אם כל העסקים שיש להם אתרים באינטרנט רוצים להופיע בעמוד הראשון, ובעמוד הראשון בגוגל קיימים רק 10תוצאות אורגניות.

איך זה אפשרי שכולם יהיו בעמוד הראשון?

שאלה זו נשאלת כמעט בכל שיחת מכירה בין מקדם אתרים ללקוח. הלקוח שואל מקדם אתרים שאלה זו כי באמת למי שלא עוסק בקידום התשובה מאוד לא ברורה. ובכן, יש לי 2 תשובות עיקריות לשאלה שיוכלו לספק לך את האינפורמציה כיצד מקדם אתרים “מנצח” את גוגל.

אך לפני שאענה אני רוצה להוסיף ולומר שעבודת מקדם אתרים היא שוטפת ואינה נפסקת כל עוד האתר באוויר, מפני שגוגל עורך ומשנה את האלגוריתם בתדירות קבועה, לכן אתר שקידומו הופסק ידרדר בתוצאות החיפוש.

אז מהם הפרמטרים המרכזיים שישפיעו על דירוג האתר.

1-איכות מקדם אתרים

2- מחקר מילות מפתח.

איכות מקדם אתרים

כמובן שאיכות ומקצועיות של מקדם אתרים תשפיע על מצב אתרך.

מקדם אתרים ששולט בתחום ויודע את כל הפרמטרים שנדרשים כדי שגוגל יביא את האתר לראש תוצאות החיפוש, יביא את האתר ליעד המבוקש.

2- מחקר מילות מפתח

שים לב שאם ניקח תחום מסוים ונחפש אותו בגוגל, לא כולם יחפשו בדיוק את אותם מילים שאנחנו חיפשנו. כל אחד מחפש אחרת, וכל אחד חושב אחרת. לכן נעשה מחקר מילות מפתח מקיף במטרה להיכנס לראש הלקוח, ולנסות להבין מה הוא יחשוב כשירצה את המוצר או השרות שלנו ואיך הוא יחפש. לראות לפי זה איפה יש נפח חיפושים מספיק גבוה שיביא עבודה והיכן גם נוכל להגיע לעמוד הראשון במינימום זמן.

בהצלחה🙂