בשונה מפרסום בגוגל (קידום ממומן), בו נעזר המקדם בפלטפורמות שעולות כסף לעוסק, מדובר בקידום שעלותו התפעולית היא 0 ₪, ועלותו הגולמית היא רק התמחור שלכם עבור כתיבת מאמרים והטמעתם. לכן, כאשר אתם כלקוחות קראתם מחירונים של חברות קידום אתרים והיה רשום “קידום אורגני X ₪, קידום ממומן X + n ₪”, ה- n ביטא את גובה התשלום שחברת הקידום שילמה לגוגל ולפייסבוק על הפצת מודעה בשמו של העסק. X לעומת זאת מבטא את התשלום הרגיל על שעות כתיבה וקידום של החברה. המסקנה היא שגם למקדמים וגם ללקוחות שלהם שווה יותר לקדם באופן אורגני. מדוע? משום שזה גם מוריד ציפיות ללקוח, שמשלם פחות, ועל כן כל תוצאה טובה מסבה לו הרגשה כבירה, בשונה משירות ממומן יקר שמראש יוצר ציפייה ומרמור. שנית, זה גם טוב לכם כמקדמים, בשל כך שאתם צריכים להשקיע רק בכתיבה, ולא בגרפיקה, קופירייטינג ובניית מודעה ממומנת.

קידום אורגני הוא המפתח להצלחה של קידומו של כל בית עסק

כאשר המאמרים טובים, ומספקים ידע נרחב לגולש, העסק שפרסם אותם מעלה את קרנו בעיני הסביבה ובהמשך בעיני קהלים חדשים. מאמרים טובים שהוטמעו במקומות רבים ברשת כמו פורומים, בלוגים ואתרים – מעידים את הקידום האורגני נעשה בצורה טובה.

אין מבורך מלכתוב על המקצוע שלכם

זה לא סוד שהסתמכות על הקידום האורגני תדרוש מכם לייצר המון מאמרים, אבל זה גם לא לגמרי סוד שזה מה שהייתם עושים בלאו הכי. כמי שעובדים, מלמדים ומבצעים פעולות שונות במקצוע שלכם מדי יום, כתיבה עליו לא תצריך מכם מאמץ מיותר ותביא אתכם אפילו לסיפוק שגם במקצוע מאד פיזי וסיזיפי לעתים ניתן לעבוד גם בכתיבה.

מתי בכל זאת נשתמש גם בקידום הממומן?

  • חילוץ לקוח – הלקוח עשה את כל משימות הקידום האורגני ונשאר לא ידוע.
  • השבחת פועלו של הלקוח – הלקוח מעוניין להגיע לקהלים חדשים מהר, וללא הימור אם הם יקראו או לא יקראו מאמרים שלו.
  • עוסק בתחום חדש – בתחום חדש קשה מאד להצליח בישראל, שלרוב נצמדת לתחומים ישנים בכל נישת עיסוק – מהתעסוקתית ועד האומנותית. לכן, עוסק שהקהל הישראלי בכלל לא מכיר את המקצוע שלו יצטרך כמה הודעות עם מסרים קליטים וממומנים כדי לסקרן ולרתום את הקהל.

קידום אתרים אורגני נדרש לכל אתר אינטרנט, ואתם מוזמנים אל הטובים ביותר בתחום בכדי לבצע זאת! פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.