“נו, הנה עוד פוסט שיסביר לי למה קידום אתרים חשוב לעסק שלי ובלה בלה בלה…” 

אז לא, אני בטוח שקראת לא מעט פוסטים מעניינים ומעניינים פחות שהסבירו לך על קידום אתרים ולמה זה חשוב לעסק שלך.
במאמר הבא אני רוצה לדבר על המצב האמיתי של הלקוחות המגיעים אלי וכיצד תהיה השפעת הקידום בגוגל בשנת 2018.

במהלך היום, אני מקבל לא מעט פניות של לקוחות המתעניינים בשירותי קידום אתרים בגוגל.
כל אחד עם החבילה שלו ומצב האתר שלו בגוגל אבל לכולם יש מכנה משותף אחד מאוד ברור – כולם צריכים עוד לקוחות!

“האתר שלי מקודם מאוד אבל אין פניות!”
“אני כבר שנתיים משלם על קידום אתרים וכלום לא קורה”
אני מקודם טוב אבל לא בביטויים שחשוב לי להופיע בהם”

הרשימה עוד ארוכה תאמינו לי…

קידום אתרים ועסקים

חשוב להבין את הצורך בשירות קידום אתרים של הלקוחות.

יש להם עסק שמאחוריו עומדת בדרך כלל משפחה, משכנתא, הוצאות ועוד הוצאות…
העסק חייב לפרנס בהתאם. לכן כל לקוח שפונה אלי טלפונית לקבלת מידע ראשוני מקבל מיד תחושה שהוא לא באמת “לקוח”.
אני תמיד מדבר בגובה העיניים ומנסה למצוא את הדרך היעילה ביותר ככה שאצליח לייצר פניות איכותיות ועקביות דרך אתר האינטרנט של הלקוח. שוב, מדובר בעסק ובאחריות מהצד שלי להוביל להצלחה ולא להתייחס אל זה כאל “עוד לקוח”

הנה לדוגמא לקוח שלי שממליץ ומספר על התוצאות של הקידום שלו לפני ואחרי העבודה איתי:

אז למה אני מספר לכם את כל זה?

העניין הוא כזה,
יש היום פלטפורמות מצוינות לפרסום וקידום ממומן ולכל אחת היתרונות שלה.

אבל יש הבדל אחד רציני מאוד בקידום אורגני והוא שהלקוח – הוא זה שמחפש אותך.
זה מעבר לנוחות שלך כבעל עסק שיושב והפניות נוחתות עליו מהשמיים (מהאתר).
קיים קשר ישיר לאיכות הליד הנכנס ולאחוז ה CTR בסגירת העסקה.

אז למה חשוב להיעזר במומחה קידום אתרים כאשר מסתכלים על 2018?

שאלה טובה.

האמת, גוגל אף פעם לא עשתה יותר מידי שינויים שהפכו את התחום ליותר קשה.
גוגל מבקשת ממקדמי האתרים את אותם הדברים כבר מעל ל 10 שנים ברציפות

אז מה בכל זאת השתנה? היכולת של גוגל לעקוף את הדברים

מה שעבד פעם לא עובד היום וגם לא יעבוד ב 2018.

כל מי שקצת קורא באינטרנט על קידום אתרים יודע לשנן שצריך מאמרים וקישורים לאתר ואולי לתבל באופטימיזציה טובה אבל בנינו, להגיד את המילים האלו לא אומר לקדם אתרים.

אני תמיד מקבל את ההוכחה כאשר פונים אלי סטודנטים בנוגע לקורס קידום אתרים שאני מעביר אונליין והם אומרים לי “אני מכיר את המושגים טוב מאוד אבל כשאני מקבל את האתר מולי אני לא באמת יודע מה לעשות קודם”

אני אתן לכם עוד דוגמא,

דמיינו מכונית שנוסעת בכביש עמוס. היא מופעלת על ידי 3 פעולות ראשיות שהם היגוי גז וברקס כאשר כל אחד מהפעולות מגיע בזמן שלו ובמידה הנכונה שצריך אותו.

עכשיו דמיינו לכם נהג ללא רישיון או בעל רישיון חדש ללא ניסיון שתופס את השליטה ברכב ומנהל את הנהיגה לפי איך שמרגיש לו נכון מבלי לדעת באמת לנהוג?

מי באמת מקדם לך את האתר?פופ שלנו – מקדם אתרים בתחילת דרכו 🙂

עכשיו זה כבר ברור. כדי לראות תוצאות – צריך לקחת מומחה. לא פחות ולא יותר.