קידום אורגני הוא תהליך שלוקח לא מעט זמן ובעיקר אם מדובר באתר שקודם בצורה לא נכונה או באתר חדש שטרם צבר סמכותיות בעיני גוגל. באתרים חזקים הסיפור קצת שונה והם יכולים לפלס את הדרך הרבה יותר מהר אל הפסגה, אבל גם שם נדרשת לא מעט מלאכת קידום אינטנסיבית.
כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים ב-SEO
חברות קידום אתרים שמציעות קידום אורגני מהיר לרוב מציבות לעצמן יעד לא ריאלי שרק יכול לאכזב את הלקוחות ו"לעודד" עזיבה. בכל הנוגע לתהליך הזה חשוב לשמור על מספר כללים חשובים שמשאירים את שני הצדדים מרוצים:
להציג את המציאות
קידום אורגני בגוגל לוקח זמן, המון זמן. זה יכול לנוע בין שלושה חודשים-חצי שנה וזה יכול לקחת אפילו שנה כדי שביטוי סופר חשוב לעסק יגיע לעמוד הראשון ולתוצאה משביעת רצון. חשוב תמיד להסביר זאת ללקוחות ולבצע תיאום ציפיות כבר בשלב מחקר מילות המפתח.
שקיפות
הקידום עצמו יכול להתבצע בשיטתיות כל החודש, אך בפועל מרבית הלקוחות שלא התברגו עדיין בתוצאות טובות, לא ירגישו בעבודה הזו. לפיכך, חשוב כל העת להראות את העבודות שנעשו בצורה שבועית. כל הפעולות הקידומיות שנעשו בצורה מסודרת וברורה.
כמובן שדו"ח חודשי הוא גם הכרח וחשוב לשלוח ללקוחות עם הצגה של מה נעשה והיכן אנחנו עומדים כיום מבחינת תוצאות החיפוש בביטויים הרלוונטיים.
סבלנות וקור רוח
הן מקדמי האתרים והן הלקוחות חייבים לשמור על איפוק וסבלנות לאורך התהליך. חשוב להכיר בכך שקידום אתרים SEO הוא דבר שלוקח זמן, אך זוהי בהחלט השקעה שמשתלמת בטווח הרחוק. אסור להיכנס להיסטריה כאשר ביטוי מסוים נעצר במקום ופשוט להמשיך בקידום ואט אט לקצור את הפירות. ביטוי הלך אחורה באופן משמעותי לאחר שהתברג יפה? אל תשברו את הכלים, נהגו במקצועיות ובידקו בדיוק מה נעשה ומה ניתן לשפר כדי להוכיח לגוגל שמגיע לנו לחזור להישגים שהיו ואף לקצור הישגים משמעותיים יותר.
במבחן התוצאה
אט אט התוצאות ידברו בעד עצמן. מה שחשוב הוא להתכונן לתהליך מראש מתוך ידיעה שהדבר לוקח זמן בלתי מבוטל, להציג את התהליך הקידומי שלב אחר שלב באופן שבועי וחודשי ולשמור על אורך רוח שיאפשר לשני הצדדים לעבור את התהליך בכיף ובשיתוף פעולה הדדי נפלא.

דוח מהירות חדש בגוגל, אלגוריתם Bert ושלל עדכונים
הם מנסים, להבין עוד ועוד ולאסוף כל פיסת מידע אפשרית על אתר האינטרנט שלנו. אם לא שמתם לב עד כה – עולם ה SEO שהכרנו

שיפור זמן טעינה: איך להגיע מ 0 ל 90 לידים בחודש בפחות מ 5 דקות
איך הגעתי מ 0 לידים ל 90 לידים בחודש בפחות מ 5 דקות? הקמפיין כבר באוויר ורץ, הקליקים מבזבזים כסף ללא חשבון, ולידים? דממה מוחלטת.

Google Mobile First: איך עדכון המובייל פירסט משפיע על עולם ה SEO?
Mobile First – מכירים? שמעתם? הפנמתם? אם לא אז הנה – הגיע הזמן! אין ספק, עולם ה SEO עובר בשנים האחרונות הרבה טלטלות אבל הגדולה

עמוד 404 בחנויות וירטואליות – איך מתמודדים עם מוצר פג תוקף?
מקדמים חנות וירטואלית עם מוצרים? בעלי חנות אך קידום אורגני חשוב לכם? מצוין. המאמר הבא יכול לעזור לכם לקבל החלטות בכל הקשור למוצרים פגי תוקף

החשיבות של מטה טייטל מזמינה
הקלדתם ביטוי כלשהו במנוע החיפוש? מיד קפצו מולכם מגוון רחב אתרים שונים שכולם ככולם מציעים את המידע הרלוונטי עבורכם. המבנה של האתרים המופיעים הוא ברור