תפריט

מה זה קידום אורגני?

נתחיל קצת בהגדרות – קידום אורגני הוא מגוון רחב של פעולות המתבצעות על אתר מסוים ומחוצה לו וזאת כדי להביאו למיקומים הראשונים של תוצאות החיפוש במנועים האינטרנטיים השונים.

קידום SEO איכותי יתבצע באופן ממוקד עבור שאילתות החיפוש הרלוונטיות עבור בית העסק שבבעלותו האתר המקודם. נשמע פשוט? ובכן, כן ולא.

למה קידום אתרים יכול להיחשב לדבר פשוט?

כי הכל עניין של שיטתיות, התמדה ומחקר. כל מקדם אתרים שמבין את העבודה, יודע שאי אפשר לבצע פעולות א', ב' ו-ג' והופ האתר קופץ בדירוגים. יש כאן מלאכה המצריכה לבצע פעולות קידומיות בסיסיות, לחקור ולהבין את התנהגות הגולשים, למצוא פתרונות יצירתיים לשיפור חווית המשתמש ולהיות עם האצבע על הדופק בכל העדכונים והמגמות שמאפיינות את גוגל העולמית.

ומה הופך אותו למורכב?

גוגל הכריזו כי ישנם למעלה מ-200 פרמטרים שונים הנלקחים בחשבון על-ידי אלגוריתם החיפוש ועל-פיהם אתר מקודם או נשאר הרחק מאחור בתוצאות החיפוש. אף חברת קידום אתרים איננה יודעת במדויק את כל הפרמטרים, אך כל חברה ואיש קידום דואגים לחקור את תנודות האתר, לזהות את התגובות של האלגוריתם לפעולות הקידומיות ולפעול על פיהן.

למרבה הצער מדובר בתחום שאיננו שחור ולבן ומה שנכון היום, יכול מאוד להיות שונה כבר ביום למחרת ואולי שעות ספורות מרגע כתיבת מאמר זה. אין ספק שסקרנות היא שם המשחק למי שאוהב קידום אתרים.

למה אני מתייחס רק לגוגל? מה עם שאר מנועי החיפוש?

אם אתם מחפשים מקדם אתרים ואינכם מכירים את עולם ה-SEO, וודאי אתם שואלים את עצמכם מה לגבי שאר מנועי החיפוש. ובכן, קידום אתרים בארץ מתייחס ברובו למנוע של גוגל כיוון שהוא המנוע הנפוץ והפופולרי ביותר בארץ. גם במדינות אחרות (למעט סין ורוסיה) גוגל נהנים מפופולריות גבוהה, אך שם יש עוד תחרות מסויימת על-ידי בינג ועוד כמה מנועים נוספים.

עם זאת, בלא מעט בדיקות שנעשו, נמצא שהפעולות הקידומיות שנועדו קודם כל להתחבב על גוגל, השיגו את התוצאה גם במנועים אחרים ובראשם בינג.

כיצד קידום אורגני בא לידי ביטוי בפועל?

ראשית, ישנה הפעילות המתבצעת על האתר והיא כוללת העלאת תכנים חדשים ושיפור התכנים הקיימים כך שיתאימו להנחיות האיכות של מנועי החיפוש. לאחר מכן ישנה פעילות ענפה המתבצעת מחוץ לאתר ומטרתה לייצר מודעות וסמכותיות לאתר ברחבי הרשת דרך שיתופי פעולה עם אתרים מובילים ויצירת פרופיל קישורים המובילים אל האתר ואל הדפים החשובים ביותר.

בתור מקדם אתרים שעובד באופן תכוף על האתר שלו, אני דואג לכל האתרים שתחת אחריותי, כאילו והיו האתר שלי. בעזרת מאמרי תוכן איכותיים העולים לאתר כדרך קבע ומזרימים לו דף חדש, בעזרת יצירת מאמרים עבור אתרים חיצוניים המקשרים לאתר ובאמצעות מחקר ובקרה שוטפים, האתרים אצלי מתקדמים יפה בתוצאות והכי חשוב – מביאים לבעליהם את לקוחות.

אם יש בבעלותכם אתר וגם אתם רוצים לקבע את הנוכחות שלכם ברשת, אשמח לבדוק לכם כבר היום את האתר וללוות אתכם כל הדרך לעמוד הראשון.

CTR SEO1

החשיבות של מטה טייטל מזמינה

הקלדתם ביטוי כלשהו במנוע החיפוש? מיד קפצו מולכם מגוון רחב אתרים שונים שכולם ככולם מציעים את המידע הרלוונטי עבורכם. המבנה של האתרים המופיעים הוא ברור

Read More »

איך בוחרים טייטל טוב?

תוכן טוב שמבין את מנועי החיפוש של גוגל ובו בזמן שם דגש נרחב על הקניית ערך מוסף ותועלת אמיתית לגולשים הוא אחד מן הגורמים העיקריים

Read More »

גורמי דירוג: האם עדיין יש כאלה?

על פי הנחה רווחת בענף קידום האתרים, דירוג אתרים בתוצאות החיפוש מתבצע באמצעות אלגוריתם המשווה פרמטרים דומים בעמודים שונים וקובע אילו מהם רלוונטיים יותר לשאילתה

Read More »

מעבר בטוח לאתר חדש – אלי סאסי

עובר לאתר חדש? כך תשמור על ה SEO ולא תיפגע! ראשית מזל טוב. מעבר לאתר חדש תמיד מרגש אותי. במהלך שנותי כמקדם אתרים עברתי עשרות פעמים תהליכים

Read More »

חשיבות SEO בפיתוח אתר אינטרנט

כל הנושא של פיתוח אתרי אינטרנט ובניית אתרים לעסקים הינו נושא מורכב מאוד. רבים חושבים כי להקים אתר אינטרנט זה דבר פשוט, וכל אחד יכול לבצע

Read More »
elisasi

היושש… שמח שבחרת ללחוץ עלי : )

קוראים לי דיזי אני הדינוזאור של אלי סאסי
כשהוא מקדם אתרים אני סוגר לו לקוחות חדשים : )

רק המגניבים בוחרים להקליק עלי וזה ממש מרגש אותי

קיבלת ממני הנחה על קידום אורגני + כתבת יח"צ כל חודש במתנה מהאתרים המובילים בישראל מה שיקדם אותך מהררררררררר יותר מאחרים אבל ששש… זה בנינו אה?!

כדי שאדע שבאת דרכי תכתוב לי
את הקוד #דינוזאור# בשדה המתאים: