כתיבת תוכן לצורך קידום אתרים?

אחד החלקים החשובים ביותר בעבודת קידום אתרים, חלק אשר משפיע באופן ישיר ומהותי על העבודה, הינו כתיבת מאמרים. בקידום אתרים, התוכן הוא המלך, כך זה היה תמיד, ולמרות שרבים חושבים שזה עתיד לחלוף, כפי שזה נראה כרגע – זה לא יקרה.

בכדי לבצע את קידום אתרים בצורה נכונה חשוב למלא את האתרים בתוכן, לתמוך בהם בעזרת תוכן חיצוני ולבצע את עבודות התוכן באופן איכותי וטוב, כזה שישמש גם את מנועי החיפוש וגם את הגולשים עצמם בצורה הטובה ביותר.

דגשים לכתיבת תוכן נכון לקידום אתרים

בכדי שהתוכן שאתם כותבים יתאים לעבודת קידום אתרים ויסייע למקדם בהשגת תוצאות טובות ומהירות יחסית, חשוב לשים לב לכמה דגשים בתוכן עצמו:

·         התוכן חייב להיות מקורי – כל תוכן שאתם כותבים, בין אם זה תוכן לאתר עצמו, ובין אם זה תוכן חיצוני, חייב להיות מקורי. מבחינת גוגל, מנוע החיפוש השולט, תוכן מועתק יביא עונש לאתר בו מזוהה התוכן המועתק, ולכן אם תעתיקו את התוכן שלכם מאתר אחר, או אפילו כמה שורות מתוכו, אתם עלולים למצוא את האתר שלכם בתחתית תוצאות החיפוש והדבר ישפיע באופן קשה על עבודת קידום אתרים שאתם מבצעים כבר תקופה ארוכה.

·         שילוב מילות מפתח – בכדי לסייע למנועי החיפוש לסרוק את התוכן ולהתאים אותו לחיפושים של הגולשים, חשוב מאוד לשלב בתוך התוכן את מילות המפתח הרלוונטיות לתחום. לדוגמא, אם אתם מבצעים עבודת קידום אתרים לאתר אשר עוסק בשירותי מנעולנות, חשוב לשלב בתוכן עצמו ביטויים שונים הנוגעים לתחום כמו מנעולן, פריצת מנעולים וכדומה. כך, כשגולש יבצע חיפוש על הביטויים האלו, מנוע החיפוש יכוון אותו אל התוכן שלכם, ואל האתר שאתם מקדמים.

·         תוכן קריא וברור – בעבר לקוחות רבים היו סבורים כי החשיבות של התוכן הינה עבור מנוע החיפוש בלבד, ולכן לא השקיעו בתוכן איכותי וברור שבאמת נותן ערך מוסף לגולשים. היום ישנה מודעות גבוהה יותר לחשיבות של איכות התוכן, איכות אשר תשפיע על הדירוג של האתר במנוע החיפוש, ועל ההמרות של הגולשים ללקוחות פוטנציאלים של בית העסק.