לעמוד קידום אתרים במנועי חיפוש לחצו כאן!

חשיבות SEO בפיתוח אתר אינטרנט

כל הנושא של פיתוח אתרי אינטרנט הינו נושא מורכב מאוד. רבים חושבים כי להקים אתר אינטרנט זה דבר פשוט, וכל אחד יכול לבצע זאת, אך בפועל המצב שונה. להקים אתר אינטרנט יכול להיות עניין מורכב, וישנם מרכיבים רבים אליהם יש להתייחס בזמן הקמת האתר, ולכן חשוב לפנות אך ורק אל חברה מקצועית לבניית אתרים אשר [...]

קידום אתרים וביצוע SEO לאתר מובייל נפרד (סאב דומיין או תקייה)

SEO לאתר מובייל נפרד (סאב דומיין או תקייה) יש לכם לקוח עם אתר מובייל יעודי? יש לכם לא מעט עבודה לעשות :) בגדול, ההמלצה של גוגל מבחינת קידום אתרים היא רספונסיבי. כלומר דומיין אחד שלא משתנה (העיצוב מתאים עצמו ב CSS בהתאם לרזולוציית הגולש) עם זאת יש לומר, שישנם לא מעט יתרונות גם לכתובת ייעודית [...]

מחירי קידום אתרים אורגני 2017 – כיצד נקבעים המחירים?

מחירון קידום אתרים אורגני - כיצד מתומחר פרויקט קידום אתרים אורגני? זה לא מפתיע אותי שחיפשת בגוגל בנוגע לעלויות ומחירים של קידום אתרים אורגני. בישראל קיימות מעל 100 חברות קידום אורגני ולכל אחת מחיר ואג'נדה משלה. בסופו של יום אתה הלקוח, שלא מגיע מהתחום ובסך הכל רוצה להופיע בגוגל ולקבל לידים ומכירות נאלץ לעמוד מול [...]

מעבר בטוח לאתר חדש

עובר לאתר חדש? כך תשמור על ה SEO ולא תיפגע! ראשית מזל טוב. מעבר לאתר חדש תמיד מרגש אותי. במהלך שנותי כאיש קידום אתרים עברתי עשרות פעמים תהליכים של "מעבר בטוח לאתר חדש". מעבר לאתר חדש יבוא תמיד עקב עיצוב חדש לגמרי שיש לבצע, שדרוג  CMS או תשתיות פנימיות. מכל מקום בכל התהליך הנעיםם והמרגש של [...]

לא מבינים מה חברת הקידום עושה עבורכם?

עזבתם פרויקט קידום אתרים אורגני ועברתם לחברת קידום אתרים אחרת? כנראה שלא ממש הייתם מרוצים מהתוצאות... אך האם מדדתם באמת את מה שחשוב למדוד? ישנם לא מעט סוגים של עסקים וחברות ולכל אחד חשוב לקבל פרטים אחרים אודות הפרויקט. בדרך כלל ההבדלים מגיעים בהתאם לגודל הלקוח. בואו נדבר קצת על העולם של קידום אתרים בגוגל [...]

טיפים לשיפור ה CTR ע”י ניסוח כותרות

ישנם מקרים בהם מקום ראשון בגוגל יכול להיות שווה ערך, מבחינת המרות, כמעט לרמה של מקום אחרון. לא אחת, מקדמי אתרים, נתקלו בלקוחות שהתקשרו אליהם ואמרו:  "האתר שלי נמצא בדף הראשון, אבל אף אחד לא מתקשר. איך זה יכול להיות?" בחלק מהמקרים היה מדובר בבעיות טכניות, באחרים הסתבר שנתוני המטא של האתר, כלומר הטייטל והדסקריפשן, [...]

קידום בגוגל הוא הכלי המרכזי לשיווק בית העסק כיום

כיום, הדרך הטובה ביותר להביא אליכם לקוחות היא קידום בגוגל, ובהפרשים משמעותיים מדרכים אחרות כמו פרסום בחברות פרסום, בעיתונים וכד'. הפרסומים הללו גם יעלו לכם מאות ואלפי שקלים וגם לא בטוח שישיגו את מה שאתם מחפשים. הרבה פעמים, בחנויות יש מבקרים שלא באמת קונים אלא באו רק להסתכל, ולזה, פחות או יותר, גורמות מודעות בעיתונים. קידום בגוגל, לעומתם, [...]

אני מקדם אתרים מעולה. ומה עם מכירות?

מקדם אתרים? המאמר הזה נכתב כדי לשפר לך את המכירות! כחלק מעבודתנו כמקדמי אתרים אנו מקיימים לא מעט פגישות מול לקוחות. זה אפילו לא משנה אם אתה שכיר או עצמאי עצם העובדה שאתה צריך ללכת לפגישה ולעמוד מול לקוח גדול או קטן מחייבת אותך לדעת למכור את עצמך כמו שצריך. (כמובן שעצמאים שיקראו את הפוסט הבא [...]

כל מה שרציתם לדעת על טלמיטינג

טלמיטינג - מה זה בכלל? השאלה הראשונה שנרצה לשאול לפני שניכנס לעומקם של דברים - מה זה טלמיטינג? אז פירוש המילה טלמיטינג הוא - תיאום פגישות. בשונה מטלמרקטינג שבו חברה חיצונית מתקשרת ללקוחות פוטנציאלים במטרה למכור להם כבר בשיחה הראשונה, שירותי טלמיטינג / תיאום פגישות נועדו על מנת לתאם פגישה בין בעל העסק לבין לקוח [...]

שיפור זמן מהירות טעינת אתר וורדפרס – WP Rocket

האתר איטי? קראתם המון מאמרים ולא הבנתם תכלס מה עושים? הפוסט הזה הולך לעשות לכם את החיים קלים במיוחד. אם הגעתם לפה זה אומר שאתם לא מומחי קוד ובניית אתרים לעסקים אלא בעלי אתרים או מקדמי אתרים שחייבים לשפר את מהירות האתר אבל מיואשים מהתוצאות ב google speed test. ישנם המון פרמטרים שמשפיעים על קידום [...]

שיפור פונקציונלי של האתר

בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לבתי עסק מכל הסוגים: חברות, בינוניים ועוסקים זוטרים! אנו ניישם בניית אתרים לעסקים ללא חת, בהתבסס על עמידה ברצונו של הלקוח באופן מלא, ללא כחל וסרק. אנו ניישם מגוון רחב של שירותי בוטיק כגון: עיצוב האתר. שיפור פונקציונלי של האתר. הפיכת האתר לאתר מוכר כמצופה מאתר של עסק. קידום האתר [...]

האם וורדפרס מתאימה לקידום אתרים אורגני?

בניית אתרי וורדפרס אתרי וורדפרס הם ברכה לכולנו: גם לכם כלקוחות, גם לבוני האתרים שלכם, וגם לצורכי קידום אתרים אורגני. בניית אתרי וורדפרס היא אחת המשתלמות ביותר משום שהיא קלה מאד, לא מצריכה כמעט ידע, ומנחילה הצלחות כלכליות חסרות תקדים לכל עוסק. וורדפרס – עולם של בנייה ללא תכנות בוורדפרס, יש אבחנה מוחלטת בין הגרפיקה [...]

מתי יש צורך קידום אתרים אורגני?

מאז ומעולם, היווה קידום אתרים נושא ללא מעט יזמים, בעלי עסקים, ומשתמשים פרטיים כאחד. זה היווה נושא לדיון נרחב, משום שהקמת האתר היא פרט שולי לעומת קידומו. בקידום אין חוקים, יש רק תוצאות. כל מורה או מקדם טוען שהאמת שלו היא הנכונה, כאשר בפועל האזרח הפשוט, שצריך לקדם את העסק שלו לא אמור באמת להבין [...]

קורס קידום אתרים אורגני

כל המעוניין ללמוד קורס קידום אתרים מבצע מהלך שיתרום לו תרומה מכרעת לחייו, כל זאת כמעט מבלי להזדקק ליכולות מתמטיות, טריגונומטריות או מדעיות כלשהן. קורס קידום אתרים פותח לכם צוהר ללמוד מקצוע עם עבודה, אשר לא מעורבים בו מספרים ואין בו בכלל מדע. ידוע כי גם אומנויות, מנגינה ועד ספרות וסריגה – מצריכות איזושהי יכולת כימות [...]

לימודי בניית אתרים

מאז ומתמיד היה קורס בניית אתרים לאחד החשובים שהיו, משום שהאתר הוא הפה של הלקוח שלכם באינטרנט, והוא שמאפשר לו להציג את מרכולתו במרחב הווירטואלי. בשונה מפעם, עת בניית אתרים הייתה מאד מורכבת ומסובכת, כיום הנושא נעשה מאד פשוט, ומה שצריך לדעת כמעט אפסי למה שהיה צריך לדעת לפני 10 או 20 שנים. אז, מכללות [...]

בניית אתר לעסק – מה צריך לדעת

בניית אתרים לעסקים מדוע הכי כדאי ללמוד היום בניית אתרים לעסקים? במה שונה בניית אתרים כיום מאז, ומדוע זה קל יותר? האם כל האוכלוסייה, או רובה, יודעת שבניית אתרים קלה יותר מהיום? מה הידע הזה יכול לספק לך, כמי שעתיד להתמחות בבנייה? בניית אתרים לעסקים קלה בהרבה כיום מאשר אז, ולכן משתלם יותר לעבוד כיום [...]

קידום אתרים אורגני – יתרונות וחסרונות

בשונה מפרסום בגוגל (קידום ממומן), בו נעזר המקדם בפלטפורמות שעולות כסף לעוסק, מדובר בקידום שעלותו התפעולית היא 0 ₪, ועלותו הגולמית היא רק התמחור שלכם עבור כתיבת מאמרים והטמעתם. לכן, כאשר אתם כלקוחות קראתם מחירונים של חברות קידום אתרים והיה רשום "קידום אורגני X ₪, קידום ממומן X + n ₪", ה- n ביטא את [...]

לימודי קידום אתרים – מקצוע לחיים!

כאשר אתם רשומים למסגרת לימודי קידום אתרים או ליין אתם למעשה לומדים עוד מקצוע, בנוסף לזה שלכם, וניתן אף להשתמש במה שלמדתם לשם יישום מקצוע יחיד לפרנסתכם. כיום, היידוע של עוסקים ועסקים מזמן עבר מכיכר העיר למסדרונות האינטרנט. בכל שטחי החיים ניתן לשמוע משפטים בחלל האוויר כמו "הזמנתי את העוסק פלוני הידוע כאלמוני בפייסבוק" או "כדאי [...]

13 דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת דומיין

כאשר בוחרים דומיין לרכישה, בין אם מדובר בדומיין חדש או בדומיין מיד שניה, יש הרבה מאוד דברים שצריך לקחת בחשבון כדי לרכוש דומיין טוב הן מבחינת הצלחת האתר עצמו, בחינת שיקולי בנית אתר והן מבחינת הקידום שלו במנועי החיפוש השונים. במאמר זה נעבור על החשובים שבהם:   1. וותק הדומיין אם בוחרים לקנות דומיין יד [...]

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים לימודי קידום אתרים?

אם אתם חושבים להירשם אל לימודי קידום אתרים און ליין ישנם כמה דברים חשובים מאוד שכדאי לכם לבדוק לפני הרישום. הבדיקות הללו יאפשרו לכם להיות בטוחים בכך שאתם נרשמים אל לימודי קידום אתרים שבאמת יעניקו לכם את המידע לו אתם זקוקים ולימודים אשר יאפשרו לכם להיות בטוחים בכך שתוכלו אחריהם להתחיל לעסוק בתחום בצורה הטובה ביותר. [...]

קידום אתרים אורגני – מה זה אומר?

קידום אתרים אורגני (טבעי) הינו למעשה קידום אתרים אשר בו מבצעים פעולות שונות מאחורי הקלעים בכדי לגרום לאתר להתקדם במעלה תוצאות החיפוש באופן טבעי. ההפך מפעולות קידום אתרים אורגני הינו קידום אתרים ממומן בו משלמים לגוגל על כך שהאתר יופיע בראש תוצאות החיפוש, דבר אשר בסוף החודש עשוי להתברר לבעל האתר כהוצאה כספית גדולה מאוד. [...]

למי מתאימה עבודת קידום אתרים?

לאחרונה שומעים על יותר ויותר אנשים אשר בוחרים לנסות את ייעודם בתור מקדמי אתרים, ומובן מדוע – מדובר בעבודה שהביקוש אליה רק הולך וגדל. כיום כל בעל עסק מבין כי העתיד נמצא באינטרנט, ולכן בעל עסק שכזה אתר אינטרנט אחד או יותר המצריך עבודת קידום אתרים מסיבית בכדי להתמודד עם התחרות הרבה והקשה בשוק. לכן, [...]

קורס קידום אתרים

קורס קידום אתרים – האם הוא מסייע לעבודה מהבית? אם אתם חולמים על עבודה מהבית, עבודה בשעות הנוחות לכם ולא תחת הלחץ במשרד, קורס קידום אתרים יכול לסייע לכם בהתקדמות אל עבר החלום הזה בצורה הטובה ביותר. כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של מוסדות לימודים מקצועיים ואיכותיים אשר לאחר מספר חודשים תוכלו לצאת מהם כשאתם [...]

איך לבחור מקום לצורך לימודי קידום אתרים?

אם אתם רוצים להתחיל לימודי קידום אתרים, ולא יודעים כיצד לבחור את המוסד הלימודי לצורך כך בצורה הטובה ביותר, הגעתם אל המקום הנכון. בחירה של מוסד לימודי קידום אתרים הינה בחירה חשובה מאוד אשר יכולה להשפיע על איכות הלימודים, על המידע שתקבלו בזמן הלימודים, על הידע שתצברו וכמובן, על סוג העבודה שתוכלו למצוא לאחר הלימודים, [...]

כמה עולה קורס קידום אתרים?

מחירי קורס קידום אתרים בגוגל אם אתם רוצים להתחיל לעסוק בתחום קידום האתרים, ומחפשים קורס קידום אתרים, בוודאי אחת השאלות העיקריות שמטרידות אתכם היא "כמה בדיוק זה עולה?". בעידן הכלכלי של היום, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו הוצאות גדולות מידי, גם אם זה על לימודים, ולכן, לפני שאתם מוותרים על הלימודים בשל העלויות, או מתחייבים [...]

קורס קידום אתרים אורגני

האם כדאי להירשם אל קורס קידום אתרים? רבים אשר מעוניינים להתחיל לעסוק בתחום קידום אתרים בגוגל, בין אם הם מגיעים מעולם השיווק הדיגיטלי, ובין אם לא, תוהים האם כדאי להם להירשם אל קורס קידום אתרים או ללמוד את התחום לבד ובכוחות עצמם. כיום, בעידן האינטרנטי המתקדם בו אנו חיים ניתן למצוא מגוון רחב של הדרכות ושיעורי [...]

מהו קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני הינו למעשה קידום אשר מסתמך על עבודת קידום אתרים מקצועית בלבד, ולא על קידום ממומן הכולל תשלום לגוגל על מיקום בתוצאות הממומנות והבולטות בעמודים. אחד היתרונות החשובים ביותר של קידום אתרים אורגני הינו העובדה שמדובר בקידום הרבה יותר משתלם מבחינה כספית, בייחוד לטווח ארוך. על קידום בצורה ממומנת תשלמו לגוגל סכומים די [...]

מה חשוב לשים לב בכתיבת תוכן לצורך קידום אתרים?

כתיבת תוכן לצורך קידום אתרים? אחד החלקים החשובים ביותר בעבודת קידום אתרים, חלק אשר משפיע באופן ישיר ומהותי על העבודה, הינו כתיבת מאמרים. בקידום אתרים, התוכן הוא המלך, כך זה היה תמיד, ולמרות שרבים חושבים שזה עתיד לחלוף, כפי שזה נראה כרגע – זה לא יקרה. בכדי לבצע את קידום אתרים בצורה נכונה חשוב למלא [...]

איך להיערך מבחינת תקציב לפני בניית אתר?

אם אתם עומדים לבצע בניית אתר לעסק שלכם, חשוב שתדעו כי מדובר בעניין מורכב וחשוב שתבינו בדיוק מה ההוצאות מולן אתם עומדים לפני שאתם מתחילים לבנות את האתר. עצם העובדה שקיבלתם הצעת מחיר על בניית אתר, לא אומרת שבזה זה יסתיים. קודם כל, חשוב שתבררו מה כלול באותה הצעת מחיר. פעמים רבות מקבלים מחיר סטנדרטי [...]

שיפור CTR כחלק מפרויקט SEO

יוצאים לפרויקט קידום אתרים אורגני ? מעולה. אבל אם אני אשאל אותך בעל האתר מהו יחס ההמרה של האתר שלך? האם תדע לענות לי?   ב80% מהמקרים התשובה תהיה "מה זה יחס המרה"? "למה אתה מתכוון"?" איך אני יכול למדוד את זה"? לצערי, רוב בעלי העסקים הקטנים והבינוניים אינם שולטים ברזי הדיגיטל ובוחרים לבנות אתרי [...]

קידום בלוג, פורום, אתר מכירות – הבדלים וטכניקות

הפעם אני רוצה לומר את דעתי על נושא שיש עליו כמה וכמה דעות. אני נתקל רבות בשאלות של לקוחות בנושא קישורים וכתיבה ברשת. האם זה טוב? לא טוב? מוסיף? גורע? ובכן במאמר זה אנסה לעשות סדר! השתתפות בבלוגים/פורומים/ אתרים.  דעתי מתחלקת ל3 חלקים. 1- אין שום בעיה להתערב בפורום מקצועי לענות על שאלות ולעזור בכל מה שקשור לתחום [...]

כמה זמן לוקח להגיע לדף הראשון בגוגל

תוך חודש בעמוד הראשון! אני מקווה שאתה בשלב שברור לך שכשאדם או חברה יציעו לך, קידום לאתר עם התחייבות שתוך חודש חודשיים אתה בעמוד ה1 אתה תדע שמדובר ברמאות. תהליך העבודה הוא ארוך ולוקח זמן וחשוב להבין את זה. לפני שאסביר מהו בעצם התהליך ומתי בעצם מתחילים לראות שינויים והתקדמות אני רוצה להסביר מה באמת יוצא לבעל העסק מלהיות [...]

קידום אתרים – מה לא לעשות!

מה לא לעשות באתר שלך! מקדם אתרים שומר על האתר שלך כשמקדם אתרים מקבל את האתר שעליו הוא אמור לעבוד, הוא חייב לשים לב למספר פרטים חשובים לפני שהוא מתחיל לקדם אותו. כמו שכתבתי במאמרים האחרונים, קידום אתרים של היום מתבסס בעיקר על איך לגרום לגולש להנות מהאתר ואף לחזור אליו שנית. אם מקדם אתרים נתקל באתר סליחה [...]

קידום אתרים אורגני או ממומן?

מקדם אתרים חייב לשלוט גם ב PPC! בתור מקדם אתרים שעוסק רק בדבר אחד:"להבין את גוגל." ישבתי וחשבתי כיצד PPC יכול לעזור לי לקידום האורגני. אז לפני שאספר לאילו תובנות הגעתי אני אסביר בקצרה מזה בכלל PPC. PPC: זוהי בעצם פלטפורמה שנותנת לנו חשיפה מהירה ותוך דקות כשעל כל לחיצה שילחצו על המודעה שלנו אנחנו נשלם כסף, [...]

מאמרים וקישורים- מה פספסנו?

"מאמרים וקישורים! מה עוד צריך?" רבים חושבים שמאמרים וקישורים זוהי עבודת מקדם אתרים. אך האם זה באמת כך ? מאמרים! קישורים! חוץ מזה, מה עוד אתה עושה מקדם אתרים יקר? את השאלה הזו שואלים לא פעם לקוחות שמתעניינים בקידום לאתר שלהם. אני יכול להבין את הסיבה לכך. האינטרנט מפוצץ במידע על קידום אתרים חלק מהמידע נכון וחלק [...]

בניית קישורים וקידום אתרים

בניית קישורים הנה צעד הנותן תועלת בתחום של מקדם אתרים. האיכות של הקישור עצמו מגדירה את העוצמה ששייכת לקישור, אך כיצד מבצעים זאת? ישנם מספר אתרים ותוכנות שיכולים להראות לנו  נתונים פנימיים, כמו מדד  וערך האתר. האם כדאי לנו יותר לבנות קישורים בכמות גדולה? או האם יותר כדאי לבנות רק קישורים איכותיים? ההמלצה היא לבנות לא יותר מידי [...]

מדוע חשוב להיות בעמוד הראשון בגוגל?

להרבה גולשים אין את הסבלנות לדפדף בדפי האתרים על מנת למצוא את מבוקשם הם פשוט נתקעים בעמוד הראשון מפאת חוסר זמן או סבלנות. זו הסיבה שכאן מקדם אתרים נכנס לתמונה, על מנת שהשאיפה שלכם תתממש, עליכם להשתמש עם עזרתה של חברה לקידום אתרים שבזכות כמה פעולות מורכבות, תגרום לכם בסופו של דבר להגיע למקומות הראשונים בגוגל. בתוך [...]

Sitemap – כלי לקידום אתרים

כחלק מתהליך של עבודת מקדם אתרים נדרש מקדם האתרים לכתוב תכנים שיתנו ערך לגולש וגם יסמנו לגוגל באילו מילים הוא רוצה להופיע. רוב האנשים בטוחים שאחרי כתיבת מאמר, פשוט מעלים אותו לאתר ובכך נגמרת העבודה. מקדם אתרים מקצועי יודע שיש עוד שלב אחד קטן שחובה לעשות אותו אחרי שמעלים מאמר או דף חדש לאתר. Sitemap חשוב להבין, ככל שגוגל יבין [...]

להיות בעמוד הראשון בגוגל

אם כל העסקים שיש להם אתרים באינטרנט רוצים להופיע בעמוד הראשון, ובעמוד הראשון בגוגל קיימים רק 10תוצאות אורגניות. איך זה אפשרי שכולם יהיו בעמוד הראשון? שאלה זו נשאלת כמעט בכל שיחת מכירה בין מקדם אתרים ללקוח. הלקוח שואל מקדם אתרים שאלה זו כי באמת למי שלא עוסק בקידום התשובה מאוד לא ברורה. ובכן, יש לי 2 תשובות [...]

קידום אתרים – שינויים וחידושים

ישנם פעולות שאם פעם היו עובדות בשביל מקדם אתרים היום לא רק שלא יעבדו אלא גם יגרמו לנזק כבד באתר. גוגל משתנה ומשדרג עצמו בהתאם לדרישות. התהליך הוא כמו גלגל שמסתובב שזה אומר: מקדמי אתרים לומדים פעולות שעובדות ומביאות לתוצאות טובות,הם מוצאים שיטות אגרסיביות כדי "לעקוף את המערכת" גוגל מבינה זאת ומשנה את האלגוריתם.  וכך נוצרה קבוצה [...]

לעשות אופטימיזציה נכון ב 2015

שמקדם אתרים צריך להתחיל בתהליך של קידום לאתר, הוא בוחר מילות מפתח שנראות לו מתאימות. מיד לאחר מכן,הוא נדרש לבצע תהליך אופטימיזציה מלאה לכל האתר. תהליך האופטימיזציה מורכב מ2 חלקים: 1-אופטימיזציית מבנה. 2-אופטימיזציית תוכן. אופטימיזציית מבנה זהו תהליך שמבצע מקדם אתרים יחד עם מתכנת. בהליך זה מקדם האתרים בודק האם מבנה האתר,(כלומר צורת הבנייה של האתר) מאפשר [...]

אופטימיזציה היא מילת המפתח

אופטימיזציה זה היסוד של מקדם אתרים שהוא איכותי במיוחד. אופטימיזציה מתייחסת לרוב בעריכת התוכן באתר. תהליך של תכנון מקדים המיועד ליצור התאמה מלאה בין צרכי הגולש ויעד הקידום. הכותרת של המאמר, או התוכן שנכתב באתר חייבת להכיל את מילות המפתח. ככל שמילת המפתח תהיה בכותרת המאמר, כך הקידום יהיה טוב יותר. האופטימיזציה נוגעת ל- Search Engine Optimization  ושיווקו של [...]

כתיבת תוכן וקידום אתרים

אין ספק כי כתיבת תוכן היא עבודה לא קלה. אתר חייב להיות מעודכן בתכנים חדשים ורלוונטיים כל העת.לפעמים בעלי אתרים מגלים כי המאמר שפרסמו הועתק, כיצד תוכיחו כי אכן המאמר שייך לכם? אל תיבהלו, לגוגל יש את השיטות שלו על מנת לא למנוע מקרים מעין אלה. גוגל סורק כל שלושה שבועות בערך, את האתר שלכם ברשת. ניתן לבדוק [...]

כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים

נתחיל דווקא בהליך בניית אתר, זה בדיוק כמו בניית חנות. על בעל האתר בדיוק כמו בעל החנות, למצות את כל הפוטנציאל של מכירת המוצרים או השירות אותם הוא מעוניין לתת באמצעות האתר. כדאי לייצור אתר נוח על מנת שישרת את הגולשים מבחינת שימוש, אם האתר יהיה נוח ובעל מראה מושך, רוב הסיכויים כי הוא ימשוך אליו גולשים. כל [...]

אופן העבודה בין מקדם אתרים ללקוח

מיד לאחר שנסגרת עסקה עם לקוח נשאלת השאלה מאיפה להתחיל? לפני שמקדם אתרים מתחיל לעבוד על האתר ישנם כמה דברים שמוכרחים לעשות. תחילה מוודאים שיש אסטרטגיה פרסומית ושיווקית ושיודעים מהם היעדים ולאיזה קהל יעד העסק מכוון להגיע. מקדם אתרים כיום, חייב להבין גם בתחום הכתיבה השיווקית והפרסומית. רק לאחר שלב זה ניתן להתחיל בתהליך של מחקר מילות מפתח מקיף [...]

קידום אתרים בזול

איפה ניתן למצוא קידום אתרים בזול?  כיום אפשר למצוא מקדמי אתרים רבים שמציעים קידום אתרים אורגני במחירים זולים. בעלי עסקים רבים שלא מבינים בתחום קופצים על "המציאה" ובטוחים שהם בידיים טובות. לקדם את האתר בזול, אפשרי? בעקרון, כן. אפשר לקדם את האתר בתקציב מאוד נמוך - אך אין לשמוח כ"כ מהר  בגדול, כל מקדם אתרים מחשב את המחיר שלו לפי [...]

גוגל בא לבקר

מקדם אתרים מעדכן את גוגל על כל פעולה חדשה באתר. לא מספיק שכתבת מאמר יפה והעלית אותו לאתר שלך, גוגל רוצה שתעדכן אותו ותספר לו בדיוק איזה שינוי עשית באתר.  מקדמי אתרים מקצועיים לא שוכחים לעדכן את גוגל על כל פעולה ופעולה ובכך גוגל מבין את האתר שלהם טוב יותר – מאמין להם יותר – ומדרג אותם גבוה [...]

השפה המדוברת באתר

חלק מאיתנו, ואולי רובנו, בטוחים שככל שהם ידברו מילים גבוהות, מילים אקדמאיות מילים "שהאדם הפשוט" לא מבין, הם יראו יותר חכמים, יותר מקצועיים! אם תחליט לשלב מילים כאלה באתר שלך – אתה תעצבן את הלקוחות ותגרום להם לשנוא אותך ולעוף מהאתר שלך   למה ? 1- חוץ מסטודנטים שלומדים את המילים האלה באוניברסיטה ומכללה (וגם הם לא סובלים [...]

נכנסים לאתר ולא יוצרים קשר

מהם 2 הדברים שחייב אותם כדי שתצליח באינטרנט? בלי קשר איזה חברת קידום אתרים תיקח! 1- שידעו שיש לך אתר. 2- שגם יקנו ממך!   אפשר להגיד את זה גם ככה: קידום אתרים, שיווק באינטרנט. קידום אתרים: להביא אותך לעמוד 1 בגוגל כדי שיכנסו לאתר שלך יותר אנשים נקודה! כאן נגמרת העבודה של מקדם אתרים. האם זה אומר [...]

בעל עסק? 5 שניות צא!

יש לך אתר? נכנסת לסטטיסטיקה! ומה היא אומרת? לגולש שנכנס לאתר שלך לוקח בממוצע 5 שניות להחליט להישאר באתר או לצאת החוצה. טוב, זה נתון ועם זה אי אפשר להתווכח! מה שכן אפשר לעשות … צריך להבין מה הסיבות לכך שהגולש יבחר לצאת ומה הסיבות שבגללן הגולש יבחר להישאר אצלך. (אגב, גם מקדם אתרים הכי טוב לא יציל אותך [...]

2 מודלים שמרכיבים עסק מצליח

קיימים 2 מודלים שמרכיבים עסק מצליח! 1- usp:מדבר על יתרונות המוצר ועל תכונותיו החזקות. 2- esp:מדבר אל הרגש, מה אני מרגיש למוצר ואיזו סיבה רגשית "תדרוש" ממני לקנות.   לדוגמא:“מקדם אתרים" usp: קידום אתרים מקצועי, שיביא אותך לתוצאות עם מקדם אתרים מקצועי ומנוסה. Esp: אם תיתן לי לעבוד על האתר שלך, תוכל להרגיש איך זה [...]

באיזה מקדם אתרים תבחר?

מה יותר מתאים לאתר שלך? Seo או ppc ?                     מה כדאי לי ?   רוב מקדמי האתרים מציעים כיום גם שרותי קידום אתרים אורגני וגם שרותי ppc. לפני שבוחרים מקדם אתרים צריך לבחון מה נחוץ ביותר לעסק. אפשר לומר שאם אתה מחפש פתרון לטווח ארוך ולבנות [...]

בניית אתרים בהתאמה למנועי חיפוש

בניית אתרים/ קידום אתרים – מה קודם למה? רוב האנשים בטוחים שקודם כל פונים למתכנת שיבנה את האתר. וכשהאתר מוכן צריך לפנות למקדם אתרים שיגרום לזה שימצאו בכלל את האתר.  אך זוהי טעות חמורה שיכולה לעלות הרבה זמן כסף והכי גרוע, כאבי ראש!  עבודת מקדם אתרים מתחילה עוד מהקוד הראשון שהמתכנת מזין כשהוא מתיישב לבנות את [...]

הקשר בין קופירייטינג ושיווק לבין קידום אתרים של 2015!

עד לפני העדכונים האחרונים של גוגל "קידום אתרים" היה מקצוע טכני לחלוטין. לאחר העדכונים, מקדם אתרים חייב להיות איש פרסום של ממש! במאמר זה אנסה להסביר את ההבדלים בין הקידום של פעם לקידום של היום, ובנוסף אחשוף כמה סודות של מקדמי אתרים שלא כולם יודעים!   מקדם אתרים של פעם עד לפני שנה שנתיים, מקדמי אתרים היו [...]

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות