תפריט

אלי סאסי : קידום אורגני לחנות וירטואלית

אתם כאן – כי יש לכם חנות באינטרנט וכן, אתם רוצים להרוויח ממנה יותר כסף.

זה בדיוק מה שאני עושה. מביא יותר כניסות מגוגל לחנות שלכם ודואג להגברת יחס ההמרה בכל יום מחדש.

אשמח לשלוח לכם דוח מצב עדכני להבנת הפוטנציאל הלא ממומש. חייגו: 0546700290

קידום חנות וירטואלית › קידום אורגני לאתרי eCommerce!

קידום חנות וירטואלית: איך מקדמים חנות וירטואלית?
האם קידום אורגני לחנות eCommerce שונה מקידום אתר תדמיתי רגיל? עוד נבין בהמשך המאמר…

קידום חנות וירטואלית (בשונה מקידום אורגני לאתר תדמיתי) מחייב אותנו לרדת לפרטי פרטים אם נרצה באמת להגיע לתוצאות. הטראפיק האורגני המגיע מגוגל מגיעה בצורה שונה אל האתר. מי שלא יודע זאת – ישקיע משאבים במקומות לא נכונים באתר.

מעבר לקידום אורגני, נושא חווית המשתמש הפעם מורגש בעיקר בכיס!
אנו יכולים להביא המון תנועה אל האתר אבל אם לא יהיו מכירות? הכל יורד לטמיון…

לכן יש לקחת חברת קידום אתרים שמבינה גם בחווית משתמש ויכולה לשלב בין SEO מוצלח וחכם לבין ניתוח התנהגות הגולש

בואו נבין מה מיוחד בקידום חנות אינטרנטית וירטואלית

דפי מוצר בחנות וירטואלית ו SEO: 

אני חושב שאחד מהדברים המבדלים ביותר בין חנות וירטואלית לבין אתר תדמיתי הם המוצרים שבאתר. המוצרים הם אלו שהופכים באמת את האתר למשהו אחר, מטרות שונות. גם ב SEO יש התעסקות לא פשוטה בכלל עם דפי המוצר וטיפול לא נכון בסוגיה הזו עלול לעלות לכם בהפסד של עד 90% בטראפיק האורגני.

תוכן משוכפל ופירוט מוצרים דינמיים: 

אז בואו נבין קצת לגבי מוצרים. בלא מעט תחומים [כמו אופנה, תיירות, קופונים ועוד] ישנם כמה גופים גדולים בודדים המספקים לכלל בעלי האתרים את המוצרים. הבעיה מגיעה כאשר הם מספקים תיאור ומפרט טכני לכל מוצר ומוצר.

תחשבו על זה – אותו טקסט המפרט על המוצר, מגיע ל 500 בעלי אתרים ועולה אחד לאחד לאתר…

מה תגידו על זה? כפילות תוכן לא? האמת? ככה ככה. אני אסביר. 

גוגל מאוד מחמירה עם עניין כפילות התוכן אבל יש סייג בדברים לפי הנחיות האיכות שלה

הצהרה: תוכן טכני שרלוונטי לגולש הוא לא כפילות תוכן.

מה זה תוכן טכני רלוונטי? תיאור דפי מוצר, פירוט כתובת העסק, טלפון ודרכי התקשרות, משפטי הנעה לפעולה ועוד..

אך יחד עם זאת, עדיין לא ניתן לחגוג. כי אם רוצים להיות דינוזאורים של ממש בגוגל – אי אפשר לסמוך על העובדה ש "יהיה בסדר" וצריך לפעול.

אז מה עושים? התשובה פשוטה – כותבים טקסט מקורי משלנו על כל מוצר ומוצר. 

וכן, לא השתגעתי, גם אם יש לכם אלפי מוצרים באתר, תעשו תכנית עבודה, ובכל יום תוסיפו עוד תוכן מקורי לכל מוצר ומוצר על הטקסט המשוכפל. זה לא חייב להיות מאמר של 1000 מילה. גם פיסקה אחת יכולה לעזור יופי יופי [בטח ובטח אם יש לכם אלפי מוצרים באתר]

אוטומטא לדפי מוצר:

דבר נוסף שלגמרי צריך להשתמש בו באתרי איקומרס הם תגיות ה SEO לדפי המוצר. בחנויות וירטואליות אנחנו נכתוב חוקיות אוטומטית שנקראת "אוטומטא". 

נגדיר מראש: טייטל, תיאור, H1, ולמחמירים? אפילו טקסט קצר דינאמי.

בואו ניתן דוגמא, נניח שהדף שאתם נמצאים בו כרגע "קידום חנויות וירטואליות" הוא דף מוצר…

אז האוטומטא תהיה כזאת: 

טייטל : [שם הדף]: מידע מקיף על [שם הדף] – אלי סאסי

תיאור: מחפשים מידע אודות [שם הדף] ? היכנסו לאתר שלי ותגלו מידע חשוב ביותר אודות [שם הדף]. אלי סאסי – מקדם אתרים משנת 2010.

כותרת ראשית: [שם הדף]

טקסט קצר דינאמי: ברוכים הבאים לאתר [שם האתר] – בואו לקרוא על כל מה שחשוב ב[שם הדף]

ועכשיו נתרגם: 

טייטל : קידום חנויות וירטואליות: מידע מקיף על קידום חנויות וירטואליות – אלי סאסי

תיאור: מחפשים מידע אודות קידום חנויות וירטואליות? היכנסו לאתר שלי ותגלו מידע חשוב ביותר אודות קידום חנויות וירטואליות. אלי סאסי – מקדם אתרים משנת 2010.

כותרת ראשית: קידום חנויות וירטואליות

טקסט קצר דינאמי: ברוכים הבאים לאתר אלי סאסי קידום אתרים – בואו לקרוא על כל מה שחשוב בקידום חנויות וירטואליות

מקווה שהדוגמא הסבירה, במידה ולא תוכלו להתייעץ איתי חופשי בנייד. מעניין אתכם לדעת הרבה יותר? אפשר גם להצטרף לקורס שלי

מוצרים פגי תוקף ומערכת יחסים עם sitemap:

כמו כל מוצר, גם בחנות באינטרנט, המוצרים הם פגי תוקף. השאלה היא איך מתייחסים למוצר פג תוקף בכל הקשור לSEO.
הרחבתי על דפי 404 בחנויות במאמר הזה אבל בכל זאת ניתן כאן פרומו קצר. חייב לייצר אסטרטגיה נכונה כיצד להציג לגולש [והאם בכלל להציג] מוצר שהוא פג תוקף. אני יכול להגיד לכם שיצא לי לראות המון אתרי איקומרס שנפלו ב SEO בגלל טיפול לא נכון במוצרים פגי תוקף. מעבר לזה, יש לאפיין חוקיות דינמית ל sitemap עבור כל מוצר ומוצר בהתאם לרלוונטיות שלו בכל רגע נתון באתר. כשאני מקדם חנות וירטואלית אני כמובן דואג לעשות זאת מול חברת הפיתוח.

זמן טעינה שמזנק במדדי האלגוריתם:

על עדכון המובייל פירסט כולנו כבר שמענו ומי שלא שמע שייכנס לכאן דחוף.

אם זמן טעינה חשוב באתר תדמית אז בחנות שצריכה לייצר חווית קנייה מושלמת אין ספק שזה חייב להיות מושלם. אדאג לעבוד בדקדוק מול הפיתוח/ להביא מתכנת משלי כדי לדייק את הציונים של החנות שלכם.

ELISASI

הגיע הזמן שתרוויחו יותר מהחנות שלכם באינטרנט

משנת 2010 אני מלווה בעלי עסקים שרוצים להרוויח יותר בין אם יש להם אתר תדמית ובין אם אתר מכירות, ספר לי על העסק שלך ועל המטרות שלך

אני כבר אדאג לקחת אותך לשם…

בעמוד ה- 1 בגוגל נמצאים רק דינוזאורים, רוצה גם?

משלוחה

עמוד 1 בביטוי "משלוחים"

שיא גל

עמוד 1 בביטוי "קורס סקיפרים"

מרקט-ליד

עמוד 1 בביטוי "טלמיטינג"

ערוץ 10

עמוד 1 בביטוי "חדשות"

עמוד 1 בביטוי "חברת השמה להייטק"

עמוד 1 בביטוי "תוספות שיער"

בריקטסון

עמוד 1 בביטוי "השכרת כספות"

יצאת-גדול

עמוד 1 בביטוי "בעלי מקצוע"

עמוד 1 בביטוי "סלונים מעוצבים"

עמוד 1 בביטוי "מיגון מעליות"

עמוד 1 בביטוי "ציוד להשכרה"

עמוד 1 בביטוי "מוסך נייד"

עמוד 1 בביטוי "הרמת שפה"

עמוד 1 בביטוי "כורסאות טלויזיה"

עמוד 1 בביטוי "זוהרים לחתונה"

עמוד 1 בביטוי "פן לשיער"

עמוד 1 בביטוי "חברת אינסטלציה"

עמוד 1 בביטוי "מגש סושי"

עמוד 1 בביטוי "ספא בבת ים"

עמוד 1 בביטוי "פלנקים"

עמוד 1 בביטוי "מדבקות לרכב"

עמוד 1 בביטוי "הגירה לארה"ב"

עמוד 1 בביטוי "בלונים לאירוע"

עמוד 1 בביטוי "קייטרינג טאפאס"

elisasi

היושש… שמח שבחרת ללחוץ עלי : )

קוראים לי דיזי אני הדינוזאור של אלי סאסי
כשהוא מקדם אתרים אני סוגר לו לקוחות חדשים : )

רק המגניבים בוחרים להקליק עלי וזה ממש מרגש אותי

קיבלת ממני הנחה על קידום אורגני + כתבת יח"צ כל חודש במתנה מהאתרים המובילים בישראל מה שיקדם אותך מהררררררררר יותר מאחרים אבל ששש… זה בנינו אה?!

כדי שאדע שבאת דרכי תכתוב לי
את הקוד #דינוזאור# בשדה המתאים: