תפריט

כך תנצלו את כותרת העמוד לטובת האתר שלכם

כותרת ה-Meta היא למעשה תגית שבה אנו קובעים את הכותרת שתופיע עבור עמוד מסוים באתר בתוך תוצאות החיפוש של גוגל או כל מנוע חיפוש אחר. מספיק בהסבר קצרצר זה כדי להבין עד כמה הכותרת היא חשובה ומשמעותית.

כותרת ה-Meta למעשה מתפקדת ככרטיס הביקור הראשוני ביותר של דפי האתר שלנו והיא זו שנלחמת בחזית עבור הקלקה של כל גולש וגולשת. כל מילה שנכתוב או לא נכתוב תכתיב את המציאות ויכולה א' להביא לקידום אורגני יעיל בתוצאות החיפוש ו-ב' לדרבן את קהל הגולשים הלא כל כך סבלני להיכנס אלינו לאתר.

אז איך כותבים טייטל טוב לדפי האתר?

מדובר בשורה שגוגל מאפשרים לכתוב בה בין 60 ל-65 תווים וישנם מקרים בהם אפילו ב-63 הוא כבר מתחיל להציג לנו כותרת חלקית שנגמרת בשלוש נקודות. אז איך לכל הרוחות מצליחים גם להיות יצירתיים, גם מסקרנים וגם רלוונטיים ואמיתיים כדי למנוע אחוזי נטישה גבוהים.

התחילו במילת המפתח

אין דרך טובה יותר להכריז לגולשים שאנחנו הכי רלוונטיים. פשוט פתחו את הכותרת שלכם עם מילת המפתח שאותה אתם מקדמים בדף הנקודתי שבאתר. למשל אצלנו כחברת קידום אורגני פועלים לקדם את הביטוי הזה ובאחד הדפים תמצאו כותרת שמתחילה בביטוי.

המשיכו במשפט מסקרן

כאן כבר מדובר באתגר האמיתי! זה באמת לא עבודה פשוטה ויש לא מעט פעמים שבהן תמצאו את עצמכם כותבים ומוחקים, כותבים ומוחקים, פעם אחר פעם למשך מספר דקות בלתי מבוטל. כתיבת משפט מסקרן על פני מספר תווים בודדים יכולה בהחלט לגזול מאיתנו לא מעט רזרבות של דמיון ויצירתיות.

אז מה כדאי לעשות? חשבו מה הדבר הכי רלוונטי לגולש אבל בלי לנדב יותר מדי מידע. למשל אם מילת המפתח שלנו היא חברת קידום אתרים, אז הרי שלאחר מכן נכתוב משהו בסגנון: רוצה להשיג תוצאות? בעצם לא נידבנו מידע, הכרזנו על השירות שלנו ופנינו לגולש.

סיימו במיתוג

המיתוג אמנם לא כל כך מועיל לנו בקידום הדף הנקודתי ותופס לנו תווים אך עדיין כדאי לעשות זאת כדי להקרין לגולשים שמדובר פה בחברה אמיתית ואמינה שמספקת את השירות תחת שמה. היו סמוכים ובטוחים שגולשים שרואים מותג, גם אם הם לא מכירים אותו, עדיין ירגישו בטוחים שיש להם כאן עסק עם נותני שירות אמיתיים.

אז איך זה אמור להיראות בעצם?
להלן הדוגמה – מילת המפתח: משפט מסקרן שמעודד הקלקה – שם המותג

בהצלחה!

 

לפני שאתם עוזבים – קראו עוד על בנייה וקידום אתרים >>

CTR SEO1

החשיבות של מטה טייטל מזמינה

הקלדתם ביטוי כלשהו במנוע החיפוש? מיד קפצו מולכם מגוון רחב אתרים שונים שכולם ככולם מציעים את המידע הרלוונטי עבורכם. המבנה של האתרים המופיעים הוא ברור

Read More »

איך בוחרים טייטל טוב?

תוכן טוב שמבין את מנועי החיפוש של גוגל ובו בזמן שם דגש נרחב על הקניית ערך מוסף ותועלת אמיתית לגולשים הוא אחד מן הגורמים העיקריים

Read More »

גורמי דירוג: האם עדיין יש כאלה?

על פי הנחה רווחת בענף קידום האתרים, דירוג אתרים בתוצאות החיפוש מתבצע באמצעות אלגוריתם המשווה פרמטרים דומים בעמודים שונים וקובע אילו מהם רלוונטיים יותר לשאילתה

Read More »

מעבר בטוח לאתר חדש – אלי סאסי

עובר לאתר חדש? כך תשמור על ה SEO ולא תיפגע! ראשית מזל טוב. מעבר לאתר חדש תמיד מרגש אותי. במהלך שנותי כמקדם אתרים עברתי עשרות פעמים תהליכים

Read More »

חשיבות SEO בפיתוח אתר אינטרנט

כל הנושא של פיתוח אתרי אינטרנט ובניית אתרים לעסקים הינו נושא מורכב מאוד. רבים חושבים כי להקים אתר אינטרנט זה דבר פשוט, וכל אחד יכול לבצע

Read More »