שנתקדם?
054-6700-290

אלי סאסי

הפרטים החשובים ביותר שדף אתר צריך להכיל

באנו, השקענו, קידמנו והגולשים פשוט לא משאירים פרטים! למה?

כולנו מקפידים על עיצוב שנראה טוב ומזמין, אך איננו יכולים להסתמך על אסתטיקה בלבד. רוב הגולשים מתנהגים בצורה זהה למדי כשהנתונים מראים שמרביתם מעניקים "זמן חסד" של עד 15 שניות מקסימום לאתר שאליו נכנסו. שימו לב: עד. כלומר יש לנו בין 0 ל-15 שניות להרשים אותם ולהוכיח להם ששווה להם להישאר ולהשאיר פרטים/לרכוש את המוצרים שאנו מוכרים.

מה דפי אתר אז צריכים להכיל כדי למשוך גולשים להישאר?

ישנם מספר פרמטרים חשובים שיחד מרכיבים את מה שנקרא חווית משתמש. מקדם אתרים לא צריך להיות איש UX מקצועי, אבל הוא בהחלט חייב לדעת דבר או שניים שגורמים לגולשים להתרשם, להישאר ולהפוך ללקוחות.

עיצוב

אתר טוב צריך להתבסס על כ-3 צבעים עיקריים הנובעים מן הלוגו. עצם העובדה שאנו נמנעים מערבוב יתר של צבעים שונים, מאפשר לאתר להיראות אלגנטי ובעל אימרה ואופי מסוימים. כמקדמי אתרים, איננו יכולים לשנות את פני הדבר, אך אנו בהחלט יכולים למסור את רשמינו למתכנתים.

היו סמוכים ובטוחים שלרוב בוני האתרים עושים את עבודתם נאמנה והולכים על פי כלל זה. עם זאת, תמיד חשוב לדעת ולהיות עם האצבע על הדופק.

עוד בנושא קידום ובניית אתרים לעסקים >>

כותרת ופסקה פתיחה משכנעים

האתר נראה מזמין? כבר הגולשים שנכנסו ירצו לקרוא קצת כדי להבין על מי ומה מדובר. קידום אורגני מתבסס הרבה פעמים על כמות הזמן שגולשים נשארו באתר וכך אנו רומזים לגוגל שהם אכן הגיעו למלל שרלוונטי לשאילתת החיפוש.

פתחו תמיד עם כותרת שאיננה משתמעת לשני פנים – מה שמקדמים זה מה שצריך להיות בכותרת. זה גם טוב ל-SEO וזה גם טוב לחווית המשתמש. מיד לאחר מכן, המשיכו עם פסקת פתיחה מעניינת שמסבירה על הבעיה ורומזת על הפתרון. הבעיה והפתרון יכולים להיות שקשה להוציא אשרת עבודה לארצות הברית אבל עם ייעוץ נכון הכול אפשרי, או שיש המון מקקים שמתחבאים בפינות שונות בבית אבל עם מדביר מוסמך אף פינה לא חומקת מעיניו המקצועיות. צרו בעיה ורמזו מיד שגם יש פתרון.

טופס השארת פרטים

כבר אמרנו שלגולשים אין כמעט סבלנות? כל חברת קידום אתרים וגם אצלנו בחברת מקום ראשון יודעים שהמטרה של הלקוח זה לא רק להתהדר במיקומים גבוהים, אלא מה בתכל'ס, כמה לקוחות השאירו באמת פרטים. לכן חשוב שכבר בשליש הראשון של האתר, הגולשים מיד יראו טופס השארת פרטים אחרי פסקת הפתיחה שקראו. ייתכן מאוד שכבר בפסקה הראשונה שכנענו אותם והנה הם רוצים לקבל מידע נוסף על השירות.
אם נגרור אותם עם עוד ועוד תוכן, ייתכן שהם יאבדו סבלנות ופשוט יינטשו אל האתר הבא.

תמונות וסרטון

ליד התוכן של פסקת הפתיחה, ליד טופס השארת הפרטים או מיד אחרי הטופס, חשוב ללוות את האתר עם סרטון. זה לא חובה, אך לא מעט מחקרים הראו שאתרים עם סרטון תדמיתי משכנע, הגבירו את יחס ההמרה שלהם פלאים.

באשר לתמונות, כיום הטרנד של עיצוב האתרים שם דגש נרחב על תמונה שמופיעה כבר בחלק העליון ועליה כותרת ותוכן או רק כותרת. עם תמונה רלוונטית ואיכותית, כבר ניתן לקנות את הגולשים ולשכנע אותם שהם הגיעו לעסק איכותי ואמין.

מי אני?

שמי אלי סאסי, מנכ"ל מקום ראשון עם ניסיון ב-SEO מזה עשר שנים. אני מקדם עשרות אתרים שונים ונהנה מכל רגע ורגע. קידום אתרים זה תחום שלא מפסיק להתפתח ולשנות תפיסות וגישות, ובעזרת סקרנות והמון אהבה לתחום אני דואג תמיד להישאר עם האצבע על הדופק וללוות את הלקוחות שלי כל הדרך אל ההצלחה.

אם גם אתם מחפשים ייעוץ לגבי אפשרויות הקידום העומדות לפניכם, נשמח להציע שירות מקצועי ומקיף.

שילוב תמונת נושא לקבוצה

שירותי טלמיטינג ותיאום פגישות לעסקים דרך שיווק דיגיטלי – קודם מייצרים לידים ורק אח"כ מתאמים להם פגישה / שיחת ייעוץ

שירותי טלמיטינג ותיאום פגישות לעסקים – באמצעות שיווק דיגיטלי! הדגשה: אנו לא מבצעים תיאום פגישות לדאטה קרה. אין אצלנו מוקד מכירות – אנו חברת קידום

Read More »
CTR SEO1

החשיבות של מטה טייטל מזמינה

הקלדתם ביטוי כלשהו במנוע החיפוש? מיד קפצו מולכם מגוון רחב אתרים שונים שכולם ככולם מציעים את המידע הרלוונטי עבורכם. המבנה של האתרים המופיעים הוא ברור

Read More »
מקדם_אתרים_עם_תוצאות

מאמר זה נכתב ע"י אלי סאסי.
מקדם אתרים משנת 2010, מומחה בבנייה וקידום אתרים בגוגל בשיטות SEO&PPC.

אולי תתעניין גם ב: פרסום בגוגל, בניית אתרים

שילוב תמונת נושא לקבוצה

שירותי טלמיטינג ותיאום פגישות לעסקים דרך שיווק דיגיטלי – קודם מייצרים לידים ורק אח"כ מתאמים להם פגישה / שיחת ייעוץ

שירותי טלמיטינג ותיאום פגישות לעסקים – באמצעות שיווק דיגיטלי! הדגשה: אנו לא מבצעים תיאום פגישות לדאטה קרה. אין אצלנו מוקד מכירות – אנו חברת קידום

קרא עוד »

רוצה לספר לי על האתר שלך? מלא/י פרטים
או חייג/י עכשיו: 054-6700290

* נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד © 2010-2020 כל הזכויות שמורות – אלי סאסי. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש בכתב מבעל האתר

עיצוב - חגית דמתי ❤ קידום אתרים - אלי סאסי

הזן שם וטלפון
ואני מתקשר אלייך עם כל הפרטים: