יוצאים לפרויקט קידום אתרים אורגני ? מעולה.
אבל אם אני אשאל אותך בעל האתר מהו יחס ההמרה של האתר שלך? האם תדע לענות לי?

 

ב80% מהמקרים התשובה תהיה “מה זה יחס המרה”? “למה אתה מתכוון”?” איך אני יכול למדוד את זה”?

לצערי, רוב בעלי העסקים הקטנים והבינוניים אינם שולטים ברזי הדיגיטל ובוחרים לבנות אתרי וורדפרס תדמיתיים אצל חברות בניית אתרים שאינן שולטות בקידום אתרים אורגני ולאחר מכן פונים אל חברת קידום שתקדם אותם.

כמובן שבתחום די שוחק של קידום אתרים – חברות הSEO רק רוצות לספק כל הזמן את הלקוחות שלא יעזבו אותם בכך שיהיו כמה שיותר מילות מפתח בעמוד ה-1 בגוגל.

 

מה שכחנו בדרך? 

דילגנו על נוסחה מאוד פשוטה.

אם אתר מוכר 0 פניות מתוך 10 כניסות לאתר. האתר ימכור 0 פניות מתוך 1000000 כניסות לאתר!

אין שום סיבה ממשית להתחיל תהליך פרסום כלשהו באתר מבלי שביררנו מהו יחס ההמרה וביצענו שיפור יחס המרה. רק לאחר שהאתר ממיר, כלומר האתר מוכר ומשכנע, ניתן לצאת למסע פרסום ולהביא תנועה לאתר – בכל מקרה אחר, הפרויקט נועד לכישלון.

 

כיצד מודדים יחס המרה ומסיקים מסקנות?

להלן דוגמא מאתר לקוח אמיתי בו הקלטנו את הגולש בעת שגלש באתר ולמדנו איפה הנקודות החשובות באתר:

מהם השלבים הנכונים? 

אם כן, מהם השלבים הנכונים משלב בניית אתר ועד שלב הפרסום המתקדם?

שלב 1: מחקר מתחרים ומחקר שוק.

שלב 2: מחקר מילות מפתח. 

שלב 3: אופטימיזציה ידנית לכל דפי האתר

שלב 4: אפיון היררכיה ומבנה לאתר

שלב 5: תהליך בניית קישורים ואזכורים ברשת האינטרנט

 

זקוקים לייעוץ נוסף?

התקשרו אלי למספר 0546700290  או השאירו פרטים באתר

בנוסף אם אתם מתעניינים בלימודי קידום אתרים – לחצו כאן!