דף נחיתה › בניית דפי נחיתה (מכירה) שמוכרים!

יש לך קמפיין בגוגל אבל הוא לא ממיר?! גולשים מקליקים אבל לא יוצרים קשר?
להביא גולשים לאתר זו משימה אחת, להפוך אותם ללקוחות משלמים זו משימה בפני עצמה!

אתם חייבים דף נחיתה (מכירה) שיהפוך את הגולשים ללקוחות אחרת – אתם זורקים את הכסף לפח!

אז השאלה שלי אליכם היא כזאת:

אתם משקיעים כסף חודש אחרי חודש בפרסום ממומן
אבל לא מקבלים מספיק פניות
?

שווה לכם לעצור חודש. לחשב איתי מסלול מחדש.
להוציא כסף על אפיון ובניית דף נחיתה חדש

על סמך מה שאני יודע שעובד
[גם אם זה יקר יותר ממה שאתם רגילים לשלם על דף נחיתה]

אהיה ישיר,

המחיר לדף נחיתה מוכן לפרסום הוא 4900 + מעמ.

יקר אה?

תאמינו לי שזה כלום לעומת המצב שבו אתם משלמים בין 2000-5000 ש”ח לחודש לפרסום ממומן
ולא מביאים מספיק לידים ומכירות.

תהיו כנים עם עצמכם.

קידום אתרים

שלב ראשון
שיחת אפיון ולמידת העסק והמוצר שלך

נשאל את השאלות המתאימות ונגבש מוצר מנצח עם בידול שיעשה את ההבדל

שלב שני
כתיבה שיווקית משכנעת לכל דף המכירה

כל אחד יכול לכתוב, אבל לא כל אחד יכול להיכנס לראש של הגולש ולהפנט אותו מהשניה הראשונה ועד שלב המכירה

שלב שלישי
הכנת חומרים ומדיה משכנעים

איסוף תוכן מדיה שחייבים להיות בדף נחיתה על מנת שיצור אמון ושכנוע מצד הלקוח

שלב רביעי
עיצוב גרפי לדף ופיתוח על בסיס WP

עיצוב מותאם חווית משתמש עם התאמה לגרסת מחשב וגרסת מובייל

שלב חמישי
מזל טוב! הדף מוכן ואפשר להתחיל למכור

נצא לקמפיין ממומן, ננתח ונגדיל מכירות מחודש לחודש

אני מזמין אתכם לשמוע מה יש ללקוחות לומר… 

רוצים לשמוע עוד לקוחות שמספרים?

נשמח להשמיע לכם. עברו לדף זה.

קידום אתרים

מאות חברות שרוצות את הכסף שלכם ואתם, בסך הכל רוצים להתעסק במה שאתם אוהבים.

אז לא, הגיע הזמן שתבינו על מה כולם מדברים.

כי להביא את הגולשים הרלוונטיים, את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם – בשבילי זה קל, מאוד קל.

האמנות מתחילה בכל מה שקורה אחרי שהגולש הקליק בגוגל ובחר בכם.

הוא נכנס לדף המכירה שלכם ומה עכשיו?

מה צריך להיות כתוב בדף? באיזה סדר? מה יגרום לגולש לעזוב מהר?

האם להשקיע בעיצוב מיוחד? בתוכן או מסר חד? מבצע טוב?

המון שאלות, ושוב, רק ניסיון יעיד כאן.

אז קחו לכם כמה שאלות שאתם חייבים תשובות עליהם
לפני שאתם מתחילים לחשוב על דף נחיתה או עיצוב של דף נחיתה:

מה אתה מוכר?

כיצד זה עוזר לי?

למה לקנות דווקא ממך?

למה לקנות דווקא ממך כבר עכשיו?

אני לא מחפש הרצאה, אני מחפש תשובה ברורה וחדה.
אחרי שיש תשובות מסודרות לשאלות אלו – אפשר להתחיל לעצב ולבנות ולהוסיף
את כל מה שצריך לכלול דף נחיתה שיביא כמה שיותר המרות ולידים.

מה ההבדל בין בניית דף נחיתה לדף מכירה?

כולנו מכירים את המונח דף נחיתה – אבל האמת היא שרוב הקמפיינים יקרים מאוד לבעל העסק מכיוון שברוב המקרים – הוא לא מחזיר את ההשקעה!

רובינו משקיעים ביצירת קמפיין חכם ומנטרים קהל יעד נכון – אלו באמת משימות שצריך וחשוב לבצע…אבל לא רק.

אנחנו חייבים להשקיע בחווית המשתמש של דף המכירה שלנו. דף מכירה זהו בעצם דף נחיתה (עמוד אחד) אבל הוא מכיל מידע מפורט כמעט כמו אתר אינטרנט לכל דבר. אנו יודעים מהם האלמנטים שחייבים להיות בדף הנחיתה (מכירה) כדי להפוך כמה שיותר גולשים ללקוחות משלמים.

לפרטים נוספים חייגו עכשיו:
0546700290        

חייגו עכשיו לשיחת היכרות ראשונית ואבדוק האם אוכל לעזור  054-6700290