תפריט

האם המקום הראשון הוא הסוד להצלחת העסק?

אלו מכם שהספיקו כבר לקרוא כמה מן הפוסטים שבאתר, וודאי הבינו שהתשובה לעולם לא תהיה שחור ולבן. התברגות במקומות העליונים של תוצאות החיפוש אכן תביא יותר כניסות לאתר ובכך אין כל צל של ספק, אך היא איננה מבטיחה לקוחות חדשים.

חווית משתמש: המרכיב הסודי והחשוב להצלחת האתר

גוגל פועלים לקדם את האתר שמבחינתם מביא את התשובה הנכונה והרלוונטית ביותר עבור הגולשים. ייתכן מאוד שגולשים ייכנסו לאתר מסוים ויקבלו באמת את התוכן שעונה על המידע שהיה להם חסר, אך משהו בזרימה של האתר פשוט לא הניע אותם להשאיר פרטים. כאן קיבצתי מספר כללים חשובים שיעזרו לכם להפוך את מפלצת התוכן שעשיתם לאתר מזמין שמניע לפעולה.

מה אתם רואים כשאתם נכנסים לאתר

האזור החשוב ביותר בכל אתר הוא החלק העליון. כבר בחלק העליון צריך לתת תוכן מסקרן שמציף בעיה ורומז לפתרון. מיד לאחריו חשוב להשאיר פרטי התקשרות וטופס יצירת קשר. ייתכן מאוד שכבר במשפטים הראשונים נקנה את הגולשים שלנו ונספק להם את החוויה האולטימטיבית – קלענו לבעיה ואנחנו הפתרון.

זה מוביל אותי לדבר נוסף וחשוב לא פחות – מה הגולשים רואים כשהם נכנסים. הקפידו תמיד על טופס יצירת קשר או פרטי קשר שגלויים לגולשים כבר עם כניסתם לאתר. פתרונות יעילים שניתן לעשות בהם שימוש הם: לחצן התקשרות צף שמלווה את הגולשים בגלילה בנייד ופוטר צף שמלווה את הגולשים בגלילה במחשב הנייח ומאפשר להשאיר פרטים בכל רגע נתון.

קידום ובניית אתרים >>

מה הצבעים של האתר?

אתרים יכולים להיות צבעוניים ומרשימים, אך חשוב לעשות זאת בטוב טעם ולאחר מלאכת מחשבת. לרוב מומלץ להיצמד ל-3 צבעים עיקריים שיאפיינו את האתר ובכך יקנו לו רבגוניות עיצובית ובו בזמן אלגנטיות שלא באה לעשות רושם מוגזם מדי. ברגע שהגולשים רואים יותר מדי צבעים ובטח כאלה שלא מסתדרים להם (דמיינו למשל ורוד וירוק), הם לרוב נוטשים את האתר אפילו אם היה רלוונטי במאת האחוזים.

הפתרון לרוב יהיה שימוש בצבעים של הלוגו על פני כל האתר. הקפידו להשתמש באותם הצבעים, עשו זאת בחוכמה והשתמשו הרבה פעמים בצבעים מנוגדים כמו כחול עמוק ואפור בהיר.

שכנעו את הגולשים כבר לפני הכניסה לאתר

נשמע קצת כמו טלפתיה? זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. ישנן מספר דרכים באמצעותן ניתן לשכנע את הגולשים ברלוונטיות שלכם כבר לפני שהם בכלל נכנסו לאתר. ראשית כל, השתמשו בכותרת Meta משכנעת שתניע את הגולשים לא רק להקלקה, אלא גם להשארת פרטים. למשל אם אתם יועצי מס אז כותרת כמו – יועץ מס: תנו לעצמכם שקט תעשייתי כבר היום.

בנוסף, מומלץ להשתמש בסכמות שמספקות מידע נוסף לגולשים כבר בתוצאות החיפוש. כך למשל, אם אתם נותני שירות, אז הקימו באתר שלכם אפשרות לדירוג על-ידי הגולשים עם 1-5 כוכבים. כל מנועי החיפוש מכירים את הסכמה הזו ומציגים אותה לגולשים. גולשים שרואים דירוג של 4-5 כוכבים כבר מבינים שיש להם פה עסק עם מקום רציני ומהימן.

לסיכום

אז האם המקום הראשון הוא הדבר היחידי שמביא לתוצאות? הדרך ארוכה ומפותלת עד שגולשים משאירים פרטי התקשרות וזהו חלק מעבודתן של חברות קידום אתרים SEO המבקשות להביא ללקוחות שלהן תוצאות בשטח.

CTR SEO1

החשיבות של מטה טייטל מזמינה

הקלדתם ביטוי כלשהו במנוע החיפוש? מיד קפצו מולכם מגוון רחב אתרים שונים שכולם ככולם מציעים את המידע הרלוונטי עבורכם. המבנה של האתרים המופיעים הוא ברור

Read More »

איך בוחרים טייטל טוב?

תוכן טוב שמבין את מנועי החיפוש של גוגל ובו בזמן שם דגש נרחב על הקניית ערך מוסף ותועלת אמיתית לגולשים הוא אחד מן הגורמים העיקריים

Read More »

גורמי דירוג: האם עדיין יש כאלה?

על פי הנחה רווחת בענף קידום האתרים, דירוג אתרים בתוצאות החיפוש מתבצע באמצעות אלגוריתם המשווה פרמטרים דומים בעמודים שונים וקובע אילו מהם רלוונטיים יותר לשאילתה

Read More »

מעבר בטוח לאתר חדש – אלי סאסי

עובר לאתר חדש? כך תשמור על ה SEO ולא תיפגע! ראשית מזל טוב. מעבר לאתר חדש תמיד מרגש אותי. במהלך שנותי כמקדם אתרים עברתי עשרות פעמים תהליכים

Read More »

חשיבות SEO בפיתוח אתר אינטרנט

כל הנושא של פיתוח אתרי אינטרנט ובניית אתרים לעסקים הינו נושא מורכב מאוד. רבים חושבים כי להקים אתר אינטרנט זה דבר פשוט, וכל אחד יכול לבצע

Read More »
elisasi

היושש… שמח שבחרת ללחוץ עלי : )

קוראים לי דיזי אני הדינוזאור של אלי סאסי
כשהוא מקדם אתרים אני סוגר לו לקוחות חדשים : )

רק המגניבים בוחרים להקליק עלי וזה ממש מרגש אותי

קיבלת ממני הנחה על קידום אורגני + כתבת יח"צ כל חודש במתנה מהאתרים המובילים בישראל מה שיקדם אותך מהררררררררר יותר מאחרים אבל ששש… זה בנינו אה?!

כדי שאדע שבאת דרכי תכתוב לי
את הקוד #דינוזאור# בשדה המתאים: