שנתקדם?
054-6700-290

אלי סאסי

כתיבת תוכן איכותי ל-SEO

תוכן, תוכן, תוכן ושוב פעם תוכן. אפשר להסביר מהו קידום אורגני באלף ואחת דרכים ולהדגים זאת בצורה מסובכת ומורכבת, אך בסופו של דבר, אחד מן הפרמטרים החשובים ביותר הוא הדרך שבה המידע מוצג אצלנו באתר ועובר אל הגולשים דרך כתיבת מאמרים

פשוט Go With The Flow

זו אמנם אמירה קלישאתית אבל היא נכונה ומניסיון הוא מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש. הקפידו תמיד לכתוב את התוכן קודם כל לבני אדם ורק אחר למנועי החיפוש. הקפידו על כתיבה זורמת, כתיבה יצירתית וכזו שמסקרנת ומעודדת יצר סקרנות וצורך לדעת עוד. ברגע שבו תפסתם את הגולש ונתתם לו את המידע האמיתי שהוא חיפש, כאן כבר זכיתם בכל הקופה.

התחילו קודם כל עם יצירת הבעיה או הדילמה שמאפיינת את הגולש. מדובר בלקוח פוטנציאלי שמחפש אחר קבלן אינסטלציה לצנרת ביוב? פתחו בפסקה שמספרת על חשיבות תחזוקת צנרת הביוב והשקט התעשייתי שעבודה טובה יכולה להעניק (סתימות, ריח רע ומים מזוהמים). לאחר מכן ספרו על פותר הבעיה, כלומר קבלן האינסטלציה ומשם המשיכו וספרו על הניסיון שלו בתחום, הפרויקטים שביצע והדרך שבה הוא יוכל לעזור גם לגולשים שזה עתה ביקרו באתר.

אבל תזכרו שאתם גם צריכים לשלוח רמזים למנועי החיפוש

בסופו של דבר מנועי החיפוש הם לא בני אדם ונכון לעכשיו הטכנולוגיה הנוכחית לא יודעת לפתח בינה עד כדי כך מדויקת שתבין את הניואנסים שמשתמעים מתוך תוכן של טקסט. לכן, חשוב גם לשלוח רמזים מסוימים למנועי החיפוש בעזרת חזרה מבוקרת וממותנת של מילות מפתח ברחבי התוכן. השתדלו לעשות זאת בצורה טבעית ואל תתנו לזה להנחות לכם את הכתיבה, המילים הללו כבר יגיעו לתוך התוכן מעצמן.

דרך נוספת וחשובה לקדם את מילות המפתח העיקריות היא באמצעות כותרת הדף ה-Meta Title ותיאור הדף Meta Description שבאים לידי ביטוי בעמוד תוצאות החיפוש. נניח ואני רוצה לקדם את הביטוי "קבלן אינסטלציה" אז בכותרת אכתוב משהו בסגנון "קבלן אינסטלציה: בתשתיות וצנרת אל תתפשרו על איכות – שם החברה" ובתיאור אתאר את השירות תוך חזרה על הביטוי קבלן אינסטלציה פעם עד פעמיים.

הדרך האחרונה שציינתי למעשה נקראת אופטימיזציה של התוכן וישנו דבר נוסף שיהפוך אותו מטוב למצויין. הקפידו על כותרות על-פי רמות מרמה 1 הגבוהה ביותר ועד לרמה 6 הנמוכה ביותר. בכותרת רמה 1 ציינו את מילת המפתח העיקרית שגם מצוינת בכותרת ה-Meta. בכותרת רמה 2 חזרו על הביטוי במילים נרדפות ובכותרות הלאה עשו את אותה הפעולה עם מילים נוספות. אפשר להרגיש חופשיים יותר בכותרות מרמה 3-6 שכן השפעתן מועטה יותר.

אבל האם תוכן הוא העיקר?

תוכן הוא חלק מדרך הקידום והוא לחלוטין מככב בראש רשימת הפרמטרים שמשפיעים על ההתקדמות של הדף בתוצאות החיפוש. למעשה, הוא עד כדי כך חשוב שכמעט כל חברה לקידום אתרים מקצועי דואגת להעסיק כותבי תוכן איכותיים שידעו לספק את הסחורה בצורה מקצועית ונכונה.

אני כמקדם אתרים פרילנסר אמנם כותב את התכנים שלי, אך גם אצלי מועסקים כותבי תוכן שאיתם אני בטוח שאתרי הלקוחות נמצאים בידיים טובות. למעשה, אם תציצו במודעות הדרושים עבור מקדם אתרים, תראו שכמעט כל חברת קידום מציינת בדרישות הבסיס שלה יכולות כתיבה מוכחות.

שילוב תמונת נושא לקבוצה

שירותי טלמיטינג ותיאום פגישות לעסקים דרך שיווק דיגיטלי – קודם מייצרים לידים ורק אח"כ מתאמים להם פגישה / שיחת ייעוץ

שירותי טלמיטינג ותיאום פגישות לעסקים – באמצעות שיווק דיגיטלי! הדגשה: אנו לא מבצעים תיאום פגישות לדאטה קרה. אין אצלנו מוקד מכירות – אנו חברת קידום

Read More »
מקדם_אתרים_עם_תוצאות

מאמר זה נכתב ע"י אלי סאסי.
מקדם אתרים משנת 2010, מומחה בבנייה וקידום אתרים בגוגל בשיטות SEO&PPC.

אולי תתעניין גם ב: פרסום בגוגל, בניית אתרים

שילוב תמונת נושא לקבוצה

שירותי טלמיטינג ותיאום פגישות לעסקים דרך שיווק דיגיטלי – קודם מייצרים לידים ורק אח"כ מתאמים להם פגישה / שיחת ייעוץ

שירותי טלמיטינג ותיאום פגישות לעסקים – באמצעות שיווק דיגיטלי! הדגשה: אנו לא מבצעים תיאום פגישות לדאטה קרה. אין אצלנו מוקד מכירות – אנו חברת קידום

קרא עוד »

רוצה לספר לי על האתר שלך? מלא/י פרטים
או חייג/י עכשיו: 054-6700290

* נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד © 2010-2020 כל הזכויות שמורות – אלי סאסי. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש בכתב מבעל האתר

עיצוב - חגית דמתי ❤ קידום אתרים - אלי סאסי

חבילת טי-רקס:
לאלו שרוצים להיות בצד הטורף ב GOOGLE:

החל מ- 1990 ₪ לחודש!!!

הזן שם וטלפון
ואני מתקשר אלייך עם כל הפרטים: