באינטרנט. נחשפתי למורכבות של הדברים ולתהליכים לא נכונים שהלקוחות עוברים אצל ספקים בתחום בתהליך של בניית חנות וירטואלית.

הבעיה הנפוצה ביותר בבניית חנות וירטואלית היא שכל שינוי שתרצו לבצע שאינו כלול בחבילות הבסיס יעלה מאות אם לא אלפי שקלים:
לדוגמא: 

אם האתר נטען לאט? תקבלו הצעת מחיר על אלפי שקלים במקום טיפול נקודתי ומהיר.
אם תרצו פיצ'ר שאינו קיים? יגידו לכם שכרגע לא ניתן לבצע את השינוי במערכת
תרצו שהאתר יהיה מותאם לקידום אורגני בגוגל? או לשמור על מיקומים ודירוגים בגוגל בשעה שתעברו מאתר ישן לחדש? לרוב זה לא יהיה מובן מאליו לחברת הפיתוח משום שהיא אינה מומחית ב SEO והתהליך לא יתבצע נכון.

אז אצלי זה לא ככה. אצלי יש לכם גב טכנולוגי חזק. מרמת האחסון היציב והמהיר ועד תמיכה טכנית מלאה בעדכון התוכן והמוצרים באתר. והכי חשוב – אני אתכם יד ביד גם לשלבי הקידום האורגני והפרסום הממומן בגוגל ובפייסבוק לאחר בניית החנות. אדאג שתרוויחו מהחנות וכמה שיותר!'

קידום חנות וירטואלית: איך מקדמים חנות וירטואלית?
האם קידום אורגני לחנות eCommerce שונה מקידום אתר תדמיתי רגיל? עוד נבין בהמשך המאמר…

קידום חנות וירטואלית (בשונה מקידום אורגני לאתר תדמיתי) מחייב אותנו לרדת לפרטי פרטים אם נרצה באמת להגיע לתוצאות. הטראפיק האורגני המגיע מגוגל מגיעה בצורה שונה אל האתר. מי שלא יודע זאת – ישקיע משאבים במקומות לא נכונים באתר.

מעבר לקידום אורגני, נושא חווית המשתמש הפעם מורגש בעיקר בכיס!
אנו יכולים להביא המון תנועה אל האתר אבל אם לא יהיו מכירות? הכל יורד לטמיון…

לכן יש לקחת חברת קידום אתרים שמבינה גם בחווית משתמש ויכולה לשלב בין SEO מוצלח וחכם לבין ניתוח התנהגות הגולש

בואו נבין מה מיוחד בקידום חנות אינטרנטית וירטואלית

דפי מוצר בחנות וירטואלית ו SEO:

אני חושב שאחד מהדברים המבדלים ביותר בין חנות וירטואלית לבין אתר תדמיתי הם המוצרים שבאתר. המוצרים הם אלו שהופכים באמת את האתר למשהו אחר, מטרות שונות. גם ב SEO יש התעסקות לא פשוטה בכלל עם דפי המוצר וטיפול לא נכון בסוגיה הזו עלול לעלות לכם בהפסד של עד 90% בטראפיק האורגני.

תוכן משוכפל ופירוט מוצרים דינמיים:

אז בואו נבין קצת לגבי מוצרים. בלא מעט תחומים [כמו אופנה, תיירות, קופונים ועוד] ישנם כמה גופים גדולים בודדים המספקים לכלל בעלי האתרים את המוצרים. הבעיה מגיעה כאשר הם מספקים תיאור ומפרט טכני לכל מוצר ומוצר.

תחשבו על זה – אותו טקסט המפרט על המוצר, מגיע ל 500 בעלי אתרים ועולה אחד לאחד לאתר…

מה תגידו על זה? כפילות תוכן לא? האמת? ככה ככה. אני אסביר.

גוגל מאוד מחמירה עם עניין כפילות התוכן אבל יש סייג בדברים לפי הנחיות האיכות שלה

הצהרה: תוכן טכני שרלוונטי לגולש הוא לא כפילות תוכן.

מה זה תוכן טכני רלוונטי? תיאור דפי מוצר, פירוט כתובת העסק, טלפון ודרכי התקשרות, משפטי הנעה לפעולה ועוד..

אך יחד עם זאת, עדיין לא ניתן לחגוג. כי אם רוצים להיות דינוזאורים של ממש בגוגל – אי אפשר לסמוך על העובדה ש "יהיה בסדר" וצריך לפעול.

אז מה עושים? התשובה פשוטה – כותבים טקסט מקורי משלנו על כל מוצר ומוצר.

וכן, לא השתגעתי, גם אם יש לכם אלפי מוצרים באתר, תעשו תכנית עבודה, ובכל יום תוסיפו עוד תוכן מקורי לכל מוצר ומוצר על הטקסט המשוכפל. זה לא חייב להיות מאמר של 1000 מילה. גם פיסקה אחת יכולה לעזור יופי יופי [בטח ובטח אם יש לכם אלפי מוצרים באתר]

אוטומטא לדפי מוצר:

דבר נוסף שלגמרי צריך להשתמש בו באתרי איקומרס הם תגיות ה SEO לדפי המוצר. בחנויות וירטואליות אנחנו נכתוב חוקיות אוטומטית שנקראת "אוטומטא".

נגדיר מראש: טייטל, תיאור, H1, ולמחמירים? אפילו טקסט קצר דינאמי.

בואו ניתן דוגמא, נניח שהדף שאתם נמצאים בו כרגע "קידום חנויות וירטואליות" הוא דף מוצר…

אז האוטומטא תהיה כזאת:

טייטל : [שם הדף]: מידע מקיף על [שם הדף] – אלי סאסי

תיאור: מחפשים מידע אודות [שם הדף] ? היכנסו לאתר שלי ותגלו מידע חשוב ביותר אודות [שם הדף]. אלי סאסי – מקדם אתרים משנת 2010.

כותרת ראשית: [שם הדף]

טקסט קצר דינאמי: ברוכים הבאים לאתר [שם האתר] – בואו לקרוא על כל מה שחשוב ב[שם הדף]

ועכשיו נתרגם:

טייטל : קידום חנויות וירטואליות: מידע מקיף על קידום חנויות וירטואליות – אלי סאסי

תיאור: מחפשים מידע אודות קידום חנויות וירטואליות? היכנסו לאתר שלי ותגלו מידע חשוב ביותר אודות קידום חנויות וירטואליות. אלי סאסי – מקדם אתרים משנת 2010.

כותרת ראשית: קידום חנויות וירטואליות

טקסט קצר דינאמי: ברוכים הבאים לאתר אלי סאסי קידום אתרים – בואו לקרוא על כל מה שחשוב בקידום חנויות וירטואליות

מקווה שהדוגמא הסבירה, במידה ולא תוכלו להתייעץ איתי חופשי בנייד. מעניין אתכם לדעת הרבה יותר? אפשר גם להצטרף לקורס שלי

מוצרים פגי תוקף ומערכת יחסים עם sitemap:

כמו כל מוצר, גם בחנות וירטואלית באינטרנט, המוצרים הם פגי תוקף. השאלה היא איך מתייחסים למוצר פג תוקף בכל הקשור לSEO.
הרחבתי על דפי 404 בחנויות במאמר הזה אבל בכל זאת ניתן כאן פרומו קצר. חייב לייצר אסטרטגיה נכונה כיצד להציג לגולש [והאם בכלל להציג] מוצר שהוא פג תוקף. אני יכול להגיד לכם שיצא לי לראות המון אתרי איקומרס שנפלו ב SEO בגלל טיפול לא נכון במוצרים פגי תוקף. מעבר לזה, יש לאפיין חוקיות דינמית ל sitemap עבור כל מוצר ומוצר בהתאם לרלוונטיות שלו בכל רגע נתון באתר. כשאני מקדם חנות וירטואלית אני כמובן דואג לעשות זאת מול חברת הפיתוח.

זמן טעינה שמזנק במדדי האלגוריתם:

על עדכון המובייל פירסט כולנו כבר שמענו ומי שלא שמע שייכנס לכאן דחוף.

אם זמן טעינה חשוב באתר תדמית אז בחנות שצריכה לייצר חווית קנייה מושלמת אין ספק שזה חייב להיות מושלם. אדאג לעבוד בדקדוק מול הפיתוח/ להביא מתכנת משלי כדי לדייק את הציונים של החנות שלכם.ש

הלקוחות שלי נהנים מלידים וטראפיק יום יום.
ומה איתך? עכשיו זה הזמן שלך!

משלוחה

עמוד 1 בביטוי
"משלוחים"

שיא גל

עמוד 1 בביטוי
"קורס סקיפרים"

מרקט-ליד

עמוד 1 בביטוי
"טלמיטינג"

ערוץ 10

עמוד 1 בביטוי
"חדשות"

FXP - לקוח קידום אתר וסריקת שגיאות

עמוד 1 בביטוי
"פורומים"

rotter

"מעבר בטוח לאתר חדש"

עמוד 1 בביטוי
"פדיקור רפואי"

אלי סאסי מקדם אתרים

עמוד 1 בביטוי
"מומחה קידום אתרים"

עמוד 1 בביטוי
"חברת השמה להייטק"

עמוד 1 בביטוי
"תוספות שיער"

בריקטסון

עמוד 1 בביטוי
"השכרת כספות"

יצאת-גדול

עמוד 1 בביטוי
"בעלי מקצוע"

עמוד 1 בביטוי
"מדבקות לרכב"

עמוד 1 בביטוי
"הגירה לארה"ב"

עמוד 1 בביטוי
"בלונים לאירוע"

עמוד 1 בביטוי
"קייטרינג"

זה מה שקורה כשבונים חנות וירטואלית אצל מקדם אתרים : )

מחירים מיוחדים על שירותי קידום אורגני ופרסום ממומן כבר אמרתי?

חפרתי אה? : )

הגיע הזמן שתרוויחו יותר מהחנות שלכם באינטרנט

משנת 2010 אני מלווה בעלי עסקים שרוצים להרוויח יותר בין אם יש להם אתר תדמית ובין אם אתר מכירות, ספר לי על העסק שלך ועל המטרות שלך

אני כבר אדאג לקחת אותך לשם…

חנות וירטואלית, אתר E-commerce, אתר מסחר אלקטרוני, חנות אונליין – לא משנה איך תקראו לזה, אם אתם יזמים בלב ובנשמה המעוניינים למכור מוצרים בעולם החדש ושואפים להגיע לכמה שיותר לקוחות, אתם פשוט לא יכולים להרשות לעצמכם לוותר על  בניית חנות וירטואלית.

חנות וירטואלית היא כלי רב עוצמה להזנקת עסקים ולהגדלה משמעותית של היקף המכירות. ומי שפקפק , הרים גבה  או צקצק עד עכשיו בכל פעם שהוא שמע את המושג חנות וירטואלית, הרי שהיום לנוכח מגפת הקורונה (הארורה) הוא חושב פעמיים לפני שהוא מבטל או קורא תיגר על הרעיון לבנות חנות וירטואלית לעסקים.

שינויים בהרגלי הצריכה: נתוני מסחר של חנויות וירטואליות מסביב לעולם

עולם המסחר עובר לרשת, זה ברור. אבל אתם ממש לא צריכים להאמין לי, ממש. הנה כמה נתונים על מכירות אונליין בעולם רק מהשנים האחרונות. נתונים שעשויים להפתיע רבים:

  • שיעור המכירות של חנויות וירטואליות באיטליה עלה ב-81% בפברואר 2020 לעומת פברואר 2019, בשל משבר הקורונה.
  • גם בסין עלו המכירות אונליין בכ-20% ב-2020.
  • אמזון, החנות הוירטואלית הגדולה והמצליחה ביותר בעולם, שברה שיא נוסף ברבעון האחרון של 2019 ושוויה עמד על מיליארדי דולרים!. בתחילת שנת 2020 הרווחו הנקי של אמזון עמד על 3.3 מיליארד דולרים.
  • ב-2019 לבדה, אמריקאים הוציאו 602 מיליארדי דולרים ברכישות אונליין, וזה עוד לפני שפרצה הקורונה ששינתה עוד יותר את הרגלי הצריכה, וגרמה לעליה של כ-49% בהיקף המכירות אונליין בארה"ב, כאשר בתחום מכירות מוצרי המזון והמכולת בארצות הברית חלה עליה של יותר מ-100% רק באפריל 2020.

תמונה מספר 1: נתוני אדובי אנליטיקס על אודות שיעור הרכישות אונליין באפריל 2020 בארצות הברית בהשוואה למרץ 2020. רואים שחלה עליה של כ-50% ברכישות הכלליות מחנויות וירטואליות, יש עליה של 110% ברכישת מוצרי מכולת אונליין, עליה של 58% ברכישות מוצרי אלקטרוניקה, ועליה של 100% במכירות ספרים אונליין. קרדיט תמונה: Adobe Analytics.

מעריכים כי יש 7.8 מיליארדי אנשים בכל רחבי העולם, ו-26.28% מהם הם צרכנים שקונים אונליין. מספר הצרכנים הדיגיטליים בשנת 2014 עמד על 1.32 מיליארדים ובשנת 2021 מספרם צפוי לעלות ל-2.14 מיליארדים.

תמונה מספר 2: לפי Statista חלה עליה ענקית בכמות הצרכנים הדיגיטליים בעולם מ-2014 ועד לשנה זו -2020, ומגמה זו תמשיך לעלות לפי כל התחזיות. קרדיט: נתונים מאתר: Statista.com, תמונה מאתר: https://sleeknote.com/blog/online-shopping-statistics

בשנת 2018 גוגל אספה נתונים ופרסמה אותם, ומהם עולה כי 63% מכלל אירועי הרכישות מתחילים אונליין. כלומר בין אם לקוחות רוכשים מוצרים בחנות בעולם האמיתי ובין אם לקוחות רוכשים מוצרים בחנות וירטואלית, מסע הקניות עצמו מתחיל אצל רבים כבר ברשת.

תמונה מספר 3: על פי נתוני   Thinkwithgoogleמ-2018 עולה כי כ-63% מכלל מסעות הקניות (בחנויות ממשיות או חנויות וירטואליות) מתחילות אונליין. קרדיט תמונה: https://www.oberlo.com/blog/online-shopping-statistics

תמונה מספר 3: על פי נתוני Thinkwithgoogleמ-2018 עולה כי כ-63% מכלל מסעות הקניות (בחנויות ממשיות או חנויות וירטואליות) מתחילות אונליין. קרדיט תמונה: https://www.oberlo.com/blog/online-shopping-statistics

על פי Episerver 62% מכלל צרכני האונליין מבצעים רכישות לפחות אחת לחודש.

ויש עוד לא מעט סיבות טובות להתחיל לעבוד כבר עכשיו על הקמת חנות וירטואלית, אם טרם התחלתם:

  1. עלות הקמת חנות וירטואלית לעסקים היא נמוכה יותר משמעותית מעלות הקמת חנות בעולם הממשי. אין דמי שכירות עבור השכרת החנות, יש צורך בפחות כוח אדם לכן אין הוצאות רבות על משכורות לעובדים, לא צריך לשלם לעירייה על שילוט או ארנונה, אין צורך להוציא כסף על ציוד משרדי, אין עלות לתחזוקת החנות (ניקיון, למשל) ועוד.
  1. חנות וירטואלית מציעה חוויית רכישה הרבה יותר נוחה ונגישה לצרכנים. הם לא צריכים להתלבש, להסתרק, לחפש חניה, לשלם על חניה או לבזבז כסף על דלק כדי להגיע פיזית אל החנות שלכם, הצרכנים יכולים לרכוש מהחנות בנוחות של הבית וכך לחסוך המון זמן, כסף וכאבי ראש.
  1. חנות וירטואלית יכולה לחשוף את המוצרים לשווקים חדשים ונרחבים יותר. בעוד שחנות בעולם האמיתי מקובעת במקומה הפיזי ומחייבת את הלקוחות להגיע אליה. חנות וירטואלית מאפשרת גישת קניה למוצרי החנות מכל מקום בעולם ובכל זמן. ניתן לרכוש מוצרים מחנות וירטואלית בארצות הברית די בקלות גם אם אתם נמצאים בישראל או בדרום אפריקה. יתרה מכך, לא כפופים לזמני הפתיחה של החנות פיזית – חנות וירטואלית פתוחה לאורך כל שעות היממה וניתן לרכוש ממנה ב-3 לפנות בוקר או ב-10 בלילה. זו עסקה משתלמת מאוד גם לבעלי החנות הוירטואלית, הם יכולים למכור ולמכור גם אם הם בעצם נמצאים בשייט תענוגות במזרח הרחוק או בדיוק מסיימים טראק בן 3 שבועות בפרו או בנפאל, וזה נהדר גם עבור הלקוחות, עבורם – חנות וירטואלית אף פעם לא סגורה.
  1. יתרון נוסף שטמון בבניית חנות וירטואלית לעסקים הוא שכאשר עוברים למכירות אונליין ניתן לקבל מידע ונתונים רבים על התנהגות הצרכנים ועל ביצועי החנות וכל זאת בצורה מהירה, מהימנה, נגישה ובזמן אמת, ועל בסיס נתונים אלו לקבל החלטות עסקיות ושיווקיות ועסקיות חכמות.

אני חושב שהנקודה הובהרה. העולם כולו עובר לקנות יותר מוצרים וגם שירותים אונליין, ומי שאין לו חנות וירטואלית משול ליזם שפשוט מגיש את הלקוחות הפוטנציאליים שלו למתחרים על מגש של כסף.

אם השתכנעתם אז הצעד הבא שלכם הוא, אפוא, בניית חנות וירטואלית.

איך עושים את זה?

אדגים בשורות הבאות.

בניית חנות וירטואלית לעסקים שלב אחרי שלב

אתחיל מזה שיש 3 דרכים עיקריות להשיק חנות וירטואלית בימינו:

  1. האפשרות הראשונה היא לפנות למפתחי אתרים שמתמחים בבניית חנויות וירטואליות על מנת שאלו יבנו עבורכם חנות וירטואלית מאפס – אפשרות זו תעלה יותר כסף ותדרוש תשלום שוטף למפתחים לצורכי תחזוקה ועדכונים מעת לעת. יחד עם זאת בדרך זו אפשר לקבל חנות וירטואלית המותאמת באופן מדויק לצרכים העסקיים שלכם.
  1. האפשרות השנייה היא לבנות בעצמכם או בעזרת מפתחים חנות וירטואלית על בסיס מערכות תוכן מוכנות קיימות, למשל מערכות של וורדפרס, וויקס, שופיפיי וכו' – אפשרות זו היא הזולה ביותר, ניתן לבנות בעצמנו חנות וירטואלית על פלטפורמות אלו או אם אין ידע טכנולוגי ניתן להיעזר במתכנתים ובמעצבים לשלב ההקמה. התפעול השוטף עצמו הוא די קל ופשוט ולא צריך להיות טכנולוגיים גדולים כדי לתחזק חנות וירטואלית המבוססת מערכות קיימות. יש מערכת ניהול תוכן ומאוד פשוט לנהל איתה את החנות. עם זאת, רבים משתמשים במערכות אלו ובעיצובים המוכנים שלהן וייתכן ותגלו עוד חנויות וירטואליות ברשת שהעיצוב שלהן דומה לחנות שלכם.
  1. האפשרות השלישית היא לפתוח חנות וירטואלית באתרי מסחר אלקטרונים קיימים כגון איביי או אמזון – כאשר פותחים חנות באמזון למשל נהנים מפלטפורמת המסחר הגדולה בעולם המנגישה וחושפת את המוצרים לאזרחי כל העולם. אמזון מטפלת עבורנו באחסון, במשלוחים ובאריזה, היא דואגת לחלק לא מבוטל מהשיווק. אבל יש גם חסרונות. הסוחרים כפופים לרגולציות ולחוקים שונים ומשונים, יש מתחרים רבים על כל מוצר בפלטפורמה של אמזון, עדיין צריך להשקיע בשיווק ופרסום, צריך לקנות מלאי מוצרים, לארוז לפי הכללים ולשלוח את הסחורה למחסני אמזון ברחבי העולם, יש דמי אחסון לסחורה ועוד.

בשורות הבאות נראה איך פותחים חנות וירטואלית על בסיס פלטפורמת וורדפרס. הסיבה שבחרתי להדגים בניית חנות וירטואלית במערכת של וורדפרס היא שמדובר באפשרות הזולה, הנוחה, הנגישה והמיידית ביותר.

הקמת חנות וירטואלית בפלטפורמת וורדפרס שלב אחרי שלב

כעת נראה כיצד בונים חנות וירטואלית על פלטפורמת וורדפרס, תוך שימוש בתוסף ייעודי לחנויות וירטואליות.

מוכנים?

יאללה, מתחילים…

שלב ראשון בבניית חנות וירטואלית – רכישת דומיין:

רכשו דומיין עבור החנות הוירטואלית שלכם (אני למשל בחרתי דומיין שמכיל את השם שלי עבור האתר שלי www.elisasi.co.il). בחרו דומיין שמתאים לשם המותג שלכם או לשמכם, אם אתם המותג, והקפידו גם לבחור סיומת שמתאימה לשוק שבו אתם מעוניינים למכור את המוצרים שלכם. אם אתם מוכרים רק בישראל רכשו סיומת co.il, אם אתם רוצים למכור לכל העולם רכשו דומיין עם סיומת .com וכן הלאה. יש שפע של חברות שניתן לרכוש מהן דומיין.

שלב שני בהקמת חנות וירטואלית – רכישת שירותי אחסון:

בשלב זה יש לרכוש שירותי אחסון עבור אתר החנות הוירטואלית. כדי שאתר שנמצא באוויר יוצג למשתמשים בכל מקום ובכל זמן יש צורך לאחסן אותו על גבי שרת. וגם כאן כדאי להתאים את מיקום השרתים לאזור הפעילות של החנות הוירטואלית. ואני אסביר: אם אתם מקימים חנות וירטואלית לצרכנים ישראלים בלבד, אחסנו את אתר החנות בשרתים הנמצאים בישראל. אבל אם אתם פונים לשוק הבינלאומי רכשו שירותי אחסון בחו"ל.

מדוע חשוב שהשרת יהיה קרוב לאזור הפעילות של החנות? כי ככל שהשרת רחוק יותר גיאוגרפית כך ייקח זמן רב יותר לאתר החנות לעלות בפני הגולשים והם יסבלו מזמן טעינה ארוך יותר של עמודי החנות. כדי להתחבר לאתר המאוחסן בחו"ל צריך להתחבר לקווי תקשורת בינלאומיים שנוטים להיות עמוסים יותר. ולהפך – ככל שנאחסן את אתר החנות שלנו בשרת קרוב יותר גיאוגרפית – כך האתר יעלה מהר יותר לגולשים המקומיים והם יחוו פחות בעיות תקשורת.

שלב שלישי בהקמת חנות וירטואלית פתיחת אתר בפלטפורמת וורדפרס:

כדי להקים חנות וירטואלית בוורדפרס צריך קודם כל שיהיה לנו אתר משלנו בוורדפרס. לכן, יש תחילה לפתוח אתר חדש במערכת וורדפרס. לחצו למידע מפורט בנושא בניית אתרי וורדפרס.

שלב רביעי בבניית חנות וירטואלית – השקת חנות וירטואלית במערכת וורדפרס:

כדי להשיק חנות וירטואלית בוורדפרס צריך להתקין תוסף איקומרס (eCommerce plugin). תוספים אלו מאפשרים ליהנות מפונקציונליות של חנות וירטואלית, כגון: תבניות עיצוב ייעודיות לחנויות וירטואליות, ניהול מלאי, תשלום מאובטח, הצגת מחירים, הנחות ומבצעים, עגלת קניות, אפשרויות לניתוח נתונים וביצועים, אפשרויות שיווק ומכירה, ניהול חשבונות ועוד.

במערכת וורדפרס יש כמה וכמה תוספים המתאימים להקמת חנויות וירטואליות, ביניהם:

  1. WooCommerce – התוסף הכי פופולרי ומצליח לבניית חנויות מסחר אלקטרוניות. הוא גם חינמי והוא פותח על ידי חברת וורדפרס.
  2. Easy Digital Downloads – תוסף שמתאים לבעלי חנויות המעוניינים למכור מוצרים דיגיטליים דוגמת: קורסים, תוכנות וכו'.
  3. WP eCommerce – גם הוא תוסף חינמי פופולרי, אך אם רוצים תמיכה ועזרה יש צורך לשלם מעט על מנת לקבלה.

שלב חמישי בבניית חנות וירטואלית – הקמת החנות עם תוסף WooCommerce:

בשלב זה יש להקים את החנות עצמה. אני אדגים דרך תוסף WooCommerce של וורדפרס, תוסף שיש לו גם אשף, המסביר בפרוטרוט כיצד להקים חנות וירטואלית צעד אחרי צעד.

הכנסו לאתר https://woocommerce.com/ ולחצו על "Start a new store" – ראו תמונה מספר 8, החץ הצהוב. שימו לב שבשלב הבא ניתן לעבור לעברית.

כעת הרשמו עם פרטי הגישה לאתר הוורדפרס שלכם. הזינו את המייל שציינתם בהקמת האתר, את שם המשתמש וסיסמה. ולחצו על "יצירת חשבון".

לאחר מכן, יש לאשר את החשבון. לאישור יש ללחוץ "Approve".

כעת אפשר להתחיל לבחור תבנית עיצוב מתאימה לחנות הוירטואלית שלכם מבין מגוון התבניות שמוצעות,

שלב שישי בהקמת חנות וירטואלית – אפיון וארגון מבנה החנות:

בשלב זה אמנם אפשר, כאמור, להתחיל לבחור תבנית ולעצב את החנות. אבל לפני כן מומלץ מאוד לאפיין את מבנה החנות ובהתאם לאפיון שיצרתם לבחור תבנית שתשקף ותעלה בקנה אחד עם אפיון החנות הוירטואלית הרצוי לכם.

כאשר חושבים על אפיון וארגון של חנות וירטואלית הרעיון הוא פשוט: ככל שהחנות תהיה מאורגנת מבחינה מבנית טוב יותר, כך חווית המשתמשים שלכם תהיה טובה יותר והסיכוי שהם ירכשו בחנות שלכם תעלה בהתאמה. לכן, כאשר מארגנים את מבנה החנות חשוב יותר מכל לחשוב על חווית המשתמש (UX = User Experience). תחשבו על זה – מה הסיכוי שאתם בעצמכם תקנו בחנות בעולם האמיתי אם היא עמוסה, לא נקיה, מבולגנת ולא מאורגנת? סיכוי קטן, אני מאמין. גם אני מעדיף לרכוש מוצרים בחנות יפה, נקיה ושמבחר המוצרים בה נגיש ואסתטי.

לכן זה קריטי בשלב זה להגדיר את ההיררכיה של האתר: איזה עמודים יהיו ראשיים, נגישים ובולטים ואילו עמודים יהיו משניים ומעט פחות נגישים. אילו קטגוריות מוצרים יבלטו ואת אלו מוצרים נציג בעמודים פחות ראשיים. כמה קטגוריות יהיו באתר, כיצד נחלק את המוצרים לקטגוריות השונות ולתתי הקטגוריות. צריך לחשוב על כל אלו היטב ובהתאם להחלטות לארגן את מבנה החנות הוירטואלית.

בנוסף, ככל שהחנות הוירטואלית שלכם תהיה מזמינה, נוחה לגלישה, יפה ומאורגנת יותר כך הסיכוי שלה להתקדם במנוע  החיפוש של גוגל הוא גבוה יותר, ועבדות קידום אתרים תהיה קלה יותר. ואם הקידום הוא קל יותר אז סביר מאוד להניח שיגיעו יותר לקוחות לאתר החנות.

תנו דעתכם באופן מיוחד לעמוד הבית של החנות. זכרו שאין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני ועמוד הבית זה העמוד שבדרך כלל רואים אותו ראשון. עמוד הבית יכתיב את ה- look and feel של אתר החנות כולו וחשוב להשקיע אנרגיה, מחשבה ותכנון בעיצוב חוויית המשתמש של עמוד הבית.

שלב שביעי בבניית חנות וירטואלית – בחירת תבנית העיצוב של החנות:

woocommerce מציעה מגוון רחב ועשיר של תבניות עיצוב מוכנות לאתרי חנויות מסחר אונליין, חלקן בחינם לגמרי בעוד אחרות כרוכות בתשלום. חשוב מאוד לבחור תבנית עיצובית המתאימה לבניית אתרים רספונסיביים (עיצוב המתאים לכל התצוגות, המכשירים והרזולוציות).

שלב שמיני בהקמת חנות וירטואלית – השקת החנות:

בשלב הבא יש להזין את הפרטים הבאים:

שיטת תשלום

אפשרויות משלוח

המלצות למוצרים

שלב תשיעי בהקמת חנות וירטואלית –  הוספת מוצרים לחנות:

איזה כיף, בשעה טובה הגענו לשלב הוספת המוצרים לחנות הוירטואלית החדשה שלנו. איזו התרגשות!. מי שכבר מכיר את מערכת וורדפרס לא יהיה מופתע, הוא ייחשף לממשק ניהול מוכר וידוע. אבל גם מי שלא מכיר את פלטפורמת וורדפרס יכול להבין די בקלות מה לעשות כדי להוסיף מוצרים לחנות, כי הממשק של וורדפרס מאוד אינטואיטיבי.

היופי בתוסף של woocommerce הוא בזה שהתוסף מציע לנו באופן אוטומטי להוסיף מוצרים לחנות. כאשר עוברים לדף המוצר החדש יש אפשרות להוסיף מידע בשדות מוכנים מראש, לרבות:

שם המוצר

מספר מק"ט

מחיר, מיסים

תמונת מוצר

כפתור (כפתור קניה, כפתור הוסף לסל וכו')

כמות המוצרים שנותרו במלאי

ממדי המוצר באורך וברוחב (מלאו גם שדה זה שכן הוא חשוב גם לכם וגם ללקוחות והוא יקבע את גובה דמי המשלוח)

  • לא משנה אם אתם עורכים עמוד רגיל, קטגוריה, תת-קטגוריה או עמוד מוצר בחנות – תמיד זכרו לערוך אופטימיזציה לכל עמוד ומוצר באתר החנות. אם רוצים שחנות וירטואלית תיחשף בפני לקוחות חדשים חייבים לקדם את החנות בגוגל ולערוך אופטימיזציה לכל עמוד ולכל מוצר בחנות. ערכו מחקר מילות מפתח והתאימו לכל עמוד ומוצר את מילות המפתח המתאימות והרלוונטיות ביותר, הקפידו על מילוי התיאור, הטייטל, הקפידו על כותרות וכותרות משנה, אל תשכחו לייצר מפת אתר, ליצור קישורים חיצוניים וגם קישורים פנימיים בתוך עמודי החנות וכו'.
  • כבר רמזתי על זה כאן, אבל ראוי להדגיש את זה שוב – חשוב לבחור בעיצובים של חנות וירטואלים שבאמצעותם ניתן ליצור אתרים רספונסיביים. אם לא תהיה לנו חנות וירטואלית רספונסיבית – נאבד לקוחות שגולשים במובייל, בטאבלטים ובמכשירים בעלי תצוגה צרה מזו של מחשבים שולחניים, וחבל. אם אתם לא יודעים כיצד לוודא שהעיצוב רספונסיבי, התייעצו עם מומחים (מקדמי אתרים, מפתחים או מעצבים).
  • השקיעו בחנות הוירטואלית שלכם. שימו לב שתמונות המוצרים יפות, מושכות ואיכותיות. אתר שמציג תמונות ירודות לא יצליח לממש את הפוטנציאל שלנו. נקודה. מדובר באתר וירטואלי, תמונות וסרטונים הם אמצעי ההמחשה הכי ברור ובולט שיש לנו. אם הויזו'אל יהיה ירוד – הלקוחות יברחו מהחנות שלכם לחנות אחרת, שבה התמונות יותר יפות. אין חוכמות. השקיעו גם בסרטונים יפים, שיעזרו להמחשת המוצרים והחוויות שהמוצרים מספקים. אם אפשר גם לעשות סרטוני הדגמה, סרטוני שימוש, דמו או סקירת מוצרים – מה טוב.
  • חברו את החנות הוירטואלית שלכם לגוגל אנליטיקס ויפה שעה אחת קודם. גוגל אנליטיקס הוא כלי לניתוח ביצועים של אתרים לרבות חנויות וירטואליות, והוא מספק לנו תובנות פוקחות עיניים על חוויית הלקוחות והגולשים בחנות. מגוגל אנליטיקס אפשר ללמוד: כמה לקוחות הגיעו לחנות, מאיזה מדינה, כמה זמן הם שהו בממוצע בחנות, באילו עמודים, אילו עמודים הבריחו לקוחות ואילו עמודים ריתקו ועניינו לקוחות, כמה רכישות בוצעו בתקופות זמן שונות, כמה נטשו את עגל הקניות באמצע התהליך ועוד שפע של נתונים יקרי-ערך. בהתאם לנתונים אלו ניתן לשפר כל הזמן את ביצועי החנות ולהגדיל היקפי מכירות.
  • ספקו שירות לקוחות זמין ונגיש. נכון אנחנו רוכשים מוצרים אונליין כבר שנים רבות, אך עדיין יש משהו קר ומנוכר בחוויית הקניה הוירטואלית. אין מגע אנושי, לא תמיד ברור לנו מי באמת עומד מאחורי החנות ואין לנו יכולת לגעת במוצרים או לממש אותם. בדיוק משום כך חשוב לבנות מערך שירות לקוחות שיעמוד לרשותך לקוחות החנות לפחות בשעות יום העסקים. אחרי שעות העסקים – תמיד ניתן לשלב באתר צ'ט בוט אוטומטי, שמעניק טיפול ראשוני בבעיות ושאלות או מספק מידע חשוב ללקוחות.

  • המלצות, המלצות ועוד פעם המלצות. בקשו המלצות מלקוחות בכל דרך לגיטימית אפשרית. אפשר לבקש מלקוחות לרשום המלצות בגוגל, בפייסבוק או להעביר אליכם המלצות כתובות או מצולמות. לא משנה איך אתם מקבלים המלצות ואם זה על השירות, על כל אתר החנות או על מוצר מסוים – שלבו את ההמלצות האלו בחנות הוירטואלית. אנשים מקשיבים להמלצות של אחרים והן יכולות להקפיץ מכירות באופן דרמטי.
  • מרגע שהופכים לבעלי חנות וירטואלית המוכרת מוצרים חייבים להתחיל ולהתמצא במחירי משלוחים וגם לקבל מושג על שירותי משלוחים בארץ ומחיריהם. זה אומר שצריך לדעת מה הגודל והממדים של כל מוצר (עם הקופסה/העטיפה וללא העטיפה), וזה אומר שצריך לדעת מה הם מחירי השילוח לאזורים שונים בארץ. הידע החשוב הזה יעזור לכם לקבוע בצורה מדויקת יותר את עלות המוצר הסופי ויחסוך ממכם הפסדים מיותרים עקב חוסר ידע בשילוח. למעשה כל נושא השילוח חייב להיות חלק מהתוכנית העסקית שלכם ומתמחור מוצרים.
  • אפשרו ללקוחות שלכם כמה שיותר אפשרויות תשלום שאתם יכולים להרשות לעצמכם – אשראי, פייפאל, ביט וכו'. נכון, כל חברה שסולקת או מציעה שירות של קבלת תשלומים חותכת לעצמה עמלות נאות וחשוב להיות מודע לעמלות האלו ולקחת אותן בחשבון כאשר מתמחרים את מוצרי החנות הוירטואלית. אך ככל שינתו יותר אפשרויות תשלום ללקוחות כך גדל הסיכוי להגדלת היקף המכירות.
  • מנפו את נתוני הלקוחות שלכם. כאשר לקוחות רוכשים מהחנות וירטואלית הם משאירים את הפרטים האישיים שלהם לצד פרטי האשראי שלהם, ופרטים אלו הם לא פחות ממכרה זהב פוטנציאלי. כדאי מאוד לבקש את הסכמת הלקוחות שהשאירו את פרטיהם לקבל פרסומים נוספים, ולשלוח אליהם ניוזלטרים עם הצעות למבצעים, מידע, מוצרים משלימים או נוספים, הנחות, הטבות, הצטרפות למועדון לקוחות ולהמשיך את אינטראקציה והקשר עימם לאורך זמן.
  • עשו הכול על מנת להדגיש את אמינות החנות הוירטואלית, של מנהליה, בעליה וגם של עובדיה. כבר דיברנו על חשיבות של מערך שירות לקוחות זמין ונגיש. בנוסף, חשוב להבליט שהקניה בחנות הינה מאובטחת ובטוחה ושלא נעשה שימוש בנתוני הלקוחות. מומלץ מאוד להדגיש את מדיניות החזרת המוצרים של החברה וחשוב להשקיע בדף האודות שמציג את בעלי החנות והסגל המקצועי.
  • הניעו את הלקוחות לפעולה, אל תניחו שהם יודעים מה לעשות. כדי שלקוחות ירכשו בחנות הוירטואלית שלכם חשוב לציין בכל דרך ובכל שלב מה הם צריכים לעשות כדי להשלים כל פעולה. חשוב למקם כפתורי "הוספה לסל" ליד כל מוצר למשל, או "הרשמה לדיוור ישיר" כדי שלקוחות יתחילו לקבל ממכם ניוזלטרים. יש להסביר על תהליך ההרשמה לאתר אם יש כזה, לתאר את הצעדים הנדרשים לרכישת מוצרים, כיצד יוצרים קשר ומתי שעות הפעילות.

טקטיקת שיווק זו נקראת Upsale והיא מבוססת על ההבנה שהרבה יותר קל למכור עוד ועוד מוצרים ללקוח קיים שכבר ביצע רכישות קודמות בחנות הוירטואלית מאשר ללקוחות חדשים.

בהצלחה ומי ייתן שהחנות הוירטואלית שתקימו תעזור לכם לפרוץ גבולות, להגיע לשווקים חדשים, ללקוחות טריים ותגדיל באופן משמעותי את הפעילות העסקית שלכם!

רוצה לספר לי על האתר שלך? מלא/י פרטים
או חייג/י עכשיו: 054-6700290

* נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד © 2010-2020 כל הזכויות שמורות – אלי סאסי. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש בכתב מבעל האתר

עיצוב אתרים - חגית דמתי ❤ קידום אתרים - אלי סאסי

הזן שם וטלפון
ואני מתקשר אלייך עם כל הפרטים:

חבילת טי-רקס:
לאלו שרוצים להיות בצד הטורף ב GOOGLE:

החל מ- 1990 ₪ לחודש!!!