“מאמרים וקישורים! מה עוד צריך?”

רבים חושבים שמאמרים וקישורים זוהי עבודת מקדם אתרים. אך האם זה באמת כך ?

מאמרים! קישורים! חוץ מזה, מה עוד אתה עושה מקדם אתרים יקר? את השאלה הזו שואלים לא פעם לקוחות שמתעניינים בקידום לאתר שלהם.

אני יכול להבין את הסיבה לכך. האינטרנט מפוצץ במידע על קידום אתרים חלק מהמידע נכון וחלק לא נכון. בנוסף קח בחשבון שרוב המידע שייך לעבר והקידום אתרים של היום זה ממש לא דומה לקידום אתרים פעם. יותר מזה, קידום אתרים של פעם יכול רק להזיק לאתר ואף להחרים אותו! המילים שחוזרות על עצמם ברשת הם בעיקר מאמרים וקישורים.

אך מה לכל הרוחות עושים עם ה “כח” הזה מאמרים וקישורים? כמו שמאמר וקישור יכולים להועיל לאתר ולהרים אותו באותו מידה הם יכולים ממש “לשרוף”את האתר. אם פעם מקדם אתרים באמת היה עובד בצורה טכנית ומוסיף דפים קישורים וכו,

היום זה נראה אחרת.

היום אם אתה לא איש פרסום שיודע לשווק ולכתוב נכון ולגרום לגולש להפוך ללקוח?

הקידום לא יצליח

כיום מקדם אתרים נדרש גם להיות ה”איש הטכני” ולעבוד עם קוד האתר שבנה המתכנת ולהתעסק בכל מה שקשור מול גוגל, וגם להיות איש פרסום שידע לתת חיים באתר ולמכור את השרות או המוצר שהאתר מציע.

למען האמת, בתור מקדם אתרים, לא חשבתי לעולם שאצטרך להשקיע כ”כ הרבה מחשבה בכל פעם שאני מוציא קישור או כותב תוכן. אך כיום, אני נדרש לחשוב בכל פעם ופעם מה גוגל היה אומר או מה גוגל חושב על זה…

אומר משפט אחד לסיכום:

עבודת מקדם אתרים הולכת ונעשית קשה ביותר בכל עדכון ועדכון של גוגל!

אם פעם בעל עסק יכל לקרוא קצת ברשת ו”להעתיק” את הנאמר לאתר שלו, כיום אין לו פשוט סיכוי! מקדם אתרים הוא כלי שחובה שיהיה לך אם אתה רוצה להרוויח מהאתר שלך.