כחלק מתהליך של עבודת מקדם אתרים נדרש מקדם האתרים לכתוב תכנים שיתנו ערך לגולש וגם יסמנו לגוגל באילו מילים הוא רוצה להופיע. רוב האנשים בטוחים שאחרי כתיבת מאמר, פשוט מעלים אותו לאתר ובכך נגמרת העבודה. מקדם אתרים מקצועי יודע שיש עוד שלב אחד קטן שחובה לעשות אותו אחרי שמעלים מאמר או דף חדש לאתר.

Sitemap

חשוב להבין, ככל שגוגל יבין מה אני עושה ומה אני חושב ומה אני רוצה שיקרה, ובמידה שהכוונות שלי טובות ומשרתות את מטרות גוגל, גוגל ידרג אותי גבוה יותר וייתן לי עדיפות.

אז איך באמת משתפים את גוגל?

Sitemap זהו כלי מעולה שחובה להשתמש בו. אחרי כל מאמר או דף חדש שנפתח באתר עלינו להעלות את אותו הדף לתוך קובץ ה sitemap .

טעויות בסיסיות של מקדם אתרים

אחרי שהבנו כיצד מעלים מאמרים אולי כדאי לדעת במה להיזהר כשכותבים את המאמר. חשוב לשים לב לעדכונים האחרונים ובכלל,על כל עדכון שגוגל מבצע. מקדם אתרים מקצועי יודע תמיד את השינויים המתרחשים ונערך בהתאם. כשכותבים מאמר,המאמר חייב להיות בצורה כזו שהגולש ייהנה מלקרוא אותו ושבאמת ייתן לו מידע שיועיל לו. ישנים מקדמי אתרים שמכניסים בכוח מילות מפתח בתוך הטקסט דבר שעלול לפגוע קשות באתר!

לסיכום:

כתיבת מאמרים תועיל מאוד לקידום האתר שלך אם תעשה זאת נכון. על כל פנים,טוב לתת את העבודה בידיים של מקדם אתרים  שיעשה את העבודה בצורה מקצועית. אחרי העלאת מאמר חשוב לעדכן sitemap. כמובן שאם מקדם האתרים לא יודע לענות לך על שאלות בנוגע ל sitemap זוהי בעיה חמורה.