כותרת ה-Meta היא למעשה תגית שבה אנו קובעים את הכותרת שתופיע עבור עמוד מסוים באתר בתוך תוצאות החיפוש של גוגל או כל מנוע חיפוש אחר. מספיק בהסבר קצרצר זה כדי להבין עד כמה הכותרת היא חשובה ומשמעותית.
כותרת ה-Meta למעשה מתפקדת ככרטיס הביקור הראשוני ביותר של דפי האתר שלנו והיא זו שנלחמת בחזית עבור הקלקה של כל גולש וגולשת. כל מילה שנכתוב או לא נכתוב תכתיב את המציאות ויכולה א' להביא לקידום אורגני יעיל בתוצאות החיפוש ו-ב' לדרבן את קהל הגולשים הלא כל כך סבלני להיכנס אלינו לאתר.
אז איך כותבים טייטל טוב לדפי האתר?
מדובר בשורה שגוגל מאפשרים לכתוב בה בין 60 ל-65 תווים וישנם מקרים בהם אפילו ב-63 הוא כבר מתחיל להציג לנו כותרת חלקית שנגמרת בשלוש נקודות. אז איך לכל הרוחות מצליחים גם להיות יצירתיים, גם מסקרנים וגם רלוונטיים ואמיתיים כדי למנוע אחוזי נטישה גבוהים.
התחילו במילת המפתח
אין דרך טובה יותר להכריז לגולשים שאנחנו הכי רלוונטיים. פשוט פתחו את הכותרת שלכם עם מילת המפתח שאותה אתם מקדמים בדף הנקודתי שבאתר. למשל אצלנו כחברת קידום אורגני פועלים לקדם את הביטוי הזה ובאחד הדפים תמצאו כותרת שמתחילה בביטוי.
המשיכו במשפט מסקרן
כאן כבר מדובר באתגר האמיתי! זה באמת לא עבודה פשוטה ויש לא מעט פעמים שבהן תמצאו את עצמכם כותבים ומוחקים, כותבים ומוחקים, פעם אחר פעם למשך מספר דקות בלתי מבוטל. כתיבת משפט מסקרן על פני מספר תווים בודדים יכולה בהחלט לגזול מאיתנו לא מעט רזרבות של דמיון ויצירתיות.
אז מה כדאי לעשות? חשבו מה הדבר הכי רלוונטי לגולש אבל בלי לנדב יותר מדי מידע. למשל אם מילת המפתח שלנו היא חברת קידום אתרים, אז הרי שלאחר מכן נכתוב משהו בסגנון: רוצה להשיג תוצאות? בעצם לא נידבנו מידע, הכרזנו על השירות שלנו ופנינו לגולש.
סיימו במיתוג
המיתוג אמנם לא כל כך מועיל לנו בקידום הדף הנקודתי ותופס לנו תווים אך עדיין כדאי לעשות זאת כדי להקרין לגולשים שמדובר פה בחברה אמיתית ואמינה שמספקת את השירות תחת שמה. היו סמוכים ובטוחים שגולשים שרואים מותג, גם אם הם לא מכירים אותו, עדיין ירגישו בטוחים שיש להם כאן עסק עם נותני שירות אמיתיים.
אז איך זה אמור להיראות בעצם?
להלן הדוגמה – מילת המפתח: משפט מסקרן שמעודד הקלקה – שם המותג
בהצלחה!
לפני שאתם עוזבים – קראו עוד על בנייה וקידום אתרים >>

הכנסה נוספת/פסיבית – איך אני מרוויח כסף מנכס דיגיטלי שאני בונה ומקדם ב GOOGLE?
הכנסה נוספת/פסיבית: איך אני מרוויח כסף מנכס דיגיטלי – אלי סאסיhttps://www.youtube.com/watch?v=WaYGGxebCMU&feature=youtu.beבואו נבין קודם כל מהי הכנסה נוספת אמיתית? כמה אפשר להרוויח באמת מהכנסה נוספת שתייצרו?

אלמנטור / Elementor: ה-Page Builder הטוב בעולם
אלמנטור / Elementor: ה -Page Builder האולטימטיבי 🙂 לא צריך להיות שרלוק בשביל לעבוד עם אלמנטור פייג' בילדר, זה אלמנטרי אלמנטור (Elementor) הוא פייג' בילדר

בואו נדבר על וויקס ו SEO-אפשר או אי-אפשר לקדם אתרי וויקס?
קידום אתרים בוויקס – בואו נדבר על זה מזווית אחרת נראה שבכל תקופה יש מחלוקות המלוות אותה, יוצרות מחנות ומאלצות אותנו לבחור צד: עופרה חזה

שירותי טלמיטינג ותיאום פגישות לעסקים דרך שיווק דיגיטלי – קודם מייצרים לידים ורק אח"כ מתאמים להם פגישה / שיחת ייעוץ
שירותי טלמיטינג ותיאום פגישות לעסקים – באמצעות שיווק דיגיטלי! הדגשה: אנו לא מבצעים תיאום פגישות לדאטה קרה. אין אצלנו מוקד מכירות – אנו חברת קידום

קידום אתרים לעסקים קטנים: המתחרים שלכם כבר שם, לא תתנו להם פייט?
קידום אתרים לעסקים קטנים קידום אתרים לעסקים קטנים הוא אמצעי המאפשר לאותם עסקים לתת "פייט" אמיתי למתחרים אך גם לחברות גדולות, מותגים ותאגידים. ובעידן שבו כולנו

בניית אתרים רספונסיביים: כך עושים את זה היום, כך עושים את זה נכון
בניית אתרים רספונסיביים אמנם בניית אתרים רספונסיביים נראית לנו היום כמו משהו שהוא מובן מאליו, אך זה ממש לא היה תמיד כך… זה קרה במחצית

מחיר בניית אתרים: {המחירון} ה"לוי יצחק" של ענף דיגיטל
בניית אתרים מחיר מחירון 2020 כאשר בעלי עסקים מחפשים בגוגל את מילת המפתח "בניית אתרים מחירון" הם ככל הנראה מקווים להגיע ללוח מחירים קבוע בדומה

מדריך גוגל לעסק שלי: נותנים לך. לא תיקח? [google my business]
מדריך גוגל לעסק שלי כל טירון בצה"ל שמע לפחות פעם אחת את המשפט "נותנים לך, תיקח. מרביצים לך – תברח". זו לא איזו מורשת קרב

נכסים דיגיטליים: כמו השקעה בנדל"ן אבל בלי משכנתה וללא סיכונים
נכסים דיגיטליים העשירים תחילה משקיעים את הכסף שלהם ורק אז מבזבזים את מה שנותר להם. העניים קודם מבזבזים את הכסף שלהם ורק אחר כך משקיעים

פיתוח אפליקציות ו SEO – הילכו שניים יחדיו? ילכו, ילכו
פיתוח אפליקציות "אבל סאסי עכשיו חברות ועסקים מתרכזים בפיתוח אפליקציות וגם יותר ויותר אנשים משתמשים באפליקציות ופחות באתרי אינטרנט, אתה בטוח שיש עתיד למקדמי אתרים?

מדריך בניית אתרי וורדפרס: כי מה שטוב לביונסה, טוב גם לי
בניית אתרים וורדפרס כאשר לקוחות, קרובים או חברים שואלים אותי על בניית אתרים וורדפרס תהיה פלטפורמת ה- CRM הראשונה שאמליץ עליה. וכאשר אני נשאל מדוע

שיווק שותפים: אפשר לעשות כסף גם בזמן שישנים
שיווק שותפים: מא' ועד ת להכנסה חודשית פאסיבית נוספת תראו, אם עבודה מסודרת 5 ימים בשבוע, עמידה בפקקים מדי יום – פעמיים ביום, בוס קפדן

עוד אין לכם וואטסאפ ווב? לא נורא: וואטסאפ ווב להורדה
עוד אין לכם וואטסאפ ווב? לא נורא: וואטסאפ ווב להורדה – מדריך בגובה העיניים אתמול דיברתי עם חבר טוב. במהלך השיחה הוא אמר לי שהוא

דוח מהירות חדש בגוגל, אלגוריתם Bert ושלל עדכונים
הם מנסים, להבין עוד ועוד ולאסוף כל פיסת מידע אפשרית על אתר האינטרנט שלנו. אם לא שמתם לב עד כה – עולם ה SEO שהכרנו

שיפור זמן טעינה: איך להגיע מ 0 ל 90 לידים בחודש בפחות מ 5 דקות
איך הגעתי מ 0 לידים ל 90 לידים בחודש בפחות מ 5 דקות? הקמפיין כבר באוויר ורץ, הקליקים מבזבזים כסף ללא חשבון, ולידים? דממה מוחלטת.

Google Mobile First: איך עדכון המובייל פירסט משפיע על עולם ה SEO?
Mobile First – מכירים? שמעתם? הפנמתם? אם לא אז הנה – הגיע הזמן! אין ספק, עולם ה SEO עובר בשנים האחרונות הרבה טלטלות אבל הגדולה

עמוד 404 בחנויות וירטואליות – איך מתמודדים עם מוצר פג תוקף?
מקדמים חנות וירטואלית עם מוצרים? בעלי חנות אך קידום אורגני חשוב לכם? מצוין. המאמר הבא יכול לעזור לכם לקבל החלטות בכל הקשור למוצרים פגי תוקף

החשיבות של מטה טייטל מזמינה
הקלדתם ביטוי כלשהו במנוע החיפוש? מיד קפצו מולכם מגוון רחב אתרים שונים שכולם ככולם מציעים את המידע הרלוונטי עבורכם. המבנה של האתרים המופיעים הוא ברור
מחקר מילות מפתח: טכניקות בסיסיות למחקר מילות מפתח
כאשר אנו ניגשים לקדם אתרים, הדבר הראשון והבסיסי ביותר שעלינו לעשותו, הוא איך לא – לבצע מחקר מילות מפתח מקיף. מטרתו של המחקר היא לאתר

מפות חום: איך מפות חום יכולות לסייע בקידום האתר?
בעבר קידום אתרים בגוגל היה פשוט וקל – היינו חוזרים על מילת המפתח מספר בלתי מבוטל של פעמים, ומנוע החיפוש מיד היה מסיק שהדף שלנו