בתור מקדם אתרים שעוסק רק בדבר אחד:”להבין את גוגל.” ישבתי וחשבתי כיצד PPC יכול לעזור לי לקידום האורגני.

אז לפני שאספר לאילו תובנות הגעתי אני אסביר בקצרה מזה בכלל PPC.

PPC:

קידום ממומן בגוגל אדוורדס זוהי בעצם פלטפורמה שנותנת לנו חשיפה מהירה ותוך דקות כשעל כל לחיצה שילחצו על המודעה שלנו אנחנו נשלם כסף, כמה?

יכול להיות שקל ויכול להיות גם 40 ו 60 שקל לקליק בתחומים תחרותיים. בדרך כלל מי שמשתמש בזה באופן קבוע אלו חברות בנוניות וגדולות ששמות שם מיליונים וזה עושה להם את העבודה יפה.

אך האם זה מועיל גם לעסק קטן? וודאי שכן!

PPC יכול להיות מעולה עבור העסק שלך ולא רק בעניין הבאת לקוחות וחשיפה אלא הרבה מעבר לזה.

נתחיל בזה שזה עוזר לך בקידום האתר שלך. כשתעלה מודעה ממומנת אתה תגדיל את הכניסות לאתר ובכך יעלו כניסות לאתר שלך ואם האתר יהיה מספיק טוב גם זמן השהייה באתר יעלה. נתונים אילו מעלים את דירוג האתר מבחינת גוגל!

יותר מזה.

מחקר מילות מפתח זהו אחד השלבים הראשוניים ביותר בעבודת מקדם אתרים, עוד הרבה לפני אפיון כתיבת התוכן לאתר. PPC יכול לתת לנו ראייה רחבה יותר בכל הקשור למילת המפתח שבחרנו. נוכל להבין טוב יותר איך מדברים האנשים שמחפשים את מילת המפתח שבחרנו. מאיפה הם באים, מה הם מחפשים, מה התקציב שלהם, מה היעדים שלהם, אילו שאלות הם שואלים. אילו רק כמה דוגמאות אך ניתן לחשוב על עוד ועוד יתרונות.

לכן, מקדם אתרים חייב לשלוט בהעלאת קמפיין PPC בדיוק כמו שהוא שולט בתחום ה SEO.