קיימים 2 מודלים שמרכיבים עסק מצליח!

1- usp:מדבר על יתרונות המוצר ועל תכונותיו החזקות.

2- esp:מדבר אל הרגש, מה אני מרגיש למוצר ואיזו סיבה רגשית “תדרוש” ממני לקנות.

 

לדוגמא:מקדם אתרים

usp: קידום אתרים מקצועי, שיביא אותך לתוצאות עם מקדם אתרים מקצועי ומנוסה.

Esp: אם תיתן לי לעבוד על האתר שלך, תוכל להרגיש איך זה להיות בעמוד ה-1 בגוגל!

 

מה עומד מאחורי ה ESP שלי?

אני נותן לגולש/לקוח את ההרגשה של להיות בעמוד 1 בגוגל.

שים לב! אני מוכר לו את ההרגשה ביחד עם המוצר!

זה חייב להיות כדי להגיע למכירה!

שים לב לעצמך כשאתה רוכש משהו, תמיד יש שם גם תחושה רגשית בקניה, נכון? אם תיתן ללקוחות שלך את החוויה הרגשית שבקניה ביחד עם יתרונות המוצר או השרות שלך, מובטח לך עלייה משמעותית במכירות!

 

צור איתי קשר ותתחיל בקידום האתר שלך כבר היום !