בניית אתרי וורדפרס

אתרי וורדפרס הם ברכה לכולנו: גם לכם כלקוחות, גם לבוני האתרים שלכם, וגם לצורכי קידום אתרים אורגני. בניית אתרי וורדפרס היא אחת המשתלמות ביותר משום שהיא קלה מאד, לא מצריכה כמעט ידע, ומנחילה הצלחות כלכליות חסרות תקדים לכל עוסק.

וורדפרס – עולם של בנייה ללא תכנות

בוורדפרס, יש אבחנה מוחלטת בין הגרפיקה והתכנות לבין המלל. הגרפיקה והתכנות ניתנות לבחירה מתוך רשימה ענקית של תבניות וורדפרס, ומרגע שבחרתם, האתר יוצא לו לדרכו על בסיס המלל שלו בלבד, על פי דרישות הלקוח. הלקוח יוכל להעלות גם תמונות ואפילו לכווץ ולהגדיל אותן בקלות. סרטונים לא מומלץ לו להעלות כדי לא לבזבז רוחב פס. במקום זאת, הורו לו להעלות אותם ליו-טיוב ולהטמיע באתר.

כיצד הופך אתר וורדפרס למכונת קידום חסרת תקדים?

הסטטיסטיקה מראה כי בהקלדת נושא או ערך בגוגל, האתרים מהמקומות הראשונים בדרך כלל נוצרו בוורדפרס. שלא תבינו לא נכון: בעבר גם גוגל עצמה הציעה שירות דומה לוורדפרס על בסיס בחירת תבנית וכתיבת מלל, ללא תכנות. השירות היה נקרא BLOGGER והוא היה ידוע כמסורבל מאד, אשר הצריך לבצע פעולות מסובכות ביותר בכל פעם שהיה צריך לשנות עיצוב, גודל או תמונה באתר. בוורדפרס כל שינוי כזה פשוט מאד ונעשה בקליקים בודדים, ללא סיכוי לטעות במה שאתם עושים. נכון, יש עוד פלטפורמות כאלו, אך וורדפרס צברה את שמה באופן חסר תקדים מבחינה פרסומית. שאר הפלטפורמות הקלות והיעילות נדירות יותר, ומצריכות חיפוש על ידי הגולש, או התייעצות עם מומחה טכני. כיום וורדפרס הוא ללא ספק שם נרדף לקידום, ובדרך כלל שמשרד קידום אתרים מקבל לידיו לקדם אתר אינטרנט, יהיה מדובר באתר וורדפרס.

מה לומדים בקורס בניית אתרי וורדפרס?

בחירת תבניות עיצוב, בחירת פריימינג נכון ללקוח, קישורי דפי נחיתה לאתר, קישור והטמעת האתר בשרת, כולל MASKING עם השם שם הדומיין לאימייל ביאהו, ג’ימייל או כל שרת אימייל אחר בו הוחזקה תיבת המייל של הלקוח שלכם. בדרך זו, הלקוח יוכל להמשיך להשתמש בתיבה שלו, כשהפעם גם אם לקוחות שלו שולחים לו הודעות לכתובת שאחרי סימן ה- “@” יש שם של דומיין במקום ג’ימייל/יאהו – זה יגיע לכתובת שלו. בקורס נלמד גם כיצד לקשר חשבון באתר סליקת אשראי – לאתר הלקוח, וכך לאפשר ללקוח להשתמש באתר שלו בתור חנות מקוונת.