תפריט

איך לעשות קידום אתרים לשנת 2019

אין תחום שבו דנים כל כך הרבה מבחינת בעלי אתרים מאשר התחום של קידום. כל בעל עסק אשר משקיע הרבה מאוד זמן וכסף ביצירה של אתר שבו הוא מציע את השירותים שלו או את המוצרים שיש לו למכירה, הוא גם כזה שרוצה לפעול מול קהל הלקוחות הרחב אשר קיים לרשותו במרחבי האונליין. הבעיה מתחילה כאשר עבור מוצר או שירות אחד יכולות להיות המוני תוצאות של חיפוש במנוע החיפוש הכי בולט לשימוש בארץ – הלוא הוא גוגל המוכר והאהוב. איך הופכים את האתר המדובר למשהו שאותו יכולים לראות? יש המוני מאמרים מעניינים עבור קידום אתרים לשנת 2019 שעליהם ניתן לעבור ומהם לא מעט ללמוד.

מה זה קידום של אתר
כדי להבין מדוע זקוק בעל אתר לשירותיו של מקדם אתרים מיומן חייבים קודם כל להבין מהו קידום אתרים עבורו. קידום אתרים הוא כזה אשר מסייע לבעל האתר להופיע על כל מיני ביטויי חיפוש נפוצים יותר ונפוצים פחות בשורת החיפוש של גוגל – שם הרוב המכריע של הלקוחות כותבים את מה שהם רוצים לקנות. המקדם מפעיל את כל הכלים שיש ברשותו על מנת להעלות את האתר שהועבר לטיפולו אל המיקום הכי טוב של תוצאות החיפוש, ואת זה הוא יכול לעשות בסיוע של עבודת קידום על האתר ומחוץ לאתר עצמו.

עבודת הקידום היא כזו אשר לעולם לא נשארת באותה התבנית, כאשר יש גם את העדכונים של גוגל שמשפיעים על כל העשייה הזו, וגם את האפשרות של קידום הנוספת, שהיא קידום ממומן שאף הוא יכול להביא אל תוצאות טובות. גם המקדם הכי טוב, תמיד עובר על פני מידע לגבי קידום אתרים מאמרים מעניינים לשנת 2019 כדי להכיר את המתחרים ואת כל השיטות החדשות.

קידום אורגני או ממומן
כולם מגיעים אל הצומת הזאת, בה הם צריכים לעשות את הבחירה בין השקעה של כסף וזמן בקידום אתר עם מערכת הקידום של גוגל שהיא ממומנת, או לפעול מול חברת קידום עבור קידום אורגני בלבד. הדבר תלוי בשני גורמים, בסוג העסק שאותו מקדמים ובסוג התקציב שקיים לרשות בעל האתר שאותו רוצים לקדם. אומנם השיטה של קידום אורגני נראית מהירה לעשייה ומביאה את האתר להיראות בראשית התוצאות, אולם בקידום אורגני יכולים לעשות את העבודה בצורה שתישאר גם לאחר שהקידום כבר הסתיים, והקידום המשוקע והאיכותי פשוט ממשיך לעבוד מעצמו. בפועל? לא חייבים לבחור, ואפשר ליצור פרויקט חכם של קידום אשר מסייע להביא כמה שיותר לקוחות עם ניטור חכם של הפעולות שמביאות ליותר תוצאות קידום יעילות.

מה השתנה הקידום הזה
פעם, כאשר באינטרנט היה מספר די מועט של בעלי עסקים שהיה להם אתר תדמית או אתר של מכירות, הפעולה של קידום אורגני הייתה די פשוטה ולא הייתה צריכים להיות כל כך סבוכה. נכון, יש כאן עבודה רבה ומאמצים מתוחכמים שמביאים לתוצאות קידום[מעניין אתכם איך מקדמים אתרים לבד?], אבל מעבר על פני מאמרים שעוסקים בתחום קידום אתרים לשנת 2019 מביאים את הבשורה כי קידום הוא כבר ברמה הרבה יותר גבוהה, וזאת הרבה בשל העובדה כי יש הרבה יותר אתרים שנלחמים על אותו המיקום בגוגל, ויש מצד שני את העדכונים שמבצעת גוגל מידי פעם בפעם שמרימים את הרף של הקידום לחיפוש אחר הדרכים הכי יצירתיות שעדיין נחשבות בתור "כשרות".

האם לקדם באופן עצמאי
ישנם בעלי עסקים אשר מנסים להתחכם ולחסוך בעלויות. הם חושבים כי בסיוע של מערכות ניהול תוכן קלות שאיתן בונים אתר בצורה עצמאית לצד קידום שנעשה לאחר קריאה של כמה מאמרים מעניינים של קידום אתרים ב-2019 הם יוכלו למשוך אליהם את הלקוחות ולהוציא סכומי כסף מזעריים. מה שקורה במציאות הוא יצירה של אתר שגוגל לא מקדם בשמחה, עם הוצאות כספיות גבוהות בשל ניהול של מסע פרסום שזור בהמוני טעויות. על מנת לקדם אתר באופן נכון צריכים ללמוד, וללמוד המון. אולי זה נראה כי מקדמים עוברים קורס של קידום ויוצאים לקדם מיד, אולם קידום איכותי הוא כזה שמביא ניסיון רב שנים לצד עבודה שכרוכה בהשקעה של הרבה מאוד שעות.

לסיכום,
מאמרים מעניינים לגבי קידום אתרים היו וימשיכו ככל הנראה להיות, כאשר השאלה לגבי קידום אתרים איכותי וקידום כן או לא עדיין תככב בין כל התוצאות.

elisasi

היושש… שמח שבחרת ללחוץ עלי : )

קוראים לי דיזי אני הדינוזאור של אלי סאסי
כשהוא מקדם אתרים אני סוגר לו לקוחות חדשים : )

רק המגניבים בוחרים להקליק עלי וזה ממש מרגש אותי

קיבלת ממני הנחה על קידום אורגני + כתבת יח"צ כל חודש במתנה מהאתרים המובילים בישראל מה שיקדם אותך מהררררררררר יותר מאחרים אבל ששש… זה בנינו אה?!

כדי שאדע שבאת דרכי תכתוב לי
את הקוד #דינוזאור# בשדה המתאים: