כיום, הדרך הטובה ביותר להביא אליכם לקוחות היא קידום בגוגל, ובהפרשים משמעותיים מדרכים אחרות כמו פרסום בחברות פרסום, בעיתונים וכד’. הפרסומים הללו גם יעלו לכם מאות ואלפי שקלים וגם לא בטוח שישיגו את מה שאתם מחפשים. הרבה פעמים, בחנויות יש מבקרים שלא באמת קונים אלא באו רק להסתכל, ולזה, פחות או יותר, גורמות מודעות בעיתונים. קידום בגוגל, לעומתם, ממקד בדיוק את הלקוחות שאתם רוצים שיקנו מכם, הופך אותם ללקוחות שלכם, ודואג שהם יבואו וגם יקנו בסבירות גדולה מאד.

כיצד ממקדים פרסום בגוגל על הלקוחות שאתם צריכים ומתעניינים בהם?

ניתן לפלח קמפיינים של פרסום בגוגל לפי קבוצות גיל, קבוצות אוכלוסייה, בעלי תחביבים ומקצועות מסוימים, ועוד. כך, יוצא שרק בעלי חשבונות גוגל העונים לנתונים הללו נחשפים לתכנים שלכם, ובוחרים להימנות עם חוג הלקוחות שלכם. לדוגמה, אם בית העסק שלכם הוא חנות פרחים, כמה פעמים נכנס אדם ואמר לכם שהוא צריך דחוף זר פרחים כמתנה לאדם X בעוד יומיים, וכמה פעמים נכנס אדם ואמר שהוא בא להתבונן? אנו בטוחים שהתשובה היא לפחות ביחס של 4 ל- 1 לטובת אלו שבאו להתבונן. כאשר העסק שלכם נמצא תחת פרסום בגוגל, מי שבא אליכם זה מישהו שצריך אתכם ורוצה לקנות מכם את השירות ספציפית.

מה רושמים בפרסום בגוגל שיביא לקוחות?

עליכם פשוט לרשום את האמת על העסק שלכם: מה הוא עושה, לאלו אוכלוסיות הוא פונה, מהם היעדים שהוא משיג ללקוחות שלו, וכד’. חשוב להיות מדויקים במידע שאתם מוסרים, ואפילו להוכיח שאתם ראויים לשרת לקוחות באמצעות פרסום של מאמרי מידע שימושיים העוסקים בנושאים השונים. פרסום בגוגל המתבסס על כתיבת תכנים והתמקדות בלקוחות שהם מושא הקנייה שלכם הוא פרסום מוצלח אשר יביא לכם הצלחות כלכליות בסיכויים גבוהים, ולא רק מבקרים שבאו לצפות בכם עובדים. את מה שאתם רושמים ניתן לנתב למספר יעדים: מאמרים, ג’ינגלים פרסומיים למודעות, דפי נחיתה, טיפים מקצועיים בפורומים ובלוגים וכד’. לכן, חשוב לרשום מידע מדויק ואטרקטיבי על מנת שניתן יהיה לנתב אותו לכמה שיותר ערוצי מידע על מנת שכמה שיותר פרטים מקהל היעד שלכם יוכלו לקרוא זאת ולהתרשם מפועלכם.