מיד לאחר שנסגרת עסקה עם לקוח נשאלת השאלה מאיפה להתחיל?

לפני שמקדם אתרים מתחיל לעבוד על האתר ישנם כמה דברים שמוכרחים לעשות. תחילה מוודאים שיש אסטרטגיה פרסומית ושיווקית ושיודעים מהם היעדים ולאיזה קהל יעד העסק מכוון להגיע. מקדם אתרים כיום, חייב להבין גם בתחום הכתיבה השיווקית והפרסומית. רק לאחר שלב זה ניתן להתחיל בתהליך של מחקר מילות מפתח מקיף עבור העסק.

אופטימיזציה היא לא מילה גסה

 אין צורך לפחד ממילה זו. תהליך אופטימיזציה, הוא תהליך שבו אנו גורמים לגוגל להבין את האתר שלנו יותר טוב. כל מקדם אתרים רוצה שגוגל ידע איזה מילים אנחנו מקדמים על מה לשים דגש יותר על מה פחות ועל מה לא לשם דגש בכלל. ללא תהליך זה לא ניתן להתחיל בקידום אתרים. למעשה, זהו התהליך החשוב ביותר בעבודה של מקדם אתרים.

פגישה עם הלקוח

אחת ל 3 חודשים אני תמיד שמח להיפגש עם הלקוחות שלי לשיחת סיכום והישגים. בפגישה אנחנו רואים את העבודה שנעשית,מתקנים,ולוקחים החלטות לגבי המשך העבודה. פגישה עם הלקוח זוהי אחת החובות שלי כמקדם אתרים כדי להבטיח את שביעות רצון של בעל העסק.

דוחות

אין לי כוונה לשלוח דוחות סטטיסטים קשים ומפרכים למייל שלך כל חודש כדי שלא תבין כלום. כל דו”ח שנשלח למייל של הלקוח כתוב בשפה פשוטה ועניינת מלווה בקישורים כך שהלקוח מבין בדיוק היכן הוא נמצא, קצב העבודה, ולאן הוא ממשיך.

לסיכום

תהליך עבודה בין מקדם אתרים ללקוח הוא תהליך משותף שבו אני משתף את הלקוח בכל צעד וצעד. העבודה נעשית בשקיפות מלאה לרבות פגישה עם הלקוח לסיכום עבודה והגדרת יעדים.

את כל אלו ועוד ניתן ללמוד גם בקורס קידום אתרים אחד על אחד עם אלי סאסי

במידה ואתה מעוניין במקדם אתרים מקצועי אני מזמין אותך ליצור איתי קשר ממש עכשיו!