קידום חנות וירטואלית › קידום אורגני eCommerce!

קידום חנות וירטואלית: איך מקדמים חנות וירטואלית? האם קידום אורגני לחנות eCommerce שונה מקידום אתר רגיל?

לפרטים נוספים חייגו עכשיו: 0546-700-290

האם קידום חנות וירטואלית שונה מקידום רגיל?
וכיצד מודדים פרוייקט קידום חנות וירטואלית בצורה נכונה?

קידום חנות וירטואלית (בשונה מקידום אורגני לאתר תדמיתי) מחייב אותנו לרדת לפרטי פרטים אם נרצה באמת להגיע לתוצאות. הטראפיק האורגני המגיע מגוגל מגיעה בצורה שונה אל האתר. מי שלא יודע זאת – ישקיע משאבים במקומות לא נכונים באתר.

מעבר לקידום אורגני – נושא חווית המשתמש הפעם מורגש בעיקר בכיס! אנו יכולים להביא המון תנועה אל האתר אבל אם לא יהיו מכירות? הכל יורד לטמיון…

לכן יש לקחת חברת קידום אתרים שמבינה גם בחווית משתמש ויכולה לשלב בין SEO מוצלח וחכם לבין ניתוח התנהגות הגולש

יש לכם חנות וירטואלית שברצונכם לקדם אורגנית?
0546-700-290

איקון

GNA

גולשים מחפשים בגוגל בכל רגע…האם הם מוצאים אותך?
קידום חנויות וירטואליות, חייגו: 054-6700290



בניית חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית מיועדת גם לעוסקים המוכרים ידע, וגם לעוסקים המוכרים מוצרים. כיום גם חנויות שהן חנויות מלאי קלאסיות כמו בגדים ורהיטים מחזיקים בחנויות וירטואליות באתרי האינטרנט שלהן. אם אתה אינך מותג ידוע, ונמצא בתחילת הדרך, כך תבנה את החנות הווירטואלית ואת האתר שבו היא אורחת.

דף מוצר עבור כל מוצר

את רשימת המוצרים ניתן להציג ישירות בדף הראשון של החנות אל להציג קטגוריות שבתוכן יימצאו המוצרים. כל מוצר יכיל דף מוצר בו ינוסח מלל קצר המפרט מהו המוצר, ומהי תרומתו לרוכש. כפתור ההעברה למסך החיוב צריך להיות במקום בולט, אשר קל יהיה לכל גולש למצוא אותו.

רשימת תפוצה

הלקוח קנה מוצר באתר שלך או גלש אך לא קנה? חשוב להכניס אותו לרשימת תפוצה. בניית רשימת תפוצה מסחרית חייבת להיבנות אך ורק על פי חוק, הווי אומר: צירוף גולש אינטרנט רק בהסכמתו, וצירוף כפתור “הסר מרשימת התפוצה” לכל הודעת מייל תפוצה שנשלחת. ספקיות המייל הגדולות כמו וואלה וג’ימייל הפעילו מנגנון האוסר משלוח מיילים מרובים. כמובן שהכפתורים CC ו- BCC עדיין קיימים, אבל מי שינסה להשתמש בהם כדי להוסיף 100 אנשים צפוי לסגירת חשבונו והחרמה משירותי המיילים. לעומת זאת, פנייה לחברה שהתפקיד שלה הוא הכנת רשימת תפוצה ומשלוח דרכה היא האקט החוקי היחיד שניתן לממש.

מתנה ללקוחות המתעניינים

במעמד הכנת רשימת התפוצה, חשוב למיין את המכותבים שלך ל- “רוכשים” – אלה שקנו מוצר אחד לפחות, ו- “מתעניינים” – אלה שכלל לא קנו אף מוצר באתר. ניתן לתת מתנות למתעניינים על מנת לדרבן אותם לקנות בהמשך. שווי המתנה חייב להיות פחות משווי המוצרים, אך שווה מספיק על מנת להשתמש בו. לדוגמה: טיפ לתיפוף בסיסי נכון, עצה לשימור ברזי המים באופן אופטימלי, עצה קטנה לחיסכון בחשמל הביתי באמצעות החלפת הכבלים, וכד’. אם הלקוח אהב את העצה שקיבל, וחש שהיא תרמה לו, יגדלו מאד הסיכויים שהוא יבקש להיות לקוח קבוע שלכם. חשוב להתמיד כשצריך – באסטרטגיה זו אך לא להשתמש בה יותר מדי פעמים על אותם לקוחות, על מנת שלא יתרגלו לקבל טיפים בחינם ולא יפנו כלל לפעילות מסחרית אצלכם.

אז אם אתם רוצים להקים חנות וירטואלית ולקדם אותה באופן יעיל, פנו אלינו ותקבלו מענה לכל הצרכים שלכם במקום אחד!

מעוניינים לקבל מידע אודות שירותי טלמיטינג?

לאחר בניית אתר וקידום אתר תרצו לפנות ללקוחות באופן יזום!
כל הפרטים בדף טלמיטינג