באנו, השקענו, קידמנו והגולשים פשוט לא משאירים פרטים! למה?
כולנו מקפידים על עיצוב שנראה טוב ומזמין, אך איננו יכולים להסתמך על אסתטיקה בלבד. רוב הגולשים מתנהגים בצורה זהה למדי כשהנתונים מראים שמרביתם מעניקים "זמן חסד" של עד 15 שניות מקסימום לאתר שאליו נכנסו. שימו לב: עד. כלומר יש לנו בין 0 ל-15 שניות להרשים אותם ולהוכיח להם ששווה להם להישאר ולהשאיר פרטים/לרכוש את המוצרים שאנו מוכרים.
מה דפי אתר אז צריכים להכיל כדי למשוך גולשים להישאר?
ישנם מספר פרמטרים חשובים שיחד מרכיבים את מה שנקרא חווית משתמש. מקדם אתרים לא צריך להיות איש UX מקצועי, אבל הוא בהחלט חייב לדעת דבר או שניים שגורמים לגולשים להתרשם, להישאר ולהפוך ללקוחות.
עיצוב
אתר טוב צריך להתבסס על כ-3 צבעים עיקריים הנובעים מן הלוגו. עצם העובדה שאנו נמנעים מערבוב יתר של צבעים שונים, מאפשר לאתר להיראות אלגנטי ובעל אימרה ואופי מסוימים. כמקדמי אתרים, איננו יכולים לשנות את פני הדבר, אך אנו בהחלט יכולים למסור את רשמינו למתכנתים.
היו סמוכים ובטוחים שלרוב בוני האתרים עושים את עבודתם נאמנה והולכים על פי כלל זה. עם זאת, תמיד חשוב לדעת ולהיות עם האצבע על הדופק.
עוד בנושא קידום ובניית אתרים לעסקים >>
כותרת ופסקה פתיחה משכנעים
האתר נראה מזמין? כבר הגולשים שנכנסו ירצו לקרוא קצת כדי להבין על מי ומה מדובר. קידום אורגני מתבסס הרבה פעמים על כמות הזמן שגולשים נשארו באתר וכך אנו רומזים לגוגל שהם אכן הגיעו למלל שרלוונטי לשאילתת החיפוש.
פתחו תמיד עם כותרת שאיננה משתמעת לשני פנים – מה שמקדמים זה מה שצריך להיות בכותרת. זה גם טוב ל-SEO וזה גם טוב לחווית המשתמש. מיד לאחר מכן, המשיכו עם פסקת פתיחה מעניינת שמסבירה על הבעיה ורומזת על הפתרון. הבעיה והפתרון יכולים להיות שקשה להוציא אשרת עבודה לארצות הברית אבל עם ייעוץ נכון הכול אפשרי, או שיש המון מקקים שמתחבאים בפינות שונות בבית אבל עם מדביר מוסמך אף פינה לא חומקת מעיניו המקצועיות. צרו בעיה ורמזו מיד שגם יש פתרון.
טופס השארת פרטים
כבר אמרנו שלגולשים אין כמעט סבלנות? כל חברת קידום אתרים וגם אצלנו בחברת מקום ראשון יודעים שהמטרה של הלקוח זה לא רק להתהדר במיקומים גבוהים, אלא מה בתכל'ס, כמה לקוחות השאירו באמת פרטים. לכן חשוב שכבר בשליש הראשון של האתר, הגולשים מיד יראו טופס השארת פרטים אחרי פסקת הפתיחה שקראו. ייתכן מאוד שכבר בפסקה הראשונה שכנענו אותם והנה הם רוצים לקבל מידע נוסף על השירות.
אם נגרור אותם עם עוד ועוד תוכן, ייתכן שהם יאבדו סבלנות ופשוט יינטשו אל האתר הבא.
תמונות וסרטון
ליד התוכן של פסקת הפתיחה, ליד טופס השארת הפרטים או מיד אחרי הטופס, חשוב ללוות את האתר עם סרטון. זה לא חובה, אך לא מעט מחקרים הראו שאתרים עם סרטון תדמיתי משכנע, הגבירו את יחס ההמרה שלהם פלאים.
באשר לתמונות, כיום הטרנד של עיצוב האתרים שם דגש נרחב על תמונה שמופיעה כבר בחלק העליון ועליה כותרת ותוכן או רק כותרת. עם תמונה רלוונטית ואיכותית, כבר ניתן לקנות את הגולשים ולשכנע אותם שהם הגיעו לעסק איכותי ואמין.
מי אני?
שמי אלי סאסי, מנכ"ל מקום ראשון עם ניסיון ב-SEO מזה עשר שנים. אני מקדם עשרות אתרים שונים ונהנה מכל רגע ורגע. קידום אתרים זה תחום שלא מפסיק להתפתח ולשנות תפיסות וגישות, ובעזרת סקרנות והמון אהבה לתחום אני דואג תמיד להישאר עם האצבע על הדופק וללוות את הלקוחות שלי כל הדרך אל ההצלחה.
אם גם אתם מחפשים ייעוץ לגבי אפשרויות הקידום העומדות לפניכם, נשמח להציע שירות מקצועי ומקיף.
יועץ שיווק לעסקים / מנהל דיגיטל 360
אלי סאסי | אודותיי | תוצאות שהשגתי מ 2010 יצירת קשר 054-6700-290 בניית אתר? דף נחיתה? קידום אורגני או ממומן? גוגל או פייסבוק? כמה כסף לשים
כמה זמן לוקח להגיע לעמוד ה 1 בגוגל
אז איך יודעים – כמה זמן לוקח להגיע לעמוד ה 1 בגוגל?! יש הרבה גורמים שקובעים כמה זמן לוקח להגיע לעמוד 1 בגוגל. הגורם הראשון
16 תוספי חובה לווקומרס
השנה האחרונה הביאה לצמיחה מואצת של עולמות האיקומרס, בכך שדחפה את העסקים הקטנים לשדרג את פעילותם לפעילות אונליין. כעת כמעט כל בעל עסק מכיר את
הכנסה נוספת/פסיבית – איך אני מרוויח כסף מנכס דיגיטלי שאני בונה ומקדם ב GOOGLE?
אלי סאסי | אודותיי | תוצאות שהשגתי מ 2010 יצירת קשר 054-6700-290 "תוך 6-12 חודשים יהיו לך נכסים דיגיטליים שמכניסים לך 25,000 – 2,500 ש"ח בחודש"
אלמנטור / Elementor: ה-Page Builder הטוב בעולם
אלמנטור / Elementor: ה -Page Builder האולטימטיבי 🙂 לא צריך להיות שרלוק בשביל לעבוד עם אלמנטור פייג' בילדר, זה אלמנטרי אלמנטור (Elementor) הוא פייג' בילדר
בואו נדבר על וויקס ו SEO-אפשר או אי-אפשר לקדם אתרי וויקס?
קידום אתרים בוויקס – בואו נדבר על זה מזווית אחרת נראה שבכל תקופה יש מחלוקות המלוות אותה, יוצרות מחנות ומאלצות אותנו לבחור צד: עופרה חזה
שירותי טלמיטינג ותיאום פגישות לעסקים דרך שיווק דיגיטלי – קודם מייצרים לידים ורק אח"כ מתאמים להם פגישה / שיחת ייעוץ
שירותי טלמיטינג ותיאום פגישות לעסקים – באמצעות שיווק דיגיטלי! הדגשה: אנו לא מבצעים תיאום פגישות לדאטה קרה. אין אצלנו מוקד מכירות – אנו חברת קידום
קידום אתרים לעסקים קטנים: המתחרים שלכם כבר שם, לא תתנו להם פייט?
קידום אתרים לעסקים קטנים קידום אתרים לעסקים קטנים הוא אמצעי המאפשר לאותם עסקים לתת "פייט" אמיתי למתחרים אך גם לחברות גדולות, מותגים ותאגידים. ובעידן שבו כולנו
בניית אתרים רספונסיביים: כך עושים את זה היום, כך עושים את זה נכון
בניית אתרים רספונסיביים אמנם בניית אתרים רספונסיביים נראית לנו היום כמו משהו שהוא מובן מאליו, אך זה ממש לא היה תמיד כך… זה קרה במחצית
מחיר בניית אתרים: {המחירון} ה"לוי יצחק" של ענף דיגיטל
בניית אתרים מחיר מחירון 2020 כאשר בעלי עסקים מחפשים בגוגל את מילת המפתח "בניית אתרים מחירון" הם ככל הנראה מקווים להגיע ללוח מחירים קבוע בדומה
מדריך גוגל לעסק שלי: נותנים לך. לא תיקח? [google my business]
מדריך גוגל לעסק שלי כל טירון בצה"ל שמע לפחות פעם אחת את המשפט "נותנים לך, תיקח. מרביצים לך – תברח". זו לא איזו מורשת קרב
נכסים דיגיטליים: כמו השקעה בנדל"ן אבל בלי משכנתה וללא סיכונים
נכסים דיגיטליים העשירים תחילה משקיעים את הכסף שלהם ורק אז מבזבזים את מה שנותר להם. העניים קודם מבזבזים את הכסף שלהם ורק אחר כך משקיעים
פיתוח אפליקציות ו SEO – הילכו שניים יחדיו? ילכו, ילכו
פיתוח אפליקציות "אבל סאסי עכשיו חברות ועסקים מתרכזים בפיתוח אפליקציות וגם יותר ויותר אנשים משתמשים באפליקציות ופחות באתרי אינטרנט, אתה בטוח שיש עתיד למקדמי אתרים?
מדריך בניית אתרי וורדפרס: כי מה שטוב לביונסה, טוב גם לי
בניית אתרים וורדפרס כאשר לקוחות, קרובים או חברים שואלים אותי על בניית אתרים וורדפרס תהיה פלטפורמת ה- CRM הראשונה שאמליץ עליה. וכאשר אני נשאל מדוע
שיווק שותפים: אפשר לעשות כסף גם בזמן שישנים
שיווק שותפים: מא' ועד ת להכנסה חודשית פאסיבית נוספת תראו, אם עבודה מסודרת 5 ימים בשבוע, עמידה בפקקים מדי יום – פעמיים ביום, בוס קפדן
עוד אין לכם וואטסאפ ווב? לא נורא: וואטסאפ ווב להורדה
עוד אין לכם וואטסאפ ווב? לא נורא: וואטסאפ ווב להורדה – מדריך בגובה העיניים אתמול דיברתי עם חבר טוב. במהלך השיחה הוא אמר לי שהוא
דוח מהירות חדש בגוגל, אלגוריתם Bert ושלל עדכונים
הם מנסים, להבין עוד ועוד ולאסוף כל פיסת מידע אפשרית על אתר האינטרנט שלנו. אם לא שמתם לב עד כה – עולם ה SEO שהכרנו
שיפור זמן טעינה: איך להגיע מ 0 ל 90 לידים בחודש בפחות מ 5 דקות
איך הגעתי מ 0 לידים ל 90 לידים בחודש בפחות מ 5 דקות? הקמפיין כבר באוויר ורץ, הקליקים מבזבזים כסף ללא חשבון, ולידים? דממה מוחלטת.
Google Mobile First: איך עדכון המובייל פירסט משפיע על עולם ה SEO?
Mobile First – מכירים? שמעתם? הפנמתם? אם לא אז הנה – הגיע הזמן! אין ספק, עולם ה SEO עובר בשנים האחרונות הרבה טלטלות אבל הגדולה
עמוד 404 בחנויות וירטואליות – איך מתמודדים עם מוצר פג תוקף?
מקדמים חנות וירטואלית עם מוצרים? בעלי חנות אך קידום אורגני חשוב לכם? מצוין. המאמר הבא יכול לעזור לכם לקבל החלטות בכל הקשור למוצרים פגי תוקף