אופטימיזציה זה היסוד של מקדם אתרים שהוא איכותי במיוחד. אופטימיזציה מתייחסת לרוב בעריכת התוכן באתר. תהליך של תכנון מקדים המיועד ליצור התאמה מלאה בין צרכי הגולש ויעד הקידום. הכותרת של המאמר, או התוכן שנכתב באתר חייבת להכיל את מילות המפתח. ככל שמילת המפתח תהיה בכותרת המאמר, כך הקידום יהיה טוב יותר.

האופטימיזציה נוגעת ל- Search Engine Optimization  ושיווקו של האתר. חלק בלתי נפרד מן העמוד באתר זה מילות המפתח, תיאור האתר מוצג לפי מילות המפתח במנועי החיפוש. תיאור העמוד משמש ככלי מאוד שיווקי היכול להשפיע רבות על הכניסות באתר. פרסום האתר עצמו ברשתות החברתיות חשוב אף הוא, לכן רצוי כי יהיה קישור המוביל גם לרשתות החברתיות.

להשתמש נכון עם מילות המפתח

שימוש נכון עם מילות המפתח זה כאמור חלק מהאופטימיזציה של מבנה האתר, לכן חשוב לא להגזים עם מספר מילות המפתח. מילות המפתח בכל תחום קידום אתרים אמורה רק לספק מידע ברור לגולש. אם העמוד מזכיר יותר מנושא אחד, הדבר הנכון ביותר לעשות, זה לפצל אותו למספר עמודים, כלומר לכל נושא עמוד אחד, וכך נשמור על פוקוס וסדר באתר שלנו.

כפי שאתם מבינים, כל תהליך האופטימיזציה, הוא כלי חשוב להצלחת האתר, אם אינכם בטוחים, תמיד כדאי שתיקחו לכם מקדם אתרים מקצועי בתחום. אינכם יכולים לנהל לבד את האתר ולהבין כיצד לעשות בו שיווק נכון, אם אין לכם ידע רחב בנושא. אם תעשו למשל שימוש מוגזם באופטימיזציה, זה יכול להרחיק את הגולשים, כלומר היהפך ממה שאתם מצפים לו. גוגל אינו אוהב אופטימיזציה מוגזמת, לכן, שימוש לא נכון ומוגזם יכול להוריד את האתר מהרשת.

להגיע לאט אבל בטוח.

לא כדאי לזרז הליכים בכל הקשור לקידום אתרים, לכו לאט אבל בטוח. בנייה וקידום אתרים דורש ידע ומקצועיות, לכן, לא כדאי למהר, אלא לחשוב טוב בכל צעד הנעשה לקידום האתר.

כדאי כי תערכו “שיעורי בית” בכל הנוגע לתחום בניית האתרים, וכשתגיעו לפגישה בחברה לקידום האתרים, תראו הבנה וידע, זה רק יכול להועיל לכם..