אין ספק כי כתיבת תוכן היא עבודה לא קלה. אתר חייב להיות מעודכן בתכנים חדשים ורלוונטיים כל העת.לפעמים בעלי אתרים מגלים כי המאמר שפרסמו הועתק,

כיצד תוכיחו כי אכן המאמר שייך לכם?

אל תיבהלו, לגוגל יש את השיטות שלו על מנת לא למנוע מקרים מעין אלה. גוגל סורק כל שלושה שבועות בערך, את האתר שלכם ברשת. ניתן לבדוק אם מאמר מועתק בתוכנה המיועדת עבור מקדם אתרים וזוהי תכנת Copy scape. התוכנה מגלה אם המאמר שהזמנתם באמצעות קופירייטר פרטי או כותב המועסק בחברה שלכם העוסקת בתחום קידום אתרים,אם אכן המאמר או התוכן מועתק.

 ככל שהמאמרים באתר יהיו מקוריים, כך טוב יותר, כי האתר יתקדם במהירות למקומות הראשונים בגוגל וימשוך אליו יותר כגולשים בזכות תכניו.

למילים יש עוצמה.

מבנה המאמר או התוכן הם חשובים אבל למילים עצמן יש חשיבות גדולה לכל הקשור אל עבודת מקדם אתרים. כותרות משנה חשובות גם כן, כי הם יתרמו רבות עבור התוצאות של מקדם אתרים. ככל שהמאמר יהיה מקורי יהיה לו סיכוי, גוגל אינו אוהב מאמרים מועתקים וזה אף יחבל בעליית האתר למקומות הרצויים בגוגל. כתיבת מאמרים כפי שציינתי קודם לכן, הינו מידע שגוגל אוהב. אם נכתוב מאמרים ממוקדים נוכל למקם את האתר במקומות גבוהים יותר.

לא כל אחד יכול לכתוב מאמרים לאתרים, אנשים שמומחים בכתיבה שיווקית ויש להם את ההשראה הנכונה, יצליחו למשוך  גולשים לאתר, גם סלוגנים מעניינים או מה שנקרא בשפה המקצועית “רעיונאות” תתרום רבות להתקדמותו של האתר.

הטמעה נכונה באתר באמצעות כתיבת תוכן

בכל הקשור אל כתיבת תוכן ומאמרים באתר, זה אחד התהליכים החשובים ביותר להעלאת הפופולריות של האתר וקידומו.

בזכות כתיבת מאמרים ותוכן, נוכל להשיג יותר קישורים ותנועה מוגברת לאתר. נטמעה נכונה של מילות המפתח וכתיבה ממוקדת היא זו שתגרום לנו לשפר את מיקומו.

אסור להתפזר עם תוכן, ככל שהנושא יהיה ממוקד יותר תוכלו אף להתחרות עם אתרים גדולים יותר שכתיבת התוכן שלהם היא מפוזרת יותר ולא ממוקדת כמו התוכן באתר שלכם.